En da's een mannetje...quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:53 schreef Burnett het volgende:
Mien waar is mijn feestneus - Toon Hermans...?
Wat was er precies niet duidelijk aan die hint dat het geen man was?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:53 schreef Burnett het volgende:
dat is wel een manquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:53 schreef Burnett het volgende:
Dan toch Karin Kent - Dans je de hele nacht met mij.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:55 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is wel een manmaar dat was wel de 4e
Het nummer stond zo'n 29 jaar later in een cover versie opnieuw in de top 40, maar toen niet op 1.
Het schoot me net al te binnen maar toen dacht ik, dat zal het niet zijn, maar is het Dans je de hele nacht met mij?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:55 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is wel een manmaar dat was wel de 4e
Het nummer stond zo'n 29 jaar later in een cover versie opnieuw in de top 40, maar toen niet op 1.
belsen +1quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:57 schreef belsen het volgende:
Dan toch Karin Kent - Dans je de hele nacht met mij.
Over welke dans gaat dit?quote:Deis een dans. Het is een muziekgebonden dans die alleen op een bepaald muziekstuk gedanst kan worden.
Deis bedacht door de Franse journalist Yvan Honoré Bostel die hem in 1965 in Parijs introduceerde. De dans kreeg bekendheid door de film "What's new, pussycat?" uit dat jaar, waarin hij gedanst wordt door Peter O'Toole en Romy Schneider.
quote:music was unique in a number of ways: first, it was the only musical movement so far to be spearheaded by females; second, it was a mostly European phenomenon (although it grew very popular in Japan).
girls were young and innocent (most of their songs talked of finding the first love)
They were also sexy, in a deliberately naďve way.
quote:
Deze stond al klaar.quote:
We hoorden mij welquote:
en Guusquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:53 schreef belsen het volgende:
DC Lewis, Mijn gebed en I'll never drink again.
Nee, die is linkshandigquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:23 schreef methodmich het volgende:
Als je snel kijkt kan Paul McCartney ook nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |