Arie komt zo. Hij staat weer in de huiskamer.quote:Op maandag 6 september 2010 18:28 schreef Penisbaard het volgende:
Zo maar weer kijken en luisteren. Is Arie er nog? Altijd genieten met hem.
Arie was net kwijt, maar ik denk dat hij aan het roken was. Hij gaat zo optreden.quote:Op maandag 6 september 2010 18:28 schreef Penisbaard het volgende:
Zo maar weer kijken en luisteren. Is Arie er nog? Altijd genieten met hem.
quote:Op maandag 6 september 2010 18:40 schreef tho_Omas het volgende:
Watik ga even luisteren naar DJ de Orca, krijg ik een keiharde Rickroll om mijn oren.
En dan nagaan dat een Orka gans geen vis is.quote:
En dat voor maar 5 euro! Laat ik nou net bij Hoogeveen in de buurt wonen.quote:Op maandag 6 september 2010 19:38 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogeveen, het New Orleans van de Volksmuziek.
Zijn moves zijn wel weer van ongekende kwaliteit. Gerjanne uit Dronten is een lieve vrouw.quote:Op maandag 6 september 2010 20:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik hier positief over, anders krijg ik het management van Rinus achter mij aan.
de nIeuwe Rinusquote:
Halo ik krijg nog een auto terug van jouquote:Op maandag 6 september 2010 20:26 schreef Penisbaard het volgende:
Wel complimenten voor het management van Rinus voor het feit dat ze deze keer een hete teef hebben weten te regelen. Ook mooi om te zien dat Rinus weer muziek voor het volk maakt en dat die commerciële zooi van het vorige management verleden tijd is.
quote:Op maandag 6 september 2010 20:29 schreef TUFKAL het volgende:
Kan iemand een mooie gif maken van die machtige Rinus moves van 1:12 t/m 1:15?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |