Leukquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk
Ohhh, zo nog even de stad in voor wat laatste boodschapjes, nou maar hopen dat ik niets vergeetMaar in Rusland hebben ze vast ook douchegel, toch?
Vast welquote:Op donderdag 2 september 2010 09:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk
Ohhh, zo nog even de stad in voor wat laatste boodschapjes, nou maar hopen dat ik niets vergeetMaar in Rusland hebben ze vast ook douchegel, toch?
Anders had ik het wel eerder verteld hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 09:34 schreef TAV74 het volgende:
Even een dag terug moeten lezen, maar ik ben er inmiddels dan toch ook achter dat het om Lielie's zus gaatSpannend en leuk dus inderdaad
of je baas die werk probeert te ontduiken natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 09:25 schreef TAV74 het volgende:
Ook na de laatste reorganisatie beginnen mensen me inmiddels weer veel te makkelijk te vinden geloof ikIk kan wel kwartetten met het aantal verzoeken om deelname aan projecten, denktanks en andere blije gebeurtenissen
Ik hou het maar op wat mijn directeur zei: dit soort verzoeken zijn gecamoufleerde complimenten
Nope, aangezien ik die verzoeken niet van hem krijgquote:Op donderdag 2 september 2010 09:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
of je baas die werk probeert te ontduiken natuurlijk
Ik had zelf al wel door dat het niet om jou gingquote:Op donderdag 2 september 2010 09:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Anders had ik het wel eerder verteld hoor
Jahquote:Op donderdag 2 september 2010 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vast welMorgen is het zover, toch?
begrijpelijk, het is toch net even anders dan een weekendje Drentequote:Op donderdag 2 september 2010 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JahIk vind het echt wel spannend, maar toch wel leuke kriebels
Het wordt een keizersnede, en geen idee hoe laat ze aan de beurt is.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JahIk vind het echt wel spannend, maar toch wel leuke kriebels
LieLie, hoe laat wordt ze ingeleid?
Drenthe,quote:Op donderdag 2 september 2010 10:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
begrijpelijk, het is toch net even anders dan een weekendje Drente
Ah OK! Wel balen voor haar dat ze een keizersnede krijgt, maar er zijn vast dringende redenen om dat te doenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het wordt een keizersnede, en geen idee hoe laat ze aan de beurt is.
Ja, de eerste is ook via een keizersnede geboren, en deze ligt in een stuit.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah OK! Wel balen voor haar dat ze een keizersnede krijgt, maar er zijn vast dringende redenen om dat te doen
Wat voor kraamkadootje heb je gekocht?
quote:Op donderdag 2 september 2010 10:07 schreef LieLie het volgende:
Zo'n Schot (of Ier? Ier volgens mij) zonder ondertiteling valt nog niet mee
Je vermaakt je wel zo te horenquote:
Jaquote:
Het is de rijst waarvan de teller gaat oplopenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je vermaakt je wel zo te horen
Weet iemand btw wat de voedingswaarde van sushi isVanavond sushi eten maar ik wil wel een voorzichtige schatting maken van hetgeen ik naar binnen werk
En wat ik beter kan laten staan danwel bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |