Nazi!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik niet, KOM, Steve spreekt wel beter Engels.
"this images", iJezus iTittyfucking iChrist.
Je bedoelt als er weer zo'n huilie een 'definitief' punt zet achter de samenwerking door een meisje met de zwavelstokjes moslima met d'r broodtrommeltje brief.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mocht het nog wat worden, dan staat het eventuele kabinet me dunkt constant onder hoogspanning.
Ja, zoiets, de VVD kijkt met argusogen naar het CDA of er niemand buiten de boot gaat vallen waardoor er een nog kleinere minderheid overblijft, het CDA kijkt met argusogen naar de PVV of die niet teveel doorgaat met bepaalde bevolkingsgroepen in het verdomhoekje te zetten, de PVV kijkt met argusogen naar de VVD of die onder invloed van het CDA misschien te weinig moslims gaan tegenhouden bij de grens.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Je bedoelt als er weer zo'n huilie een 'definitief' punt zet achter de samenwerking door een meisje met de zwavelstokjes moslima met d'r broodtrommeltje brief.
Geeft niks, als je meer dan 1800 bruto gaat verdienen draai je wel bij.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar ondertussen hebben ze allemaal, ook Geert, 'hun plekje op het pluche en aan de staatsruif' veiliggesteld, terwijl het gewone volk keihard genaaid wordt ter meerder eer en glorie van een paar grootindustriëlen en Israël.
Maar goed, dat is mijn bescheiden en enigszins links gekleurde mening.
Niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geeft niks, als je meer dan 1800 bruto gaat verdienen draai je wel bij.
Ach ventje toch, dat sleepte ik netto in een week binnen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Geeft niks, als je meer dan 1800 bruto gaat verdienen draai je wel bij.
quote:After checking your details, it is no problem for us to do it on client side, but our RD has told me that this kind of function still need to harmony with Router. Is it corrector ?
IS IT CORRECTOR SWETS!!!!???quote:Op donderdag 2 september 2010 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Werkelijk geen idee wat ze bedoelt
[..]
Please be genitale with me!!!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
IS IT CORRECTOR SWETS!!!!???
Neuh, alleen uitkijken voor boktorren en de eikenprocessierupsquote:Op donderdag 2 september 2010 13:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga dit weekend naar de Veluwe. Moet ik me daarvoor inenten?
Waar op de Veluwe? Dan weet ik welke kant ik op (niet) op moet fietsenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is veilig, ik ben er deze keer niet. Alwaar op de almachtige Veluwe gaat u verpozen, heer UIO?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:21 schreef UIO_AMS het volgende:
ok, das best ver fietsen vanaf voorthuizenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Otterlo. Of Otterloo. Daar zijn ze zelf ook nog niet helemaal over uit, geloof ik.
Ben één keer op een fietstrip door Voorthuizen gereden. Ik ging van Amsterdam naar Apeldoorn. Vooral dat laatste stuk van Voorthuizen naar Apeldoorn was een drama. Zo'n 20 km vals plat waar je helemaal stuk gaat. Van Nijkerk naar Voorthuizen was best leuk fietsen.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:43 schreef E.T. het volgende:
ok, das best ver fietsen vanaf voorthuizen
Verdammt noch mahl, ik dacht dat je bedoelde dat je de goddeloosheid daar op kon lopen.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, daarom moet je van de bevolking ook tegen goddeloosheid worden ingeënt.
Binnenkort met steun van de VVD kennelijk.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, daarom moet je van de bevolking ook tegen goddeloosheid worden ingeënt.
Oh nee, die is na het verplichten van jaarlijkse heksenverbrandingen redelijk onder controle.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Verdammt noch mahl, ik dacht dat je bedoelde dat je de goddeloosheid daar op kon lopen.
Geen enkel probleem, zolang het niet op zondag is. Of op één van de dagen die in de buurt van zondag liggen zoals maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag of en vooral zaterdag.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Kan ik mij als niet-praktiserend Rooms-Katholiek wel veilig rondbewegen daar tussen die extremistische protestanten?
Aj.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Kan ik mij als niet-praktiserend Rooms-Katholiek wel veilig rondbewegen daar tussen die extremistische protestanten?
Ik zal het opnemen in m'n testament. Een blauw kleurtje voor KOM. Ik kan me voorstellen dat je hunkert naar het respect, dat ik met deze kleur altijd en overal heb mogen ontvangen.quote:
Als je kleurtje dan naar KOM gaat, wil ik de bijbehorende toegang tot admin wel hebbenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zal het opnemen in m'n testament. Een blauw kleurtje voor KOM. Ik kan me voorstellen dat je hunkert naar het respect, dat ik met deze kleur altijd en overal heb mogen ontvangen.
In Admin kunnen alleen de diverse soorten admins. Ik ben maar een mod. Heb alleen toegang tot de forumcrew.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:48 schreef E.T. het volgende:
Als je kleurtje dan naar KOM gaat, wil ik de bijbehorende toegang tot admin wel hebben
Eerlijk zullen we alles delen
dat is alleen maar de nieuwe naamquote:Op donderdag 2 september 2010 21:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In Admin kunnen alleen de diverse soorten admins. Ik ben maar een mod. Heb alleen toegang tot de forumcrew.
Je doet mee aan Moeders voor Moeders?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:10 schreef KingOfMars het volgende:
Zo. Weer een paar buisjes bloed armer.
Ook gewoon op vrijdag he, gewoon vlak voor het weekend. A. weet dat hij de klus gewoon klaart en om half 5 in zijn bolide op weg naar het bier zit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:49 schreef KingOfMars het volgende:
En ook zo kalm he. Doet -ie gewoon ff zo'n migratie. Alsof het niet is. Niets!
Oeh, een portemonne! Gimme, gimme!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef Joene het volgende:
KOM, kijk dan wat er op mn bureau ligt
[ afbeelding ]
Ik wil 'mquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef Joene het volgende:
KOM, kijk dan wat er op mn bureau ligt
[ afbeelding ]
Nooit anders gedaan!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:38 schreef Joene het volgende:
kopen jullie vanaf vandaag bij c1000/plus/vomar/hoogvliet en deka ? en veel gesneden groenten ?
Precies dat!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
KOM en ik PM-en elkaar zelfs over bij welke C1000 de gesneden groenten het duurst zijn, J, zodat er meer winst naar jou gaat..
Dat doen we al jarenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:38 schreef Joene het volgende:
kopen jullie vanaf vandaag bij c1000/plus/vomar/hoogvliet en deka ? en veel gesneden groenten ?
Ik koop bij de Plus! En voor verpakte groenten koop ik steeds vaker!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:38 schreef Joene het volgende:
Kan makkelijk op het totaal bedrag. Gewoon "voor onderdelen" op de bon zetten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:05 schreef KingOfMars het volgende:
Zie je J. Aan ons zal het niet liggen. Wij staan achter je. Dus graag even 4 extra iPhones bij de definitieve bestelling meesneaken..
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:12 schreef Joene het volgende:
ik bedoel 10 als in 10 en Geen voor mn fokvriendjes
Weet je. Ik haal gewoon lekker geen groenten. Ik ga wel naar de snackbarquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:17 schreef KingOfMars het volgende:
Denk dat ik vandaag zin heb in lekkere ongesneden groenten. Van de Appie ofzo.
Oeh.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet je. Ik haal gewoon lekker geen groenten. Ik ga wel naar de snackbar
Als ik een iphone 4 van je krijg, krijg jij een gamingroutert 2. Doe ik er nog een NAS bij ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:13 schreef Joene het volgende:
er ligt ook nog geen 300N gaming router op mn deurmat Swets
Whehehehee ik beloof niks in elk geval niet van deze 10quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik een iphone 4 van je krijg, krijg jij een gamingroutert 2. Doe ik er nog een NAS bij ook
Het gaat goedquote:
Te weinig, JK.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoeveel feutinnetjes heb je bezwangerd?
Ja dat ook maar ze zegt ook tegen mij, als je wat vraagt gewoon de hele tijd. NEE! en dan zo stampvoeten erbij!quote:
Nee geen nieuws hoor maar ik hou jullie op de hoogtequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:36 schreef Armageddon het volgende:
Hoe is het met jouw grut J? Is er al nieuws?
Tis ook altijd leuk als ik een paar nachten niet thuis kom. Staan er 3 kinderen hartstochtelijk huilend in de deuropening. "Ik ga je misuhuhuh papahaha"quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:30 schreef Armageddon het volgende:
De kleine zou vanavond bij m'n schoonzus slapen. Belt de schoonzus net op dat ze continue om papa roept. Ze zegt overal nee tegen en nog een paar keer papa. De kleine komt dus nu weer naar huis.![]()
Peuterpuberteit!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het grut is anderhalf J! anderhalf! Die zit nu al in de puberteit!
AND I'M ALL OUT OF GUM!!!!!!111!!1!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
IT'S TIME TO KICK ASS AND CHEW BUBBLEGUM!!!!!!!!!!!!!11111
Whehe, ik ook.quote:Op zondag 5 september 2010 01:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, net nog even lekker DN3D HighResPack gespeeld.
MOED JE NAU ZO STOM DOEN J IK HEB JOUWNT TOCH NIETS AANGEDAAN BEHALFE DAT ENE DAN MAAR DAAR HEB IK AL SORRIE VOOR GEZEGT!!!!111!!!quote:Op maandag 6 september 2010 08:36 schreef KingOfMars het volgende:
NOU GEWOON ZO EN NIET ANDERS DE TIJD VAN GEDOGEN EN NATHOUDEN IS VOORBIJ Q!!!!! OPE JE OGE!!1111
JE MOT OOK GENE HONKBALKUNPEL IN JE REED STOPPEN KOM WHEHE IK ZEI KOMquote:Op maandag 6 september 2010 08:51 schreef KingOfMars het volgende:
JA SORRIE SORRIE WAT HEB IK DAAR AN IK KAN AL 2 DAGEN NIET FATSOENLIJK ZITTE Q!!!!111111
Salaris ofzo bijvoorbeeldquote:Op maandag 6 september 2010 09:09 schreef KingOfMars het volgende:
Wachten is kut S. Waar zou je op wachten?
Tot mijn baas hem betaaldquote:Op maandag 6 september 2010 09:09 schreef KingOfMars het volgende:
Wachten is kut S. Waar zou je op wachten?
nog betere optie iddquote:
ik mag hopen van nietquote:Op maandag 6 september 2010 09:48 schreef Joene het volgende:
Is 86 euro betalen voor je rijbewijs verlengen een beetje normale prijs ?
Verschilt per gemeente. Hier is het 37,50quote:Op maandag 6 september 2010 09:48 schreef Joene het volgende:
Is 86 euro betalen voor je rijbewijs verlengen een beetje normale prijs ?
DIE LIGGEN GODVERREDOMME DE HELE GANSE DAG OP DE BANK TE STINKEN OM 'S AVONDS WEE OUDE VROUWTJES TE KUNNEN BEROVEN EN JIJ MAAR BLOEDEN ALS JE JE ZUURVERDIENDE RIJBEWIJS WEER MOET (JAJA MOET!) VERLENGEN!!111111quote:Op maandag 6 september 2010 09:55 schreef Joene het volgende:
JA J OMDAT WIJ 2 VAN DIE ALLOCHTONISCHE NEGERTS HEBBEN WONEN IN ONZE GEMEENTE KEN IK WEER LAPPEN ZIE JE.
JA EN IK KRIJG GEEN MERCEDES 190D UIT 1988 GRATIS VAN DE GEMEENTE OMDAT IK ZO ZIELIG BEN !quote:Op maandag 6 september 2010 09:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
DIE LIGGEN GODVERREDOMME DE HELE GANSE DAG OP DE BANK TE STINKEN OM 'S AVONDS WEE OUDE VROUWTJES TE KUNNEN BEROVEN EN JIJ MAAR BLOEDEN ALS JE JE ZUURVERDIENDE RIJBEWIJS WEER MOET (JAJA MOET!) VERLENGEN!!111111
quote:AutoCAD maakt rentree op Mac
Autodesk brengt AutoCAD terug naar de Mac. De laatste Macintosh-versie van het bekende 3D-ontwerpprogramma verdween rond 1992 van het toneel, waardoor de software uitsluitend als Windows-pakket werd verkocht. De gestegen populariteit van Apple's hardware leidde er de laatste jaren echter toe dat Autodesk steeds vaker verzoeken voor een nieuwe Mac-variant kreeg. Deze krijgt nu met circa $ 4000 hetzelfde prijskaartje als het Windows-pakket; daarnaast zou er een gratis mini-uitvoering voor iPad, iPod en iPhone in de maak zijn.
Neat, kunnen ze er mooi meteen een perfecte Cocao-app met ondersteuning van de nieuwste API's van maken in plaats van die geporteerde halve-Carbonized troep die Creative Suite en MS Office nog zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, even tussendoor, ik ga me maar eens een McBook aanschaffen, denk ik:
[..]
HOPELIJK KOMT DIE RECHTSE ALIANTIE NOG AN DE MACHT J , GEERT ZAL ER ALLEMAAL WEL EEN EINDE AAN MAKEN OFZO. WANT AL DIE ALLOCHTONISCHE GEBRUIKEN MOET JE AFSCHAFFEN.quote:Op maandag 6 september 2010 10:12 schreef KingOfMars het volgende:
EN JE HAND SCHUDDEN HO MAAR WANT DAT MAG DAN WEER NIET VAN DIE ALLAH NOU AMMEALLAH DE VOLGENDE KEER SPUUG IK ZE ZO IN HET GELAAT DAT ZAL ZE LEREN!!!!!1111 ZO DOEN WE DAT NOU EENMAAL IN NEDERLAND!!!111
2 keer tappen is inzoomen.quote:Op maandag 6 september 2010 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, lekker details tekenen op je iPhone, dat gaat vast wel precies en handig!
Wat zeg jij?quote:Op maandag 6 september 2010 10:15 schreef Q. het volgende:
Neat, kunnen ze er mooi meteen een perfecte Cocao-app met ondersteuning van de nieuwste API's van maken in plaats van die geporteerde halve-Carbonized troep die Creative Suite en MS Office nog zijn.
quote:
quote:Neat, kunnen ze er mooi meteen een perfecte Cocao-app met ondersteuning van de nieuwste API's van maken in plaats van die geporteerde halve-Carbonized troep die Creative Suite en MS Office nog zijn.
Ja, ik snap dat soort n3rdsp34k niet. MSOffice begrijp ik nog, dan houdt het op.quote:
maar ik wil autorijdenquote:Op maandag 6 september 2010 11:09 schreef Armageddon het volgende:
Hé J. Ik heb gewoon geen rijbewijs meer. Ies goedkoper!
JA MARA NEGERTS ZIJN OOK ENG EN DIE MAKEN JE DOOT EN STELEN JE KOEIEN EN STEKEN DE HOOIBERG IN DE FIK IK HEBT ER NOG NOOID EENDJE GEZIEN MARA MIJN NEEF IS WEL EENS IN EEN GROTE STAD ALMELO GEWEEST EN DIE ZEGT DAT EN DIE KAN HET WETEN!!!111!!!!quote:Op maandag 6 september 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij heeft J al een auto nodig om een pak melk te kunnen halen sinds de SRV-bus zijn gehucht niet meer aandoet toen bekend werd dat er 2 negers gingen wonen.
Die hebben ze afgepakt toen je je auto gebruikte om op kansenjongeren in te rijden?quote:Op maandag 6 september 2010 11:09 schreef Armageddon het volgende:
Hé J. Ik heb gewoon geen rijbewijs meer. Ies goedkoper!
PRECIES MEN Zonde AUTOOT KEN JE HIER NIKS !quote:Op maandag 6 september 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij heeft J al een auto nodig om een pak melk te kunnen halen sinds de SRV-bus zijn gehucht niet meer aandoet toen bekend werd dat er 2 negers gingen wonen.
VROEGER LIEP JE GEWOON NAAR DE HAVEN VOOR JE VRETE, MAAR DAAR LEGGE NU DE HOGE HEREN MET HUN SPEKNEKKEN EN ZEILBOTEN DIE DE VISSERIJ DE NEK OM HEBBEN GEDRAAID MET ONZINNIGE MILIEUREGELS!!!!!!!111111quote:Op maandag 6 september 2010 11:32 schreef Joene het volgende:
PRECIES MEN Zonde AUTOOT KEN JE HIER NIKS !
Zoiets jaquote:Op maandag 6 september 2010 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die hebben ze afgepakt toen je je auto gebruikte om op kansenjongeren in te rijden?
J AUTORIJDEN GAAT HET KOMENDE ROOD 1 KABINET TOCH ONMOGELIJK MAKEN VOOR DE HARDWERKENDE BURGERMAN DUS GEEF HET VAST OP!!11111quote:
Als ze nou eens knap OV regelde hier in de BUS had ik het al 3x opgegeven J MAAR ZOLANG DE BUS 3X per DAG RIJDT is een AUTO HENDIG SJIEK JE WEET TOCH SWA.quote:Op maandag 6 september 2010 11:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
J AUTORIJDEN GAAT HET KOMENDE ROOD 1 KABINET TOCH ONMOGELIJK MAKEN VOOR DE HARDWERKENDE BURGERMAN DUS GEEF HET VAST OP!!11111
Het benne net moslims.quote:Op maandag 6 september 2010 16:08 schreef UIO_AMS het volgende:
De Veluwe heb ik overleefd, maar je moet niet vragen hoe. Die christenterroristen beginnen op zondag om half negen al hun oproep tot gebed rond te schallen middels klokken in hoge torens.
JE HEBT GELIJK J ZO EEN GEZONDE HOLLANDSCHE JONGEN ALS JIJ MOET KNAP HOLLANDSCH VOER HEBBEN ZOALS GEKOOKTE AARDAPPELEN BONEN EN KARBONADE'S .quote:Op maandag 6 september 2010 16:08 schreef KingOfMars het volgende:
MAAR MIJ PAKKEN ZE NIET OM ZE IN DE WAR TE BRENGEN GA IK ZO DE HOLLANDSE PIEPERS SCHILLEN EN DE HOLLANDSE BOONTJES DOPPEN EN DE HOLLANDSE KARBONADE OPZETTEN! EN DAN MAAK IK MET KETCHUP EEN HAMER EN SIKKEL OP MIJN BORD!!!1111
IS ER EEN VERSCHIL, KOM? GAAT DE GBL DAAR OOK WAT AAN DIEN?quote:
NEE NATUURLIJK NIET ZO HYPOCRIET ZIJN ZE UIO EVEN TUSSEN JOU EN MIJ GEZWEGEN WANT DE MUREN HEBBEN OGEN HE! ZE ZOEKEN ZELFS DE STEUN VAN DEN STAATKUNDIG GEREFORMEERDE PARTIJ NAAR HET SCHIJNT!!!1111 OPE JE OGEN!!!!!quote:Op maandag 6 september 2010 16:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
IS ER EEN VERSCHIL, KOM? GAAT DE GBL DAAR OOK WAT AAN DIEN?
ALSOF VRIJDAG GEEN KUTDAG IS OM UIT JE BED GEBEIERD TE WORDEN NA EEN WEEK NACHTDIENST JK OPEN JE OGEN!!!1111quote:Op maandag 6 september 2010 16:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jonge, die doen dat heulegaar niet op zondag.
NOU DAT VOLK VALT OOK NIET MEE NEE MISSCHIEN KENNEN DIE MET ZN ALLEN OP VLIELAND WONE ?quote:Op maandag 6 september 2010 16:10 schreef UIO_AMS het volgende:
OW SORRY! DE VELUWE HEB IK OVERLEEFD, MAAR JE MOET NIET VRAGEN HOE! DIE CHRISTENTERRORISTEN BEGINNEN OP ZONDAG OM HALF NEGEN AL HUN OPROEP TOT GEBED ROND TE SCHALLEN MIDDELS KLOKKEN IN HOGE TORENS!
DE GEWONE JAN BOEZEROEN MOET VRIJDAG WERKEN IN TEGENSTELLING TOT ALLOCHTONIËRS EN MENSEN MET KINDEREN DIE HET GELD MET KRUIWAGENS TEGELIJK VAN DE REGERING KRIJGEN. DIE MAALT HELEMAAL NIKS OM WAT EXTRA HERRIE IN DE FABRIEK, OMDAT-IE ZIJN WOEKERHYPOTHEEK NOG MOET AFLOSSEN!!!!!111quote:Op maandag 6 september 2010 16:14 schreef KingOfMars het volgende:
ALSOF VRIJDAG GEEN KUTDAG IS OM UIT JE BED GEBEIERD TE WORDEN NA EEN WEEK NACHTDIENST JK OPEN JE OGEN!!!1111
TIS TENSLOTTE RAMMEDAMquote:Op maandag 6 september 2010 21:22 schreef KingOfMars het volgende:
OCH BESTE N00C DAT IS NOG NIETS STEL JE VOOR DAT JE NAAST ZOEEN ALLOCHTONIËR WOONT DIE 'S AVONDS ZIJN SCHAAP AAN HET SLACHTEN IS TERWIJL JIJ AAN JE BAKJE DE KOFFIE MET ROOMBOTER SPRITS ZIT EN AAN HET UITRUSTEN BENT VAN JE WERKDAG!!!!!111111
Haha daar trapt niemand toch in joh.quote:Op maandag 6 september 2010 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik neuk veel te weinig. Ik ga maar eens een paar kinderen een maand uitbesteden. En een maand niet werken met een smoes, hoge bloeddruk ofzo.
IK ZOU INDERDAAD GAAN DOOIEN!!!! IK BEGRIJP JE PUNT KoM!!!!!quote:Op maandag 6 september 2010 21:22 schreef KingOfMars het volgende:
OCH BESTE N00C DAT IS NOG NIETS STEL JE VOOR DAT JE NAAST ZOEEN ALLOCHTONIËR WOONT DIE 'S AVONDS ZIJN SCHAAP AAN HET SLACHTEN IS TERWIJL JIJ AAN JE BAKJE DE KOFFIE MET ROOMBOTER SPRITS ZIT EN AAN HET UITRUSTEN BENT VAN JE WERKDAG!!!!!111111
Ik wissel dat ook nog wel eens af hoor. Zoals vorig weekend. Doe ik gewoon even een migratie tussen door.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Iedere dag chaos en rellen is ook sleur, A.
ik hou dr vanquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:44 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Joene!
Wilders wil toch de onderhandelingen hervatten
Lijkt wel of we aan het werk zijn tussendoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:35 schreef NJ het volgende:
Dan doen we alweer een week met hetzelfde topic..
nee, jij?quote:Op woensdag 8 september 2010 07:21 schreef Joene het volgende:
Mogguh Motorbloempje lekker geslapen ?
Baan zwaan.quote:Op woensdag 8 september 2010 07:43 schreef motorbloempje het volgende:
nu alleen nog een baan zien te vinden
Die kun je ook voor veel geld "verhuren".quote:
Zoals John Lennon al zei: "All you need is jesters".quote:Op woensdag 8 september 2010 07:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Pffft dat heeft een meid als jij toch allemaal niet nodig joh. Je hebt toch jesters?!
*meldt*quote:Op woensdag 8 september 2010 07:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Die kun je ook voor veel geld "verhuren".
Wijze woorden, wijze woorden. Mits bier he.quote:Op woensdag 8 september 2010 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals John Lennon al zei: "All you need is jesters".
Dat zegt ie in het volgende couplet. Wijze gozert, die Sjon. Ik zou eens een biertje met hem moeten gaan drinken.quote:Op woensdag 8 september 2010 07:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wijze woorden, wijze woorden. Mits bier he.
Het is mijn hobby ook niet wat dat aangaat ben ik dan weer wel echt links.quote:
REGS LULLE EN LINKS VULLE IK KEN JOUW TIEPE JOENE JIJ BENT ZO EEN BANKDIREKTEUR OF EEN MINISITERPRESIDENT DIE DENKE OOK ALLENIG MAAR AAN ZICHZELLF!!!!1111!!!quote:Op woensdag 8 september 2010 08:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is mijn hobby ook niet wat dat aangaat ben ik dan weer wel echt links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |