Krijg jij wat aan je balzak. Staatsmongeaul!quote:Op donderdag 2 september 2010 16:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je hebt lichte gedragsproblemen en autisme.
ik zou het wel tof vinden als je een biertje komt halenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:26 schreef remlof het volgende:
Ik laat het volgende week weten of ik kom.
Wil jij dan een beetje meehelpen met namen verzamelen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:51 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik denk dat je de aanmeldingenlijst in de OP beter ook weg kan halen. En er opnieuw neerzetten wie er komen.
Ik weet niet waar de aanmeldingen heen gaan of iets, maar ik wil ze best verzamelen en in de OP zetten hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Wil jij dan een beetje meehelpen met namen verzamelen?
De laatste aanmeldpost van mij was (in het vorige topic) op 17 augustus, dus. Ik kan wellicht pas zondag weer echt voor dit topic gaan zitten, als in 'bijhouden en nalopen'.
Voor nu is mijn slaap belangrijk, en daarna mijn huishouden, Vrijdag is altijd mijn huishouddag geweest, maar sinds ik moest werken op vrijdagen werd dat wat lastig.
Oh thnx! Zie m'n edit in de vorige postquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet waar de aanmeldingen heen gaan of iets, maar ik wil ze best verzamelen en in de OP zetten hoor.
Komt allemaal goed Sallyquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:15 schreef Sally het volgende:
Wil je ze ook nog hier posten dan, President Myraela?
Nieuwe Heldin gevonden als het lukt![]()
Ik zit nog in dubio. Vandaar nog niet geantwoord.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:23 schreef Oksel het volgende:
Ik geef een lijstje..Nog eventjes wachten, veel mensen hebben nog niet geantwoord
Ik zou het best willen maar mijn gitaar skills zijn niet echt super.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
Neemt er nog iemand een (electrische) gitaar mee?
Dan neem ik mijn basgitaar mee.
k kan mn versterker nooit achterop de fiets meenemenquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
Neemt er nog iemand een (electrische) gitaar mee?
Dan neem ik mijn basgitaar mee.
Ook niet iets van een oude versterker en boxen op zolder staan? Is op zich vrij eenvoudig iets van/voor te maken hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:24 schreef Oksel het volgende:
En dat veel mensen nu besluiten of ze op het laatste moment willen komen begrijp ikIs ook geen probleem! Iedereen is welkom.
Het enige wat ik niet heb is een iPod dokking geval. Of iets voor muziek buiten. Te lui om m'n grote speakers uit te gaan bouwen
Zal ik eens informeren bij mijn broer(tje) wat hij heeft staan aan apparatuur? Die woont in Enschede, niet al te ver weg van Wierden, dus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook niet iets van een oude versterker en boxen op zolder staan? Is op zich vrij eenvoudig iets van/voor te maken hoor
Dat kan handig zijn, mocht men niet op een andere manier muziek in de schuur kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Zal ik eens informeren bij mijn broer(tje) wat hij heeft staan aan apparatuur? Die woont in Enschede, niet al te ver weg van Wierden, dus.
1 ding: hij is geen musicus, maar wel een elektronicaliefhebber (en dus worden allerlei oude versterkers en boxen bewaard) En wellicht weet hij nog iets anders in de buurt van Wierden wat wel te gebruiken is
Nou, geef maar vast de lijst met mensen die wel geantwoord hebben.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:23 schreef Oksel het volgende:
Ik geef een lijstje..Nog eventjes wachten, veel mensen hebben nog niet geantwoord
Was dat Mdrop?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat kan handig zijn, mocht men niet op een andere manier muziek in de schuur kunnen krijgen.
Degene die de muziek zou verzorgen in het originele idee, komt die nog steeds met zijn/haar muziekvoorraad?
Geen idee, daarom vraag ik het ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Was dat Mdrop?
Het is wellicht voor mij niet zo handig om mijn eigen collectie aan originele cd's mee te brengen (hmz, ik heb nog wel tig (oude gebrande) cd's vol mp3's van die originele albums... Maar doen die het nog? Mss eens op een usb-stick zetten). Ik kom met de fiets in de trein, en de bedoeling is dat ik soort van ga kamperen, of in een B&B ergens ga zitten, of dat ik in Enschede zelf nog onderdak kan vinden (Broer(tje), dus).
Ik heb geen idee waar ik die gebrande cd's moet gaan latenVrees dat mijn rugzak(je) al vol genoeg is...
Als ik mijn broers ehm, verzameling aan apparatuur nog een beetje in mijn hoofd heb, dan is een cd-speler (of dvd-speler) het beste aan te sluiten. Die nieuwerwetse dingen waar je een usb-stick in kunt steken, weet ik niet of die aan te sluiten zijn op zijn versterkersquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee, daarom vraag ik het ook.
En ik denk niet dat CD's handig zijn, daar heb je weer een CD speler voor nodig, eventueel zelfs een die ook MP3 CD's leest.
Een MP3 speler/PC met MP3's aansluiten is veel makkelijker i.m.o.
In theorie, een versterker waar zo'n kabel aankan is al voldoende:quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Als ik mijn broers ehm, verzameling aan apparatuur nog een beetje in mijn hoofd heb, dan is een cd-speler het beste aan te sluiten. Die nieuwerwetse dingen waar je een usb-stick in kunt steken, weet ik niet of die aan te sluiten zijn op zijn versterkers
Hemeltje, ik weet nog niet eens of hij dat wel wil afstaan voor een weekend...
Juistem.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In theorie, een versterker waar zo'n kabel aankan is al voldoende:
[ afbeelding ]
Twee tulpstekkers in de versterker, en de 3.5mm jack gaat in de PC/MP3 speler. Zelfde aansluiting als de oordopjes en surroundset voor de PC
Die heb ik.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In theorie, een versterker waar zo'n kabel aankan is al voldoende:
[ afbeelding ]
Twee tulpstekkers in de versterker, en de 3.5mm jack gaat in de PC/MP3 speler. Zelfde aansluiting als de oordopjes en surroundset voor de PC
1 en 2 maakt niet uit. Net als het (prijs)verschillen in HDMI stekkers niet uitmaakt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Juistem.
En dan hangt het af van 1) de kwaliteit van het kabeltje, 2) de kwaliteit van de uitgang en 3) de kwaliteit en 'kracht' van de boxen![]()
Neem dan meteen een kabeltje met een 6(?) mm headphoneplug meequote:
Ik ook. Ook wel een versterker. Boxen weet ik niet of die het nog doen. Maar ja, ik kom hoogstwaarschijnlijk met het OV, dus word het lastig meenemenquote:
Die boxen (en versterker) zou mijn broer dus nog aan kunnen leveren (woont in E'de), maar ik heb 'm nog niet gevraagd.....quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook. Ook wel een versterker. Boxen weet ik niet of die het nog doen. Maar ja, ik kom hoogstwaarschijnlijk met het OV, dus word het lastig meenemen
Volgens mij haal je nu dingen door elkaar. Het gaatje aan de voorkant, die grote aansluitingen gebruik je nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Neem dan meteen een kabeltje met een 6(?) mm headphoneplug meeDe meeste 'huiskamerversterkers' hebben die lange jackaansluitingen (nog), beteree kwaliteit als je gaat versterken, toch?
Ehm, een headphone (jack-)plug zit toch altijd aan de voorkant? Ik heb het nu over versterkers die nog uit de jaren '70 en '80 zijn hequote:Op vrijdag 3 september 2010 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu dingen door elkaar. Het gaatje aan de voorkant, die grote aansluitingen gebruik je niet
Dat snap ik, maar waarvoor wil je die gebruiken?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, een headphone (jack-)plug zit toch altijd aan de voorkant? Ik heb het nu over versterkers die nog uit de jaren '70 en '80 zijn heEn uiteraard hadden we thuis in de jaren '90 ook weer wat nieuws hoor
Deze lijkt me ook puikquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:49 schreef Graseter het volgende:
Misschien kunnen we geld bij elkaar leggen om een artiest te regelen.
Ik zat aan Beener KeeKee te denken, wat jullie?
Ik denk niet dat het gaat lukken. Volgens mij zit zijn agenda aardig vol en zo'n prachtige stem kost natuurlijk aardig wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |