Oeh.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet je. Ik haal gewoon lekker geen groenten. Ik ga wel naar de snackbar
Als ik een iphone 4 van je krijg, krijg jij een gamingroutert 2. Doe ik er nog een NAS bij ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:13 schreef Joene het volgende:
er ligt ook nog geen 300N gaming router op mn deurmat Swets
Whehehehee ik beloof niks in elk geval niet van deze 10quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik een iphone 4 van je krijg, krijg jij een gamingroutert 2. Doe ik er nog een NAS bij ook
Het gaat goedquote:
Te weinig, JK.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoeveel feutinnetjes heb je bezwangerd?
Ja dat ook maar ze zegt ook tegen mij, als je wat vraagt gewoon de hele tijd. NEE! en dan zo stampvoeten erbij!quote:
Nee geen nieuws hoor maar ik hou jullie op de hoogtequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:36 schreef Armageddon het volgende:
Hoe is het met jouw grut J? Is er al nieuws?
Tis ook altijd leuk als ik een paar nachten niet thuis kom. Staan er 3 kinderen hartstochtelijk huilend in de deuropening. "Ik ga je misuhuhuh papahaha"quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:30 schreef Armageddon het volgende:
De kleine zou vanavond bij m'n schoonzus slapen. Belt de schoonzus net op dat ze continue om papa roept. Ze zegt overal nee tegen en nog een paar keer papa. De kleine komt dus nu weer naar huis.![]()
Peuterpuberteit!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het grut is anderhalf J! anderhalf! Die zit nu al in de puberteit!
AND I'M ALL OUT OF GUM!!!!!!111!!1!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
IT'S TIME TO KICK ASS AND CHEW BUBBLEGUM!!!!!!!!!!!!!11111
Whehe, ik ook.quote:Op zondag 5 september 2010 01:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, net nog even lekker DN3D HighResPack gespeeld.
MOED JE NAU ZO STOM DOEN J IK HEB JOUWNT TOCH NIETS AANGEDAAN BEHALFE DAT ENE DAN MAAR DAAR HEB IK AL SORRIE VOOR GEZEGT!!!!111!!!quote:Op maandag 6 september 2010 08:36 schreef KingOfMars het volgende:
NOU GEWOON ZO EN NIET ANDERS DE TIJD VAN GEDOGEN EN NATHOUDEN IS VOORBIJ Q!!!!! OPE JE OGE!!1111
JE MOT OOK GENE HONKBALKUNPEL IN JE REED STOPPEN KOM WHEHE IK ZEI KOMquote:Op maandag 6 september 2010 08:51 schreef KingOfMars het volgende:
JA SORRIE SORRIE WAT HEB IK DAAR AN IK KAN AL 2 DAGEN NIET FATSOENLIJK ZITTE Q!!!!111111
Salaris ofzo bijvoorbeeldquote:Op maandag 6 september 2010 09:09 schreef KingOfMars het volgende:
Wachten is kut S. Waar zou je op wachten?
Tot mijn baas hem betaaldquote:Op maandag 6 september 2010 09:09 schreef KingOfMars het volgende:
Wachten is kut S. Waar zou je op wachten?
nog betere optie iddquote:
ik mag hopen van nietquote:Op maandag 6 september 2010 09:48 schreef Joene het volgende:
Is 86 euro betalen voor je rijbewijs verlengen een beetje normale prijs ?
Verschilt per gemeente. Hier is het 37,50quote:Op maandag 6 september 2010 09:48 schreef Joene het volgende:
Is 86 euro betalen voor je rijbewijs verlengen een beetje normale prijs ?
DIE LIGGEN GODVERREDOMME DE HELE GANSE DAG OP DE BANK TE STINKEN OM 'S AVONDS WEE OUDE VROUWTJES TE KUNNEN BEROVEN EN JIJ MAAR BLOEDEN ALS JE JE ZUURVERDIENDE RIJBEWIJS WEER MOET (JAJA MOET!) VERLENGEN!!111111quote:Op maandag 6 september 2010 09:55 schreef Joene het volgende:
JA J OMDAT WIJ 2 VAN DIE ALLOCHTONISCHE NEGERTS HEBBEN WONEN IN ONZE GEMEENTE KEN IK WEER LAPPEN ZIE JE.
JA EN IK KRIJG GEEN MERCEDES 190D UIT 1988 GRATIS VAN DE GEMEENTE OMDAT IK ZO ZIELIG BEN !quote:Op maandag 6 september 2010 09:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
DIE LIGGEN GODVERREDOMME DE HELE GANSE DAG OP DE BANK TE STINKEN OM 'S AVONDS WEE OUDE VROUWTJES TE KUNNEN BEROVEN EN JIJ MAAR BLOEDEN ALS JE JE ZUURVERDIENDE RIJBEWIJS WEER MOET (JAJA MOET!) VERLENGEN!!111111
quote:AutoCAD maakt rentree op Mac
Autodesk brengt AutoCAD terug naar de Mac. De laatste Macintosh-versie van het bekende 3D-ontwerpprogramma verdween rond 1992 van het toneel, waardoor de software uitsluitend als Windows-pakket werd verkocht. De gestegen populariteit van Apple's hardware leidde er de laatste jaren echter toe dat Autodesk steeds vaker verzoeken voor een nieuwe Mac-variant kreeg. Deze krijgt nu met circa $ 4000 hetzelfde prijskaartje als het Windows-pakket; daarnaast zou er een gratis mini-uitvoering voor iPad, iPod en iPhone in de maak zijn.
Neat, kunnen ze er mooi meteen een perfecte Cocao-app met ondersteuning van de nieuwste API's van maken in plaats van die geporteerde halve-Carbonized troep die Creative Suite en MS Office nog zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, even tussendoor, ik ga me maar eens een McBook aanschaffen, denk ik:
[..]
HOPELIJK KOMT DIE RECHTSE ALIANTIE NOG AN DE MACHT J , GEERT ZAL ER ALLEMAAL WEL EEN EINDE AAN MAKEN OFZO. WANT AL DIE ALLOCHTONISCHE GEBRUIKEN MOET JE AFSCHAFFEN.quote:Op maandag 6 september 2010 10:12 schreef KingOfMars het volgende:
EN JE HAND SCHUDDEN HO MAAR WANT DAT MAG DAN WEER NIET VAN DIE ALLAH NOU AMMEALLAH DE VOLGENDE KEER SPUUG IK ZE ZO IN HET GELAAT DAT ZAL ZE LEREN!!!!!1111 ZO DOEN WE DAT NOU EENMAAL IN NEDERLAND!!!111
2 keer tappen is inzoomen.quote:Op maandag 6 september 2010 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, lekker details tekenen op je iPhone, dat gaat vast wel precies en handig!
Wat zeg jij?quote:Op maandag 6 september 2010 10:15 schreef Q. het volgende:
Neat, kunnen ze er mooi meteen een perfecte Cocao-app met ondersteuning van de nieuwste API's van maken in plaats van die geporteerde halve-Carbonized troep die Creative Suite en MS Office nog zijn.
quote:
quote:Neat, kunnen ze er mooi meteen een perfecte Cocao-app met ondersteuning van de nieuwste API's van maken in plaats van die geporteerde halve-Carbonized troep die Creative Suite en MS Office nog zijn.
Ja, ik snap dat soort n3rdsp34k niet. MSOffice begrijp ik nog, dan houdt het op.quote:
maar ik wil autorijdenquote:Op maandag 6 september 2010 11:09 schreef Armageddon het volgende:
Hé J. Ik heb gewoon geen rijbewijs meer. Ies goedkoper!
JA MARA NEGERTS ZIJN OOK ENG EN DIE MAKEN JE DOOT EN STELEN JE KOEIEN EN STEKEN DE HOOIBERG IN DE FIK IK HEBT ER NOG NOOID EENDJE GEZIEN MARA MIJN NEEF IS WEL EENS IN EEN GROTE STAD ALMELO GEWEEST EN DIE ZEGT DAT EN DIE KAN HET WETEN!!!111!!!!quote:Op maandag 6 september 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij heeft J al een auto nodig om een pak melk te kunnen halen sinds de SRV-bus zijn gehucht niet meer aandoet toen bekend werd dat er 2 negers gingen wonen.
Die hebben ze afgepakt toen je je auto gebruikte om op kansenjongeren in te rijden?quote:Op maandag 6 september 2010 11:09 schreef Armageddon het volgende:
Hé J. Ik heb gewoon geen rijbewijs meer. Ies goedkoper!
PRECIES MEN Zonde AUTOOT KEN JE HIER NIKS !quote:Op maandag 6 september 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij heeft J al een auto nodig om een pak melk te kunnen halen sinds de SRV-bus zijn gehucht niet meer aandoet toen bekend werd dat er 2 negers gingen wonen.
VROEGER LIEP JE GEWOON NAAR DE HAVEN VOOR JE VRETE, MAAR DAAR LEGGE NU DE HOGE HEREN MET HUN SPEKNEKKEN EN ZEILBOTEN DIE DE VISSERIJ DE NEK OM HEBBEN GEDRAAID MET ONZINNIGE MILIEUREGELS!!!!!!!111111quote:Op maandag 6 september 2010 11:32 schreef Joene het volgende:
PRECIES MEN Zonde AUTOOT KEN JE HIER NIKS !
Zoiets jaquote:Op maandag 6 september 2010 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die hebben ze afgepakt toen je je auto gebruikte om op kansenjongeren in te rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |