Ik zou zo graag met jou en jouw billen op het benidormse playa poffertjes eten..quote:Op zondag 12 december 2010 19:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, als ik voor de spiegel sta kijk ik er ook altijd even naar.. en dan beeld ik mijn billen tussen hopen poffertjes op het strand van Benidorm en dan denk ik....
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Die voegen we er natuurlijkquote:Op zondag 12 december 2010 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik mis het stukje liefde erin!
Maar dan moeten we ons recept eerst geperfectioneerd hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 19:17 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik zou zo graag met jou en jouw billen op het benidormse playa poffertjes eten..
Dan moeten we maar snel beginnen met oefenenquote:Op zondag 12 december 2010 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar dan moeten we ons recept eerst geperfectioneerd hebben
Ja, dan voeren we de eerste lading die zwartgeblakerd is aan Annnet (die is aan het meelurken).. en dan gaan wij de lekkere opknagen!quote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Dan moeten we maar snel beginnen met oefenen![]()
Goed idee!! Met veel poedersuikerquote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, dan voeren we de eerste lading die zwartgeblakerd is aan Annnet (die is aan het meelurken).. en dan gaan wij de lekkere opknagen!
Hihi, en wijn! en jij!quote:Op zondag 12 december 2010 19:28 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Goed idee!! Met veel poedersuikeren boter
en jij
Ik vind het zo opwindend dat jij geil wordt van poffertjes eten met mijquote:Op zondag 12 december 2010 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hihi, en wijn! en jij!
je weet dat ik nu wel een klein beetje geil word hiervan he?!
Ik moest even afkoelen! Heb even de aardappeltjes geschilt en mn hooft erbij afgespoeld.. pfffff.. wat een warmte!quote:Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik vind het zo opwindend dat jij geil wordt van poffertjes eten met mij
Pff nou, ik heb maar even een koude douche genomen, al dat gepraat over poffertjes..ik krijg het er bloedheet van!quote:Op zondag 12 december 2010 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik moest even afkoelen! Heb even de aardappeltjes geschilt en mn hooft erbij afgespoeld.. pfffff.. wat een warmte!
Ik heb voor de gein net even een thermometer onder mijn tong gelegd, maar gewoon 57 graden he!quote:Op zondag 12 december 2010 20:01 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Pff nou, ik heb maar even een koude douche genomen, al dat gepraat over poffertjes..ik krijg het er bloedheet van!
Oei, dat is gewoon hoge koorts! Moet ik mijn verpleegsterspakje al uit de kast trekken?quote:Op zondag 12 december 2010 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb voor de gein net even een thermometer onder mijn tong gelegd, maar gewoon 57 graden he!
Zou je dat willen doen? Ik ben zo nieuwsgierig hoe dat pakje naast mijn bed staatquote:Op zondag 12 december 2010 20:09 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Oei, dat is gewoon hoge koorts! Moet ik mijn verpleegsterspakje al uit de kast trekken?![]()
Tuurlijk, voor jou altijdquote:Op zondag 12 december 2010 20:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou je dat willen doen? Ik ben zo nieuwsgierig hoe dat pakje naast mijn bed staat
Zullen we saampjes op de rand van het bed zitten en kijken hoe het pakje het mooist naast mijn bed ligt?!quote:Op zondag 12 december 2010 20:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor jou altijd
Ik ben overigens meer benieuwd hoe dat pakje naast je bed ligt
Mij ookquote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zullen we saampjes op de rand van het bed zitten en kijken hoe het pakje het mooist naast mijn bed ligt?!dat lijkt me nu zo gezellig om te doen
Jamaar........ dat durf ik toch heul niet?! Misschien moet ik me dan maar eerst in de diepvries stoppenquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Mij ookWel naakt overigens
.
Ja maar..straks vriest je piemel erafquote:Op maandag 13 december 2010 17:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar........ dat durf ik toch heul niet?! Misschien moet ik me dan maar eerst in de diepvries stoppen
Dan heb ik wel een diepvriespiemelijsje voor jou om aan te l******quote:Op maandag 13 december 2010 17:27 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja maar..straks vriest je piemel eraf
quote:Op maandag 13 december 2010 19:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een diepvriespiemelijsje voor jou om aan te l******
Dat zegt wel alles! ijsjes.. potdikkeme, en nog lekkerder dan perenijsjes! Wat een toetje voor na poffertjesquote:
Dat is niet ranzig, dat is liefdequote:Op maandag 13 december 2010 23:16 schreef Annnet het volgende:
Het topic gaat van goor naar ranzig jonge!
Over toetjes gesproken, neem jij de slagroom mee?quote:Op maandag 13 december 2010 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zegt wel alles! ijsjes.. potdikkeme, en nog lekkerder dan perenijsjes! Wat een toetje voor na poffertjes
Annnet is nogal preuts, en als het op liefde/relaties/seks aan komt is ze de grootste n00b die er is. De arme meid.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Dat is niet ranzig, dat is liefde
Die heb ik altijd in mijn binnenzak zitten, dus dat komt goed!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:57 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Over toetjes gesproken, neem jij de slagroom mee?
Ah, eigenlijk een beetje zoals ik?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Annnet is nogal preuts, en als het op liefde/relaties/seks aan komt is ze de grootste n00b die er is. De arme meid.
[..]
Die heb ik altijd in mijn binnenzak zitten, dus dat komt goed!
He won't mind.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:19 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Voorzichtig! Straks maak je hem stuk!
Whehequote:
Kinky man. Nu laat ik jullie weer alleen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WheheIk zie het al voor me.. Lekker rond huppelend met een Annnet tussen de benen die zich vastgebeten heeft in mijn edele delen
Tsss ik ben even weg, en je gaat er met Annnet van door!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WheheIk zie het al voor me.. Lekker rond huppelend met een Annnet tussen de benen die zich vastgebeten heeft in mijn edele delen
Nee joh mallerd, het was gewoon een weirde MI.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Tsss ik ben even weg, en je gaat er met Annnet van door!
Sught..stom van mij..ik voel zoveel liefde in dit topicquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh mallerd, het was gewoon een weirde MI.Ik hou toch van jou!
![]()
![]()
Dat je dat in twijfel durft te nemen!
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:53 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Sught..stom van mij..ik voel zoveel liefde in dit topic![]()
![]()
Jaaaa, en kom je dan snel samen met mij in bed poffertjes eten en heel veel poedersuiker knoeien?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]echt he!
ik denk dat ik binnenkort even ga proefdraaien met poffertjes!
knoeien en er een bende van makenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:57 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Jaaaa, en kom je dan snel samen met mij in bed poffertjes eten en heel veel poedersuiker knoeien?![]()
Wij samen knoeienquote:Op zondag 19 december 2010 18:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
knoeien en er een bende van maken![]()
![]()
how nice!
Ik ben ook lief.quote:Op maandag 20 december 2010 09:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niets mis mee dacht ik zo... Bolletje is lief
Jij.quote:Op maandag 20 december 2010 10:48 schreef Bolletje... het volgende:
Wat zijn jullie lief vandaag, dat had ik echt ff nodig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |