Dat zijn kenaus.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:21 schreef -moppie- het volgende:
en vrouwen ook, behalve een aantal uit het Eindhoven topic
Jouw vader en mijn moeder.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als die keer dat ik keelontsteking kreeg 2 dagen voor ik een reis naar het buitenland zou maken met school. Mijn pa trok z'n pillenlade open, gaf me een handvol pillen, ik voelde me beter, ik ging op reis en eindigde uiteindelijk in een Tsjechische polikliniek met een soort Mengele die een scalpel in mijn keelgat wilde zetten
Voel jij jezelf aangesproken?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet schelden, stomme eikel!
Maar jij bent een geval apart. Jij bent gewoon wat absesgevoelig.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als die keer dat ik keelontsteking kreeg 2 dagen voor ik een reis naar het buitenland zou maken met school. Mijn pa trok z'n pillenlade open, gaf me een handvol pillen, ik voelde me beter, ik ging op reis en eindigde uiteindelijk in een Tsjechische polikliniek met een soort Mengele die een scalpel in mijn keelgat wilde zetten
naja, nadat ik at extra vlees uit mijn keel heb laten snijden heb ik nooit meer keelontsteking gehad in de afgelopen 12 jaar *afklopt*quote:Op donderdag 2 september 2010 09:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar jij bent een geval apart. Jij bent gewoon wat absesgevoelig.
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:24 schreef Inu het volgende:
Ik ben het volledig met moppie eens
En ik kan ook thuis gewoon werken he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat haar toch lekker, als ze de mogelijkheid heeft en thuis kan werken dan zou ik er ook geen minuut over hoeven nadenken!quote:Op donderdag 2 september 2010 09:25 schreef amaranta het volgende:
Nou, laat Inu lekker vrij nemen.
Je hebt helemaal gelijk hoor, thuisblijven. Lekker vertroetelen, verse jus. Croissantje. Dekentje, massage
Echte liefde!
(ga jij ook volledig thuisblijven als je kinderen krijgt??)
Aha.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik doelde op een ander akkefietje. autist
Als ik al zou werken zou ik nooit thuis willen werken, ik krijg dan niets voor elkaar. Ik heb echt een andere omgeving nodig om productief te kunnen zijn mbt werk.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Laat haar toch lekker, als ze de mogelijkheid heeft en thuis kan werken dan zou ik er ook geen minuut over hoeven nadenken!
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:27 schreef Levitation het volgende:
V. zou echt niet accepteren dat ik vrij nam als hij een beetje ziekjes is.
Ik ben toch echt blij dat ik mijn eigen keuzes mag maken.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:27 schreef Levitation het volgende:
V. zou echt niet accepteren dat ik vrij nam als hij een beetje ziekjes is.
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben toch echt blij dat ik mijn eigen keuzes mag maken.
Neem je dan vrij? Nee toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:24 schreef Inu het volgende:
En ik kan ook thuis gewoon werken he...
Scherp!quote:Op donderdag 2 september 2010 09:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Neem je dan vrij? Nee toch?
Dan werk je toch thuis?
Ik laat haar ook. Dat staat er toch.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Laat haar toch lekker, als ze de mogelijkheid heeft en thuis kan werken dan zou ik er ook geen minuut over hoeven nadenken!
Volgens mij zegt ze dat dat ook nog een optie is!quote:Op donderdag 2 september 2010 09:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Neem je dan vrij? Nee toch?
Dan werk je toch thuis?
Nee, maar als er eentje ziek gaat er wel een van ons thuisblijven ja.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:25 schreef amaranta het volgende:
Nou, laat Inu lekker vrij nemen.
Je hebt helemaal gelijk hoor, thuisblijven. Lekker vertroetelen, verse jus. Croissantje. Dekentje, massage
Echte liefde!
(ga jij ook volledig thuisblijven als je kinderen krijgt??)
En wat heb dat er mee te maken? Het is gewoon onzinnig om daarvoor thuis te blijven en ik ben blij dat V. dat ook niet wil, weet ik tenminste zeker dat hij niet gaat zitten manipuleren, zoals veel mannen wel doen.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben toch echt blij dat ik mijn eigen keuzes mag maken.
bb was laatst voor het eerst ziek sinds we elkaar kennen (sterke boerengenen ftw) en ik heb 'm 1 keer een kop thee gebracht 's avonds. Verder gewoon lekker aangemodderd in huis, (het was weekend). Geen bipsen af hoeven vegen en hij kwam zelf z'n eten halenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
En wat heb dat er mee te maken? Het is gewoon onzinnig om daarvoor thuis te blijven en ik ben blij dat V. dat ook niet wil, weet ik tenminste zeker dat hij niet gaat zitten manipuleren, zoals veel mannen wel doen.
V. is overigens heel stoer als 'ie ziek is.Doet nooit zielig, al heeft hij echt wel reden gehad om zielig te doen.
Je zegt zelf dat als jij dat wilt hij het niet accepteert, voor mij op dat moment dus een reden om het juist wel te doen. Hij beslist niet over dat soort dingen.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
En wat heb dat er mee te maken? Het is gewoon onzinnig om daarvoor thuis te blijven en ik ben blij dat V. dat ook niet wil, weet ik tenminste zeker dat hij niet gaat zitten manipuleren, zoals veel mannen wel doen.
V. is overigens heel stoer als 'ie ziek is.Doet nooit zielig, al heeft hij echt wel reden gehad om zielig te doen.
Ja, als hij echt heel ziek is en niets meer kan, dan blijf ik echt wel thuis. Maar bij griepjes enzo moet je gewoon slapen, veel slapen en daar heb je gewoon niemand bij nodig.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat als jij dat wilt hij het niet accepteert, voor mij op dat moment dus een reden om het juist wel te doen. Hij beslist niet over dat soort dingen.
Fijn dat je een stoere vent hebt Levi, heb ik ook, hij mauwt niet en hij zal ook nooit aan me vragen of ik bij hem thuis wil blijven. Soms moeten dingen gewoon uit jezelf komen.
Ik ook. Dan blijf ik ook thuis. En al shij met zn armen en benen in het gips zit ook.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:48 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb het ook over ECHT ziek zijn....
Maar alleen als armen én benen in het gips zitten.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ook. Dan blijf ik ook thuis. En al shij met zn armen en benen in het gips zit ook.
Ja, als het 1 arm en 1 been is dan heeft hij pech, dan vraagt hij zn moeder maar.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar alleen als armen én benen in het gips zitten.
Nee, dat heeft hij niet. Ze komt altijd als hij aan het werk is.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heeft BOR dat een been en een arm in t gips?
Dan laat jij haar niet meer op bezoek komen?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:58 schreef amaranta het volgende:
Altijd als ze komt neemt ze weer een voorraad yvesrochershampoo mee en vaak ook dove.
heel lief maar ik heb denk ik al 30 flessen staan boven ofzo
Heb je soms koopplicht bij Yves Rocher? Ik begrijp nie waarom ze daar haar geld aan uit geeft, terwijl ze regelmatig klaagt over het ontbreken daarvan. (geld dus)
EN ze neemt ook altijd fruit mee voor Eva, super lief, maar wij hebben thuis ook fruit, en die mag ze haar ook geven als ze wilt
En ze weet ook niet dat ik geopereerd moet worden, sterker nog, ze weet niet eens dat ik last heb van mijn been. Als ze hier een steekt ze altijdeen verhaal af over haarlzelf en over mijn ex-schoonzus, en dan is er niet eens tijd om over anderen te praten. En daar heb ik dan eerlijk gezegd ook geen zin in.
Nee, ze blijft tenslotte de oma van mijn kinderen. Ze komt in de eerste plaats voor hun.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan laat jij haar niet meer op bezoek komen?
Oké. Die keuze heb ik niet hoeven maken, die hebben mijn ouders gemaakt.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ze blijft tenslotte de oma van mijn kinderen. Ze komt in de eerste plaats voor hun.
Dus dan luister ik wel naar haar klaaggezang en vergeet ik het daarna gewoon weer.
Ik ga mijn kinderen hun oma niet ontnemen en viceversa.
Oh, die was ik al vergetenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik vergeet nooit die reactie van Bor's moeder op het geboortekaartje van Eva
Dat is heel jammer. Maar wat jij zegt, ze maken die keuze zelf. Ik ga die keuze niet voor een ander maken.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké. Die keuze heb ik niet hoeven maken, die hebben mijn ouders gemaakt.
Whiskyquote:Op donderdag 2 september 2010 10:32 schreef -moppie- het volgende:
Zal ik zaterdag ook fruit voor de kindjes halen of hebben ze liever iets lekkers?
En wat drinken ze eigenlijk, ranja of Wicky ofzo??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |