Lompe hork!quote:
Ik ben dus eigenlijk best consistent.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, omdat ik al een soortgelijke tas heb, maar dan een stuk groter. Toen vond je in elk geval de kleur ook niet mooi.
doe dat dan ook nietquote:Op donderdag 2 september 2010 15:50 schreef Soempie het volgende:
En deze maand heb ik Sven nog onderhouden en geld naar hem overgemaakt, dus ik hoef me niet eens te verantwoorden of te verdedigen.
Ja dat ben ikquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:57 schreef Soempie het volgende:
Nou, verteld van de sjaal. En hij zegt: 'heb je nog niet genoeg sjaals?!' en daarna liet ik hem zien en toen zei hij: 'wat ben je toch ook een poepie he, jij.'
Dus.![]()
Ik zeg altijd: ja maar ik heb ook niets gekochtquote:Op donderdag 2 september 2010 15:57 schreef Soempie het volgende:
Nou, verteld van de sjaal. En hij zegt: 'heb je nog niet genoeg sjaals?!' en daarna liet ik hem zien en toen zei hij: 'wat ben je toch ook een poepie he, jij.'
Dus.![]()
en wat wordt het dan, een nieuwe das of tas?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: ja maar ik heb ook niets gekocht.
En dan zegt Lein: dan koop jij toch ook wat.
En dan heb ik weer voor mezelf gerechtvaardigd dat ik ook wat mag kopen.
Games, dvd's, hardware, gereedschap, meer de mannelijke dingenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en wat wordt het dan, een nieuwe das of tas?
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Interessant![]()
. Welke kazerne zit je dan? En bij de landmacht neem ik aan?
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen en wat topics lezen.
Mietjes (aldus marine over de luchtmacht)quote:Op donderdag 2 september 2010 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat zijn eigenlijk de (standaard) bijnamen van de Defensie onderdelen die ons land rijk is?
True, maar toch.....quote:Op donderdag 2 september 2010 16:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is goed voor hem, wordt hij hard nat van
...had je je graag zelf ook graag zeiknat laten regenenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |