en je hebt me nog niet eens ontmoetquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:54 schreef Soempie het volgende:
Ik kan me Jojo ook niet voorstellen met slaande ruzie eigenlijk.
wordt de niet bob dit keer wel de bob, of was dat een ander weekend?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:02 schreef Etcetera het volgende:
Stappen met 15 manVandaar de 3 bobs
Nee dat is dit weekendquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wordt de niet bob dit keer wel de bob, of was dat een ander weekend?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, ook handig
Als ik bob, dan bobt E. niet, maar rij ik in zijn auto. E. woont niet in dezelfde plaats als M., waar wij zouden gaan slapen. Dus als ik bob slapen we bij E. en niet bij M. Als E. bobt dan slapen we gewoon bij M.
E: wil op zich wel bobben, zijn auto gaat sowieos mee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan je het voor me uittekenen? Ik snap het niet helemaal meer
Dat maakt het toch juist makkelijker?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Oh
Ik kan het nog moeilijker makenEr is een kans dat M. gaat bobben omdat zij aan de antibiotica zit en dus niet mag drinken
Ik heb net besloten dat onafhankelijk van welke oplossing er in jullie groep gekozen wordt ik het prima vind.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Oh
Ik kan het nog moeilijker makenEr is een kans dat M. gaat bobben omdat zij aan de antibiotica zit en dus niet mag drinken
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik heb net besloten dat onafhankelijk van welke oplossing er in jullie groep gekozen wordt ik het prima vind.
Niet iedereen leest de bijsluiter.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:22 schreef Etcetera het volgende:
Als ze dat niet zou mogen had ze het wel gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |