Realm: Aggramarquote:
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Bladefistquote:
Realm: Blade's Edgequote:
quote:
Realm: Boulderfistquote:
quote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Chromaggusquote:
Realm: Darkmoon Fairequote:
Realm: Darkspearquote:
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf
Nachtschaduw-(H)- Warlock (80)
Nachtraaf-(H)- Rogue (80)
Nachtgier-(H)- Warrior (80)
Nachtarend-(H)- Death Knight (80)
Nachtwinter-(H)- Mage (80)
Nachtvalk-(H)- Hunter (80)
Nachthavik-(H)- Priest (76)
Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Haomarushquote:
Hanaela-(H)- Druid (80)[/q]quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch
Kaenargh-(H)- Paladin (80)
Kadavúrial-(H)- Death Knight
Tharsolas-(H)- Rogue
Morbithos-(H)- Priest
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Outlandquote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
Realm: Nordrassilquote:
quote:
Realm: Ragnarosquote:
Realm: Ravenholdtquote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Skullcrusherquote:
quote:
quote:
Realm: Spinebreakerquote:
Realm: Stormscalequote:
quote:
Realm: Tarren Millquote:
Realm: Terenasquote:
quote:
Realm: The Sha'tarquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Whehequote:Op donderdag 2 september 2010 14:52 schreef GlenSpey het volgende:
Ik kreeg zojuist mijn allereerste votekick om de oren.
Was zo'n DK 'tank' (27k hp) in PoS normal. Wil ie eerst die mobs op dat heuveltje voor de tunnel ontwijken door eromheen te lopen. Pullt ie ze toch terwijl de pack daarachter er ook al achteraan kwam. Dus wipe.
Volgende try ging goed, daarna het tunneltje in. Hij kreeg bakken met schade al telkens maar ik kon het nog net aan bijhouden allemaal. Afijn we komen bij het midden platform aan, hij verliest aggro aan alle kanten en de party overleeft het maar net, voornamelijk dankzij mij, alleen kostte het wel al mn mana. Dus ik ga zitten voor een drankje rent die kneus direct verder. En ja omdat ie blijkbaar geen def cap had ging ie dus dood, want ik kon hem niet meer op tijd bereiken. Begint ie mij uit te schelden voor idiot healer en krijg ik nog een votekick ook. En iedereen klikt dan ook op 'yes' he terwijl het de tank was die fout zat. Kutblagen in dit spel
Yep, en het was al zo'n lastige party. Zat eerst een andere tank in (pally) die ook weer op het healer shield wou rollenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
WheheOok echt aan het einde iemand er uit trappen
18+ maken zal echt niet helpen, vaak zijn de mensen boven de 20 de grootste mongolenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:01 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Yep, en het was al zo'n lastige party. Zat eerst een andere tank in (pally) die ook weer op het healer shield wou rollendus ik zeg dat ie dan in het vervolg beter als holy kan gaan (ik zei t nog wel op een vriendelijke manier), vertrekt ie uit de party. Dus eerst een kwartier staan wachten op een nieuwe tank, ik als party leader ook nog lullen als brugman om te zorgen dat de DPS'ers niet vertrekken uit verveling. Komt die klote DK erin die dus 2 keer een wipe veroorzaakt en mij enkele meters voor de boss ook nog kicked.
Echt, maak dit spel toch in godsnaam 18+
Hey! Mijn zoon de kut-tank zou je nooit laten kicken. Denk dat je je meer druk moet maken over arrogante jongens van 22/23quote:Op donderdag 2 september 2010 15:01 schreef GlenSpey het volgende:
Echt, maak dit spel toch in godsnaam 18+
Ik snap dat echt niet, Cataclysm is er toch nog niet nu? Dan heb je wel degelijk die items NU nodig als je NU fatsoenlijke gear wilt hebben. Dat gold komt in cataclysm wel weer. Tegen die tijd gaan er weer een hoop nieuwe mensen spelen, en die hebben ook allemaal de AH nodig, kan ik er dan een hoop meuk op zettenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:09 schreef Omega het volgende:
300 voor prim saronite dat is lekker goedkoop, hier nog 650-700.
En aangezien in Cata de eerste groenen al beter zijn dan ICC gear (toch?) spendeer ik liever niet 4K voor 8 stuks.
Jouw zoon is een kut-tank? Misschien moet je m bijles gevenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:09 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Hey! Mijn zoon de kut-tank zou je nooit laten kicken. Denk dat je je meer druk moet maken over arrogante jongens van 22/23
Hij is 11. Sinds kort gaat 'ie gewoon lekker als DPS dungeons in. Ik heb geen verstand van tanks, heb ook geen zin mezelf erin te verdiepen, dus kan 'm niets leren erover.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:14 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jouw zoon is een kut-tank? Misschien moet je m bijles geven
Fatsoenlijke gear? Die heb ik inmiddels wel. Vooral T9, nog een paar items te gaan. Vandaag gaat eentje zeker lukken (inmiddels alweer 46 eot). Dus ben ik wel geared voor ICC eerste 6 bosses.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:12 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet, Cataclysm is er toch nog niet nu? Dan heb je wel degelijk die items NU nodig als je NU fatsoenlijke gear wilt hebben. Dat gold komt in cataclysm wel weer. Tegen die tijd gaan er weer een hoop nieuwe mensen spelen, en die hebben ook allemaal de AH nodig, kan ik er dan een hoop meuk op zetten
Ja dat maakt toch allemaal geen donder uit? Iedere upgrade die je kan pakken is mooi meegenomen lijkt mequote:Op donderdag 2 september 2010 15:25 schreef Omega het volgende:
[..]
Fatsoenlijke gear? Die heb ik inmiddels wel. Vooral T9, nog een paar items te gaan. Vandaag gaat eentje zeker lukken (inmiddels alweer 46 eot). Dus ben ik wel geared voor ICC eerste 6 bosses.
Ik heb zelfs gevraagd aan mijn guildies en die vonden juist dat ik moest wachten.
Misschien wel goed om bij te vermelden dat ik net na TBC begon en toen met een zuid afrikaan (in game ontmoet) deze guild heb opgezet. Dus ik heb wat privilegesDe guild leiders hebben allemaal gear 5.5-5.9K gearscore.
Klopt, en daarom doe ik ook heel veel heroics voor eot en krijg zo de hele T9 set, nog een beetje pvp voor tijdelijke upgrades.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:26 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja dat maakt toch allemaal geen donder uit? Iedere upgrade die je kan pakken is mooi meegenomen lijkt me
Hm, als je echt upgrades wilt, zou ik zeggen, doe zoveel mogelijk icc10/25 en VoA, krijg je een flinke bak gear uit hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 15:30 schreef Omega het volgende:
[..]
Klopt, en daarom doe ik ook heel veel heroics voor eot en krijg zo de hele T9 set, nog een beetje pvp voor tijdelijke upgrades.
Maar als we straks 5K moeten betalen voor vliegen bv, dan kost me dat zeer veel.
Ik heb namelijk ook nog eens 8 characters, waarvan 3x 80 en 3 boven 70.
Dus voor mij op dit moment geen prim sar kopen, maar misschien over een paar weken wel
Is VOA een upgrade? Ohh okquote:Op donderdag 2 september 2010 15:34 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm, als je echt upgrades wilt, zou ik zeggen, doe zoveel mogelijk icc10/25 en VoA, krijg je een flinke bak gear uit hoor
T10 items droppen van de frost boss + 2 emblems of frost, T9 items droppen van de fireboss + 2 emblems of triumph. De 10 man doet de 'normale' tier versie, en de 25 man doet de upgraded versie. Zijn wel maar een paar beperkte items die droppen hoor (bij de frost boss alleen maar de legs en de hands ofzo dacht ik).quote:Op donderdag 2 september 2010 15:41 schreef Omega het volgende:
[..]
Is VOA een upgrade? Ohh ok
Ja vanavond dus een ICC run.
Voor een PUG vragen ze op onze realm 5.5 gs Zelfs voor TOC wordt 5K of meer gevraagd. Nu heb ik zelf niet zo heel veel met gs aangezien een hogere gearscore niet altijd betere stats geeft volgens mij.
Dus eerst maar wat achievements halen in ICC, dan kan ik ook wel 25 men puggen :-)
Ik ben healer dus wordt vaker gevraagd dan dps
Ok dank je voor de tip, dat soort dingen pak ik dus niet mee als je na een jaar terug komtquote:Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef lifeblind het volgende:
[..]
T10 items droppen van de frost boss + 2 emblems of frost, T9 items droppen van de fireboss + 2 emblems of triumph. De 10 man doet de 'normale' tier versie, en de 25 man doet de upgraded versie. Zijn wel maar een paar beperkte items die droppen hoor (bij de frost boss alleen maar de legs en de hands ofzo dacht ik).
Ik heb 'm op mijn main maar 1 of 2 keer gedaanquote:Op donderdag 2 september 2010 15:50 schreef Omega het volgende:
[..]
Ok dank je voor de tip, dat soort dingen pak ik dus niet mee als je na een jaar terug komt
Is Crusader leuk? Iedereen slaat die tegenwoordig over.
Deze week is Naxx de weekly, waarschijnlijk wordt dat op 1 dag 4x runnen (met mains en alts etc etc), in onze guild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |