Beest is dan ook al heel lang dood en een tijdje terug door Arthas opgegraven.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:39 schreef krakkemieke het volgende:
Mooie TT!![]()
Volgens mij gaan ze lang mee hoor Steer! Kijk maar naar die benen, er zit geen vlees op wat stukgeschoten kan. Het is alleen maar bot.
En CPR ermee gedaan?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beest is dan ook al heel lang dood en een tijdje terug door Arthas opgegraven.
Voor een bad guy ziet hij er wel leuk uit hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Het is het knolletje van Arthas - de bad guy. Er zijn niet veel mensen die dat beest hebben en ik vind paardjes leuk(jaja, heb al een paard, Krak
)
[ afbeelding ]
Worsequote:
quote:It was Invincible’s unfaltering faith in his master that inevitably led to the stallion’s death and unholy rebirth. On a cold winter afternoon as snow was blanketing the ground, Arthas was desperate to get away from the city even if it meant riding through harsh and unforgiving weather. Once outside, Arthas guided Invincible over a familiar jump, but the stallion slipped on slick ice, and the fall shattered his forelegs. With no way to save his companion, Arthas was forced to give Invincible a merciful death, and the prince carried that guilt with him for a very long time.
Years later, after the Lich King granted Arthas necromantic powers, Arthas returned to the grave where he had buried Invincible and raised his loyal servant into undeath. It was in this dark act that Arthas felt a sense of purpose. He believed that Invincible’s death was not an accident; rather, it was essential to Arthas’s destiny.
Plaatje doet me denken aan plaatjes van Boris Vallejo.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Het is het knolletje van Arthas - de bad guy. Er zijn niet veel mensen die dat beest hebben en ik vind paardjes leuk(jaja, heb al een paard, Krak
)
[ afbeelding ]
Ik snap ook wel dat vrouwen op the bad guys vallen als ze er dit mee doen:quote:Op donderdag 2 september 2010 19:40 schreef krakkemieke het volgende:
Voor een bad guy ziet hij er wel leuk uit hoor.
Het is niet koud. Je bent het niet meer gewend.quote:
Leg dat WoW eens even uitquote:
Ja, nou druk ik Arthas weg in TMO! Die kleren!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat vrouwen op the bad guys vallen als ze er dit mee doen:
(ps, op de achtergrond de stem van papa de koning, vermoord door zijn eigen zoon...dus lekker ironisch)
De grootste wiki op internet na de reguliere wiki is wowwiki met een enorme hoeveelheid Lorequote:Op donderdag 2 september 2010 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
Leg dat WoW eens even uitzit er een verhaallijn aan vast die je kunt spelen? Wie bedenkt die verhalen?
Dat ja! Mooi filmpje wel.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leg dat WoW eens even uitzit er een verhaallijn aan vast die je kunt spelen? Wie bedenkt die verhalen?
Ik haak dan echt af. Ik kan de woorden die er staan wel lezen, maar er worden in mijn hersenen geen verbindingen gemaakt tussen het één en het ander waardoor ik helemaal niks met de zinnen kanquote:
Ik zou gewoon weer verder gaan met mn nightelf druid denk ikquote:Op donderdag 2 september 2010 19:40 schreef borisz het volgende:
Ik zou weer voor een undead mage gaan denk ik als ik weer zou spelen.
Eigenlijk is het gewoon een grote fantasy wereld met een eigen uitgebreid verhaalquote:
Ik snap er wel wat van, aangezien ik nog wel AD&D heb gespeeldquote:Op donderdag 2 september 2010 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een grote fantasy wereld met een eigen uitgebreid verhaal
En een erg ingewikkeld verhaal zelfs
t grappige is, ik las vroeger vooral, en soms nog, altijd fantasy... series van 12 boeken lang met jaren ertussen kan ik makkelijk volgen en onthouden enzo maar wow is er nooit van gekomen bij mij.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een grote fantasy wereld met een eigen uitgebreid verhaal
En een erg ingewikkeld verhaal zelfs
Ecoline is tof, je kan er zoveel mee doen!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb trouwens hele funky paarse handen![]()
Lang leve ecoline
Ik geloof het ook jaquote:
Ja, de werkstukken worden erg mooi moet ik zeggen! Maar als het eenmaal aan je klauwen zitquote:Op donderdag 2 september 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ecoline is tof, je kan er zoveel mee doen!
Veel plezier Steer!
Ik heb net vorige week nog wow afgeraden aan iemandquote:Op donderdag 2 september 2010 19:54 schreef DarkElf het volgende:
t grappige is, ik las vroeger vooral, en soms nog, altijd fantasy... series van 12 boeken lang met jaren ertussen kan ik makkelijk volgen en onthouden enzo maar wow is er nooit van gekomen bij mij.
Misschien maar goed ookik ben vrij verslavingsgevoelig
Ecoline ruikt heel erg naar het spul waar ze lijken mee preserverenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
Ecoline is tof, je kan er zoveel mee doen!
Veel plezier Steer!
Ik heb ook AD&D gespeeldquote:Op donderdag 2 september 2010 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap er wel wat van, aangezien ik nog wel AD&D heb gespeeldMet Synnin de elf
die een prachtig armor heeft gekregen van Popof de nar
Maar dat was live met dobbelsteentjes en bier![]()
Hi babequote:Op donderdag 2 september 2010 19:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
* Sarabi gaat naast Steer zitten
quote:
Yeah baby!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hi babe
* Stereotomy draait een cocktail voor Sarabi in elkaar
Cosmo, anyone?
Mag het een alcoholvrije fruitcocktail zijn?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hi babe
* Stereotomy draait een cocktail voor Sarabi in elkaar
Cosmo, anyone?
* Stereotomy schenkt glaasje ranja voor LieLie inquote:Op donderdag 2 september 2010 20:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mag het een alcoholvrije fruitcocktail zijn?
Ravenskeep ken ik niet, en ik was de DMquote:Op donderdag 2 september 2010 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb je Ravenskeep gedaan toevallig?? Vond ik een tof verhaal voor beginners om het mee te leren
![]()
![]()
maar waar ik speelde was een DM die heel goed was in zelf verzinnen, dus de meeste verhaallijnen kwamen niet uit de boekjes verder..
Zou het graag nog weer eens een keer doen stiekem
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy schenkt glaasje ranja voor LieLie in
Ah! DMmen vind ik altijd erg knap (als ze het goed doen natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ravenskeep ken ik niet, en ik was de DM
Hmm, het was altijd erg tof, veel plezier gehad (heb mijn eigen DnD forum hie rop fok), maar wow is zoveel leuker. Stiekem
echt? mijn neefje heeft t ook, leuk spul is hetquote:Op donderdag 2 september 2010 19:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ecoline ruikt heel erg naar het spul waar ze lijken mee preserveren
Ik vind het wel lekker ruiken ook.. niet zo sterk als verf maar wel een vergelijkbaar luchtje..quote:Op donderdag 2 september 2010 20:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt? mijn neefje heeft t ook, leuk spul is het
Wat mij in wow trekt is vooral de Lore (dol op dat soort legendarische verhalenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah! DMmen vind ik altijd erg knap (als ze het goed doen natuurlijk) Zeker bij zelf bedachte verhalen
![]()
Maar toch he.. het live-spelen lijkt me echt veel leuker dan achter een pc.. dat trekt me niet zo.. althans WOW niet. Heb wel Baldur's Gate gespeeld, maar dat is natuurlijk heel anders..
oh dat is wel fijn, beter dan overal lekkende potjes enzoquote:Op donderdag 2 september 2010 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker ruiken ook.. niet zo sterk als verf maar wel een vergelijkbaar luchtje..
En het is idd leuk spul, maar voor een juf altijd wel wat riskantGelukkig heb ik nu een heel gestructureerd klasje die echt netjes steeds de doppen op de flesjes deden voor ze die verplaatsten en zo..
was echt wel trots op ze
![]()
Ja, fijn zo'n potje over de vloerbedekking en de kleding van de kinderen (ondanks de oude overhemden gaat het dan echt nog wel fout zeg maar)quote:Op donderdag 2 september 2010 20:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat is wel fijn, beter dan overal lekkende potjes enzo
Tsja, dat past niet bij die meiden hequote:Op donderdag 2 september 2010 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke jongen dit, beetje Groen Links type
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |