Dit keer niet helaas, keiharde waarheidquote:
Ik ken een Iranees die Dennis heet!quote:Op donderdag 2 september 2010 00:28 schreef FreezePop het volgende:
Ik ken een afghaan die joris heet, geen grappen.
Toevallig familie van Sneijder?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:29 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ken een Nederlander die Rodney heet.
Zijn buitenlandse studenten die hier studeren met een studiebeursquote:Op donderdag 2 september 2010 00:46 schreef Juminelle het volgende:
Zijn ze niet toevallig geadopteerd?
Jep, goede gozer is datquote:Op donderdag 2 september 2010 00:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toevallig familie van Sneijder?
Faalquote:
Waarom zou ik? vind die namen wel kekquote:Op donderdag 2 september 2010 01:10 schreef bas-beest het volgende:
@TS, heb je heb al gevraagd waarom ze die naam gebruiken? Of durf je dat niet?
Ik ken ook een chinees die Wing heet. Of nja ken hem niet maar ik "ken hem" ik neem aan dat er niet zoveel chinezen zijn die wing heten en in Nederland wonen is het wel?quote:
Meestal is wing, maar een deel van de Chineze naam.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ken ook een chinees die Wing heet. Of nja ken hem niet maar ik "ken hem" ik neem aan dat er niet zoveel chinezen zijn die wing heten en in Nederland wonen is het wel?
Harry heet eigenlijk zhangleiquote:Op donderdag 2 september 2010 01:14 schreef Wing het volgende:
[..]
Meestal is wing, maar een deel van de Chineze naam.
Maar heb je het over James, John of dergelijke is het puur voor het gemak voor de Westerse mensen of omdat ze het mooi vinden of combinatie van beide. Vaak hebben ze nog een Chineze naam. Vraag het maar eens zal ik zeggen.
Chinezen die hun cultuur verloochenen en met Westerse namen rondlopen.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:14 schreef Wing het volgende:
[..]
Maar heb je het over James, John of dergelijke is het puur voor het gemak voor de Westerse mensen of omdat ze het mooi vinden of combinatie van beide. Vaak hebben ze nog een Chineze naam. Vraag het maar eens zal ik zeggen.
quote:Op donderdag 2 september 2010 01:14 schreef Wing het volgende:
[..]
Het is wat je onder officieel verstaat. Ik ken Chinezen met een Chineze naam, maar hun ouders hadden besloten om een Engelse naam door te geven aan de gemeente bij hun geboorte. Dan is hun Engelse naam op papier en dus officiëler?quote:Op donderdag 2 september 2010 01:29 schreef Chule het volgende:
Omdat hun Chinese namen te moeilijk voor niet-Chinezen zijn. Hun officiële naam is gewoon Chinees.
Je hebt er inderdaad mensen tussenzitten waarvan hun Engelse naam de officiële naam is.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:38 schreef Wing het volgende:
[..]
Het is wat je onder officieel verstaat. Ik ken Chinezen met een Chineze naam, maar hun ouders hadden besloten om een Engelse naam door te geven aan de gemeente bij hun geboorte. Dan is hun Engelse naam op papier en dus officiëler?
Boeboe doet huiliequote:Op donderdag 2 september 2010 01:44 schreef Pinterman het volgende:
Ja, en heb je je ook afgevraagd waarom ze dat misschien doen? Of heb je meteen je laptopje opengeslagen om hier op Fok! te komen klagen?
Jij kunt hun echte namen niet uitspreken, laat staan schrijven. Dus al geven ze je hun echte naam, ga je dat onthouden? Ga je het ooit juist uitspreken? Nee. Dus krijg je Harry. En terecht. Als jij naar China gaat, dan krijg je een Chinese naam van ze. Want daar hebben ze weer moeite met Harry. Goede oplossing dus, jankstraal.
Ik heb ook een Chineze naam, maar ik kan het zelf ook niet goed uitsprekenquote:Op donderdag 2 september 2010 01:45 schreef Chule het volgende:
[..]
Je hebt er inderdaad mensen tussenzitten waarvan hun Engelse naam de officiële naam is.
Ik ken overigens een Chinese Henk, Rita en Melody.Maar ik ken ook genoeg Chinezen met een Chinese naam, waaronder ikzelf. En alleen Chinezen kunnen mijn naam goed uitspreken, dus ik begrijp heel goed dat zij een westerse naam aannemen.
Kim-Jong-illquote:Op donderdag 2 september 2010 00:25 schreef Drinky het volgende:
In mijn nieuwe "groep" zitten er dus 2 chinezen. Daar zou je typische chineze namen, zoals Kim Jong-iI of Hanky Panky verwachten, maar nee hoor, deze chinezen hebben westerse namen, en niet zomaar westerse namen, maar Harry en Ria![]()
. Zo kun je ze toch niet serieus nemen? Wat is dit nou
Chinees, de enige taal op deze planeet waar een verkeerde uitspraak het verschil is tussen "Dat zijn mooie schoenen" en "Je moeder heeft een snor gemaakt van babylijkjes"quote:Op donderdag 2 september 2010 01:45 schreef Chule het volgende:
[..]
Je hebt er inderdaad mensen tussenzitten waarvan hun Engelse naam de officiële naam is.
Ik ken overigens een Chinese Henk, Rita en Melody.Maar ik ken ook genoeg Chinezen met een Chinese naam, waaronder ikzelf. En alleen Chinezen kunnen mijn naam goed uitspreken, dus ik begrijp heel goed dat zij een westerse naam aannemen.
FAALHAAS!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:01 schreef Ruben_Nicolai het volgende:
[..]
FAALHAAS!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...........
Precies!quote:Op donderdag 2 september 2010 00:46 schreef Boudibou het volgende:
Ik verwacht inderdaad een naam a la Wang Snee Wang Pang.
Harry en Ria? Als de plaatselijke afhaalchinees zo zou heten zou ik daar echt niet mijn vreten halen. Net alsof je een afhaaalchinees krijgt die perfect Nederlands praat in plaats van ' sambabeeeeiii' zegt..kan je niet hebben
Die wilde ik net doenquote:
Russell Petersquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:58 schreef Zith het volgende:
TS, ik snap dat je eerste dag op het HBO een hele cultuurshock kan zijn, maar het is heel normaal voor chinese studenten om in europa een westerse naam aan te nemen.
Michael Wong Fo Sanggquote:
Doet me denken aan...quote:Op donderdag 2 september 2010 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ken een afghaan die Mark heet
En een neger die Gerrit heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |