Ik gok zo'n 18 topics, het is immers al donderdag.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:16 schreef o.us het volgende:
Hoeveel topics ga je nog openen deze week?
Maar even een vraag (zodat Maanvis er geen topic meer over hoeft te openen): hoevaak ga jij naar de WC?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:16 schreef o.us het volgende:
Hoeveel topics ga je nog openen deze week?
meestal ben ik het weekend ontzettend druk dus maak je niet dikquote:Op donderdag 2 september 2010 12:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik gok zo'n 18 topics, het is immers al donderdag.
Ja dat bedoel ik dus idd, we hebben vrijdag nog.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
meestal ben ik het weekend ontzettend druk dus maak je niet dik. komend weekend ook weer veul party enzo
.
Bah, verneukte sex ... lesbisch toevallig?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:35 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Nou ik kan je zeggen dat er weinig plezierigs aan is. Coke in je kut brand en verneukt de hele sex.
Vet handig inderdaad en sexueel verhoogend!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:26 schreef Joe-Momma het volgende:
Coke ik je doos betekend dat je kenkerhard gaat en dat je poes gevoelloos wordt. Dus je kan je keihard laten palen door een groep negers en nog het gevoel hebben dat er niks is gebeurt.
Veel plezier dit weekend!!
Cherry coke.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:40 schreef timbob het volgende:
was het gewone coke of een coke light, of een coke zero.
Ha! flauwe grap
Die is dan weer wel gevat.quote:
Bedoel je niet lidocaine? Populair versnijmiddel...quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:58 schreef TR08 het volgende:
Coke gaat verdoven. Tandartsen gebruikten het vroeger als verdovingsmiddel voor het boren. In de VS zelfs tot zeer recent.
Ik verwacht er geen wonderen van
De tandarts die ik sprak (en die het ook toegepast zei te hebben) zei dat het cocaine was. Die man is tandarts in de VS. We ontmoetten hem in Peru, waar de locale bevolking ook veel coca bladeren eet. Ik heb die bladeren ook geprobeerd en de bladeren verdoven je mond ook licht.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:53 schreef leppeh het volgende:
[..]
Bedoel je niet lidocaine? Populair versnijmiddel...
Lekkere beunhaas dan. Coke wordt door geen enkele tandarts gebruikt die enig idee heeft waar hij mij bezig isquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:03 schreef TR08 het volgende:
[..]
De tandarts die ik sprak (en die het ook toegepast zei te hebben) zei dat het cocaine was. Die man is tandarts in de VS. We ontmoetten hem in Peru, waar de locale bevolking ook veel coca bladeren eet. Ik heb die bladeren ook geprobeerd en de bladeren verdoven je mond ook licht.
Bij gebruik als verdovingsmiddel werd het gebruikt als een pasta samen met een middel dat de bloedvaten doet dichtknijpen. Daardoor blijft de coke alleen lokaal aktief waar je aan het werk bent
Stop die rotzooi in je hol met een kurk erachter aan.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:15 schreef Maanvis het volgende:
Ik twijfelde of ik dit in UVT of in SEX moest openen, dus neem me niet kwalijk als dit verkeerd staat.
Ik las in een ander topique dat Paris Hiltonin haar kut verstopt.
Nu vraag ik me af, stel je zou het er zo in stoppen zonder een zakje eromheen.. wat zouden dan de effecten zijn? Geeft het een extra dimensie aan het beffen? Het lijkt me dat het dan niet meer eruit te snuiven is aangezien het als je het goed doet heul nat wordt, maar wel eruit te likken..
Wat denken jullie van deze effecten? Helaas heb ik niemand om het op uit te proberen dus als iemand dat voor mij zou willen doen, gaarne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |