abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 september 2010 @ 15:28:24 #1
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_85987191
Vorige deel: [SC] WO Rechten #47 - Rennende allochtonen fouilleren

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!

Koning der wettenbundels:

Enne.. afgestudeerd zijn for the win!
De afgestudeerde helden van dit topic
Sovereign
_-rally-_
Leonoor
Thisbe
Pool
Smash-it
flubub
Argento

Ook leuk: de studenten, met de tofste universiteit als eerste:

Rijksuniversiteit Groningen
xD
Proud2beDiepfries
StarGazer
Maharbal
aaipod
Cortax
Dionysius85
Eilis

Universiteit Leiden
addictivebeat
Mieks
Originele_Naam
Cinnamongirl
ChRoNiC
-Trinity-
RobertoCarlos
Florian_
Microtechs
Fip
Kimochi
ArcticBlizzard
Orbis
xxiessiexx (deserteur :*)

Universiteit van Tilburg
Mr.G
Sessy
1-1-1-1-1
Morrigun99
CaptainRedbeard
bladibladibla
hmmmz
aardappel
EasySilence
Dr_Strangelove

Universiteit Utrecht
MarkzMan_X
The_Duce
VoreG
smvs
AkeBiAtch
dr.dunno
Diederik_Duck (?)
Memento-Mori
GDPP
ScottTracy
Rainb0ws
Eva4Evah
evelien89

Radboud Universiteit
DonStefano
Desideriusa
Sandersson
Kopstoot
Yashaaaaa
Retroseksueel
Morendo
fulco-
tostitomaatkaas

Universiteit van Amsterdam
Andoire
VeX-
Smash-it (tweede master)
TiMPiN
Dreamzk
hemelsblauw
Ruud_Kawasaki

Universiteit Maastricht
Law.
Bartaz
RockGod---

Erasmus Universiteit Rotterdam
Umm-Qasr
Cleese
Nautilus
DahaKa
Flashwin
Phaelanx_NL
Mandal
IkeDubaku99

Vrije Universiteit Amsterdam
Jorwol
Ricard0j

Open Universiteit
DanielSmith

Freie Universität Berlin
Cortax

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.

Laatste post:
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:19 schreef aaipod het volgende:

[..]

3 of 4 meisjes reageerden leuk en lachend. Eén snapte hem niet :? en toen moest ik hem gaan uitleggen :') En één keek me alleen maar aan alsof ik haar net verteld had dat de wereld verging. De leukste bleek dus een vriendin van mijn ex te zijn na 10 minuten. Dat vond ik zelf not done dus toen zei ik laat maar. (zo lang is het nog niet uit) :P

[ Bericht 2% gewijzigd door aaipod op 02-09-2010 18:39:05 ]
pi_85987300
Tuvupu.

Of, om nog iets inhoudelijks toe te voegen: had gister m'n eerste werkdag. Even ingewerkt worden en wennen aan alle programma's.
pi_85987363
Net drie kwartier in de rij mogen staan voor mijn boeken. Oh, waarom had Van Stockum de boeken voor rechtsfilo niet in het assortiment ;( .
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_85987365
Meiden kunnen er overigens ook wat van, met die slechte openingszinnen. Kwam 2 of 3 weken geleden (in de Negende) zo'n meid op me af die zei dat ik sprekend leek op één of andere "Fons", een volkszanger uit Amsterdam. :')
  donderdag 2 september 2010 @ 15:33:56 #5
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_85987395
Alle nieuwe studentjes moeten eigenlijk even in de OP! Wie studeert waar? En waar studeert dreamzk nu. UVA?
pi_85987478
Morgen maar eens de boeken halen, met pijn in het hart wat betreft de kosten :'(.
Geen referral hier.
  donderdag 2 september 2010 @ 15:49:27 #7
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_85987933
Volgens mij heb ik nu alle nieuwe eerstejaars in de OP staan! Mocht er iets niet kloppen of mocht er iemand ontbreken, gaarne even melden! ;)
pi_85988262
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:33 schreef Maharbal het volgende:
Meiden kunnen er overigens ook wat van, met die slechte openingszinnen. Kwam 2 of 3 weken geleden (in de Negende) zo'n meid op me af die zei dat ik sprekend leek op één of andere "Fons", een volkszanger uit Amsterdam. :')
Of bedoelde ze:

EYYY!!
pi_85988389
Yes ik zit nu aan de UvA. Net mn boeken gehaald, niet echt een mooi kleurtje dat de Kluwer heeft gekregen dit jaar, felgroen. Kan hem iig wel vinden in het donker, dat is altijd positief.

Andere vraag, heeft een van jullie toevallig een buitenlands diploma? Ik nl en het is altijd gezeik met dat klote ding. Bij de IB-groep staat mijn diploma gelijkgesteld aan een normaal VWO diploma maar de universiteiten zeuren altijd nog na. Net een brief gekregen dat mijn "verklaring omtrent instroom met een buitenlandse vooropleiding (verklaring die de studentendecaan moet afgeven aan de Centrale Studentadministratie) ontbreekt". Wat is deze verklaring? Nog nooit van gehoord en moest eigenlijk al op 1 september zijn ingeleverd (krijg de brief pas vandaag). Studiepunt is al gesloten dus ik kan ook niet bellen dus als een van jullie een idee heeft van wat ik moet opsturen, zou mij heel erg helpen :)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  donderdag 2 september 2010 @ 16:06:10 #10
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_85988479
Is Studiepunt al gesloten :') wat een lamballen zeg. Maar ik kan je er niet mee helpen, succes iig.

Ik heb wel weer zin om te beginnen ^O^ vanaf 9 sept de boeken ophalen, ga ik ook meteen doen, zodat ik 14 sept voorbereid in de collegezaal zit B-)
pi_85988583
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:06 schreef Eva4Evah het volgende:
Is Studiepunt al gesloten :') wat een lamballen zeg. Maar ik kan je er niet mee helpen, succes iig.

Ik heb wel weer zin om te beginnen ^O^ vanaf 9 sept de boeken ophalen, ga ik ook meteen doen, zodat ik 14 sept voorbereid in de collegezaal zit B-)
Van 10-2 geopend, daarna ben je dus genaaid :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  donderdag 2 september 2010 @ 16:11:22 #12
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_85988656
Ik denk deze Fons btw.

pi_85988792
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:11 schreef aaipod het volgende:
Ik denk deze Fons btw.

Niet echt een compliment geloof ik Maharbal -O-
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
  donderdag 2 september 2010 @ 16:16:57 #14
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_85988828
Mijn Fons komt echter duidelijk niet uit Amsterdam, dus er is nog hoop :P
pi_85988836
Nee, die Fons bedoelde ze niet. Het was ook niet Fons, maar een verbastering er van.

I was drunk and it was loud :P

quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:58 schreef DonJames het volgende:

[..]

Of bedoelde ze:

[ afbeelding ]

EYYY!!
Daar dacht ik ook aan :D
  donderdag 2 september 2010 @ 16:19:06 #16
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_85988905
Dit wordt echt een kwaliteitstopic btw. Misschien eens een meet plannen en dan lekker bakkelijen over arresten en openingszinnen terwijl we liters bier drinken? Wel in Groningen natuurlijk :D
pi_85988918
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:19 schreef aaipod het volgende:
Dit wordt echt een kwaliteitstopic btw. Misschien eens een meet plannen en dan lekker bakkelijen over arresten en openingszinnen terwijl we liters bier drinken? Wel in Groningen natuurlijk :D
Ja, lekker centraal in Groningen :D
pi_85989056
Ik heb altijd gehoord dat het in Groningen makkelijk regelen is, dus count me in.
pi_85989238
Groningen, super leuke stad, maar veels te ver weg. Utrecht is iets centraler :)
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_85989306
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:23 schreef DonJames het volgende:
Ik heb altijd gehoord dat het in Groningen makkelijk regelen is, dus count me in.
Dat hoor je goed :D

Nu mag aaipod het regelen :P
pi_85989338
Er hangt hier een authentiek rechtenstudentensfeertje.
pi_85989364
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:32 schreef Kimochi het volgende:
Er hangt hier een authentiek rechtenstudentensfeertje.
Yes,

Ik heb ook graag gemeenschap

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85989822
Bij Fons denk ik gelijk aan een sketch van Hans Teeuwen.
pi_85990145
Die openingszin van Oh Oh Cherso :') Beter lijk je niet compleet op die lui aaipod _O-
Het is trouwens vanaf vanavond op tv ;)
pi_85990209
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:54 schreef xxiessiexx het volgende:
Die openingszin van Oh Oh Cherso :') Beter lijk je niet compleet op die lui aaipod _O-
Het is trouwens vanaf vanavond op tv ;)
Oh, ik dacht dat ik het gemist had. Bedankt voor de tip. ^O^
Die jongen waarvan zijn hoofd amper vast zit aan zijn nek (met als bijnaam Joker ofzo). _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')