Wat is er nou belangrijker..school of vakantie?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:15 schreef justmattie het volgende:
Stage, school... Laatste jaar dus afronden
School for sure atmquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:52 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Wat is er nou belangrijker..school of vakantie?
Misschien kan ik straks wel twee keer per jaar een weekje naar Benidormquote:
Een weekje maar?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien kan ik straks wel twee keer per jaar een weekje naar Benidorm
lke dag zonnen en bier drinken gaat vervelen na een weekquote:
Ik heb juist gister besloten dat die week Marmaris veels te kort was, dus ga voortaan gewoon lekker twee..of nee misschien wel 3 weken!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
lke dag zonnen en bier drinken gaat vervelen na een week
Ga je dan ook fok!-Mamaris-meets organiserenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik heb juist gister besloten dat die week Marmaris veels te kort was, dus ga voortaan gewoon lekker twee..of nee misschien wel 3 weken!
Ik kan ook gewoon emigeren
Ja waarom niet, als er maar zon en drank isquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ga je dan ook fok!-Mamaris-meets organiseren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
Maar Bol,quote:Op zondag 12 december 2010 18:55 schreef Bolletje... het volgende:
Verdorrie snuit, dat ziet er heerlijk uit!
Ik wil heel graag een keer met jou poffertjes eten
Yvonne en ik en Brechtje gaan weer!!quote:Op zondag 12 december 2010 18:56 schreef Adelante het volgende:
Het is wel tijd voor Benidorm met die kutkou en korte dagen hier
Serieus?!quote:Op zondag 12 december 2010 18:57 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Yvonne en ik en Brechtje gaan weer!!
Die hebben ze vast in Benidorm,want daar kan je ook kroketten kopenquote:Op zondag 12 december 2010 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar Bol,
ik ook met jou! Wacht, ik ga zoeken naar reisjes naar Benidorm om daar Poffertjes te knagen!
Wanneer? Overwinteren enzo?quote:Op zondag 12 december 2010 18:57 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Yvonne en ik en Brechtje gaan weer!!
In juni! Hebben we van de week beslotenquote:Op zondag 12 december 2010 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Serieus?!Dat heb je mij nog niet verteld!
when?!
quote:Op zondag 12 december 2010 18:58 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
In juni! Hebben we van de week besloten![]()
Eigenlijk boeit me het ook geen flikker, want ik ga ervoor toch al poffertjes vreten en dromen over Benidorm! Maar als het begin juni is, dan kan ik sowieso niet meequote:
Precies, drie generaties tieten aan de costra bravaquote:Op zondag 12 december 2010 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bekruipt jou nu ook zo een overweldigend gevoel van jaloezie?
En wat voorquote:Op zondag 12 december 2010 19:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Precies, drie generaties tieten aan de costra brava
Weten we nog niet, wil je anders ook gezellig mee??quote:Op zondag 12 december 2010 19:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit me het ook geen flikker, want ik ga ervoor toch al poffertjes vreten en dromen over Benidorm! Maar als het begin juni is, dan kan ik sowieso niet mee
quote:Op zondag 12 december 2010 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En wat voorTIETEN
potdulleme!
Nou Bolletje.. ik heb nu 2 vakanties in het vooruitzicht.. Wintersport en zeezeilen, maar als mijn budget het toe laat, dan ga ik heel heel graag mee!quote:Op zondag 12 december 2010 19:02 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Weten we nog niet, wil je anders ook gezellig mee??
Dat vreten had je wel iets romantischer kunnen zeggen
Costa Blancaquote:Op zondag 12 december 2010 19:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Precies, drie generaties tieten aan de costra brava
Je kan ook zeilen naar Benidormquote:Op zondag 12 december 2010 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou Bolletje.. ik heb nu 2 vakanties in het vooruitzicht.. Wintersport en zeezeilen, maar als mijn budget het toe laat, dan ga ik heel heel graag mee!
Ik weet bij jou ook nog wel een pluspunt te noemenquote:Op zondag 12 december 2010 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar Bol, jij hebt nog meer pluspunten!
Laat me denken.......
Ja, je hebt ze!
Bol, nu we het toch over poffertjes en huize snuitebol hebben..quote:Op zondag 12 december 2010 19:05 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Je kan ook zeilen naar Benidorm
*duimt voor veel budget in huize snuitebol*
Fluister eens in mn oor!quote:Op zondag 12 december 2010 19:06 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik weet bij jou ook nog wel een pluspunt te noemen
quote:
Dus we gaan in aaaal die hoekjes poffertjes eten?quote:Op zondag 12 december 2010 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bol, nu we het toch over poffertjes en huize snuitebol hebben..
Het begint een beetje te voltooien en ik heb nog een berg hoekjes die nog ingewijd moeten worden!
quote:Op zondag 12 december 2010 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Fluister eens in mn oor!en het liefst met een beetje sabbel aan mn oorlel erbij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
doei
Jaquote:Op zondag 12 december 2010 19:10 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Dus we gaan in aaaal die hoekjes poffertjes eten?
quote:Op zondag 12 december 2010 19:11 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Alleen mijn billen?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Nee je hebt er meer,maar die staan wel met stip op 1 hoorquote:Op zondag 12 december 2010 19:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaen kruimeltjes achterlaten!
[..]
Alleen mijn billen?!
Ja, als ik voor de spiegel sta kijk ik er ook altijd even naar.. en dan beeld ik mijn billen tussen hopen poffertjes op het strand van Benidorm en dan denk ik....quote:Op zondag 12 december 2010 19:14 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee je hebt er meer,maar die staan wel met stip op 1 hoor
RECEPT: POFFERTJESquote:Op zondag 12 december 2010 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar even to the point he.. hoe maak je nu geniale poffertjes?
Ik mis het stukje liefde erin!quote:Op zondag 12 december 2010 19:16 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
RECEPT: POFFERTJES
- Ingredienten:
125 gram bloem
125 gram boekweitmeel
1 ei
250 ml melk
± 250 ml water
15 gram verse gist (1 zakje droge gist)
50 gram gesmolten boter
zout (als boter ongezouten is)
- Bereiding:
Om poffertjes te bakken heb je een speciale poffertjespan nodig, een pan
met kuiltjes erin met een doorsnede van ongeveer 3 cm. Eventueel kunt U
ook een vergelijkbare pan gebruiken.
Los de gist op in 3 eetlepels lauwe melk. Meng het bloem met het boekweit-
meel. Maak een glad beslag (hoe dat moet zie je bij de pannekoeken) van het
meel, de gist, de melk en het water (het beslag moet niet makkelijk van de
lepel lopen, maar mag ook niet te dun zijn, pas de hoeveelheid water
hieraan aan). Roer dan het zout, de gesmolten boter en het losgeklopte ei
erdoor. Het beslag moet lauwwarm zijn. Laat het beslag, afgedekt met een
vochtige theedoek, een half uur rijzen op een warme plaats (bij de
verwarming, in de zon of in een oven die op 50 oC staat). Verhit de met
boter ingevette poffertjespan op de hoogste stand. Giet vlug in elk kuiltje
een beetje beslag. Dit gaat het gemakkelijkste in een knijpfles met een
niet al te klein gat of een kannetje. Keer als de bovenkant droog is de
poffertjes om met een vork of satestokje. Ze moeten aan beide kanten bruin
gebakken worden.
De poffertjes eet je heet, met een klont boter en een dikke laag poeder-
suiker erover (een paar druppeltjes likeur maken het helemaal lekker).
I.p.v. boekweitmeel kun je ook alleen tarwebloem gebruiken, alhoewel je
dan wel de hollandse poffertjessmaak een beetje mist.!
Ik zou zo graag met jou en jouw billen op het benidormse playa poffertjes eten..quote:Op zondag 12 december 2010 19:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, als ik voor de spiegel sta kijk ik er ook altijd even naar.. en dan beeld ik mijn billen tussen hopen poffertjes op het strand van Benidorm en dan denk ik....
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Die voegen we er natuurlijkquote:Op zondag 12 december 2010 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik mis het stukje liefde erin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |