Dat zijn kenaus.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:21 schreef -moppie- het volgende:
en vrouwen ook, behalve een aantal uit het Eindhoven topic
Jouw vader en mijn moeder.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als die keer dat ik keelontsteking kreeg 2 dagen voor ik een reis naar het buitenland zou maken met school. Mijn pa trok z'n pillenlade open, gaf me een handvol pillen, ik voelde me beter, ik ging op reis en eindigde uiteindelijk in een Tsjechische polikliniek met een soort Mengele die een scalpel in mijn keelgat wilde zetten
Voel jij jezelf aangesproken?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet schelden, stomme eikel!
Maar jij bent een geval apart. Jij bent gewoon wat absesgevoelig.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als die keer dat ik keelontsteking kreeg 2 dagen voor ik een reis naar het buitenland zou maken met school. Mijn pa trok z'n pillenlade open, gaf me een handvol pillen, ik voelde me beter, ik ging op reis en eindigde uiteindelijk in een Tsjechische polikliniek met een soort Mengele die een scalpel in mijn keelgat wilde zetten
naja, nadat ik at extra vlees uit mijn keel heb laten snijden heb ik nooit meer keelontsteking gehad in de afgelopen 12 jaar *afklopt*quote:Op donderdag 2 september 2010 09:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar jij bent een geval apart. Jij bent gewoon wat absesgevoelig.
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:24 schreef Inu het volgende:
Ik ben het volledig met moppie eens
En ik kan ook thuis gewoon werken he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat haar toch lekker, als ze de mogelijkheid heeft en thuis kan werken dan zou ik er ook geen minuut over hoeven nadenken!quote:Op donderdag 2 september 2010 09:25 schreef amaranta het volgende:
Nou, laat Inu lekker vrij nemen.
Je hebt helemaal gelijk hoor, thuisblijven. Lekker vertroetelen, verse jus. Croissantje. Dekentje, massage
Echte liefde!
(ga jij ook volledig thuisblijven als je kinderen krijgt??)
Aha.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik doelde op een ander akkefietje. autist
Als ik al zou werken zou ik nooit thuis willen werken, ik krijg dan niets voor elkaar. Ik heb echt een andere omgeving nodig om productief te kunnen zijn mbt werk.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Laat haar toch lekker, als ze de mogelijkheid heeft en thuis kan werken dan zou ik er ook geen minuut over hoeven nadenken!
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:27 schreef Levitation het volgende:
V. zou echt niet accepteren dat ik vrij nam als hij een beetje ziekjes is.
Ik ben toch echt blij dat ik mijn eigen keuzes mag maken.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:27 schreef Levitation het volgende:
V. zou echt niet accepteren dat ik vrij nam als hij een beetje ziekjes is.
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben toch echt blij dat ik mijn eigen keuzes mag maken.
Neem je dan vrij? Nee toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:24 schreef Inu het volgende:
En ik kan ook thuis gewoon werken he...
Scherp!quote:Op donderdag 2 september 2010 09:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Neem je dan vrij? Nee toch?
Dan werk je toch thuis?
Ik laat haar ook. Dat staat er toch.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Laat haar toch lekker, als ze de mogelijkheid heeft en thuis kan werken dan zou ik er ook geen minuut over hoeven nadenken!
Volgens mij zegt ze dat dat ook nog een optie is!quote:Op donderdag 2 september 2010 09:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Neem je dan vrij? Nee toch?
Dan werk je toch thuis?
Nee, maar als er eentje ziek gaat er wel een van ons thuisblijven ja.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:25 schreef amaranta het volgende:
Nou, laat Inu lekker vrij nemen.
Je hebt helemaal gelijk hoor, thuisblijven. Lekker vertroetelen, verse jus. Croissantje. Dekentje, massage
Echte liefde!
(ga jij ook volledig thuisblijven als je kinderen krijgt??)
En wat heb dat er mee te maken? Het is gewoon onzinnig om daarvoor thuis te blijven en ik ben blij dat V. dat ook niet wil, weet ik tenminste zeker dat hij niet gaat zitten manipuleren, zoals veel mannen wel doen.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben toch echt blij dat ik mijn eigen keuzes mag maken.
bb was laatst voor het eerst ziek sinds we elkaar kennen (sterke boerengenen ftw) en ik heb 'm 1 keer een kop thee gebracht 's avonds. Verder gewoon lekker aangemodderd in huis, (het was weekend). Geen bipsen af hoeven vegen en hij kwam zelf z'n eten halenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
En wat heb dat er mee te maken? Het is gewoon onzinnig om daarvoor thuis te blijven en ik ben blij dat V. dat ook niet wil, weet ik tenminste zeker dat hij niet gaat zitten manipuleren, zoals veel mannen wel doen.
V. is overigens heel stoer als 'ie ziek is.Doet nooit zielig, al heeft hij echt wel reden gehad om zielig te doen.
Je zegt zelf dat als jij dat wilt hij het niet accepteert, voor mij op dat moment dus een reden om het juist wel te doen. Hij beslist niet over dat soort dingen.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
En wat heb dat er mee te maken? Het is gewoon onzinnig om daarvoor thuis te blijven en ik ben blij dat V. dat ook niet wil, weet ik tenminste zeker dat hij niet gaat zitten manipuleren, zoals veel mannen wel doen.
V. is overigens heel stoer als 'ie ziek is.Doet nooit zielig, al heeft hij echt wel reden gehad om zielig te doen.
Ja, als hij echt heel ziek is en niets meer kan, dan blijf ik echt wel thuis. Maar bij griepjes enzo moet je gewoon slapen, veel slapen en daar heb je gewoon niemand bij nodig.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat als jij dat wilt hij het niet accepteert, voor mij op dat moment dus een reden om het juist wel te doen. Hij beslist niet over dat soort dingen.
Fijn dat je een stoere vent hebt Levi, heb ik ook, hij mauwt niet en hij zal ook nooit aan me vragen of ik bij hem thuis wil blijven. Soms moeten dingen gewoon uit jezelf komen.
Ik ook. Dan blijf ik ook thuis. En al shij met zn armen en benen in het gips zit ook.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:48 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb het ook over ECHT ziek zijn....
Maar alleen als armen én benen in het gips zitten.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ook. Dan blijf ik ook thuis. En al shij met zn armen en benen in het gips zit ook.
Ja, als het 1 arm en 1 been is dan heeft hij pech, dan vraagt hij zn moeder maar.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar alleen als armen én benen in het gips zitten.
Nee, dat heeft hij niet. Ze komt altijd als hij aan het werk is.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heeft BOR dat een been en een arm in t gips?
Dan laat jij haar niet meer op bezoek komen?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:58 schreef amaranta het volgende:
Altijd als ze komt neemt ze weer een voorraad yvesrochershampoo mee en vaak ook dove.
heel lief maar ik heb denk ik al 30 flessen staan boven ofzo
Heb je soms koopplicht bij Yves Rocher? Ik begrijp nie waarom ze daar haar geld aan uit geeft, terwijl ze regelmatig klaagt over het ontbreken daarvan. (geld dus)
EN ze neemt ook altijd fruit mee voor Eva, super lief, maar wij hebben thuis ook fruit, en die mag ze haar ook geven als ze wilt
En ze weet ook niet dat ik geopereerd moet worden, sterker nog, ze weet niet eens dat ik last heb van mijn been. Als ze hier een steekt ze altijdeen verhaal af over haarlzelf en over mijn ex-schoonzus, en dan is er niet eens tijd om over anderen te praten. En daar heb ik dan eerlijk gezegd ook geen zin in.
Nee, ze blijft tenslotte de oma van mijn kinderen. Ze komt in de eerste plaats voor hun.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan laat jij haar niet meer op bezoek komen?
Oké. Die keuze heb ik niet hoeven maken, die hebben mijn ouders gemaakt.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ze blijft tenslotte de oma van mijn kinderen. Ze komt in de eerste plaats voor hun.
Dus dan luister ik wel naar haar klaaggezang en vergeet ik het daarna gewoon weer.
Ik ga mijn kinderen hun oma niet ontnemen en viceversa.
Oh, die was ik al vergetenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik vergeet nooit die reactie van Bor's moeder op het geboortekaartje van Eva
Dat is heel jammer. Maar wat jij zegt, ze maken die keuze zelf. Ik ga die keuze niet voor een ander maken.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké. Die keuze heb ik niet hoeven maken, die hebben mijn ouders gemaakt.
Whiskyquote:Op donderdag 2 september 2010 10:32 schreef -moppie- het volgende:
Zal ik zaterdag ook fruit voor de kindjes halen of hebben ze liever iets lekkers?
En wat drinken ze eigenlijk, ranja of Wicky ofzo??
eva drinkt graag sap, maar ik heb liever dat ze water drinkt.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:32 schreef -moppie- het volgende:
Zal ik zaterdag ook fruit voor de kindjes halen of hebben ze liever iets lekkers?
En wat drinken ze eigenlijk, ranja of Wicky ofzo??
Fruit was maar een grapje... hahaquote:Op donderdag 2 september 2010 10:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
eva drinkt graag sap, maar ik heb liever dat ze water drinkt.
Maar als je perse iets in huis wil halen, dan is wicky prima.
Fruit hoeft niet, mag wel.
haha!quote:Op donderdag 2 september 2010 10:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Fruit was maar een grapje... haha
Van mij krijgen ze koekjes en chips enzo..
en lollies!!111quote:Op donderdag 2 september 2010 10:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, prima. Bij anderen meot dat kunnen. Dan gaan we thuis wel weer strafkampen daarna.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
bijna goed, chupa chup!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:07 schreef amaranta het volgende:
oh ik verstond haar verkeerd, chu-chu noemt ze ze
ja met de larfjes gaat alles goedquote:Op donderdag 2 september 2010 11:07 schreef amaranta het volgende:
hoe gaat het met baby2? Van (schoon)zus? En met dochter1?
bij ikea geweest?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:27 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mmm zit nu lekker Daim te munchen.
ik lollerdequote:Op donderdag 2 september 2010 09:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heeft BOR dat een been en een arm in t gips?
Dan ben je dus niet ziek.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:22 schreef r8ality het volgende:
Ohja, als ik ziek ben vind ik het ook wel fijn als er iemand is. Of iig langskomt met lekkere dingen.
Onzin. Ik kan echt wel hoofdpijn, gaar en misselijk zijn. En dan nog eten. Pas als ik echt geen eetlust meer heb ik ben ik idd zo ziek dat ik geen company hoef. En dan nog moet je af en toe een beschuitje of soep naar binnen krijgen.quote:
Jaaa das fijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:22 schreef r8ality het volgende:
Ohja, als ik ziek ben vind ik het ook wel fijn als er iemand is. Of iig langskomt met lekkere dingen.
Arme kapper.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ha, strakjes lekker naar de kapper!
ach gos, en je gaat al bijna nooit wegquote:Op donderdag 2 september 2010 13:08 schreef Inu het volgende:
Had net een bammetje met roomkaas en zalmIk heb een nieuwe favo lunchplek
Ik wil ook verkansieMaar ga pas in november een paar daagjes naar Spanje en dan alleen de week tussen kerst en O&N nog vrij...
En ze neemt ook nooit eens een middagje of een uurtje vrijaf. Wat een mensenbeul zeg de baas van Inu.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach gos, en je gaat al bijna nooit weg
Ja, maar een weekendje weg is echt wel anders dan 2 of 3 weken achter elkaar vrij...quote:Op donderdag 2 september 2010 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach gos, en je gaat al bijna nooit weg
Keindersquote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een app. op de Iphone genaamd tomcat, dat is kat die je napraat.
Eva is nu kei hard aan het gillen tegen die kat. Ziet er best grappig uit.
heerlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 13:10 schreef Juup© het volgende:
Planning en overleg FAIL.
Voor de bouwvak had de stratenmakers een verkeerd geplaatst hek verwijdert omdat er een stoep moest komen. Wat zie ik vandaag, de hekkenbouwers plaatsen het hek doodleuk terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat doe je jezelf aanquote:Op donderdag 2 september 2010 13:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar een weekendje weg is echt wel anders dan 2 of 3 weken achter elkaar vrij...
ik kan niet wachten tot ik de foto's/filmpjes zie op twitter, facebook, hyves én hierquote:
Idd.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
slimme marketing, jammer dat het onmogelijk is
hoeveel?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:18 schreef Inu het volgende:
Mijn tieten zijn te klein om te hangen
[..]
Ik heb gewoon te weinig vakantiedagen![]()
dat had ik al gezegd. Het gaat goed met ze. Verdere babypraatdetails weet ik helaas niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:20 schreef amaranta het volgende:
en mijn kind kan al tangrammen ook.
maar sq, hoe ging het nu met je nichtjes?
Ik hoor jou anders best vaak zeggen dat je een middag vrijneemt.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:18 schreef Inu het volgende:
Mijn tieten zijn te klein om te hangen
[..]
Ik heb gewoon te weinig vakantiedagen![]()
Oh solly, dan moet ik beter lezen.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat had ik al gezegd. Het gaat goed met ze. Verdere babypraatdetails weet ik helaas niet.
Middag valt de laatste tijd wel mee, dan meestal gewoon een hele dagquote:Op donderdag 2 september 2010 13:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoor jou anders best vaak zeggen dat je een middag vrijneemt.
Groot gelijk.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Middag valt de laatste tijd wel mee, dan meestal gewoon een hele dagMaar ik wilde graag 4 dagen werken en dat kon niet, dus neem ik nu vaak die extra dag die ik om de week werk (werk 36 uur) vrij
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:23 schreef amaranta het volgende:
Schijnbaar heeft facebook ooit een uitnodiging naar heel mijn adresboek (hotmail) gestuurd. En nu ben ik sinds gisteren ook vrienden op facebook met partygurl.
ja da's echt een bijdehante drolquote:Op donderdag 2 september 2010 13:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh solly, dan moet ik beter lezen.
Veel praten de oudste?
Zeker familie van jou? /hahaquote:Op donderdag 2 september 2010 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja da's echt een bijdehante drol
Ik ben een jongste hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik gok dat ze 't van d'r moeder heeft, da's ook een oudste kind
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:48 schreef Levitation het volgende:
Stil hier! Jullie zijn toch niet stiekem aan het werk, he!
volgens mij ben ik de enige want geen enkele collega is bereikbaarquote:Op donderdag 2 september 2010 15:48 schreef Levitation het volgende:
Ik was even poepen. En ervoor zorgen dat Eva nie op Fabian blijft klimmen.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:48 schreef Levitation het volgende:
Kan Rob geen vrijnemen om je te vertroetelen?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:56 schreef amaranta het volgende:
En heb dde fysiotherapeut gebeld voor mijn rug. Want die doet au. En niemand komt mij een reep chookla brengen.
En ik heb coladorst, niemand die mij cola komt brengen:(
Zolang ze nog kan lopen hoeft dat nietquote:Op donderdag 2 september 2010 15:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan Rob geen vrijnemen om je te vertroetelen?
het woord "vertroetelen" alleen al. Ril.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hij heeft morgen vrijgenomen, maar voor de kids, ik ben dan naar een vergadering.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
past ook inderdaad niet bij je.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het woord "vertroetelen" alleen al. Ril.
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het woord "vertroetelen" alleen al. Ril.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Zolang ze nog kan lopen hoeft dat niet
Is misschien zelfs wel heel goed voor je rug.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij heeft morgen vrijgenomen, maar voor de kids, ik ben dan naar een vergadering.
Straks ga ik lekker in bad liggen en dan mag hij de kids verzorgen. En daarna komt hij er misschien bij liggen.
En misschiengaan we daarna wel sexen. Gewoon om te kijken of mijn rug dat trekt. En misschien gaan we wel meeer vieze dingen doen.
Of ik moet een spoedconsult, zoals in Spanje. Ik had zoveel pijn dat ik Fabi niet eens meer vast kon houden.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is misschien zelfs wel heel goed voor je rug.Heb je geen fysio meer nodig!
ik ben een goede gastvrouw. Ik doe alleen niet aan vertroetelenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
past ook inderdaad niet bij je.
Ik vertroetel ook geen gasten, wel mijn eigen vent.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben een goede gastvrouw. Ik doe alleen niet aan vertroetelen
neuh, daar haal ik bier voorquote:Op donderdag 2 september 2010 16:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik vertroetel ook geen gasten, wel mijn eigen vent.
Volgens mij ga jij binnenkort mijn nageltjes vertroetelen. Niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben een goede gastvrouw. Ik doe alleen niet aan vertroetelen
whehehe!quote:Op donderdag 2 september 2010 16:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij binnenkort mijn nageltjes vertroetelen. Niet?
Anders komen we niet toch Ama?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij binnenkort mijn nageltjes vertroetelen. Niet?
Vertroetelt in ieder geval. Dus crempje, lakje, stempeltje, olietje, lakje, crempje. Massage.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehe!
heb je al bedacht hoe je ze wil?
psies!quote:Op donderdag 2 september 2010 16:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Anders komen we niet toch Ama?
ohquote:Op donderdag 2 september 2010 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
oh, als het zo moet, laat dan maar zitten
Of koop wat imitatie en gebruik dat voor hunquote:Op donderdag 2 september 2010 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga m'n dure lakjes lekker verstoppen
Ik heb nog wel wat goedkope kwatsch liggen, dat verschil zien ze toch nietquote:Op donderdag 2 september 2010 17:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Of koop wat imitatie en gebruik dat voor hun
op de camping!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:14 schreef febster het volgende:
Waar is Fufr gebleven trouwens? Alles goed met hem?
teken es!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ben weer terug van de kapper!Heb weer een prachtcoupe.
En geen beeldscherm. Weltruste schatje :-)quote:Op donderdag 2 september 2010 10:00 schreef ArTiC het volgende:
Geen geintjes over migraine aub...je zou het eens mee moeten maken![]()
en ja...dan wil ik met rust gelaten worden...ook niet iemand beneden ofzo. Geen licht & zeker geen geluid
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat goedkope kwatsch liggen, dat verschil zien ze toch niet
De maaltijdsalade of de kamer?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:13 schreef febster het volgende:
Ik zit even rustig op mijn bank in mijn nieuwe kamer een maaltijdsalade eten en bedenken hoe ik het ga inrichten.
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Mijn haar is wat donkerder maar dit is t dichtsbij in paint.
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Mijn haar is wat donkerder maar dit is t dichtsbij in paint.
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Het kapsel is a-symmetrisch, links is het korter dan rechts, alleen de bakkebaarden zijn even lang. En aan beide kanten een vrij scherpe lijn van mijn oor naar mijn kaak. En een schuine pony die wel wat rond loopt. Ik kon er zo even geen plaatje van vinden.
Keihip! Maar ik heb t al een paar maanden zo. Alleen hebben ze nu mijn pony wat korter geknipt omdat ik doodziek van dat gekietel in mijn ogen werd.quote:
Zondag nog gezien. Stevig en rond zoals altijd. En hij is gestopt met roken.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:14 schreef febster het volgende:
Waar is Fufr gebleven trouwens? Alles goed met hem?
leg dit eens uit want ik snap er geen zak van.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En geen beeldscherm. Weltruste schatje :-)
Je kan toch geen licht verdragen!?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
leg dit eens uit want ik snap er geen zak van.
Als ik last heb van migraine niet nee...quote:Op donderdag 2 september 2010 18:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je kan toch geen licht verdragen!?
Aha, dan wordt hij dus nog irritanter.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zondag nog gezien. Stevig en rond zoals altijd. En hij is gestopt met roken.
Ik dacht dat je daar last van had. Istanbul lijkt mij wel leuk.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik last heb van migraine niet nee...
rly, waar wil je heen?
Ja, een beetje net zoals jij.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha, dan wordt hij dus nog irritanter.
ik denk dat je gewoon je foto en je telefoonnummer moet postenquote:Op donderdag 2 september 2010 18:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik moet mijn paintkunsten wat opkalefateren denk ik.
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk dat je gewoon een naaktfoto van jezelf en je telefoonnummer moet posten
Ja dat denk ik ook. Kan iemand met fotocamera langskomen dan kunnen we meteen een fotoshoot plannen. Kan SQ mijn nageltjes mooi verven enzo. Ja t moet wel mooi worden natuurlijk.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk dat je gewoon je foto en je telefoonnummer moet posten
ik heb wel een videocamera, is dat ook goed?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:01 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Kan iemand met fotocamera langskomen dan kunnen we meteen een fotoshoot plannen. Kan SQ mijn nageltjes mooi verven enzo. Ja t moet wel mooi worden natuurlijk.
Ja lijkt me een prachtideequote:Op donderdag 2 september 2010 19:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb wel een videocamera, is dat ook goed?
wat rook je?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo, ik rook d'r nog een en dan ga ik ervan door.
oh..is dat die rookpluimquote:Op donderdag 2 september 2010 19:16 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Marlboro, als een ketter op t moment.
Nu wel ja.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik denk het. Gelukkig heb ik gele gordijnen.
Have fun, ik ga Haven kijkenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Maar ik ben er weer vandoor.
Oké danquote:Op donderdag 2 september 2010 21:53 schreef febster het volgende:
Marlboro
Maar Juup dat pakket riekt naar spam en ik krijg spontane uitslag van het woord eenpersoons huishouden.
Humh? Hoezo datquote:Op donderdag 2 september 2010 19:21 schreef r8ality het volgende:
Is M_v_j overigens zelf ook aangebrand? Of een landverraadster?.
Okay. Gelukkig.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
r8ality's gedachten zijn niet te snappen.
goudvisquote:Op donderdag 2 september 2010 23:04 schreef ArTiC het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Hooiquote:Op donderdag 2 september 2010 23:04 schreef ArTiC het volgende:
insert voorspelbare reactie van Juup:
Ditquote:
toedelsquote:
Geen idee.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:09 schreef ArTiC het volgende:
gatverdamme...wat is dat wijf uit die hi reclame lillik
op eigen risicoquote:
Oooooooooooooo die lelijke big in het midden.quote:
daar kom je pas na 800 jaar sportpaleis de jong en holland sport achter?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:23 schreef febster het volgende:
Wilfried de Jong. Zo mooi wat hij maakt
.
DIE ZEUGquote:Op donderdag 2 september 2010 23:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oooooooooooooo die lelijke big in het midden.
Iddquote:Op donderdag 2 september 2010 23:23 schreef febster het volgende:
Wilfried de Jong. Zo mooi wat hij maakt
.
Die kale van waardenberg & de jong, sportpaleis de jong, holland sport, schrijver van de man en zijn fiets en andere boeken columns.quote:
quote:Ik hou niet van me, nou reken maar
Ik ben jaloers, reken maar
Ik hou niet van me, ik bijt nagels, reken maar
Ik hou niet van me, ik ben hypocriet, reken maar
Ik hou niet van me, ik ben pervers, reken maar
Ik hou niet van me, ik ben oversext, reken maar
Ik hou niet van me, ik ben schuldig, reken maar
Ik hou niet van me, ik ben oud, reken maar
Ik hou niet van me, ik drink, nou reken maar
Ik hou niet van me, ik rook, nou reken maar
Ik hou niet van me, ik snurk, nou reken maar
Ik hou niet van me, ik ben gewoon een ouwe zeur
Wees niet zo streng voor jezelf
Het leven is voorbij voordat je 't weet
Je bloed is niet lauw maar 't is heet
Je sluit alles af, doet alles dicht
Je torst alleen je eigen gewicht
Doe alles vandaag wat je van jezelf niet mag
Drink tot je 't uitzingt op een feest
Droom totdat je vind 't is nog niet genoeg geweest
Eet alle verboden heerlijkheden
En slaap met iemand om wie je hebt gebeden
Je kropt alles op, laat niet meer los
Je denkt jezelf te pletter, wat overblijft is chaos
Je bent geen vriend, alleen je eigen rechter
Zonder liefde ben je alleen een vechter
Maak alle fouten die je verzinnen kunt
Val in alle sloten die het lot je gunt
Draai in alle bochten en capriolen
Wees een weg door 't lint, een mallemolen
Het examen wat je halen wilt is lucht
't Is een en al gestommel en gezucht
Je keert je trots van de hele wereld af
Je gevoel voor humor ligt al in je graf
Daag een vriend uit of vriendin
Gooi al die kleren af en fluister: 'k Heb zo'n zin
Verlies je in duizend-en-een nachten
En laat je verstand maar even wachten
M'n telefoon is twee keer zes maal acht
Wees een liefdeswacht, wees een pauw(?) in volle kracht
Wees een junkie in m'n armen
Een mens om te verwarmen
In de kussens op de grond
Ik druk m'n lippen op je mond
Zonder jou voel ik me armer
Ach, wees niet zo streng voor mijzelf...
Aha die man.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die kale van waardenberg & de jong, sportpaleis de jong, holland sport, schrijver van de man en zijn fiets en andere boeken columns.
Nee lieve ArTiC. Maar ik krijg nu les in tv maken en dan ga je anders kijken, naar wie wat doet. En hij (en zijn collega/vriend) zijn echt helden.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar kom je pas na 800 jaar sportpaleis de jong en holland sport achter?
misschien lieve febster. Moet je mensen eens waarderen vanuit je zelf en niet omdat je van de massa, van je vrienden, van toffe hippe blogs of van professoren/ docenten hoort dat bepaalde mensen geweldig danwel fantastisch zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:08 schreef febster het volgende:
[..]
Nee lieve ArTiC. Maar ik krijg nu les in tv maken en dan ga je anders kijken, naar wie wat doet. En hij (en zijn collega/vriend) zijn echt helden.
Eeuh jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
misschien lieve febster. Moet je mensen eens waarderen vanuit je zelf en niet omdat je van de massa, van je vrienden, van toffe hippe blogs of van professoren/ docenten hoort dat bepaalde mensen geweldig danwel fantastisch zijn.
Het woord mensen zou eventueel te vervangen zijn voor producten, merken, politieke partijen of internet hypes![]()
.
Wat een huilliequote:Op vrijdag 3 september 2010 08:49 schreef Inu het volgende:
Grrr, de patient heeft de melk opgemaakt en nu heb ik geen lekkere koffie![]()
Ik heb het trouwens uitgeprobeerd gisteren, om hem met rust te laten. Komt ie zo naar me toegelopen; Ik voel me ontzettend rot, ik wil alleen dat je bij me komt zitten.En hij belde ook al waar ik bleef toen ik nog maar in de supermarkt was, dus was maar goed dat ik eerder ben weggegaan van werk
quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:49 schreef Inu het volgende:
Grrr, de patient heeft de melk opgemaakt en nu heb ik geen lekkere koffie![]()
Ik heb het trouwens uitgeprobeerd gisteren, om hem met rust te laten. Komt ie zo naar me toegelopen; Ik voel me ontzettend rot, ik wil alleen dat je bij me komt zitten.En hij belde ook al waar ik bleef toen ik nog maar in de supermarkt was, dus was maar goed dat ik eerder ben weggegaan van werk
Wel mijn huilliequote:
Daar krijg je vast lekkere koffie door!quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Wel mijn huillie
Ik kom er net achter dat de Senseo ook gewoon aangaat als je bovenkant open hebt laten staan
Ik denk dat ongeveer een kwart in het kopje is gekomen, de rest lag in de keukenquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Daar krijg je vast lekkere koffie door!
en wat in het kopje is gekomen smaakte naar slootwater denk ik zoquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik denk dat ongeveer een kwart in het kopje is gekomen, de rest lag in de keuken
3 kilo kwijt, iets meer inkomen, genoeg rust in mijn hoofd om te gaan werken,quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:24 schreef -moppie- het volgende:
Wel goeiemorgen Juup, het zonnetje schijnt het is bijna weekend, wat wil je nog meer!
Lekker uitrusten dan en geen FOK!quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen trouwens, bijna vakantie!
Ninja editquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
3 kilo kwijt, iets meer inkomen, genoeg rust in mijn hoofd om te gaan werken,, etc...
Vakansiequote:Op vrijdag 3 september 2010 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen trouwens, bijna vakantie!
Kliekjesquote:
Slaapt ze al zo lang door ja?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:20 schreef Juup© het volgende:
Zo meteen de mini-cheffin maar eens uit bed gaan halen.
Wat zijn jullie dan?quote:
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat zijn jullie dan?
Het arrogante zeikers kliekje?
Hopelijk houd ze dat nog een jaar of 13 volquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja.
Die gaat tussen 18:00 en 21:00 uur naar bed (oftewel vroeg naar bed maar wordt later weer wakker om nog wat te eten en drinken en dan is het al weer 21:00 uur) en slaapt meestal door tot ongeveer 09:15 uur.
Lekkerquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja.
Die gaat tussen 18:00 en 21:00 uur naar bed (oftewel vroeg naar bed maar wordt later weer wakker om nog wat te eten en drinken en dan is het al weer 21:00 uur) en slaapt meestal door tot ongeveer 09:15 uur.
Als je de laatste topics terugleest weet ik niet wie de grootste zeikerds zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat zijn jullie dan?
Het arrogante zeikers kliekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |