Hij zat binnen in de studio. Grote promoter van de Amazing Stroopwafels.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij zat zeker achterop de motor? Ik denk dat ik de naam wel herken, maar kom er zelf toch niet op.
quote:
Checkquote:Op donderdag 2 september 2010 22:20 schreef Nico_S. het volgende:
Ik ben verdwenen uit de puntenlijst...
Dat is het best bekeken eendaagse sportevenement.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het trouwens geen Superbowl?
]quote:Op donderdag 2 september 2010 23:15 schreef Flitspaal het volgende:
Seks-vraag:
Betekenis van:
Frans oraal
Grieks achterlangs
Russisch tussen de tietien
Engels
Italiaans
Dit is alvast goed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
]
zoiets meen ik weet er twee niet.
engels : benen vrouw omhoog en pompen maarquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:20 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dit is alvast goed.
Engels is nogal stevig en Italiaans rug tegen buik, maar ik zoek iets specifieks..
Nee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:30 schreef lubje25 het volgende:
[..]
engels : benen vrouw omhoog en pompen maar![]()
italiaans: vrouw ligt op man, soort omgekeerde missionaris standje waarbij beide omhoog kijken
Zet ze maar in een spoiler voor de ochtendploeg want ik weet die andere 2 niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:33 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Nee.
Engels- algemene term.
Italiaans-noem het juiste lichaamsdeel en het is genoeg.
Ik ga trouwens zo naar bed, heeft geen verband met beide standjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand deel 2030:quote:
quote:
Ik heb gezondigd en gewoon gekekenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
![]()
http://skoften.net/index/video/oh_oh_cherso
Rigter is goed. Het program gaat naar Radio 5.quote:
Dat wist ik ook...quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rigter is goed. Het program gaat naar Radio 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |