Try me...quote:Op donderdag 2 september 2010 15:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die van mij ga je niet mooi vinden.
Tevens verzoek ik u om mij een schriftelijke bevestiging van deze opzegging te doen toekomen.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:30 schreef Etcetera het volgende:
Wat zet je onder een brief als je een verzekering wilt opzeggen en je wilt graag bevestiging van hun kant
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
"Ik ontvang graag van u een bevestiging van deze opzegging."
Dat klinkt moeilijk zegquote:Op donderdag 2 september 2010 15:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Tevens verzoek ik u om mij een schriftelijke bevestiging van deze opzegging te doen toekomen.
Tja, het is maar net wat je schrijfstijl isquote:
Ik denk dat die van Diaan beter pastquote:Op donderdag 2 september 2010 15:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, het is maar net wat je schrijfstijl is. Maar het hangt natuurlijk af van het soort brief.
Nou ik vind het best een mooie tas, op de kleur na... maar ik denk dat je daarom dacht dat ik hem niet mooi zou vinden.quote:
Til je toch gewoon je pc op.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:39 schreef Soempie het volgende:
M'n webcamsnoertje was niet lang genoeg.
Ja, omdat ik al een soortgelijke tas heb, maar dan een stuk groter. Toen vond je in elk geval de kleur ook niet mooi.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ik vind het best een mooie tas, op de kleur na... maar ik denk dat je daarom dacht dat ik hem niet mooi zou vinden.
Dankje.quote:
Gelukkig heb je een goede baan waarmee je lekker verdient om dit soort dingen te kunnen kopen!quote:
Mijn vriendje is rijk.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een goede baan waarmee je lekker verdient om dit soort dingen te kunnen kopen!
dat moet je thuis nog vertellen of gaat hij het hier lezen?quote:
Dat wordt nog wat als je ooit nog eens vrijgezel zou wordenquote:
Euh, goed punt. Hij weet alleen van de tas.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat moet je thuis nog vertellen of gaat hij het hier lezen?
Zou wel schelen op bepaalde puntenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:49 schreef Soempie het volgende:
En vrijgezel ben ik best een tijdje geweest. Dan eet ik aan het eind van de maand gewoon wat minder.
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Zou wel schelen op bepaalde punten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |