Persoonlijk doe ik het niet, omdat ik het dan teveel ga zitten vergelijken.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:23 schreef PPL het volgende:
Het komt steeds dichterbij
DH een dezer dagen nog maar ens herlezen, of zal ik het niet doen...
twijfel, twijfel.
Ik kon dat nooit laten en ging het zowel in engels als in nederlands (nogmaals) lezen alleen maar om de tijd om te krijgen in HP stijlquote:Op donderdag 2 september 2010 09:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Persoonlijk doe ik het niet, omdat ik het dan teveel ga zitten vergelijken.
Of je leest hem deze week uit en dan laat je hem liggen tot november.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:23 schreef PPL het volgende:
Het komt steeds dichterbij
DH een dezer dagen nog maar ens herlezen, of zal ik het niet doen...
twijfel, twijfel.
Dat mag ik toch hopen. 3D is echt zwaar overratedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:20 schreef Vicky het volgende:
De film zal toch ook wel in niet-3D in de bios komen hoop ik..
* Vicky kan niet tegen 3D beelden.. Misselijk enzulks...
Dan zet je er maar ff een stop op.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:46 schreef Koningin het volgende:
Ik ga het wel lezen, zal zowiezo wel wat langer op de film wachten omdat ik rond 12 november moet gaan bevallen...
Ik zal zeggen tegen de baby dat ie na de 19e mag pas komen...quote:Op donderdag 2 september 2010 09:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan zet je er maar ff een stop op.
Duidelijk verkeerde prioriteiten.
Een van de betere audioboeken imho. Stephen Fry is een held!quote:Op donderdag 2 september 2010 10:07 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik heb het Engelse luisterboek geluisterd, voorgelezen door Stephen Fry. Ik ben heel erg benieuwd wat ze met de films gaan doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens Pathé:quote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef Catwoman1986 het volgende:
Volgens de OP komt hij 19 nov, maar volgens IMDB komt hij in NL de 18e (mijn bday)
quote:VERWACHT
Woensdag 17 11 2010
Hoe eerder, hoe beterquote:
Hehe ja. Denk dat ze de film gewoon om middernacht startenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:03 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Hoe eerder, hoe beterAlhoewel ik toch wel de 18e ga waarschijnlijk
Haha ja echt een drukte geeft dat, zo'n eerste dag.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hehe ja. Denk dat ze de film gewoon om middernacht startenDoen ze toch meestal? Wel een tof verjaardagscadeau!
Ik weet nog vorig jaar met HBP, ik wilde per se de eerste donderdag dattie draaideMijn hemel, wat een chaos bij Pathé ArenA
Ja bedoelde idd woensdag op donderdagquote:Op donderdag 2 september 2010 14:34 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Haha ja echt een drukte geeft dat, zo'n eerste dag.
Maar het is zeker een tof verjaardagskado. Ik doe op de dag zelf toch nooit wat als ik doordeweeks jarig ben dus dit komt uitermate goed uit
Maar je bedoelt middernacht van woensdag op donderdag dan ofzo?
Nouja, dan moet ik maar vrij nemen, vervelend
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
Maar nogmaals watskeburt in de foto met Lupin?
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:17 schreef Daph_ het volgende:
Weet niet wie het vroeg, maar de scene van LupinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stephen Fry. De man met de Beste Engelse Stem ooit. Wat een held.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:07 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik heb het Engelse luisterboek geluisterd, voorgelezen door Stephen Fry. Ik ben heel erg benieuwd wat ze met de films gaan doen...
Oquote:
Eigenlijk zou hij een rol in deze film moeten hebben, en dan een fijne dialoog met Alan Rickmanquote:Op donderdag 2 september 2010 15:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Stephen Fry. De man met de Beste Engelse Stem ooit. Wat een held.
Daarom ga ik nooit op de dag dat de film uitkomt. Mij veel te druk.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:34 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Haha ja echt een drukte geeft dat, zo'n eerste dag.
Maar het is zeker een tof verjaardagskado. Ik doe op de dag zelf toch nooit wat als ik doordeweeks jarig ben dus dit komt uitermate goed uit
Maar je bedoelt middernacht van woensdag op donderdag dan ofzo?
Nouja, dan moet ik maar vrij nemen, vervelend
Eens. Stephen is leuk. Offtopic: hij moet sowieso nog meer gaan doen op tv. Genot om naar de kijken. Die docu in Amerikaquote:Op donderdag 2 september 2010 16:03 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hij een rol in deze film moeten hebben, en dan een fijne dialoog met Alan Rickman
Alleen is het probleem met dit soort films dat het best lang zo druk blijft, dat is dan wel weer een beetje jammer. Maarja zolang mensen hun muil dichthouden hoor je mij niet klagen.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit op de dag dat de film uitkomt. Mij veel te druk.
Alan Rickmans stemquote:Op donderdag 2 september 2010 16:03 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hij een rol in deze film moeten hebben, en dan een fijne dialoog met Alan Rickman
QFT!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een badassen![]()
En trouwens Emma over Twilight![]()
Nou bedankt, ik schrok me dood met die snor van daniel en de pukkelkop van rupertquote:Op donderdag 2 september 2010 19:02 schreef luffyd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vetquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:51 schreef luffyd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]