oh dat is raar bij de anwb zeiden ze in de koffer meenemen , vond het al raarquote:Op donderdag 2 september 2010 12:25 schreef Mylene het volgende:
handbagage, en neem indien voorgeschreven een medicijnpaspoort mee, kun je bij je huisarts krijgen
Als je je koffer tijdelijk kwijt raakt is het wel lullig als je je medicijnen niet kunt innemen.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh dat is raar bij de anwb zeiden ze in de koffer meenemen , vond het al raar
ja kopt , maar ik dacht dat ze in usa vrij streng zijn op parecetamol etcquote:Op donderdag 2 september 2010 12:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Als je je koffer tijdelijk kwijt raakt is het wel lullig als je je medijnenen niet kunt innemen.
Nee hoor, in de VS kun je in veel staten heel veel medicatie zonder recept krijgen. Van wat paracetamol zullen ze niet onder de indruk zijn. Zorg wel dat je het in de originele verpakking meeneemt.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja kopt , maar ik dacht dat ze in usa vrij streng zijn op parecetamol etc
Even voor de zekerheid naar de Amerikaanse ambassade bellen ofzo.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja kopt , maar ik dacht dat ze in usa vrij streng zijn op parecetamol etc
Nee joh, Amerika is juist veel makkelijker om medicijnen mee naartoe te nemen dan menig ander land.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid naar de Amerikaanse ambassade bellen ofzo.
Het is zelfs nog raarder want op de website vd ambasade zeggen ze juist dat je ze ook in je handbagage moet houden voor het geval dat. (let wel normale persoonlijke aantallen.)quote:Op donderdag 2 september 2010 12:27 schreef postmortum het volgende:
oh dat is raar bij de anwb zeiden ze in de koffer meenemen , vond het al raar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |