pipo de clownquote:
quote:
Môgge Sympquote:
halley bennyquote:
Hey ouwe zakquote:
ik mag het zeggen he,quote:
ik deel dezelfde leeftijd hoorquote:
Ik ben ouderquote:Op donderdag 2 september 2010 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik mag het zeggen he,
ben even oud/jong
Gecondoleerdquote:Op donderdag 2 september 2010 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan mag het!
[..]
Hey ouwe doos
quote:
tomboooooooooooooooooooooquote:
Hey platjequote:
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nóg ouder????!![]()
![]()
![]()
Dan ben je wel echt oud
Nee hoor, grapje Tombo...quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor, grapje Tombo...
Je weet dat ik van je hou... toch? Ooit zullen we trouwen en 4 kinderen krijgen. 4 jongetje om precies te zijn.... jaaaa, alle 4 met de naam Bob.
Bob1 Bob2 Bob3 Bob4...quote:Op donderdag 2 september 2010 09:38 schreef iBenny het volgende:
Familie uit Soest verzamelt McDonald's-spullen
[..]
Goedemorgenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:38 schreef iBenny het volgende:
Familie uit Soest verzamelt McDonald's-spullen
[..]
wel makkelijk als je ze moet roepenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bob1 Bob2 Bob3 Bob4...
Sorry, liever niet
Heb jij er ook al 5000?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik verzamel de coca cola glazen
Ohw, dat houd je tegen?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bob1 Bob2 Bob3 Bob4...
Sorry, liever niet
Goedemorgenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik verzamel de coca cola glazen
oh?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoeft niet slecht te zijn hoor
quote:
quote:
Dan mag jij de namen verzinnenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als je andere namen verzint verzin ik iets anders dat me tegenhoudt
komt ze weer met iets andersquote:
wat was er de vorige keer dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat houd je tegen?![]()
[..]
Goedemorgen
Ik vond de vorige beter... heb er nu 3 van 3 verschillende kleuren
Dan vind ik vier te veelquote:
Zulke...quote:Op donderdag 2 september 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat was er de vorige keer dan?
Ik heb 5 paarse, 2 grijze en 1 groene
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als het jong oogt en voelt ()
Ik hou niet van mensen die zeggen "we nemen kinderen"quote:
Dan nietquote:Op donderdag 2 september 2010 09:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die zeggen "we nemen kinderen"
Hoe vaak eet jij bij de Mac?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat was er de vorige keer dan?
Ik heb 5 paarse, 2 grijze en 1 groene
Maar met de ervaring van een 28-jarige?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik word vaak jonger geschat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Maar met de ervaring van een 28-jarige?
Ik vind dit juist neit lekker drinken... Die glazen in de vorm van blikjes zijn helemaal kut ±quote:Op donderdag 2 september 2010 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die vond ik juist irritantdrinken niet lekker
ook gekregenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe vaak eet jij bij de Mac?![]()
Ik heb er 2, toen puur een keer bij de Mac gaan eten omdat we wisten dat ze die glazen hadden![]()
[..]
Maar met de ervaring van een 28-jarige?
Is roze al geweest??? Of zij die deze weekquote:Op donderdag 2 september 2010 09:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dit juist neit lekker drinken... Die glazen in de vorm van blikjes zijn helemaal kut ±
Ik heb groen, blauw en roze dacht ik.
ehm... 2 weken geleden dacht ikquote:Op donderdag 2 september 2010 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is roze al geweest??? Of zij die deze week
Ik dacht dat ik elke kleur had tot nu toe
Ow dan is het overal anders gelukkig, 2 weken geleden hadden ze hier grijsquote:Op donderdag 2 september 2010 10:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm... 2 weken geleden dacht ik
Oeh, de gemiddelde leeftijd van mijn pm-aanbidders daalt ineens!quote:
Er zijn alleen maar k*toptredens bij HGTquote:Op donderdag 2 september 2010 10:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
En net vrijdag komen er kutoptredens bij HGT![]()
Das heul nie waarquote:Op donderdag 2 september 2010 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn alleen maar k*toptredens bij HGT
Ik vind HGT beter dan POP eigenlijk.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn alleen maar k*toptredens bij HGT
quote:Op donderdag 2 september 2010 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Niet?
Nouja, ik heb het al een maand niet meer gezien, dus ik gok maar wat
naar 20 ?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, de gemiddelde leeftijd van mijn pm-aanbidders daalt ineens!
Heeft PGTferrari je ge-PM'tquote:Op donderdag 2 september 2010 10:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, de gemiddelde leeftijd van mijn pm-aanbidders daalt ineens!
Mijn allergie voor Paay is groter dan die voor Jolingquote:Op donderdag 2 september 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind HGT beter dan POP eigenlijk.
nee, naar 23quote:
Bijdehandquote:Op donderdag 2 september 2010 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het ook goed kunnen gokken he
quote:
Nee hoor, slechts een gevulde PM inboxquote:Op donderdag 2 september 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Nou Tombo heeft iig een 'gevuld' weekend
En binnenkort een dating in the dark date toch misschien?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee hoor, slechts een gevulde PM inbox
misschien jaquote:Op donderdag 2 september 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En binnenkort een dating in the dark date toch misschien?
Niet dat ik weet neequote:Maar geen jomantiesj weekend voor je nu?
Heeft Danny bekend gemaakt.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Oh hehe, zie nu pas dat ik hem in kan stellen, hoe wist je dat Tombolalala.
Ik vind 'm wel lekker werken, zitten nog wat onhandigheidjes en (in mijn ogen) rare keuzes in, maar verder werkt 't lekker
Ik zag de mededeling van Danny in de actieve topicsquote:Op donderdag 2 september 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Oh hehe, zie nu pas dat ik hem in kan stellen, hoe wist je dat Tombolalala.
Ik vind 'm wel lekker werken, zitten nog wat onhandigheidjes en (in mijn ogen) rare keuzes in, maar verder werkt 't lekker
quote:Op donderdag 2 september 2010 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jammer, toch? Of bevalt het je eigenlijk wel prima zo, als single kattenvrouwtje![]()
Jammer ja. Maar wat niet is kan niet komen, ik geniet evengoedquote:Op donderdag 2 september 2010 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jammer, toch? Of bevalt het je eigenlijk wel prima zo, als single kattenvrouwtje![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
Waar zet ik aantal posts per pagina op 999. Gebruik van pagina's is nu nutteloos en eigenlijk gewoon storend geworden met de auto-update
Ja, had 'm net gevondenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ] )rechtsbovein)
En dan posts per pagina
quote:Op donderdag 2 september 2010 10:38 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, er wordt gekrikt in mijn pm-inbox!
huh? Ik heb ook preview vóór invoeren?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
En waarom zit preview ineens voor invoeren, wat een waanzin
Volgorde van de knoppen
Preview - Invoeren - Volg topic/ Stop Volgen
Wie heeft dat bedacht, ik klik nu iedere keer op 'preview'. Gooi die lekker helemaal linksonder ofzo
Omdat dat dezelfde volgorde is, als dat je het had ingeschakeld in baggerquote:Op donderdag 2 september 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
En waarom zit preview ineens voor invoeren, wat een waanzin
Volgorde van de knoppen
Preview - Invoeren - Volg topic/ Stop Volgen
Wie heeft dat bedacht, ik klik nu iedere keer op 'preview'. Gooi die lekker helemaal rechtsonder ofzo
Serieus? Ik vind het echt heel onnatuurlijk werken. Wie gebruikt uberhaupt de preview-functie.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat dat dezelfde volgorde is, als dat je het had ingeschakeld in bagger
Ik gebruik het wel eensquote:Op donderdag 2 september 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het echt heel onnatuurlijk werken. Wie gebruikt uberhaupt de preview-functie.
En het edit-scherm is wel best foeilelijk. Maar verder wel een flinke vooruitgang vanaf bagger
Kun je de kleur niet aanpassen?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het leuk spul. Alleen de kleurkeuze en algehele look and feel van die 'pop up' vensters (zoals edit-venster en die 'peek' functie in je MyAt om te zien wat de laatste post in een topic is wel best foeilelijk![]()
Ja... rechtsboven en dan thema kiezen.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je de kleur niet aanpassen?
Das echt heel minimaal wat dan wijzigtquote:Op donderdag 2 september 2010 10:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja... rechtsboven en dan thema kiezen.
Tussen GoT en standaard zitten wel grotere verschillen... maar als het goed is, is het in een later stadium mogelijk om alles te kunnen veranderen dmv CSSquote:Op donderdag 2 september 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das echt heel minimaal wat dan wijzigtDe achtergrondkleur (voor naast de posts zeg maar, de loze ruimte) en de kleur van de 'balken' boven je MyAt/topic. De algehele kleurstelling van dfe topics zelf verandert niet, en ook die van de popup vensters niet.
Sowieso is het onhandig dat als je een post edit en dan smileys wil het venster zich niet aanpast, je klapt de smileys uit, het venster word niet groter, dus moet je omlaag scrollen om ene smiley te kiezen, en dan weer omhoog om je gehele invoerveld te zien.
Das ook bekend... werkt nog niet. En die headers zijn nu gewoon nog te klein.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
En het formaat van de header is anders. Dus alle custom-headers 'passen' niet meer. Zijn te smal, en het FOK! logo komt er op een andere plek op...
Ik gebruik nu GoT en wat is er zo anders aan dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tussen GoT en standaard zitten wel grotere verschillen... maar als het goed is, is het in een later stadium mogelijk om alles te kunnen veranderen dmv CSS
Nja, de kleuren dusquote:Op donderdag 2 september 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik gebruik nu GoT en wat is er zo anders aan dan?Een iets donkerdere layout, de achtergrond is donkergrijs en de 'balken' ook, ipv lichtgrijs. Verder is er echt sowieso aan het 'tekstgedeelte' niks anders..
Goedemorgen Myrquote:Op donderdag 2 september 2010 10:55 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen mijn allerliefste boefjes.
Goedemorgenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:55 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen mijn allerliefste boefjes.
koffietijd?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
Wat stom. Ze zingen op TV, doet ze de microfoon naar andere mensen, gaat haar stem nog gewoon door. Het is niet geplaybackt hoor.
Nouquote:
Wtf, het was een afschuwelijk lied.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze gaan die single opnieuw uitbrengen begreep ikDat is ook triest
Van wie?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze gaan die single opnieuw uitbrengen begreep ikDat is ook triest
ja en zij zong het meestquote:Op donderdag 2 september 2010 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wtf, het was een afschuwelijk lied.
Ohw... die mogen van mij ook beiden ergens verrottenquote:Op donderdag 2 september 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ron brandsteder en Bonnie st clair
net was de nieuwe lay-out ff uigeschakeld, en wat is dat kloterig als je dan opeens weer met bagger moet werken. Ik heb het jaren prima gevonden, maar nu ik aan die nieuwe gewend ben is de oude echt verschrikkelijk.quote:
Ik vind het leukquote:Op donderdag 2 september 2010 11:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net was de nieuwe lay-out ff uigeschakeld, en wat is dat kloterig als je dan opeens weer met bagger moet werken. Ik heb het jaren prima gevonden, maar nu ik aan die nieuwe gewend ben is de oude echt verschrikkelijk.
Bonnie Tylerquote:Op donderdag 2 september 2010 11:10 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht even van... hmmm die bonny kon vroeger toch wel goed zingen. Maar dat is Bonny Tyler.
Zelfde. In het begin had ik wel even moeite met de nieuwe. Helemaal omdat de "extra" knopjes verstopt zitten. Dat je met je muis erover moet om ze te zien, maar als je dat niet weet vind je ze niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net was de nieuwe lay-out ff uigeschakeld, en wat is dat kloterig als je dan opeens weer met bagger moet werken. Ik heb het jaren prima gevonden, maar nu ik aan die nieuwe gewend ben is de oude echt verschrikkelijk.
Die luisterde ik al.quote:
Nee, deze is gewoon veel rustiger voor de ogenquote:Op donderdag 2 september 2010 11:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfde. In het begin had ik wel even moeite met de nieuwe. Helemaal omdat de "extra" knopjes verstopt zitten. Dat je met je muis erover moet om ze te zien, maar als je dat niet weet vind je ze niet.![]()
Anyhow, nu zou ik niet meer terug willen. De oude leest niet meer fijn.
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die luisterde ik al.Liefde aan dat liedje.
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
Deze is trouwens wel meesterlijk:
Welke browser?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen mijn smileys doen het niet als ik erop klik
Welk Thema heb jij?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:15 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu een paarse achtergrond en mijn eigen berichtjes roze. Best schattig.
OMG, het is gewoon uit 2002, ik heb dat toen op tv gezien en ik moest ZO lachen om karin bloemenquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
Deze is trouwens wel meesterlijk:
Dus je kan morgen weer werken? Of pas weer na het weekend?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
ik verveel me
Mijn oorpijn is zoveeeeeel minder
Ga maar even gamen denk ik
Op vrijdag ben ik altijd vrijquote:Op donderdag 2 september 2010 11:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus je kan morgen weer werken? Of pas weer na het weekend?
Ik ken meer dan de helft nietquote:Op donderdag 2 september 2010 11:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #3
Ik ken dr wel een paar van... Die lijst klopt trouwens helemaal neit meer.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken meer dan de helft niet
Dus laat ik het maar niet doen... en ik heb een verjaardag
Dat zei ik ook ja. Ik moest serieus een paar keer switchen om te zien wat er nou anders is. En eigenlijk verandert het helemaal 0,0 niks aan het deel van FOK! dat je gebruikt, het 'leesbare' gedeelte waar de posts/topics staanquote:Op donderdag 2 september 2010 11:21 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de verschillen tussen de thema's wel maar minimaal eigenlijk.
Dat was echt epicquote:Op donderdag 2 september 2010 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit TMF NL te kijken nu
ik krijg flashbacks naar fans
Daar heb ik dus echt niets te zoeken met die mensen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #3
+1quote:Op donderdag 2 september 2010 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt niets te zoeken met die mensen.
Ja leuk, een hele dag bier drinken met wat geeks die onwijs tof willen doen. Kan me voorstellen dat het voor crew leuk is, maar wat is het verder? Aangevuld met wat oldbies die krampachtig nog net zo cool willen zijn en evenveel bier willen zuipen als 10 jaar terug, en wat FOK!-geile figuren die alle meets aflopen...quote:Op donderdag 2 september 2010 11:47 schreef Myraela het volgende:
Jongens. Ik ga daar heen. Natuurlijk hebben jullie er wat te zoeken.
Mja, als ik het niets vind dan ben ik zo weer weg. Lijkt me wel grappig om eens mee te maken. Ook een hoop mensen uit de [singles] reeks. Volgens mij komen er in totaal helemaal niet zoveel mensen, van die lijst klopt namelijk niets.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja leuk, een hele dag bier drinken met wat geeks die onwijs tof willen doen. Kan me voorstellen dat het voor crew leuk is, maar wat is het verder? Aangevuld met wat oldbies die krampachtig nog net zo cool willen zijn en evenveel bier willen zuipen als 10 jaar terug, en wat FOK!-geile figuren die alle meets aflopen...
Nee dankje
Jou zien we 16 oktober alquote:Op donderdag 2 september 2010 11:47 schreef Myraela het volgende:
Jongens. Ik ga daar heen. Natuurlijk hebben jullie er wat te zoeken.
pm eens?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en als ik Myr eerder wil zien open ik Myraela.rar wel even
heb jij versie 1 nog? of versie 2 en 3 ook al ?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb jij versie 1 nog? of versie 2 en 3 ook al ?
quote:
Wel uitpakken hequote:Op donderdag 2 september 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
het wordt tijd dat je gaat updaten, je loopt een paar versies achter.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb jij versie 1 nog? of versie 2 en 3 ook al ?
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het wordt tijd dat je gaat updaten, je loopt een paar versies achter.
quote:
jah ik heb wat versies gemistquote:Op donderdag 2 september 2010 11:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het wordt tijd dat je gaat updaten, je loopt een paar versies achter.
Ik heb gewoon een mapje op mijn PC gemaakt, waarin ik de foto's die hij over msn verstuurde even heb opgeslagen.quote:
Oeh, pm eens!!!!!quote:
Andere dan die naaktfoto's van hem die ik laatst aan jou stuurde?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een mapje op mijn PC gemaakt, waarin ik de foto's die hij over msn verstuurde even heb opgeslagen.
Ja. Hoewel ik die er wel bij heb gezet.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Andere dan die naaktfoto's van hem die ik laatst aan jou stuurde?
Dat snap ik. Stuur die andere eens deze kant op dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik die er wel bij heb gezet.
Okay. PM.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat snap ik. Stuur die andere eens deze kant op dan?
Vertrouw nooit een vrouwquote:
Tsja.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
Myr! Die zijn wel heel... ehm... heftig
Nope... Ik heb het niet zo heel erg met Nederlandse filmsquote:Op donderdag 2 september 2010 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie de storm al gekeken?
Ja. Langdradige donkere kutfilmquote:Op donderdag 2 september 2010 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie de storm al gekeken?
Dat heb ik ook niet. Ook vaak dezelfde acteurs.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... Ik heb het niet zo heel erg met Nederlandse films
En WAT voor lap vlees!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik word hier gewoon verhandeld als een lap vlees
Dat snap ik!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsja.Dat kostte me dan ook wel wat moeite om van hem te krijgen hoor.
Dat is privé.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En WAT voor lap vlees!![]()
[..]
Dat snap ik!
Wat heb je daarvoor moeten doen!?
ow... dus het is niet de moeite?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja. Langdradige donkere kutfilm
Dat idd... De enige die ik wel redelijk vond was TBS.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet. Ook vaak dezelfde acteurs.
Ow, dus daar moet ik Ll voor pmmen?quote:
Als hij het zegt stuur ik nog meer foto's van hem door.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, dus daar moet ik Ll voor pmmen?
Ik vond het niks iigquote:Op donderdag 2 september 2010 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow... dus het is niet de moeite?
* pm stuurt *quote:Op donderdag 2 september 2010 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als hij het zegt stuur ik nog meer foto's van hem door.
En nu al terug!quote:
Zwart Water heet die film. Best redelijk, beetje lang ook wel, had zo een half uur korter gekund, maar leuk plotquote:Op donderdag 2 september 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond het niks iig
Hel van '63 niet gekeken.
Vond die laatste Nederlandse met Barry Atsma wel redelijk, die thriller. En Terug naar de Kust on-Nederlands goed.
hmmzzz. welke bedoel je?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond het niks iig
Hel van '63 niet gekeken.
Vond die laatste Nederlandse met Barry Atsma wel redelijk, die thriller. En Terug naar de Kust on-Nederlands goed.
thx... effe googlenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zwart Water heet die film. Best redelijk, beetje lang ook wel, had zo een half uur korter gekund, maar leuk plot
NOES! Myr, dat je DAT gedaan hebt!quote:
LOVELESS DAT WAS PRIVE!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOES! Myr, dat je DAT gedaan hebt!![]()
Whehehehe, ik heb van "zwart water" en "terug naar de kust" het boek wel gelezen maar de film niet gezien eigenlijk!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zwart Water heet die film. Best redelijk, beetje lang ook wel, had zo een half uur korter gekund, maar leuk plot
* pmbox opent voor stroom foto's van Llquote:
Ik dacht dat jij diegene was die wel van Nederlandse films hieldquote:Op donderdag 2 september 2010 12:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... Ik heb het niet zo heel erg met Nederlandse films
Ik moest het doen zelfs. Ik wilde niet eens, ik zei nog; "Ik ben niet zo van anaal", maar zij maar roepen dat het moestquote:Op donderdag 2 september 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOES! Myr, dat je DAT gedaan hebt!![]()
Klinkt wel grappigquote:Op donderdag 2 september 2010 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
Psychologische thriller over een Nederlands gezin dat naar België verhuist nadat moeder Christine (Hadewych Minis) haar ouderlijk huis heeft geërfd. De negenjarige dochter Lisa (Isabelle Stokkel) ontdekt een vreemd en sinister meisje, Karen, in de kelder van het huis. Karen (Charlotte Arnoldy) vertelt haar dat ze de dode tweelingzus is van Lisa’s moeder, en beweert een gruwelijk geheim van haar te weten. Als ook Lisa’s vader Paul (Barry Atsma) ontdekt dat het verleden van zijn vrouw schimmig is, heeft dit grote gevolgen...
Dat lijkt mij wel wat ja
Oh wacht, ik heb het boek "blauw water" gelezenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
Psychologische thriller over een Nederlands gezin dat naar België verhuist nadat moeder Christine (Hadewych Minis) haar ouderlijk huis heeft geërfd. De negenjarige dochter Lisa (Isabelle Stokkel) ontdekt een vreemd en sinister meisje, Karen, in de kelder van het huis. Karen (Charlotte Arnoldy) vertelt haar dat ze de dode tweelingzus is van Lisa’s moeder, en beweert een gruwelijk geheim van haar te weten. Als ook Lisa’s vader Paul (Barry Atsma) ontdekt dat het verleden van zijn vrouw schimmig is, heeft dit grote gevolgen...
Dat lijkt mij wel wat ja
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moest het doen zelfs. Ik wilde niet eens, ik zei nog; "Ik ben niet zo van anaal", maar zij maar roepen dat het moest
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moest het doen zelfs. Ik wilde niet eens, ik zei nog; "Ik ben niet zo van anaal", maar zij maar roepen dat het moest
Bella?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij diegene was die wel van Nederlandse films hield
Uhmmzzz wie was dat dan op Fok
ik wet het niet meerquote:Op donderdag 2 september 2010 12:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bella?
Ik vind het helemaal niks
Nederlanders kunnen ook niet acteren...
Het is niet waar. Het is echt niet waar.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:23 schreef tombolafan het volgende:
Goed, ik kijk ineens heel anders tegen Myr en Ll aan nu
Volgens mij kan ik geen enkele goeie Nederlandse acteur noemen... Het is allemaal té gespeeldquote:Op donderdag 2 september 2010 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wet het niet meer
Nee dat vind ik van niet, er zitten genoeg goede acteurs en actrices bij
Nee joh dat is echt onzin. Natuurlijk is het een kleine groep dus zie je veel acteurs terugkomen, maar er zijn echt wel genoeg goede Nederlandse films. Kijk eens wat meer dan alleen Costa 1 tm 3 en Het Huis Anubisquote:Op donderdag 2 september 2010 12:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bella?
Ik vind het helemaal niks
Nederlanders kunnen ook niet acteren...
Ja maar, een foto liegt toch niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is niet waar. Het is echt niet waar.LL liegt hoor.
![]()
Famke Jansenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik geen enkele goeie Nederlandse acteur noemen... Het is allemaal té gespeeld
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, een foto liegt toch niet?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof jou op zich wel, maar die beelden staan op mijn netvlies nu
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
Kijk eens wat meer dan alleen Costa 1 tm 3 en Het Huis Anubis
Costaquote:Op donderdag 2 september 2010 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh dat is echt onzin. Natuurlijk is het een kleine groep dus zie je veel acteurs terugkomen, maar er zijn echt wel genoeg goede Nederlandse films. Kijk eens wat meer dan alleen Costa 1 tm 3 en Het Huis Anubis
Maar ik geloof nooit dat jij, onschuldig meisje als je bent, Ll hebt gedwongenquote:
dat komt omdat we maar weinig goede acteurs hebbenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
O, we hebben in Nederland zeker goede acteurs. Maar ik vind het zo jammer om ze zo vaak in films tegen te komen.
Goedzo! Want Ll is een bitch! Het was zijn idee.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik geloof nooit dat jij, onschuldig meisje als je bent, Ll hebt gedwongen![]()
Myr is onschuldig, zij is de meest verlegen persoon hierquote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goedzo! Want Ll is een bitch! Het was zijn idee.
Ik geloof je meteen!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bekkie hé! Of moet ik The Anal Destructor dildo weer opzoekenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is ook wel veel vriendjespolitiek. Als je als acteur in dat wereldje zit, dan heb je het goed voor elkaar.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat komt omdat we maar weinig goede acteurs hebben
Je wilt toch de beste in je film
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bekkie hé! Of moet ik The Anal Destructor dildo weer opzoeken
In je broek.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bekkie hé! Of moet ik The Anal Destructor dildo weer opzoeken
Whehehehe, als ie daarnaar moet zoeken zal het wel meevallen qua destructiequote:
Ohja. Misschien kan die toch beter een dildo pakken.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whehehehe, als ie daarnaar moet zoeken zal het wel meevallen qua destructie
ja dat is ook wel een beetje waarquote:Op donderdag 2 september 2010 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is ook wel veel vriendjespolitiek. Als je als acteur in dat wereldje zit, dan heb je het goed voor elkaar.
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja. Misschien kan die toch beter een dildo pakken.
Jij hebt ook geen kleintjesquote:Op donderdag 2 september 2010 12:40 schreef Myraela het volgende:
Awww.
Loveless is een schatje en hij heeft vast geen kleintje hoor.
Geen Inside Information dusquote:Op donderdag 2 september 2010 12:40 schreef Myraela het volgende:
Awww.
Loveless is een schatje en hij heeft vast geen kleintje hoor.
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen kleintjes
Nah, dat kan je ook van de outside zien als het waar is wat je zegtquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:44 schreef Myraela het volgende:
Mijn tieten zijn ook wel iets lastiger te verbergen.
Topic is bijna volquote:
Ennnnnnnnnnnnnnn,quote:
Wat is de definitie van 'gezien'. Gekleed of ontkleed?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:47 schreef Myraela het volgende:
HA! Ze zullen nooit geloven dat je mijn tieten hebt gezien. Ik ben te schattig.
Handig he.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan hier heel makkelijk nieuwe topics openen en lapo hunten met de auto-update hoor Tombo
Ik heb de nieuwe layout nietquote:Op donderdag 2 september 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan hier heel makkelijk nieuwe topics openen en lapo hunten met de auto-update hoor Tombo
Zelfs deze is flauwquote:Op donderdag 2 september 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ennnnnnnnnnnnnnn,
daarom moet je het altijd met een (flinke) korrel zout nemen, dan is t niet meer flauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |