pipo de clownquote:
quote:
Môgge Sympquote:
halley bennyquote:
Hey ouwe zakquote:
ik mag het zeggen he,quote:
ik deel dezelfde leeftijd hoorquote:
Ik ben ouderquote:Op donderdag 2 september 2010 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik mag het zeggen he,
ben even oud/jong
Gecondoleerdquote:Op donderdag 2 september 2010 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan mag het!
[..]
Hey ouwe doos
quote:
tomboooooooooooooooooooooquote:
Hey platjequote:
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nóg ouder????!![]()
![]()
![]()
Dan ben je wel echt oud
Nee hoor, grapje Tombo...quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor, grapje Tombo...
Je weet dat ik van je hou... toch? Ooit zullen we trouwen en 4 kinderen krijgen. 4 jongetje om precies te zijn.... jaaaa, alle 4 met de naam Bob.
Bob1 Bob2 Bob3 Bob4...quote:Op donderdag 2 september 2010 09:38 schreef iBenny het volgende:
Familie uit Soest verzamelt McDonald's-spullen
[..]
Goedemorgenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:38 schreef iBenny het volgende:
Familie uit Soest verzamelt McDonald's-spullen
[..]
wel makkelijk als je ze moet roepenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bob1 Bob2 Bob3 Bob4...
Sorry, liever niet
Heb jij er ook al 5000?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik verzamel de coca cola glazen
Ohw, dat houd je tegen?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bob1 Bob2 Bob3 Bob4...
Sorry, liever niet
Goedemorgenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik verzamel de coca cola glazen
oh?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoeft niet slecht te zijn hoor
quote:
quote:
Dan mag jij de namen verzinnenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als je andere namen verzint verzin ik iets anders dat me tegenhoudt
komt ze weer met iets andersquote:
wat was er de vorige keer dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat houd je tegen?![]()
[..]
Goedemorgen
Ik vond de vorige beter... heb er nu 3 van 3 verschillende kleuren
Dan vind ik vier te veelquote:
Zulke...quote:Op donderdag 2 september 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat was er de vorige keer dan?
Ik heb 5 paarse, 2 grijze en 1 groene
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als het jong oogt en voelt ()
Ik hou niet van mensen die zeggen "we nemen kinderen"quote:
Dan nietquote:Op donderdag 2 september 2010 09:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die zeggen "we nemen kinderen"
Hoe vaak eet jij bij de Mac?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat was er de vorige keer dan?
Ik heb 5 paarse, 2 grijze en 1 groene
Maar met de ervaring van een 28-jarige?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik word vaak jonger geschat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Maar met de ervaring van een 28-jarige?
Ik vind dit juist neit lekker drinken... Die glazen in de vorm van blikjes zijn helemaal kut ±quote:Op donderdag 2 september 2010 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die vond ik juist irritantdrinken niet lekker
ook gekregenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe vaak eet jij bij de Mac?![]()
Ik heb er 2, toen puur een keer bij de Mac gaan eten omdat we wisten dat ze die glazen hadden![]()
[..]
Maar met de ervaring van een 28-jarige?
Is roze al geweest??? Of zij die deze weekquote:Op donderdag 2 september 2010 09:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dit juist neit lekker drinken... Die glazen in de vorm van blikjes zijn helemaal kut ±
Ik heb groen, blauw en roze dacht ik.
ehm... 2 weken geleden dacht ikquote:Op donderdag 2 september 2010 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is roze al geweest??? Of zij die deze week
Ik dacht dat ik elke kleur had tot nu toe
Ow dan is het overal anders gelukkig, 2 weken geleden hadden ze hier grijsquote:Op donderdag 2 september 2010 10:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm... 2 weken geleden dacht ik
Oeh, de gemiddelde leeftijd van mijn pm-aanbidders daalt ineens!quote:
Er zijn alleen maar k*toptredens bij HGTquote:Op donderdag 2 september 2010 10:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
En net vrijdag komen er kutoptredens bij HGT![]()
Das heul nie waarquote:Op donderdag 2 september 2010 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn alleen maar k*toptredens bij HGT
Ik vind HGT beter dan POP eigenlijk.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn alleen maar k*toptredens bij HGT
quote:Op donderdag 2 september 2010 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Niet?
Nouja, ik heb het al een maand niet meer gezien, dus ik gok maar wat
naar 20 ?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, de gemiddelde leeftijd van mijn pm-aanbidders daalt ineens!
Heeft PGTferrari je ge-PM'tquote:Op donderdag 2 september 2010 10:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, de gemiddelde leeftijd van mijn pm-aanbidders daalt ineens!
Mijn allergie voor Paay is groter dan die voor Jolingquote:Op donderdag 2 september 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind HGT beter dan POP eigenlijk.
nee, naar 23quote:
Bijdehandquote:Op donderdag 2 september 2010 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het ook goed kunnen gokken he
quote:
Nee hoor, slechts een gevulde PM inboxquote:Op donderdag 2 september 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Nou Tombo heeft iig een 'gevuld' weekend
En binnenkort een dating in the dark date toch misschien?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee hoor, slechts een gevulde PM inbox
misschien jaquote:Op donderdag 2 september 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En binnenkort een dating in the dark date toch misschien?
Niet dat ik weet neequote:Maar geen jomantiesj weekend voor je nu?
Heeft Danny bekend gemaakt.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Oh hehe, zie nu pas dat ik hem in kan stellen, hoe wist je dat Tombolalala.
Ik vind 'm wel lekker werken, zitten nog wat onhandigheidjes en (in mijn ogen) rare keuzes in, maar verder werkt 't lekker
Ik zag de mededeling van Danny in de actieve topicsquote:Op donderdag 2 september 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Oh hehe, zie nu pas dat ik hem in kan stellen, hoe wist je dat Tombolalala.
Ik vind 'm wel lekker werken, zitten nog wat onhandigheidjes en (in mijn ogen) rare keuzes in, maar verder werkt 't lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |