Maar nu verraad je jezelfquote:Op donderdag 2 september 2010 12:47 schreef Myraela het volgende:
HA! Ze zullen nooit geloven dat je mijn tieten hebt gezien. Ik ben te schattig.
inclusief stokbrood meneer van CRVquote:Op donderdag 2 september 2010 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
zo dat ging makkelijk een nieuw topic openen in de nieuwe layout
ja hij neemt de op over van het vorige topicquote:Op donderdag 2 september 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
inclusief stokbrood meneer van CRV
het is bijna 1 uur... zal je niet even bellenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:50 schreef Myraela het volgende:
Ik zit hier serieus te wachten tot de hondenuitlaat de hond heeft opgehaald, maar ze is er nogsteeds niet. normaal rond 11 uur al.
Ik wil douchen, maar dat is niet fijn als er zo nog iemand binnenkomt.
Ja, die heeft heel FOK! kunnen aanschouwenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de foto's van jouw poes heb ik ook al gezien
Het is niet mijn hond. Dus misschien hoeft ze vandaag niet eens te komen ofzo.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is bijna 1 uur... zal je niet even bellen
Of zelf de hond uitlatenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is bijna 1 uur... zal je niet even bellen
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is niet mijn hond. Dus misschien hoeft ze vandaag niet eens te komen ofzo.
ik ook weer terug van de pauzequote:
Kun je dat ook al instellen dan ?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey hallo
[..]
Jij hebtals standaard PI
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey hallo
[..]
Jij hebtals standaard PI
why ?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh die Wierden-meet loopt wel op een mooie FAIL uit zeg![]()
Het gaat nu geloof ik een beetje ten onder aan wat ze officiele meet organisatie verweten; beetje gerommel in de organisatie / te laat de dingen aan het regelen.quote:
Joahquote:Op donderdag 2 september 2010 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kun je dat ook al instellen dan ?
Ik zag het... grappig om te volgenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh die Wierden-meet loopt wel op een mooie FAIL uit zeg![]()
Echt?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat nu geloof ik een beetje ten onder aan wat ze officiele meet organisatie verweten; beetje gerommel in de organisatie / te laat de dingen aan het regelen.
The irony
o ok, niks van meegekregen.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat nu geloof ik een beetje ten onder aan wat ze officiele meet organisatie verweten; beetje gerommel in de organisatie / te laat de dingen aan het regelen.
The irony
hmm ok zal zo is kijkenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah
Je hebt de nieuwe layout al?
Als je over dat PI-veld gaat met je muis kan je het (in datzelfde veld) isntellen
helloquote:
Oh god, die arme supermarkt, als daar op die dag 30 man om BBQ-vlees komt zeurenquote:
Ik heb ECHT geen medelijden met Oksel, als je zag hoe hoog hij van de toren blies in die eerste topic. Hij had al zoveel geweldige feesten georganiseerd. Ze gingen wel even de grootste/beste/mooiste/stoerste FOK! meet ever organiseren, want die falers van FOK! konden er niks van. En dan nu ditquote:Op donderdag 2 september 2010 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag het... grappig om te volgen
en hij kon het wel allemaal zelf
Inderdaad, leuk voor de dorpssuper als er ineens 30-40 man de slagerij komt plunderenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh god, die arme supermarkt, als daar op die dag 30 man om BBQ-vlees komt zeuren
Preciesquote:Op donderdag 2 september 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ECHT geen medelijden met Oksel, als je zag hoe hoog hij van de toren blies in die eerste topic. Hij had al zoveel geweldige feesten georganiseerd. Ze gingen wel even de grootste/beste/mooiste/stoerste FOK! meet ever organiseren, want die falers van FOK! konden er niks van. En dan nu dit
Ja, salades zul je niet snel voor alleen jezelf meenemenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:34 schreef Myraela het volgende:
Sowieso. Iedereen haalt dan vlees of bier. Maar je krijgt of alles heel vaak dubbel, of je mist gewoon dingen. Is gewoon niet handig met zo'n groep.
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
inclusief stokbrood meneer van CRV
Ja precies, of het geneuzel later op de avond als de super dicht is, en jij hebt wel goed ingekocht en zit nog met een half krat bier, en andere stakkers zijn er al doorheen, en komen dan jouw bier opzuipen.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:34 schreef Myraela het volgende:
Sowieso. Iedereen haalt dan vlees of bier. Maar je krijgt of alles heel vaak dubbel, of je mist gewoon dingen. Is gewoon niet handig met zo'n groep.
Waar? (Heb niet teruggelezenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:37 schreef Crazy-M het volgende:
ben nu ook aan het doorlezen, gaat lekker daar haha
Geef je helemaal gelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 13:38 schreef Myraela het volgende:
Mja, als ik ga neem ik zelf wel drank mee en voor de rest hoef ik niets.
Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #3 - American Style!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waar? (Heb niet teruggelezen)
Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #3 - American Style!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waar? (Heb niet teruggelezen)
Ik ook. En we gingen niet naar de Stairway, toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:39 schreef pgrferrari het volgende:
Ik hou het wel bij de TAL meeting op 16 oktober
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #3 - American Style!
Ah, ik had de Wierden meet al in mijn bookmarks staan en liep nog achter, was toevalligerwijs al mijn backlog aan het bijwerkenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #3 - American Style!
Daar dus
ik wacht wel op de repo en foto'squote:Op donderdag 2 september 2010 13:39 schreef pgrferrari het volgende:
Ik hou het wel bij de TAL meeting op 16 oktober
Het is dat er in Wierden best goede en redelijk grote winkels zijn. Dat weer wel.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk voor de dorpssuper als er ineens 30-40 man de slagerij komt plunderen
breezers ?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem ik wel wijvendrank mee. Want al dat bier is niets voor mij.
Spannendquote:Op donderdag 2 september 2010 13:40 schreef crv het volgende:
Mijn pauze gemist vanwege ineens hotline telefoonverkeer, iedereen probeerde me ineens te bellen.
Dus nu honger![]()
Maar het ging allemaal over mijn nieuwe job. Ik schijn nu maandag mijn aanbod te krijgen.
wordt langzaam toch wel weer zenuwachtig
Nopequote:Op donderdag 2 september 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook. En we gingen niet naar de Stairway, toch?
Maar hebben die 2e week september nog voor 30 á 40 man BBQ-vlees zo even op voorraad. Op een zatermiddag, als ze zondag dicht zijn, en dus de voorraad verse artikelen sowieso redelijk laag isquote:Op donderdag 2 september 2010 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is dat er in Wierden best goede en redelijk grote winkels zijn. Dat weer wel.
Jawoorquote:Op donderdag 2 september 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
Als we niet naar de stairway gaan, wil iemand vast wel met mij verzamelen op het station of iets he. Want ik verdwaal altijd.
Tuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
Als we niet naar de stairway gaan, wil iemand vast wel met mij verzamelen op het station of iets he. Want ik verdwaal altijd.
nogal ja. duurde ff vanwege een grote deal die ze aan het binnenhalen zijn, en daar boden ze excuses voor aan.quote:
Over bellen gesproken. Doe je nummer eens in mijn PM box droppen. Dan kan ik je zaterdag stalken.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik denk siewosie dat dat de beste plek is om te verzamelen... en misschein is iets van bellen ook wel een idee
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over bellen gesproken. Doe je nummer eens in mijn PM box droppen. Dan kan ik je zaterdag stalken.
reis dan mee met Kally en mijquote:Op donderdag 2 september 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
Oh, dat is al helemaal perfect.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
reis dan mee met Kally en mijWe gaan ook met de trein
Ik ga met mijn Ferrari, zin om mee te rijden?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
reis dan mee met Kally en mijWe gaan ook met de trein
ook goedquote:Op donderdag 2 september 2010 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga met mijn Ferrari, zin om mee te rijden?
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga met mijn Ferrari, zin om mee te rijden?
das blauw met een gele streepquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 2 september 2010 13:55 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme. Ik snap trein/auto fopjes nooit.
hoezo: na trappen ...quote:Op donderdag 2 september 2010 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ens-doormidden.dhtml
WTF
Die heb ik nog niet gezien... CR1 welquote:Op donderdag 2 september 2010 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
jaaaaaa hoooooor nu krijg ik koppijn
Camp Rock 2 is een stomme film
Als er tipexperience staat en het van jou afkomt vertrouw ik het nietquote:Op donderdag 2 september 2010 14:07 schreef Myraela het volgende:
http://www.youtube.com/tippexperience
Dit is geniaal. Je kan allemaal dingen intypen.
die was leukquote:Op donderdag 2 september 2010 14:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien... CR1 wel
Heh grappigquote:Op donderdag 2 september 2010 14:07 schreef Myraela het volgende:
je moet is alleen een D invullensquote:Op donderdag 2 september 2010 14:07 schreef Myraela het volgende:
Grappig gedaanquote:Op donderdag 2 september 2010 14:07 schreef Myraela het volgende:
shoots en kill doen het zelfdequote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:07 schreef Myraela het volgende:
soccer of shootsquote:Op donderdag 2 september 2010 14:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
shoots en kill doen het zelfde
is afraid forquote:
Ik ookquote:Op donderdag 2 september 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
Sorry, ik houd van dat soort reclame dingen.
Je bedoelt Oh Oh Cherso?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond
Wie gaan er allemaal kijken
Wat is er zo bijzonder aan?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond
Hij doet "hates" nietquote:
hallo mevrouwquote:Op donderdag 2 september 2010 14:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan?![]()
Hallo trouwens!
knifes ook nietquote:
Geweldige viralquote:Op donderdag 2 september 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
Sorry, ik houd van dat soort reclame dingen.
Druk gehadquote:Op donderdag 2 september 2010 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hallo mevrouw
je bent laat vandaag
Tennis kent ie niet (dan gaat ie voetballenquote:
aah ok. dat heb ik de komende 3 wekenquote:
Oh jammerquote:Op donderdag 2 september 2010 14:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama heeft de baan niet waardoor de een solli had. Nu ga ik der een studie aanpraten.
attacksquote:Op donderdag 2 september 2010 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tennis kent ie niet (dan gaat ie voetballen), maar moons wel
Ohw, dat is kutquote:Op donderdag 2 september 2010 14:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama heeft de baan niet waardoor de een solli had. Nu ga ik der een studie aanpraten.
Nee, gewoon naar Rotterdam.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh jammer
Niet verhuizen naar Amersfoort dus?
geven ze een 404 bordquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond
hier is het droogquote:
Ja, waait jouw kant opquote:Op donderdag 2 september 2010 14:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, hier ook straks als ik zo kijk op buienradar
tjah, al het slechte weer valt in het noorden hequote:Op donderdag 2 september 2010 14:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, hier ook straks als ik zo kijk op buienradar
En terwijl ik dit zei begon het harder te regenenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, waait jouw kant opmaar het stelt niets voor hoor
Noorden?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, al het slechte weer valt in het noorden he
Ik ben eigenlijk middenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, al het slechte weer valt in het noorden he
quote:
TNT doodslaanquote:
dat bugje denk ik. Symp weet er meer vanquote:
midden, ook goedquote:
Jonge het is bijna herfst.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
kut kut stinkende kut er was eindelijk zomerweer beloofdWanneer komt dat dan? In november zeker
Kut hoerig kloteland
dit weekend kutquote:Op donderdag 2 september 2010 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
kut kut stinkende kut er was eindelijk zomerweer beloofdWanneer komt dat dan? In november zeker
Kut hoerig kloteland
Oh nee wacht hij staat in een totaal ander topicquote:Op donderdag 2 september 2010 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat bugje denk ik. Symp weet er meer van
Gezelligquote:Op donderdag 2 september 2010 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bedoelt Oh Oh Cherso?
Ik iig wel
tell me. Dat is wat we de afgelopen maand voortdurend gehad hebbenquote:
wordt 20 tot 23 gradenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet.... het gaat niet regenen
Dat is al heel wat... nou ja in Spijkenisse in ieder geval
Ja dat wilde ik ook zien, maar toen zag ik dat die stomme Kim Feenstra meedoet... en nu kijk ik het uit principe nietquote:
Hier is het weer zonnig en 24 graden vanavond maar een terras opzoekenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut hoerig kloteland
Maar dat komt door jouquote:Op donderdag 2 september 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
Hier in Brabant schijnt altijd de zon.
Weet niet of ik dat ga volgen nu het met BN'ers is, neem het wel op vanavondquote:
Ik heb het nooit gevolgd. Dacht ik kijk een keertjequote:Op donderdag 2 september 2010 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook zien, maar toen zag ik dat die stomme Kim Feenstra meedoet... en nu kijk ik het uit principe niet
Ik juist welquote:Op donderdag 2 september 2010 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook zien, maar toen zag ik dat die stomme Kim Feenstra meedoet... en nu kijk ik het uit principe niet
haagse sletjes en haagse sjonnies op vakantie in Chersonisosquote:Op donderdag 2 september 2010 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Dat Oh oh Cherso hè, gaat dat over jongeren op vakantie?
ehm.... zoietsquote:Op donderdag 2 september 2010 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Ow nee ik kan hara niet horen of zien. Ik vidn dat zo verschrikkelijk wijfquote:Op donderdag 2 september 2010 14:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik juist welZag haar in een voorstukje: "ik heb honger" Jammer joh!
Daar hebben we TMF toch al voor?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
haagse sletjes en haagse sjonnies op vakantie in Chersonisos
kijk maar naar sommige UI'squote:Op donderdag 2 september 2010 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Maar dit heeft niveauquote:Op donderdag 2 september 2010 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar hebben we TMF toch al voor?
Pfft dan nietquote:
dit is leukerquote:Op donderdag 2 september 2010 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar hebben we TMF toch al voor?
Over een paar jaar baalt hij dat hij z'n haar niet in een andere coupe kan gooien en dan scheert hij het eraf. Mark my words.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
Jan Kooijman met een Caricebril om interessant te lijken.
Het is net zo'n Playmobile poppetje met dat haar.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Over een paar jaar baalt hij dat hij z'n haar niet in een andere coupe kan gooien en dan scheert hij het eraf. Mark my words.
Ik heb hem niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
Moet echt even behoorlijk wennen aan de nieuwe layout maar het bevalt mij wel!
Mooi zoquote:Op donderdag 2 september 2010 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
Deed hij dat maarquote:Op donderdag 2 september 2010 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Over een paar jaar baalt hij dat hij z'n haar niet in een andere coupe kan gooien en dan scheert hij het eraf. Mark my words.
Ik ookquote:
staat toch in opties ?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook
Mis alleen nog wat opties zoals je online status op hidden/zichtbaar te zetten, misschien dat ik het nog niet kan vinden
Hij blijft, maar je kan nog schakelenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En hoelang krijgen de abo houders de nieuwe layout
Zit er net zoveel onnodige crap op als bij de baggerlayout?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zit er net zoveel onnodige crap op als bij de baggerlayout?
Lekker tegendraads, lekker pittig.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben jij ook wel eens positief over dingen die hier gebeuren?
Jazeker, het openen van TAL vond ik een goed ideequote:Op donderdag 2 september 2010 14:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben jij ook wel eens positief over dingen die hier gebeuren?
"Caricebril"quote:Op donderdag 2 september 2010 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
Jan Kooijman met een Caricebril om interessant te lijken.
Jaquote:Op donderdag 2 september 2010 14:49 schreef Bellatrix het volgende:
Die Barbie in Oh Cherso, wat een bakkes trouwens.
Ohw oke...quote:Op donderdag 2 september 2010 14:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jazeker, het openen van TAL vond ik een goed idee.
Je zult ze de kost moeten geven die niet weten dat frikandellen iets met vlees te maken hebbenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
JaMaar goed, ze lust frikandellen maar geen vlees. Dat is een pre.
Ja Pisces noemde het zo en ik vond het wel een goede naam.quote:
Hoewel een tijdelijke IDO/XFA ook altijd wel wat had.quote:
Dat vind ik wel mooi van haar, dat ze zo idealistisch is.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
JaMaar goed, ze lust frikandellen maar geen vlees. Dat is een pre.
nee joh, werkt lekker makkelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 14:52 schreef BONG4002 het volgende:
Heb overigens wel gelijk autoupdates uitgeschakeld
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoewel een tijdelijke IDO/XFA ook altijd wel wat had.
Hover even naar de rechterkant van de PI's en er komt een submenu waar je de standaard kan instellen door erop te klikkenquote:
Iew, mouseovers.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
In dat PI veld verschijnt tekst als je er met je muis over heen gaat
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik baal echt dat ik een uur geleden tegen een keukenkastjedeur knalde. Lelijk sneetje op mijn voorhoofd.
Ojaquote:Op donderdag 2 september 2010 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
In dat PI veld verschijnt tekst als je er met je muis over heen gaat
Ik heb wel de meeste icons gewoon vastgezet zoals de homepage van users, edit knopje etc.quote:
Hallonquote:
maak de weg in tilburg is vrij, ik kom er aan gescheurd over een uurtjequote:
Ja daar was ik al bang voor.quote:
* Graseter pakt de beton blokkenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maak de weg in tilburg is vrij, ik kom er aan gescheurd over een uurtje
vind de nieuwe layout echt stukken beter werkenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor.
Ik voel me nu echt een soort 'opa vertelt' figuur, maar ja ik kan het ook niet helpen al die features in principe gewoon totaal overbodig zijn.
Ja er is er maar één die niet los van die bril kan komen, Caricequote:Op donderdag 2 september 2010 14:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja Pisces noemde het zo en ik vond het wel een goede naam.
Inderdaad, Carice en bril is als een frietje oorlog, het smaakt kut maar heul veul mensen vinden het lekker.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja er is er maar één die niet los van die bril kan komen, Carice
Een patat oorlog smaakt heul niet kutquote:Op donderdag 2 september 2010 15:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, Carice en bril is als een frietje oorlog, het smaakt kut maar heul veul mensen vinden het lekker.
Jaquote:Op donderdag 2 september 2010 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
Is Oh Cherso al op tv geweest, heb ik het gemist?
Patatje oorlog smaakt nog kutter.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een patat oorlog smaakt heul niet kut
Veel slechter dan bagger kan het natuurlijk niet zijn, ik ga er nog wel van uit dat ze van die fouten geleerd hebben.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vind de nieuwe layout echt stukken beter werken
Geen overbodige menus enzo die openstaan
Ohquote:
Nee.quote:
Ik vond bagger best een strakke layout om eerlijk te zijn, maar wel idd iets teveel custom opties, zoals het nu is vind ik het een stuk overzichtelijker en ook het invoerveld is nu gewoon Arial 10pt, dus beter leesbaar als je aan het typen bentquote:Op donderdag 2 september 2010 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Veel slechter dan bagger kan het natuurlijk niet zijn, ik ga er nog wel van uit dat ze van die fouten geleerd hebben.
MIJN GARPJE WAT DOE JE!quote:Op donderdag 2 september 2010 15:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee.Vanavond 22:00 geleuf ik.
Over Chersonissos maak je geen fopjes.quote:
Wel UI'squote:Op donderdag 2 september 2010 15:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Over Chersonissos maak je geen fopjes.
Ook heel leuk ja, 200x praktisch dezelfde UI. Het is gewoon hetzelfde ding in een UI copy/pasten.quote:
Haal het wegquote:Op donderdag 2 september 2010 15:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
WTFquote:Op donderdag 2 september 2010 15:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En dan ook nog dat lilik wijf, dan liever nekwervel of sterretje.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat
En dan ook gewoon serieus iedere keer hetzelfde GIFje plakken/knippen.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan ook nog dat lilik wijf, dan liever nekwervel of sterretje.
Ik wil er niet bijhorenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:23 schreef Fir3fly het volgende:
Je moet zo'n UI hebben, anders hoor je er niet bij!
Ik heb subiet op ESC gedrukt toen ik die bende zagquote:Op donderdag 2 september 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je serieus ff opzouten met die shit. Het verneukt de laadtijd nogal en het hapert met scrollen
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:23 schreef Fir3fly het volgende:
Je moet zo'n UI hebben, anders hoor je er niet bij!
Ja erg hè. Vaak in het nieuws ook de laatste tijd. Wat voor issues zouden die vrouwen hebben?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:20 schreef Bellatrix het volgende:
Wat ziek zeg, al die babylijkjes.
Oh youquote:
Postnatale depressie waarschijnlijk. Al lijkt me dat frappant, 4 keer achter elkaar.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja erg hè. Vaak in het nieuws ook de laatste tijd. Wat voor issues zouden die vrouwen hebben?
We zitten nou toch al op de volgende pagina dus het boeit niet meerquote:Op donderdag 2 september 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je serieus ff opzouten met die shit. Het verneukt de laadtijd nogal en het hapert met scrollen
En nu weer eentje hé, niet die in Friesland maar een andere vrouw. Daar staat de teller ook al op 3.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Postnatale depressie waarschijnlijk. Al lijkt me dat frappant, 4 keer achter elkaar.
Ik heb nieuwe layout, dus geen pagina's meer (auto-update) dus het hapert nog steeds als ik naar dit topic ga. En er is een leuk topic over die crap, waarom verwijst hij daar niet naar ipv die shit hier neer te dumpenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zitten nou toch al op de volgende pagina dus het boeit niet meer
Maar wel bij de groep die er niet bij hoort!quote:
Bij die Fries dacht ik aan de ouders ofzo, dat de vader er iets mee te maken heeft. Onze eigen Fritzel.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En nu weer eentje hé, niet die in Friesland maar een andere vrouw. Daar staat de teller ook al op 3.
En hoe kan je nou 3x een postnatale depressie hebben? Lijkt me bullshit, zeker bij die Fries. Die beviel doelbewust stiekem en verstopte dan de lijkjes meteen
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Postnatale depressie waarschijnlijk. Al lijkt me dat frappant, 4 keer achter elkaar.
Pff, iets wat wíj hopelijk nooit zullen begrijpen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het kwade opzet is. Wel opzet natuurlijk maar niet uit een soort onverschilligheidquote:Op donderdag 2 september 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En nu weer eentje hé, niet die in Friesland maar een andere vrouw. Daar staat de teller ook al op 3.
En hoe kan je nou 3x een postnatale depressie hebben? Lijkt me bullshit, zeker bij die Fries. Die beviel doelbewust stiekem en verstopte dan de lijkjes meteen
Is echt de moeite waard hoorquote:
Dat 1000x lieverquote:Op donderdag 2 september 2010 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar wel bij de groep die er niet bij hoort!
Denk ik nog steeds. Zeker als haar omgeving het op begon te vallen dat ze al voor de zoveelste keer zwanger was, en dan zouden die ouders niks merken. Kom op zeg.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij die Fries dacht ik aan de ouders ofzo, dat de vader er iets mee te maken heeft. Onze eigen Fritzel.
Als je iets niet wíl weten, weet ej het ook niet. Vooral blijven ontkennen. Ongelooflijk wat je dan niet onder ogen hoeft te zien.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk ik nog steeds. Zeker als haar omgeving het op begon te vallen dat ze al voor de zoveelste keer zwanger was, en dan zouden die ouders niks merken. Kom op zeg.
Ook vroegen ze niet af waarom er 4 koffers op zolder stonden zeker?
Heb ik ook al die tijd gedacht ja, kan me bijna niks anders voorstellen...quote:Op donderdag 2 september 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk ik nog steeds. Zeker als haar omgeving het op begon te vallen dat ze al voor de zoveelste keer zwanger was, en dan zouden die ouders niks merken. Kom op zeg.
Oh ok hoorde net van iemand dat het niet zo boeide allemaalquote:Op donderdag 2 september 2010 15:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is echt de moeite waard hoorEn straks worden alle oude layouts obsolete dus zul je toch de nieuwe moeten gebruiken
Jouw ouders komen ook iedere keer dat ze op bezoek komen, de koffers op zolder tellen?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
Jawel, de nieuwe layout is fantastisch. Danny stuurde me 450 euro en nu ben ik in de hemel. Ik heb me laten vertellen dat de nieuwe layout ook aids heeft verslagen.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ok hoorde net van iemand dat het niet zo boeide allemaal
Ze woonde nog thuis.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw ouders komen ook iedere keer dat ze op bezoek komen, de koffers op zolder tellen?
JIJ wou het onderwijs inquote:Op donderdag 2 september 2010 15:35 schreef Symphonic het volgende:
Damn, weer een heel defile zeikerds aan mijn bureau gehad...
ze woonde nog thuis, Einstein.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw ouders komen ook iedere keer dat ze op bezoek komen, de koffers op zolder tellen?
Oh okee. Dan wordt het verhaal al wat moeilijker ja.quote:
Doe jij eens gewoon normaal of zo?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ze woonde nog thuis, Einstein.
Als je er niks vanaf weet, hou dan gewoon je mond ipv mensen proberen te bashen
Ik ga het meteen proberenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel, de nieuwe layout is fantastisch. Danny stuurde me 450 euro en nu ben ik in de hemel. Ik heb me laten vertellen dat de nieuwe layout ook aids heeft verslagen.
Ja je kunt namelijk betalen om het uiterlijk van de oude layouts te mogen blijven gebruiken, geweldig toch!quote:Op donderdag 2 september 2010 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ok hoorde net van iemand dat het niet zo boeide allemaal
Ze woonde nog thuis spuit 11quote:Op donderdag 2 september 2010 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeee, niet doodgaan.quote:
Veel plezierquote:
Roep dan geen domme dingen als je je duidelijk nog geen seconde in die zaak hebt verdieptquote:Op donderdag 2 september 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe jij eens gewoon normaal of zo?
Rare uitdrukking, overigens. Ik woon ook thuis. Maar mijn ouders wonen heel ergens anders.quote:
houd op, niet nuquote:Op donderdag 2 september 2010 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Rare uitdrukking, overigens. Ik woon ook thuis. Maar mijn ouders wonen heel ergens anders.
Maar ook zij wonen thuis, toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Rare uitdrukking, overigens. Ik woon ook thuis. Maar mijn ouders wonen heel ergens anders.
Ik leef nog en het is echt fantastischquote:
Daarom, beetje een onnodige uitdrukking dus!quote:Op donderdag 2 september 2010 15:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ook zij wonen thuis, toch?
Iedereen woont thuis!
Het spijt me, meneer de babylijkjes-expert. Ik zal het nooit meer doen.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Roep dan geen domme dingen als je je duidelijk nog geen seconde in die zaak hebt verdiept
Ach, stond gisteren voor een winkel en die was gesloten omdat 'ie dicht was.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarom, beetje een onnodige uitdrukking dus!
Waar slaat dit nou weer op? Jij probeert een post van mij in het idiote te trekken (over die koffers), terwijl het gewoon een totaal logische redenatie was die een ieder kon volgen die ook maar 1 artikel over deze zaak had gelezen. En als ík daar dan wat van zeg ben ik ineens de boeman?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het spijt me, meneer de babylijkjes, expert. Ik zal het nooit meer doen.
Hallo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |