abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 september 2010 @ 14:17:38 #1
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_85984859

Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat — het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.

Roestvrij stalen rand
Vijf keer sterker dan standaard staal. Deze, door een machine geproduceerde rand, is hét punt waar alle onderdelen van iPhone 4 samenkomen. Deze nieuwe rand past helemaal bij het nieuwe, dunne design en maakt de iPhone steviger dan ooit. Ook dient deze rand als een antenne.

Retina-display
Het Retina-display op iPhone 4 is het scherpste, levendigste telefoonscherm dat je ooit hebt gezien. Met vier maal zoveel pixels als vorige iPhone-modellen heeft het de hoogste resolutie die ooit is toegepast. De dichtheid van de pixels is zelfs zo hoog dat het menselijk oog niet in staat is om afzonderlijke pixels te onderscheiden. Dit maakt tekst en afbeeldingen ongelooflijk scherp.

5 megapixel camera met LED flits
De nieuwe camera met 5 megapixels en ingebouwde LED-flitser zorgt ervoor dat je prachtige, gedetailleerde foto's kunt maken. En dankzij de geavanceerde verlichtingssensor aan de achterzijde kun je zelfs als er weinig licht is goede foto's maken. Met de nieuwe camera aan de voorzijde maak je bovendien eenvoudig een zelfportret.

Multitasking
iPhone 4 laat je kennismaken met een compleet nieuwe manier van multitasking. Je kunt nu je favoriete programma's van andere fabrikanten uitvoeren en onmiddellijk tussen deze progamma's schakelen, zonder dat de programma's op de voorgrond langzamer worden of de batterij onnodig wordt gebruikt.1 Deze slimmere benadering van multitasking is alleen beschikbaar op iPhone.

Apple A4 Processor
Apple ingenieurs hebben de A4 chip zó ontwikkeld dat het onvoorstelbaar krachtig is, maar toch erg energie zuinig. Met deze chip kan iPhone 4 makkelijk moeilijke taken afhandelen zoals multitasking, videobewerking en het gebruik van FaceTime. Dit alles met een kijk op de batterij.

720p HD video opname en bewerkingsfunctionaliteit
Maak je eigen films in high definition. Dankzij de geavanceerde verlichtingssensor op de achterzijde van de iPhone en de ingebouwde LED-verlichting maak je zelfs als er weinig licht is mooie video-opnames. Vervolgens kun je op iPhone 4 je eigen kunstwerkje maken en bewerken met behulp van het nieuwe iMovie-programma. Hierbij kun je kiezen uit door Apple ontworpen thema's, titels en overgangen. Binnenkort verkrijgbaar in de App Store.

FaceTime
Mensen dromen er al jaren van elkaar te kunnen zien tijdens het bellen. iPhone 4 zorgt ervoor dat deze droom werkelijkheid wordt. Met één tikje kun je naar je kinderen zwaaien, een glimlach van het ene continent naar het andere sturen of je beste vriendin zien lachen om je verhalen. Met iPhone 4 naar iPhone 4 via Wi-Fi in 2010. Met geen enkele andere telefoon is het zo leuk om contact met elkaar te houden.

Voorlopig werkt dit alleen over Wi-Fi. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van de code achter FaceTime.

Gyro + accelerometer
iPhone 4 is de eerste telefoon met een ingebouwde 3-assen gyroscope. In combinatie met de acclerometer is iPhone 4 in staat om geadvanceerde bewegingen vast te leggen zoals versnelling, hoeksnelheid en rotatie snelheid. Vertaling: meer bewegende gebaren en betere precisie voor een nóg betere game ervaring.

Batterij
De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Afbeelding eigendom van iPhoneclub

iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Mappen
- Verbeterde mail
- eBoeken lezen in de app iBooks
- Enterprise-functies
- Game center
- iAd reclame

iOS 4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers.

Wanneer te koop?
In de Verenigde Staten en een aantal andere landen al vanaf 24 juni 2010. In Nederland officieel vanaf 30 juli 2010. Let wel op dat er lange levertijden zijn!

In het najaar zeer waarschijnlijk ook bij VodaFone.

Linkje naar wiki van deze OP
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  donderdag 2 september 2010 @ 14:17:57 #2
262674 Graseter
pi_85984866
Lapo maakt nieuwe deel aan.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  donderdag 2 september 2010 @ 14:18:23 #3
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_85984878
Blauwe cirkel in statusbalk ;(
Jonge, ik bin op de weaze
  donderdag 2 september 2010 @ 14:18:55 #4
262674 Graseter
pi_85984901
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:18 schreef Stevennn het volgende:
Blauwe cirkel in statusbalk ;(
Geen service in statusbalk.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  donderdag 2 september 2010 @ 14:21:26 #5
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_85984989
_O_
I'm Back Again!
pi_85985082
Ben wel benieuwd naar dat game-center....
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_85985108
tvp
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_85985425
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:24 schreef Agiath het volgende:
Ben wel benieuwd naar dat game-center....
ben eerder benieuwd naar de nieuwe jailbreak ervan.....
pi_85985517
Wie weet hoe lang het nog gaat duren voordat Vodafone ook de 4 gaat leveren? Als ze dat al van plan zijn tenminste?

Ik zit nu nog steeds op de oude vertouwde eerste iPhone.
:)
pi_85985518
:')Vodafone kennende lang
Its my life, dont you forget
  donderdag 2 september 2010 @ 14:38:29 #11
262674 Graseter
pi_85985544
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:37 schreef AlmereRulez het volgende:
Maar jij had de lapo niet
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  donderdag 2 september 2010 @ 14:38:47 #12
262674 Graseter
pi_85985553
Wut wut! Ninja edit.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_85985564
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:37 schreef AlmereRulez het volgende:
Half januari loopt m'n abonnement pas af, dus ze krijgen nog even de tijd van me.
:)
pi_85985584
Hoe is de netwerk van T-Mobile tegenwoordig?
Youtube, surfen, mailen, etc gaat allemaal zonder problemen?
pi_85985607
Nummerbehoud aangevraagd vorige week donderdag. Zou vandaag overgaan naar T-mobile. Inmiddels is mijn HI simkaart inactief maar die van T-mobile nog niet actief.
pi_85985972
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:39 schreef xaban06 het volgende:
Hoe is de netwerk van T-Mobile tegenwoordig?
Youtube, surfen, mailen, etc gaat allemaal zonder problemen?
Niet altijd. T-mobile is bagger vergeleken met KPN en Vodafone.
  donderdag 2 september 2010 @ 14:52:41 #17
262674 Graseter
pi_85986047
Er staat Geen service op mijn iPhone.
Ik ben 12, wat is dit. :'(
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_85986843
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:52 schreef Graseter het volgende:
Er staat Geen service op mijn iPhone.
Ik ben 12, wat is dit. :'(
Het schijnt een codewoord te zijn van een nieuw product van T-Mobile.
Officieel alleen bedoeld voor intern gebruik, maar is laatst uitgelekt..
  donderdag 2 september 2010 @ 15:23:40 #19
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_85987033
kan ik dan echt HE-LE-MAAL niks met mijn telefoon, zonder hem aan Itunes te hangen?
I'm Back Again!
pi_85987066
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:23 schreef AskBrad het volgende:
kan ik dan echt HE-LE-MAAL niks met mijn telefoon, zonder hem aan Itunes te hangen?
;(
  donderdag 2 september 2010 @ 15:25:38 #21
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_85987098
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

;(
Nee even serieus.. dit is m'n eerste Iphone en ben momenteel niet in de buurt van een computer waar ik iets op kan installeren (lees aan het werk)
I'm Back Again!
pi_85987128
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:25 schreef AskBrad het volgende:

[..]

Nee even serieus.. dit is m'n eerste Iphone en ben momenteel niet in de buurt van een computer waar ik iets op kan installeren (lees aan het werk)
App Store?
pi_85987157
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:25 schreef AskBrad het volgende:

[..]

Nee, het enige wat je kunt doen is alarmnummers bellen. Je iPhone moet eerst via iTunes geactiveerd worden. Dan hoeft overigens niet noodzakelijk de iTunes-installatie te zijn die je ook gaat gebruiken om te synchroniseren.
  Redactie Games donderdag 2 september 2010 @ 15:54:20 #24
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_85988100
Ik zit nog met een tijdelijk nummer opgescheept, maar tot zover geen netwerkproblemen met de iPhone 4. Ik zit normaal op deze lokatie met een Nokia of Sony Ericsson tussen 4 en 5 streepjes op het KPN netwerk. Als ik de Death Grip vast houdt op de iPhone 4, dan zijn het er constant 4, zonder Deathgrip schommelt het tussen 4 en 5. Dus ik merk geen verschil. Maar ik krijg echt geen "No Service" op m'n telefoon tevoorschijn.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_85988573
Is dit de goede iPhone deel?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')