Sttquote:Op maandag 6 september 2010 20:56 schreef Rectum het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon dan?
quote:Op maandag 6 september 2010 21:45 schreef Life het volgende:
Aangezien ik vlakbij Hoogeveen woon - twijfel ik nog tussen deze 2 aankomende feesten:
http://www.hetpodium.nl/agenda_detail.asp?id=547
http://www.hetpodium.nl/agenda_detail.asp?id=527
Huhquote:Zo ook vanavond weer! Kaartverkoop vindt alléén aan de kassa plaats.
Bestel je tickets online en ontvang 1 gratis consumptie per ticket!
Gabry van Arjaans Entertainment mogen ze wat mij betreft verzuipen in die jacuzzi.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:12 schreef Falco het volgende:
De nieuwe Rinus, dit keer in een jacuzzi.
Slachtoffer is dit keer Gabry.
Met vlot pittig kapselquote:Op donderdag 2 september 2010 20:45 schreef Lysdexie het volgende:
En deze hippe dame![]()
![]()
![]()
!
'Ik heb zo'n trekkie trekkie trekkie in een spekkie in m'n bekkie bekkie'
Uiteraard. Ik ben wel benieuwd hoe Jeroen Stevens op deze publieke avances van Rinus reageert. We weten allemaal dat de relatie tussen hem en Gabry sinds kort een herstart heeft gekregen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:14 schreef Rectum het volgende:
[..]
Gabry van Arjaans Entertainment mogen ze wat mij betreft verzuipen in die jacuzzi.
Dolle boel aldaar wel.quote:Op maandag 6 september 2010 22:01 schreef Life het volgende:
Enkele sfeerfoto's van het Mega Piraten Festijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben verkocht.
Dat zou ik wel kunnen ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:22 schreef Falco het volgende:
Kan iemand een gifje maken van het moment rond 2:30, als dat meisje rechts Rinus voor gek verklaart?
WTFquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:12 schreef Falco het volgende:
De nieuwe Rinus, dit keer in een jacuzzi.
Slachtoffer is dit keer Gabry.
"ZangerPetrochemie"quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:36 schreef ZangerPetrochemie het volgende:
[..]
Prima nummer.
Terug naar de roots, zoals een ware volkszanger betaamt. Gewoonweg genieten.
Je voelt je geblinddoekt, door een stenen muur.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:05 schreef tho_Omas het volgende:
Ik heb dus al de hele dag Jouke Klein met Vaya Con Dios in mijn hoofd zitten. De duivel heeft mij in zijn greep.
Dam die die dam die die dam dam dam die die dam die die dam dam dam die die dam die die dam damquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:09 schreef ZangerPetrochemie het volgende:
[..]
Je voelt je geblinddoekt, door een stenen muur.
Ja, die kent ik! Met die hete achtergrond"zangeresjes"quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:49 schreef sjakie007 het volgende:
Hebben we mister nightlife al gehad?
Ik kon hem nog niet , lekker nummertje hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 10:15 schreef female81 het volgende:
Geen idee of dit al ooit eerder gepost is, of uberhaupt opgemerkt door Fok!kers (komt uit 2008 en heeft vooralsnog 0 reacties op YouTube)...
--> http://www.adenkarin.nl
Ziet er meer uit alsof het uit de jaren 80 komtquote:Op woensdag 8 september 2010 10:15 schreef female81 het volgende:
Geen idee of dit al ooit eerder gepost is, of uberhaupt opgemerkt door Fok!kers (komt uit 2008 en heeft vooralsnog 0 reacties op YouTube)...
--> http://www.adenkarin.nl
Oeps, uit 1982, zo blijkt na het beter lezen van hun site. Ik zat blijkbaar te slapen en ging blind uit van het jaar van uploaden dat op YouTube stond.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ziet er meer uit alsof het uit de jaren 80 komt
Die hele clip is dus een leugen.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zag Gabry net in Emmen lopen. Hand in hand met een man die zeker geen Jeroen Stevens was. Ik voel me bedonderd door Arjaans Entertainment![]()
Over jezelf in de derde persoon praten, dan ben je een grote.quote:ZANGERPETRO
2 dagen geleden
Zanger Petro weet niet van deze films zelf af ze worden op op gezet door roeldriesvink zonder mijn toestemming
Dat is Zanger Petro niet, maar iemand die op zijn account zit. Zanger Petro heeft juist wel waardering voor dat soort filmpjes. Ik denk dat het meissie35 is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:12 schreef Rectum het volgende:
[..]
Over jezelf in de derde persoon praten, dan ben je een grote.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is Zanger Petro niet, maar iemand die op zijn account zit.
Ben je familie van Uncle Fester?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:39 schreef ZangerPetrochemie het volgende:
godver ben zo boos nu he kkflikkers btr gaan se niet vluchte ik maak die kkbezems kkhard dood zemmers boelers w8 mar
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:00 schreef Rectum het volgende:
Meteen maar even de hit van dit moment posten.
Aankondiging van zijn nieuwe CD.![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:50 schreef Rectum het volgende:
Goed kuikentje in deze clip van Zanger Mike M.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is Zanger Petro niet, maar iemand die op zijn account zit. Zanger Petro heeft juist wel waardering voor dat soort filmpjes. Ik denk dat het meissie35 is.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ze zit tegenwoordig op de foks.
http://forum.fok.nl/user/history/317796
Afwachten dus.
Ik weet het allemaal niet meer.quote:Meissie35
Meissie35 (36 minuten geleden)
Verwijderen | Gebruiker blokkeren | Spam Gemarkeerd als spam
Hey SchatzkeB. Of ik een FOK-ker ben hè ? Hahaha... You'll néver know ! Hahahaha... Probeer dat zélf maar uit te vinden !) Ik hoop dat je een fijne week in 't vooruitzicht hebt ! Tot Youtubes ! Of tóch tot FOK ?!?!(Ligt er aan of jij ook op FOK zit natuurlijk...LMAO)
Hahahahaha...
Cyaaaaaa !
-xxx-
Annet
wat een prachtige productie weer van clipstudio.quote:Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef Rectum het volgende:
De pittige vrouwen zijn niet van de lucht.
quote:Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef Rectum het volgende:
De pittige vrouwen zijn niet van de lucht.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:12 schreef Life het volgende:
Ik vind Reinhard Hack toch 1 van de betere zangers. Wellicht komt het door dat 'Woonwagen radio'-filmpje, waardoor hij toch een emotionele band met je opbouwt. Volgende maand treedt hij op.
[ afbeelding ]
WELKE ARTIESTEN TREDEN ER OP:
Boudewijn Hermans
Nick Brinkhuis
Domenico D'Avanzo
Corne Delanos
Zanger Petro
Prissilla
Jowell
Reinhard Hack
Richard van Egmond
Zangeres Mare
30 oktober mensen!
Kan niet meer stuk dan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:09 schreef MeissieMeissie het volgende:
EN ZANGER PETRO ZAL HIER OOK AANWEZIG ZIJN !![]()
![]()
![]()
[..]
quote:
Ik verheug mij er nu al op.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:34 schreef MeissieMeissie het volgende:
Er zit ook weer een nieuwe vid van em aan te komen... (op YT) ...en ik zal deze keer nóg beter m'n best doen er iets moois van te maken...![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |