Prada?quote:
Louis Vuitton inderdaad.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Louis Vutton of hoe je dat ook schrijft?
Wat isquote:is een stad in het kanton Vaud in Zwitserland. Het ligt aan het meer van Genève en heeft 22.897 inwoners (eind 2003).
is bekend om zijn positie in de beschutting van een 2000 meter hoge bergtop, zijn milde klimaat, de tropische vegetatie aan de oeverpromenade en de beroemde festivals die hier gehouden worden
quote:
quote:
Graemequote:
Karate Kidquote:Op donderdag 2 september 2010 12:27 schreef banaantjeEE het volgende:
In welke film uit 2010 speelt de zoon van Will Smith een hoofdrol?
Stand deel 2030:quote:
Dit dus.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:13 schreef lubje25 het volgende:
De_Hertog verdiend eigenlijk wel de punten voor die Hyundai vraag. Kunnen we deze vraag schrappen
Hmm. Dat is dat pil bedrijf toch? Vaak langs horen komen, niet onthoudenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:15 schreef De_Hertog het volgende:
Ik zal in ieder geval vast een nieuwe vraag stellen:
Welk bedrijf is het moederbedrijf van Organon, dat voorlopig toch nog niet gesloten wordt?
Eigenlijk MSD, zelf ook een fusie van Merck en Schering-Ploughquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:13 schreef lubje25 het volgende:
De_Hertog verdiend eigenlijk wel de punten voor die Hyundai vraag. Kunnen we deze vraag schrappen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was de laatstequote:
quote:
quote:
Film gezien of boeken gelezen?quote:
Goed genoeg, simpel Patriarch (van Moskou)quote:
quote:
Dubbele punten, dubbele vragenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef banaantjeEE het volgende:
doe maar een vraag / keer
Porsche?
Juistquote:Op donderdag 2 september 2010 21:11 schreef Nico_S. het volgende:
De 550 Spyder waarin James Dean zich te pletter heeft gereden?
Juist! AKA miss Eleanor Thornton.quote:
Zekerquote:
Voetbalkennisquote:Op donderdag 2 september 2010 21:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heb je dat toevallig uit een boek?
Nee.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is hij vandaag in het nieuws geweest?
Hij zat binnen in de studio. Grote promoter van de Amazing Stroopwafels.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij zat zeker achterop de motor? Ik denk dat ik de naam wel herken, maar kom er zelf toch niet op.
quote:
Checkquote:Op donderdag 2 september 2010 22:20 schreef Nico_S. het volgende:
Ik ben verdwenen uit de puntenlijst...
Dat is het best bekeken eendaagse sportevenement.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het trouwens geen Superbowl?
]quote:Op donderdag 2 september 2010 23:15 schreef Flitspaal het volgende:
Seks-vraag:
Betekenis van:
Frans oraal
Grieks achterlangs
Russisch tussen de tietien
Engels
Italiaans
Dit is alvast goed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
]
zoiets meen ik weet er twee niet.
engels : benen vrouw omhoog en pompen maarquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:20 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dit is alvast goed.
Engels is nogal stevig en Italiaans rug tegen buik, maar ik zoek iets specifieks..
Nee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:30 schreef lubje25 het volgende:
[..]
engels : benen vrouw omhoog en pompen maar![]()
italiaans: vrouw ligt op man, soort omgekeerde missionaris standje waarbij beide omhoog kijken
Zet ze maar in een spoiler voor de ochtendploeg want ik weet die andere 2 niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:33 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Nee.
Engels- algemene term.
Italiaans-noem het juiste lichaamsdeel en het is genoeg.
Ik ga trouwens zo naar bed, heeft geen verband met beide standjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik heb gezondigd en gewoon gekekenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
![]()
http://skoften.net/index/video/oh_oh_cherso
Rigter is goed. Het program gaat naar Radio 5.quote:
Dat wist ik ook...quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rigter is goed. Het program gaat naar Radio 5.
Punt naar Its-Jojo-4you.quote:
lijkt me goedquote:
Bijna een half uur later ja.. Je moet eens zien hoe snel jij altijd reageert als iemand te laat is.quote:
Ik was eventjes bezigquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bijna een half uur later ja.. Je moet eens zien hoe snel jij altijd reageert als iemand te laat is.
quote:
Wie isquote:is vooral bekend als de familie van de Steenkolen Handels Vereniging (SHV). De familie was in het verleden echter tevens bekend om haar rol in de textielindustrie
quote:
Wie isquote:Op 11 maart 2003, tijdens de tweede etappe van de rittenkoers Parijs-Nice, kwamtezamen met Volker Ordowski en ploeggenoot Marek Rutkiewicz ten val in Saint-Étienne. Hij had een schedelbasisfractuur en twee gebroken ribben en raakte meteen in coma. Hij overleed de volgende morgen in het ziekenhuis aan zijn verwondingen.
quote:
De schepper van Duckstad inderdaad, één van m'n heldenquote:
Naar aanleiding van wat ontstond dit duo?quote:The Blues Brothers are an American blues and soul revivalist band founded in 1978 by comedians Dan Aykroyd and John Belushi.
Mississippi...., Limburg, spleetje tussen de tanden, WERELDHIT....quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ed Kowalczyk? Ik ken Pussycat niet...
ze hebben allebei een concert voor een overstroming in hun land gegeven?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef Burnett het volgende:
[..]
Mississippi...., Limburg, spleetje tussen de tanden, WERELDHIT....
Oh..., je bent heel erg warm...
U dwaalt af.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ze hebben allebei een concert voor een overstroming in hun land gegeven?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
De zangeres van Pussycat heet ook Ed?
De zangeres van Pussycat heet ook Kowalcyk?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
De zangeres van Pussycat heet ook Ed?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:55 schreef banaantjeEE het volgende:
Komaan gast, laat dit eens wat vooruit gaan.
Vervelend hypocriet persoon ben jij.quote:
Deed jij niets gelijkaardigs?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Vervelend hypocriet persoon ben jij.
Dat weet iedereen hier ondertussenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Vervelend hypocriet persoon ben jij.
Ten eerste, mensen waren gewoon aan het raden en er is net nog het correcte antwoord gegeven, ten tweede, net moesten we ook op jou wachten omdat je 'eventjes bezig was'.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:55 schreef banaantjeEE het volgende:
Komaan gast, laat dit eens wat vooruit gaan.
Die laatste zin ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:58 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Deed jij niets gelijkaardigs?
Kijk eerst naar jezelf alvorens te keffen op een ander.
Haha, ik vond het logischer klinken dan dat ze Ed zou hetenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha ik ben het op gaan zoeken in het kader van dat zal toch niet, is het gewoon goed.
"De kern van de groep werd gevormd door 3 zingende zussen, Toni, Marianne en Betty Kowalczyk"
Damn.
Da_Sandman is vrij nieuw hier.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:59 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat weet iedereen hier ondertussen.
Je weet dat ik gelijk heb en dan geef je af op de persoon zelf. Hoe laag kan je zijnquote:
Mwah. Rentree gemaaktquote:
Gelijk? Jij? Omdat je eist dat mensen opschieten terwijl je het zelf niet doetquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je weet dat ik gelijk heb en dan geef je af op de persoon zelf. Hoe laag kan je zijn
Had iets met de Tweede Wereldoorlog te maken... Kan er alleen niet meer opkomen wat het nou precies was. Gaat lekker zo...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Haha, ik vond het logischer klinken dan dat ze Ed zou heten
Wat is de oorsprong van de bandnaam Foo Fighters?
Jij wel dan? Jij geeft goede antwoorden en vertrekt vervolgens. Je zegt ja iemand anders mag nieuwe vraag stellen en dan bol je het af. Geheugen van een vis?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelijk? Jij? Omdat je eist dat mensen opschieten terwijl je het zelf niet doet?
Nee hoor. Ik heb daar netjes uitleg over gegeven en ik val geen anderen aan omdat ze eventjes op zich laten wachten. En nou weer in je hoek en als je wat te zeggen hebt doe je dat maar via PM. Kunnen we weer gewoon ontopic.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:04 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jij wel dan? Jij geeft goede antwoorden en vertrekt vervolgens. Je zegt ja iemand anders mag nieuwe vraag stellen en dan bol je het af. Geheugen van een vis?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb daar netjes uitleg over gegeven en ik val geen anderen aan omdat ze eventjes op zich laten wachten. En nou weer in je hoek en als je wat te zeggen hebt doe je dat maar via PM. Kunnen we weer gewoon ontopic.
Ja, en op jou moeten we ook wel eens wachten. Het punt is dat iedereen wel eens plots wat anders te doen heeft, maar jij de enige bent die daar keer op keer over zeurt terwijl je er zelf net zo goed last van hebt. Zeker in dit geval was het belachelijk omdat het spel gewoon doorliep.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:04 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jij wel dan? Jij geeft goede antwoorden en vertrekt vervolgens. Je zegt ja iemand anders mag nieuwe vraag stellen en dan bol je het af. Geheugen van een vis?
Nee, dank je moderator De_Hertog.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, en op jou moeten we ook wel eens wachten. Het punt is dat iedereen wel eens plots wat anders te doen heeft, maar jij de enige bent die daar keer op keer over zeurt terwijl je er zelf net zo goed last van hebt. Zeker in dit geval was het belachelijk omdat het spel gewoon doorliep.
Kortom, het probleem is niet dat het net zo lang duurde maar dat je er bij ieder ander over zeurt. En als je verder nog wilt doordiscussiëren is daar een speciaal topic voor. Hier gaan we weer doorspelen.
Stand deel 2030:quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De zangeres van Pussycat heet ook Kowalcyk?
Wie isquote:Al op jonge leeftijd stondte boek als een groot darttalent en werden hem kansen toegedicht om na dartlegende Leighton Rees de tweede Welshman in de historie te worden die de felbegeerde Embassy-titel zou weten te pakken.
Eric Bristowquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:54 schreef tomtomaat het volgende:
Nog een dartvraag:
Welke darter heeft het vaakst de Embassy of tegenwoordig Lakeside gewonnen?
quote:
Wat isquote:In de Tweede Wereldoorlog heeftzeer te lijden gehad. De binnenstad raakte zwaar beschadigd door de gevolgen van het Duitse bombardement op 17 mei 1940. Een groot deel van de binnenstad werd - vooral door de brand die het bombardement veroorzaakte - zwaar getroffen. Enkele historische gebouwen, waaronder het Stadhuis en het Abdijcomplex, werden voor een groot deel verwoest.
Correct.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |