Leukquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk
Ohhh, zo nog even de stad in voor wat laatste boodschapjes, nou maar hopen dat ik niets vergeetMaar in Rusland hebben ze vast ook douchegel, toch?
Vast welquote:Op donderdag 2 september 2010 09:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk
Ohhh, zo nog even de stad in voor wat laatste boodschapjes, nou maar hopen dat ik niets vergeetMaar in Rusland hebben ze vast ook douchegel, toch?
Anders had ik het wel eerder verteld hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 09:34 schreef TAV74 het volgende:
Even een dag terug moeten lezen, maar ik ben er inmiddels dan toch ook achter dat het om Lielie's zus gaatSpannend en leuk dus inderdaad
of je baas die werk probeert te ontduiken natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 09:25 schreef TAV74 het volgende:
Ook na de laatste reorganisatie beginnen mensen me inmiddels weer veel te makkelijk te vinden geloof ikIk kan wel kwartetten met het aantal verzoeken om deelname aan projecten, denktanks en andere blije gebeurtenissen
Ik hou het maar op wat mijn directeur zei: dit soort verzoeken zijn gecamoufleerde complimenten
Nope, aangezien ik die verzoeken niet van hem krijgquote:Op donderdag 2 september 2010 09:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
of je baas die werk probeert te ontduiken natuurlijk
Ik had zelf al wel door dat het niet om jou gingquote:Op donderdag 2 september 2010 09:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Anders had ik het wel eerder verteld hoor
Jahquote:Op donderdag 2 september 2010 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vast welMorgen is het zover, toch?
begrijpelijk, het is toch net even anders dan een weekendje Drentequote:Op donderdag 2 september 2010 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JahIk vind het echt wel spannend, maar toch wel leuke kriebels
Het wordt een keizersnede, en geen idee hoe laat ze aan de beurt is.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JahIk vind het echt wel spannend, maar toch wel leuke kriebels
LieLie, hoe laat wordt ze ingeleid?
Drenthe,quote:Op donderdag 2 september 2010 10:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
begrijpelijk, het is toch net even anders dan een weekendje Drente
Ah OK! Wel balen voor haar dat ze een keizersnede krijgt, maar er zijn vast dringende redenen om dat te doenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het wordt een keizersnede, en geen idee hoe laat ze aan de beurt is.
Ja, de eerste is ook via een keizersnede geboren, en deze ligt in een stuit.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah OK! Wel balen voor haar dat ze een keizersnede krijgt, maar er zijn vast dringende redenen om dat te doen
Wat voor kraamkadootje heb je gekocht?
quote:Op donderdag 2 september 2010 10:07 schreef LieLie het volgende:
Zo'n Schot (of Ier? Ier volgens mij) zonder ondertiteling valt nog niet mee
Je vermaakt je wel zo te horenquote:
Jaquote:
Het is de rijst waarvan de teller gaat oplopenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je vermaakt je wel zo te horen
Weet iemand btw wat de voedingswaarde van sushi isVanavond sushi eten maar ik wil wel een voorzichtige schatting maken van hetgeen ik naar binnen werk
En wat ik beter kan laten staan danwel bestellen
Thnxquote:Op donderdag 2 september 2010 10:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb geen flauw idee, Peetje! De meeste rauwe vissen zijn behoorlijk calorie-arm, nori is dat ook, sojasaus en wasabi ook, maar de rijst tikt wel aan en eventuele tempurerollen ook. Kijk hier anders eens?
Ja. Dat had ik al bedacht iddquote:Op donderdag 2 september 2010 10:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is de rijst waarvan de teller gaat oplopen.
quote:Op donderdag 2 september 2010 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
Mark LaneganHij staat nu te spelen, TAV
Vind je? Die simpele maki's, die relatief veel rijst bevatten: 145 kcal voor 6 stukjes? Knappe jongen die er daar meer dan 5 of 6 van wegkrijgtquote:Op donderdag 2 september 2010 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ThnxHeftige getalletjes zeg
![]()
[..]
Ja. Dat had ik al bedacht iddIk heb dus gister al een bak bami naar binnen geschoven en dat was niet zo'n tactische zet geloof ik. En dan vanavond sushi...dat wilde ik dus het liefst wat rustiger aan doen
Zit ik me dan zo te verkijken op hoeveelheden?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je? Die simpele maki's, die relatief veel rijst bevatten: 145 kcal voor 6 stukjes? Knappe jongen die er daar meer dan 5 of 6 van wegkrijgt
Het is allemaal pretty much vetarm (behalve unagi en aanverwanten), dus het loopt niet zo had op. Ter vergelijk: wij hadden laatst ieder drie rollen, een paar nigiri's en wat sashimi, en een zeewiersalade. Allebei propvol, en ik schat een kcalletje of 7-800 de man dan.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 2 september 2010 10:48 schreef LieLie het volgende:
Tomtiedomtiedom, het is maar goed dat ik die dvd's heb P! Heb ik mooi wat te doen tijdens het wachten
100 gram ongekookte (!) rijst is ongeveer 350 kcal. Ik zou met die hoeveelheid er 6 nori's uit halen. En dan moet er nog vis opquote:Op donderdag 2 september 2010 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit ik me dan zo te verkijken op hoeveelheden?
Ik zou gokken 4, misschien 5 rollen. Neem dus nog maar een sakeetje, Pquote:Op donderdag 2 september 2010 11:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
100 gram ongekookte (!) rijst is ongeveer 350 kcal. Ik zou met die hoeveelheid er 6 nori's uit halen.
Nori is een blok of een rol? En die vis is denk ik niet het meest spannende..tonijnquote:Op donderdag 2 september 2010 11:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
100 gram ongekookte (!) rijst is ongeveer 350 kcal. Ik zou met die hoeveelheid er 6 nori's uit halen. En dan moet er nog vis op
Geen sake. Sake =quote:Op donderdag 2 september 2010 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou gokken 4, misschien 5 rollen. Neem dus nog maar een sakeetje, P
Nouja, een rol voordat het gesneden wordtquote:Op donderdag 2 september 2010 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nori is een blok of een rol? En die vis is denk ik niet het meest spannende..tonijnRelatief weinig kcals he
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, een rol voordat het gesneden wordt
Dat was jouw advies aan mij toch ookquote:Op donderdag 2 september 2010 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien moet ik het kcal-verhaal maar uit mijn hoofdzetten en lekker gaan eten vanavond
Jaquote:Op donderdag 2 september 2010 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat was jouw advies aan mij toch ook
Niet teveel rollen met tempura eten, maar inderdaad: voor de rest gewoon genieten vand e sushi. Hmm, ik benijd je!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien moet ik het kcal-verhaal maar uit mijn hoofdzetten en lekker gaan eten vanavond
Komt goedquote:Op donderdag 2 september 2010 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet teveel rollen met tempura eten, maar inderdaad: voor de rest gewoon genieten vand e sushi. Hmm, ik benijd je!
Zoek een russisch restaurantjequote:Ik moet nog even bedenken waar wij vanavond gaan eten. Traditie, de avond voor de vakantie uit eten
Maki is zo'n rol met zeewier erom, nigiri is zo'n blokje rijst met vis erop, temaki is een conusding.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Is dat zo'n met zeewier omwikkelt ding of een blok rijst waar vis bovenop komt?
Dat bedoel ik dus
Ik ken verder al die sushi-termen niet joh
Wat is een nori danquote:Op donderdag 2 september 2010 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maki is zo'n rol met zeewier erom, nigiri is zo'n blokje rijst met vis erop, temaki is een conusding.
Hehe, dat was wel een redelijk geniale afleveringquote:Op donderdag 2 september 2010 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Unagi is een Japanse vechtsport
Brrr, ik heb nog een kleine twee weken russische keuken voor de boegquote:Op donderdag 2 september 2010 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt goed
[..]
Zoek een russisch restaurantje
Iets met visquote:Op donderdag 2 september 2010 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Brrr, ik heb nog een kleine twee weken russische keuken voor de boegAardappels en kool FTW. Maar vanavond? Eens zien. Pasta ofzo.
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
koteletti s smetana, perogi, vareniki, gleb s salom, gshonka
, olivier salat, taranka en natuurlijk:
[ afbeelding ]
Holodets
Het oog wil ook watquote:Op donderdag 2 september 2010 11:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt het nooit geproefd man
Het is koud varkensvlees in koude gelatine getrokken van varkensbeenderen, wat is daar niet lekker aan, man.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het oog wil ook watZiet er niet uit man.
Huuuhuuu,quote:Op donderdag 2 september 2010 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is koud varkensvlees in koude gelatine getrokken van varkensbeenderen, wat is daar niet lekker aan, man.
Ik kan niet zeggen dat het er lekker uitziet, maar wie weetquote:Op donderdag 2 september 2010 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is koud varkensvlees in koude gelatine getrokken van varkensbeenderen, wat is daar niet lekker aan, man.
Ik vond alles ontzettend lekker, maar ik ben dan ook van de peasant dishes.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, is 't nou afgelopen? Straks blijf ik van schrik thuis
quote:Op donderdag 2 september 2010 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je? Die simpele maki's, die relatief veel rijst bevatten: 145 kcal voor 6 stukjes? Knappe jongen die er daar meer dan 5 of 6 van wegkrijgt
je kan daar best makkelijk overheenquote:Het is allemaal pretty much vetarm (behalve unagi en aanverwanten), dus het loopt niet zo had op. Ter vergelijk: wij hadden laatst ieder drie rollen, een paar nigiri's en wat sashimi, en een zeewiersalade. Allebei propvol, en ik schat een kcalletje of 7-800 de man dan.
meer een verklaring voor de extra kilo's uit Duitsland. Kwam niet door het Duitse etenquote:Op donderdag 2 september 2010 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
D_H verkapte knappe jongen post.
Met jouw lengte moet dat ook gewoon mogen en kunnenquote:Op donderdag 2 september 2010 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
je kan daar best makkelijk overheen
We hebben laatst in Roemenie alvast wat geoefend met boerse keukensquote:Op donderdag 2 september 2010 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond alles ontzettend lekker, maar ik ben dan ook van de peasant dishes.
Dat heb ik al na vier dagen hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk wel dat we na vier weken snákken naar een lekker zelfgekookt maal
Terecht.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
grote kerel (werkt hier 4 jaar) wordt ontslagen
Kun je nagaanquote:Op donderdag 2 september 2010 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heb ik al na vier dagen hoor![]()
dat dus.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Terecht.
Grote mensen die denken hun fysiek te kunnen inzetten![]()
Vind ik ookquote:Op donderdag 2 september 2010 12:06 schreef DarkElf het volgende:
sushi kan ik echt énorm veel van op![]()
de mr is altijd verbaast over hoeveel ik ervan wegkrijg als we dat vergelijken met wat hij ervan op krijgt voor hij vol zit , ik vind het echt verrukkelijk voedsel
sinds ik hier werk (2,5 jaar) is hij al zo. heel snel aangebrand, kinderachtig en aggressief. maar hij bleef uiteindelijk altijd. baas zei na ieder incident; 'volgende keer gaat hij eruit'. wel gek dit, we werken met niet zo veel en dan is zoiets toch maf als dat gebeurdquote:Op donderdag 2 september 2010 12:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Terecht.
Niet zo handig in een notenfabriek.quote:
Maar Steer, jouw lichaam is ondanks je geringe lengte toch een groot dodelijk wapen?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Terecht.
Volgens mij hebben we zojuist de oorzaak van de recente brand achterhaaldquote:Op donderdag 2 september 2010 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet zo handig in een notenfabriek.
Gefeliciteerd met je nichtjequote:
Alles gaat goed! Zal de naam even pm-enquote:Op donderdag 2 september 2010 12:57 schreef DarkElf het volgende:
gefeliciteerd Lielie! Alles goed met moeder en kind? En hoe heet ze?
is het niet rustgevender/mogelijk eerst te betalen en er daarna een zaak van te maken??quote:Op donderdag 2 september 2010 12:56 schreef Bluezz het volgende:
We hangen alweer aan de foon met de belastingdienst : Vanochtend lag er een dwangbevel der koningin op de mat.
Ons geduld raakt op
Wow...dus Bea wil jouw geld hebbenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:56 schreef Bluezz het volgende:
We hangen alweer aan de foon met de belastingdienst : Vanochtend lag er een dwangbevel der koningin op de mat.
Bloesquoteziektequote:Op donderdag 2 september 2010 13:02 schreef PdeHoog het volgende:
Wow...dus Bea wil jouw geld hebben
[quote]
Ons geduld raakt op
[/qoute]
Dat van Bea blijkbaar ook![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
Niet zo handig in een notenfabriek.
Had jij niet al een paar keer ruzie met hem?
Poezen sporen nietquote:Op donderdag 2 september 2010 11:42 schreef borisz het volgende:
Poes weet ook niet wat ze wil he. Heb ik fruit op de markt gekocht gaat ze lopen mauwen. Kom je aan met een braam/rode bes/blauwe bes eet ze het niet
.
Raar Beest.
En regenwater vindt ze lekkerder dan water wat in dr bakje zit.
Postcodeloterij. Ik heb echt al jaren zo'n slecht gevoel bij die organisatie. Ik kan het niet echt onderbouwen, maar die hele club voelt niet goed bij me.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:24 schreef LieLie het volgende:
Dankjullie![]()
Ik heb net nog weer voor een euro in de wacht gestaan bij de PostcodeLoterij. En de mevrouw die ik vervolgens te spreken kreeg zei dat het nog in behandeling was (ik zou gister teruggebeld worden). Wat een toko.
Bij mij ook niet meerquote:Op donderdag 2 september 2010 13:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Postcodeloterij. Ik heb echt al jaren zo'n slecht gevoel bij die organisatie. Ik kan het niet echt onderbouwen, maar die hele club voelt niet goed bij me.
golfer doet ook mee, ze steunen wel heul veul goeds, maar jij bedoelt ws de organisatie?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:30 schreef TAV74 het volgende:
Postcodeloterij. Ik heb echt al jaren zo'n slecht gevoel bij die organisatie. Ik kan het niet echt onderbouwen, maar die hele club voelt niet goed bij me.
Wij hebben al meerdere keren persoonlijke onderhouden aangevraagd, waarna er dan elke keer plotseling een brief komt met daarin beschreven dat het allemaal uitgezocht is en dat wij gelijk hebben.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:31 schreef krakkemieke het volgende:
B&G, ik ben met mijn kwestie bij de belastingdienst op bezoek gegaan. Drie keer, dat wel, maar toen was het ook in orde. Ik weet niet of het daardoor kwam, maar ik had het idee van: ik ga niet weg tot het geregeld is.![]()
De organisatie an sich ja, de doelen die ze ondersteunen zijn prima. Maar ik heb altijd het gevoel dat ik beter rechtstreeks aan een van die doelen kan geven.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer doet ook mee, ze steunen wel heul veul goeds, maar jij bedoelt ws de organisatie?
Tja, dit soort organisaties zijn ingericht op de bulk, en zo lang er geen bijzonderheden optreden gaat dat vaak goed en efficient. Zodra je echter niet meer binnen de 90% gladde gevallen zit wordt het tricky.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben al meerdere keren persoonlijke onderhouden aangevraagd, waarna er dan elke keer plotseling een brief komt met daarin beschreven dat het allemaal uitgezocht is en dat wij gelijk hebben.
Om vervolgens weer van een andere afdeling een geautomatiseerd aangemaakte aanmaning te ontvangen of nu zelfs een In naam der Koningin-dwangbevel. De persoonlijke onderhouden werken dus tot op dit moment niet echt en om de tent daar nou persoonlijk te gaan verbouwen gaat mij ook wat te ver in dit stadium.
Arme aap, staat op het punt verslonden wordenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes en golfer, om de dag wat op te vrolijken: check deze foto's!
[ link | afbeelding ]
Neem anders eens contact op met HeatWave, die werkt daar en kent alle ins- en outs.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:39 schreef TAV74 het volgende:
De organisatie an sich ja, de doelen die ze ondersteunen zijn prima. Maar ik heb altijd het gevoel dat ik beter rechtstreeks aan een van die doelen kan geven.
Kan er nu ook wel om slapen hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 13:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Neem anders eens contact op met HeatWave, die werkt daar en kent alle ins- en outs.
Arme aap iddquote:Op donderdag 2 september 2010 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes en golfer, om de dag wat op te vrolijken: check deze foto's!
[ link | afbeelding ]
Klik op de foto voor meer.
Allesquote:Op donderdag 2 september 2010 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, en bijna alle nationale feestdagen vallen dit jaar ook k** in Belgiëquote:Op donderdag 2 september 2010 14:09 schreef TAV74 het volgende:
sjeez, wat vallen kerst en O&N dit jaar slecht zegZie nu pas dat het gewoon echt 0 vrije dagen oplevert
.
(gelukkig heb ik van mijn fiscae ruimte op de reiskosten uren bijgekocht dit jaar)
Ik neem standaard 2 weken dan, alleen kost dat me dit jaar ook echt 76 uurquote:Op donderdag 2 september 2010 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, en bijna alle nationale feestdagen vallen dit jaar ook k** in BelgiëNou ja, ik heb altijd de week tussen kerst en oud&nieuw vrij
Ik heb alleen de week voor kerst vrijgenomen. De week tussen kerst en O&N ben ik verplicht twee dagen vrij, maar die andere drie ga ik lekker werken. Er is niets te doen door gebruikers dus kan ik mooi achterstallig onderhoud wegwerkenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, en bijna alle nationale feestdagen vallen dit jaar ook k** in BelgiëNou ja, ik heb altijd de week tussen kerst en oud&nieuw vrij
Ame jijquote:Op donderdag 2 september 2010 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
Het rotte is dit jaar dat ik de 23e nog les moet geven, en waarschijnlijk zijn de 6e de tussenpresentaties van de afstudeerders. Kan ik dus niet eens twee weken op vakantie/luxeprobleempjes
Succes bakker!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:19 schreef DarkElf het volgende:
Bakker DE gaat weer eens deeg kneden
Ah, jij hanteert die logica ook. Ik redeneer altijd andersom: Ik neem vrij want er is dan niets te doen en de klussen die het hele jaar zjin blijven liggen had ik echt wel eerder opgepakt als ze belangrijk en interessant waren geweestquote:Op donderdag 2 september 2010 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is niets te doen door gebruikers dus kan ik mooi achterstallig onderhoud wegwerken
Ik probeer mijn les-activiteiten te verzettenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ame jijHoe ga je dat overleven
Stiekem komt het erop neer dat er iemand aanwezig moet zijn en dat we heeeel relaxed kunnen werken want de baas is er nietquote:Op donderdag 2 september 2010 14:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, jij hanteert die logica ook. Ik redeneer altijd andersom: Ik neem vrij want er is dan niets te doen en de klussen die het hele jaar zjin blijven liggen had ik echt wel eerder opgepakt als ze belangrijk en interessant waren geweest
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik probeer mijn les-activiteiten te verzetten
De laatste dag voor de vakantie lesgeven is per definitie klote, en ze moeten die les wel echt goed werken, want het is de laatste sessie voor het examen.
Geen flauw idee. iets met beperkte jetlag, wil ik. En verder waar we geld voor hebben. Ik denk bijvoorbeeld aan Londen, maar Ethiopië lijkt me ook best gaaf, om maar eens wat te noemenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Hoe verstandig jij
Wat zijn de plannen voor de kerstvakantie?
Zuid-afrika (0 uur tijdszone verschil en dan is het daar zomerquote:Op donderdag 2 september 2010 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geen flauw idee. iets met beperkte jetlag, wil ik. En verder waar we geld voor hebben. Ik denk bijvoorbeeld aan Londen, maar Ethiopië lijkt me ook best gaaf, om maar eens wat te noemen
Da's me iets te ver vliegen voor zo'n korte periode! Ik wou eigenlijk heel graag naar Namibië, maar dat is gewoon een beetje zonde dan, vind ik.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:05 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Zuid-afrika (0 uur tijdszone verschil en dan is het daar zomer)
Londen met kerst lijkt me echt geweldig...duur, dat wel....maar geweldigquote:Op donderdag 2 september 2010 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geen flauw idee. iets met beperkte jetlag, wil ik. En verder waar we geld voor hebben. Ik denk bijvoorbeeld aan Londen, maar Ethiopië lijkt me ook best gaaf, om maar eens wat te noemen
maar dan is al het vrouwelijk schoon verstopt achter dikke jassen. Geef mij maar zomer met korte rokjes enzoquote:Op donderdag 2 september 2010 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Londen met kerst lijkt me echt geweldig...duur, dat wel....maar geweldigEn dan fotograferen
Noem maar een zijstraat johquote:Op donderdag 2 september 2010 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
Hèhè, dan mag ik eerst nog weleens met mijn instellingen-bij-weinig-licht oefenen!quote:Op donderdag 2 september 2010 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Londen met kerst lijkt me echt geweldig...duur, dat wel....maar geweldigEn dan fotograferen
Wij stonden bij L 'amuse te kwijlenquote:
In dat geval zou ik het hele Midden-Oosten maar overslaan als vakantiebestemmingquote:Op donderdag 2 september 2010 15:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
maar dan is al het vrouwelijk schoon verstopt achter dikke jassen. Geef mij maar zomer met korte rokjes enzo
Londen met oud/nieuwe is niet leuk.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
Er stond opeens een leuke meid naast mijn bureauEentje die ik ken van Facebook
ex-collegaatje die misschien wel weer collegaatie wordt binnenkort
Dat is leuk, maar hoef ik niet te fotograferen hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 15:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
maar dan is al het vrouwelijk schoon verstopt achter dikke jassen. Geef mij maar zomer met korte rokjes enzo
Stukje Meikaas voor mijzelf, Andijker fenegriek schapenkaas (1 voor ons 1 voor hun), een epoisse die speciaal voor L'Amuse wordt gemaakt en een Italiaanse geitenkaas omwikkeld met notenblad voor de kennissen.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:22 schreef Bluezz het volgende:
Wij stonden bij L 'amuse te kwijlen
Meteen een leuke kaaskadootje laten samenstellen voor onze vrienden waar we straks gaan eten.
Ik wil geprotect wordenquote:
Deze vraag speel ik door aan mijn lieftallige echtgenote vriendin, die heeft dat pakketje samengesteldquote:Op donderdag 2 september 2010 15:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@ SonTav welk kaasje was het kleintje?
Het kan onmogelijk beroerder zijn dan wat we afgelopen jaar deden, denk ik dan maar. Wel knap dat je nu al weet dat het dit jaar in Londen regent met O&Nquote:Op donderdag 2 september 2010 15:26 schreef z80 het volgende:
[..]
Londen met oud/nieuwe is niet leuk.
koud, nat en geen sfeer.
een aantal jaren terug daar geweest.
de kerstmarkt indien je er van houd is wel te doen.
maar de jaarwissel was totaal niets.
geen klok, gaan vuurwerk een een heleboel volk op straat die gaan van alle weet wanneer het 00:00 is.
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 2 september 2010 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Stukje Meikaas voor mijzelf, Andijker fenegriek schapenkaas (1 voor ons 1 voor hun), een epoisse die speciaal voor L'Amuse wordt gemaakt en een Italiaanse geitenkaas omwikkeld met notenblad voor de kennissen.
En natuurlijk meteen ook weer Holtkamp minicroquetten (kaas en kreeft) ingeslagen.
Ben jij nou altijd zo opgewekt en vrolijkquote:Op donderdag 2 september 2010 15:26 schreef z80 het volgende:
[..]
koud, nat en geen sfeer.
geen klok, gaan vuurwerk een een heleboel volk op straat die gaan van alle weet wanneer het 00:00 is.
Dat dacht ik welquote:Op donderdag 2 september 2010 15:38 schreef TAV74 het volgende:
Deze vraag speel ik door aan mijn lieftallige echtgenote vriendin, die heeft dat pakketje samengesteldIk weet alleen welke Whisky we hadden
Het is net een treurdichtquote:Op donderdag 2 september 2010 15:26 schreef z80 het volgende:
[..]
koud, nat en geen sfeer.
Gooi de smileys er maar weer in z80quote:Op donderdag 2 september 2010 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben jij nou altijd zo opgewekt en vrolijkIk zie je echt alleen een beetje op deze manier posten
had het wel gezien, maar aangezien ik het antwoord niet wist...quote:Op donderdag 2 september 2010 15:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat dacht ik welHad het al eerder in een sc gevraagd, maar het arme schaap is alleen maar aan het werk natuurlijk
De chocolade/noten korreltjes schijnen het erg goed te doen bij de whisky
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is net een treurdicht![]()
[ afbeelding ]
Een weekend kan makkelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 15:40 schreef DarkElf het volgende:
Over kerst: aangezien ons kattenpension dicht is de komende maanden vanwege zwangerschapsverlof gaan we kijken of we met kerst 1 of hooguit 2 nachtjes weg kunnen, ergens lekker uitgebreid eten, slapen en weer naar huis bijvoorbeeld.
had aanbiedingen gehad om de katten naar een vriendinnetje te brengen of naar mijn zus maar dat doe ik liever nietEn zo kunnen ze gewoon thuis blijven.
Volgend jaar kerst gaan we dan wel langer weg weer
Ik ga in het avatopic vragen of iemand mijn bloesava kan integreren met die lettersquote:
In het geval van de GlenGrant in ieder geval wel.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef TAV74 het volgende:
Whisky en Chocolade kan erg goed werken ja
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaaaaaquote:Op donderdag 2 september 2010 15:41 schreef TAV74 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was zo klaar, t was 20 minuutjes werk!quote:Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een weekend kan makkelijkWanneer kan je Polletje weer ophalen? Of is ie al klaar? Ouwe bromsnor
[..]
Ik ga in het avatopic vragen of iemand mijn bloesava kan integreren met die letters
Iets met haardvuur in de Ardennen ofzo?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:40 schreef DarkElf het volgende:
Over kerst: aangezien ons kattenpension dicht is de komende maanden vanwege zwangerschapsverlof gaan we kijken of we met kerst 1 of hooguit 2 nachtjes weg kunnen, ergens lekker uitgebreid eten, slapen en weer naar huis bijvoorbeeld.
had aanbiedingen gehad om de katten naar een vriendinnetje te brengen of naar mijn zus maar dat doe ik liever nietEn zo kunnen ze gewoon thuis blijven. En we willen wel weg met de dagen zelf, zodat we aan familiegedoe ontkomen
Volgend jaar kerst gaan we dan wel langer weg weer
Dat klinkt erg Somalisch.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:45 schreef DarkElf het volgende:
...is alleen helemaal klitvrij gemaakt nu, niet geschoren.)
nee hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben jij nou altijd zo opgewekt en vrolijkIk zie je echt alleen een beetje op deze manier posten
Veel te veel verwend...quote:Op donderdag 2 september 2010 15:50 schreef TAV74 het volgende:
OMG, zit de resultaten van een communicatie onderzoek door te spitten, maar wat zijn we toch een stel zure zeikerds in dit land (en dus ook in mijn organisatie)
Echt... Ik weet dat Son in de zomer met 30 kinderen in een klaslokaal van 32 graden staat, en hier zijn mensen die dood gaan omdat het een keer 19 graden is geweest binnen en daar niet door de raad van bestuur over is gecommuniceerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:57 schreef DarkElf het volgende:
zonder in te gaan op hoe en wat (heb geen zin dat mensen meelezen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uh-oh, dat klinkt niet bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie 't in mijn (schoon)familie ook wel ja.
DH, woeste baard![]()
Erg he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heb je wel een lief zusje. Hoe gaat het trouwens met je schzusje?
Welkom in je nieuwe huissiequote:Op donderdag 2 september 2010 16:26 schreef Windigo het volgende:
Hoi iedereen![]()
Ik ben er weer, verhuisd en wel. De internetverbinding doet het weer!
En neem me niet kwalijk, maar 2 weken teruglezen is me iets teveel. Is er nog iets bijzonders gebeurd wat ik heb gemist?
(Zoals Braam op TV hoorde ik)
Haha, weinig mensen over dus!quote:Op donderdag 2 september 2010 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welkom in je nieuwe huissie
Braam op TV
Lein & Kaas op vak
CF & Los morgen op vak
Anne met haar mr X bijna op vak
Bolfer en Guezz bijna op vak
Pee bijna op vak
Polletje geschoren
ff denken hoor
Hoiquote:Op donderdag 2 september 2010 16:32 schreef Braamyo het volgende:
http://www.rtl.nl/components/programma/takemeout/index_video.xml
aflerving 5 vanaf de 15e minuut
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hoi
Was het leuk, heeft het programma je nog wat opgeleverd?
Je bent nu verhuisd, maar wanneer ga je ook alweer in die interne therapievorm waar je het over had?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:34 schreef Windigo het volgende:
Hoi
Was het leuk, heeft het programma je nog wat opgeleverd?
yup,quote:
Grappig, want die kennen jouquote:Op donderdag 2 september 2010 16:40 schreef Braamyo het volgende:
yup,
en het regiment (900 man) die het allemaal vol spanning hebben gekeken in de hoop mij te zien afgaan waren deze week op bivak dus heb hun mening nog niet gehoord
quote:
Mèn Braam, ze waren niet erg lovend hèquote:Op donderdag 2 september 2010 16:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
yup,
en het regiment (900 man) die het allemaal vol spanning hebben gekeken in de hoop mij te zien afgaan waren deze week op bivak dus heb hun mening nog niet gehoord
Ik ben met de mooiste van het stelletje daar op 'date' geweest, dus mooier kan ik het niet makenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mèn Braam, ze waren niet erg lovend hèIk vind t sterk van je dat je er zo goed op gereageerd hebt
Nou ja, dat maakt nog iets goed danquote:Op donderdag 2 september 2010 16:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben met de mooiste van het stelletje daar op 'date' geweest, dus mooier kan ik het niet maken
Vind het prima zoquote:Op donderdag 2 september 2010 16:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou ja, dat maakt nog iets goed dan
Heb je nog contact met haar dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vind het prima zo
Beste afloop die ik had kunnen wensen XD
N0pe, heb alleen haar mijn telefoon nummer gegeven, als ze zou bellen dan wist ik meteen waar ik aan toe was, zo niet, was wist ik het ook meteenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Heb je nog contact met haar dan?
Twee keer kijken is al vaste kijker?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:02 schreef golfer het volgende:
Steer is vaste kijker naar die bagger
2X dat wij wetenquote:Op donderdag 2 september 2010 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
Twee keer kijken is al vaste kijker?![]()
lol neej gemist wegens slaap gebrekquote:Op donderdag 2 september 2010 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
Had je die aflevering van gister gezien? Zo'n knappe lange ex-profvoetballer kwam daar, en die had na de laatste ronde nog 26 chicks om uit te kiezen.
En de ronde daarna werd die 'Sjonnie' uit Den Haag gewoon vóór de eerste ronde door alle 30 meiden weggedrukt.
T zal vast wel allemaal echte liefde zijn gewordenquote:Op donderdag 2 september 2010 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
Had je die aflevering van gister gezien? Zo'n knappe lange ex-profvoetballer kwam daar, en die had na de laatste ronde nog 26 chicks om uit te kiezen.
quote:
quote:
lawl ! ik vond het tofquote:
Die arme gozerquote:
1 ding leer je met de jaren, de een wat sneller dan de ander...quote:Op donderdag 2 september 2010 17:10 schreef Windigo het volgende:
[..]
Die arme gozerHóp zn ego door de plee..
quote:
het gaat niet snel kapot, maar wedden we dat de myth busters het kapot krijgen?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het spul waar ze die Black Box van maken bij vliegtuigen?![]()
Bij Brainiac hebben ze een keer met de meest veilige kluis allerlei testen gedaan om hem kapot te krijgen, volgens mij lukte dat niet. Ondanks ontploffinge, chemicaliën en weet ik het allemaal...quote:Op donderdag 2 september 2010 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het spul waar ze die Black Box van maken bij vliegtuigen?![]()
Heb jij dan een ego?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
1 ding leer je met de jaren, de een wat sneller dan de ander...
Maar, ALLES KAN KAPOT
dat geld voor materieel en emotionele dingennoem iets op en het kan kapot
ook mijn ego XD
als de mens het kan maken, kan het ook kapotquote:Op donderdag 2 september 2010 17:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Bij Brainiac hebben ze een keer met de meest veilige kluis allerlei testen gedaan om hem kapot te krijgen, volgens mij lukte dat niet. Ondanks ontploffinge, chemicaliën en weet ik het allemaal...
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
het gaat niet snel kapot, maar wedden we dat de myth busters het kapot krijgen?
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Bij Brainiac hebben ze een keer met de meest veilige kluis allerlei testen gedaan om hem kapot te krijgen, volgens mij lukte dat niet. Ondanks ontploffinge, chemicaliën en weet ik het allemaal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen er echt mensen zijn die hier intrappen en gehoor aan geven?
[ Bericht 0% gewijzigd door TAV74 op 02-09-2010 17:44:10 ]"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ouchquote:
Het is een meisje!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:ben ik weer!! Bah, ik mis hier wel veel steeds hoor met dat vele werken
![]()
Samenvatting anyone??![]()
![]()
Hongerdebonger
CHinees is lekkerquote:
Ach ja, een beetje saus erover en alles is goed te doenquote:Op donderdag 2 september 2010 18:41 schreef borisz het volgende:
[..]
CHinees is lekker. Nu even in de magnetron en eten maar
. Niet zo lekker als gister maar nog best goed te doen
.
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:41 schreef borisz het volgende:
[..]
CHinees is lekker. Nu even in de magnetron en eten maar
. Niet zo lekker als gister maar nog best goed te doen
.
Ik ken de combinatie niet maar klinkt eigenlijk wel erg goedquote:Op donderdag 2 september 2010 18:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en net zo gruwelijk lekker (fout) gegetenStamppot andijvie van instantpuree, met spekjes én kaas én pinda's
![]()
![]()
![]()
Wat fijn! Gefeliciteerd met je huisjequote:Op donderdag 2 september 2010 18:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Goed, ben verhuisd en heb eindelijk weer internet![]()
Met jou?
*Ril* Kaas én spekjes én pinda'squote:Op donderdag 2 september 2010 18:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en net zo gruwelijk lekker (fout) gegetenStamppot andijvie van instantpuree, met spekjes én kaas én pinda's
![]()
![]()
![]()
Dat is mooi dan, dat hoop je toch als je zo'n opleiding begint.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Wat fijn! Gefeliciteerd met je huisje![]()
Ja gaat goed, ben wel moe, tis een drukke week met veel indrukken enzo. Maar heb het nu echt al heel erg naar mn zinIk voel me er ook echt al thuis. Dat had ik op de uni's waar ik heb gezeten echt niet zo snel...
Ik zeg echt vaak echtquote:Op donderdag 2 september 2010 18:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Wat fijn! Gefeliciteerd met je huisje![]()
Ja gaat goed, ben wel moe, tis een drukke week met veel indrukken enzo. Maar heb het nu echt al heel erg naar mn zinIk voel me er ook echt al thuis. Dat had ik op de uni's waar ik heb gezeten echt niet zo snel...
Mooi zoquote:Op donderdag 2 september 2010 18:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaaa inderdaadquote:Op donderdag 2 september 2010 18:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat is mooi dan, dat hoop je toch als je zo'n opleiding begint.
Zo onwijs lekkerquote:Op donderdag 2 september 2010 18:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ken de combinatie niet maar klinkt eigenlijk wel erg goed
Ik vind t ook sneu voor Sjonniequote:Op donderdag 2 september 2010 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Hey Windigo, hoooooi! Is alles al uitgepakt en opgeruimd?
En ik vind het toch wel een beetje sneu voor die Sjonnie hoor
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ach ja, een beetje saus erover en alles is goed te doen
Da's balen als je je erop verheugd hebt.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:04 schreef Windigo het volgende:
[..]
WoW is down, en dat nog wel op mn eerste avond spelen in een maand tijd
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Culinair en qua voedingswaarde is deze week niet echt verantwoord. 2x Chinees, morgen ergens in Amsterdam, al is het meer goedkoop dan gezond
. Zaterdag wordt ook een vette hap
. Zondag pas weer fatsoenlijke kost.
Nou ja gewoon van genieten. VOlgende week begint het echte leven weer als iedereen van CUL op vakantie gaaten doen we weer een beetje normaal.
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Wie is Sjonnie?? En waarom is het sneu??
quote:
Heel blij om dit te horenquote:Op donderdag 2 september 2010 18:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaaa inderdaadHet komt helemaal goed met mij
Sjonnie uit TMO, link hierboven. In de eerste ronde al weggestemd. Zijn uiterlijk beviel dus niemand.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Wie is Sjonnie?? En waarom is het sneu??
Het echte leven begint voor mij ook, maar al ga ik niet op vakantie, ik ga wel wat leuks doen!quote:
quote:
Jaquote:Op donderdag 2 september 2010 19:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's balen als je je erop verheugd hebt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ok, dat is wel sneu ja..
Zeker omdat er genoeg tussen stonden die perfect bij hem leken te passen zo op het eerste gezicht
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het echte leven begint voor mij ook, maar al ga ik niet op vakantie, ik ga wel wat leuks doen!
Da's mooi, een eindpunt in zicht!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel weer zin in. Nog een half jaar en mijn bachelor is binnen als het goed is.
Pff mijn hyves wil t niet doenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:15 schreef LieLie het volgende:
Voor mijn hyves-vriendjes, daar staat een foto van Baby S
Oeh dan ga ik ff kijkenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:15 schreef LieLie het volgende:
Ik heb alleen P en FFT kunnen vinden op Hyvesquote:Op donderdag 2 september 2010 19:15 schreef LieLie het volgende:
Ik ben 1.72mquote:Op donderdag 2 september 2010 19:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben langer dan jijdenk ik
Bachelor is de basisopleiding in zijn soort.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's mooi, een eindpunt in zicht!
Ik heb geen idee wat het is, maar ga je daarna nog verder?
Pas maar op! Straks verkoopt hij je paard ook nog!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Over wow gesproken Windigo, ik had het volgende gesprek afgelopen middag met Ross:
Ross: hun, going to buy a gamecard from Boonster for some gold
me: How much gold?
Ross: 20k
me: erm, why don't you give me the 20k and I buy you a gamecard?
Ross: ...eh, I was actually intending to use your gold....seeing you don't play and all...
Ik heb nu al bewondering voor je.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Bachelor is de basisopleiding in zijn soort.
Dus in mijn geval economie. Ik kan hierna een Master kiezen in de verschillende takken Accounting/finance/algemene economie/ milieueconomie/marketing/Managment & organisatie.
Ik wil in september 2011 beginnen met de master Accounting
Ik wilde eigenlijk 40.000 bieden op Invinciblequote:Op donderdag 2 september 2010 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
Pas maar op! Straks verkoopt hij je paard ook nog!
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk 40.000 bieden op Invincible
[ afbeelding ]
Lief hoor, maar hebt toch al een paard?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk is datquote:Op donderdag 2 september 2010 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Over wow gesproken Windigo, ik had het volgende gesprek afgelopen middag met Ross:
Ross: hun, going to buy a gamecard from Boonster for some gold
me: How much gold?
Ross: 20k
me: erm, why don't you give me the 20k and I buy you a gamecard?
Ross: ...eh, I was actually intending to use your gold....seeing you don't play and all...
Wiskunde is ook niet mijn kop thee. Ook zichtbaar in de eindcijfersquote:Op donderdag 2 september 2010 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb nu al bewondering voor je.![]()
Ik had een pretpakket met economie en als enorme alfa snapte ik niks van het wiskundige gedeelte. Wonderbaarlijk genoeg had ik een 5 als eindcijfer.
Gaan dit soort beesten oneindig mee?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |