Nazi!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik niet, KOM, Steve spreekt wel beter Engels.
"this images", iJezus iTittyfucking iChrist.
Je bedoelt als er weer zo'n huilie een 'definitief' punt zet achter de samenwerking door een meisje met de zwavelstokjes moslima met d'r broodtrommeltje brief.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mocht het nog wat worden, dan staat het eventuele kabinet me dunkt constant onder hoogspanning.
Ja, zoiets, de VVD kijkt met argusogen naar het CDA of er niemand buiten de boot gaat vallen waardoor er een nog kleinere minderheid overblijft, het CDA kijkt met argusogen naar de PVV of die niet teveel doorgaat met bepaalde bevolkingsgroepen in het verdomhoekje te zetten, de PVV kijkt met argusogen naar de VVD of die onder invloed van het CDA misschien te weinig moslims gaan tegenhouden bij de grens.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Je bedoelt als er weer zo'n huilie een 'definitief' punt zet achter de samenwerking door een meisje met de zwavelstokjes moslima met d'r broodtrommeltje brief.
Geeft niks, als je meer dan 1800 bruto gaat verdienen draai je wel bij.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar ondertussen hebben ze allemaal, ook Geert, 'hun plekje op het pluche en aan de staatsruif' veiliggesteld, terwijl het gewone volk keihard genaaid wordt ter meerder eer en glorie van een paar grootindustriëlen en Israël.
Maar goed, dat is mijn bescheiden en enigszins links gekleurde mening.
Niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geeft niks, als je meer dan 1800 bruto gaat verdienen draai je wel bij.
Ach ventje toch, dat sleepte ik netto in een week binnen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Geeft niks, als je meer dan 1800 bruto gaat verdienen draai je wel bij.
quote:After checking your details, it is no problem for us to do it on client side, but our RD has told me that this kind of function still need to harmony with Router. Is it corrector ?
IS IT CORRECTOR SWETS!!!!???quote:Op donderdag 2 september 2010 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Werkelijk geen idee wat ze bedoelt
[..]
Please be genitale with me!!!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
IS IT CORRECTOR SWETS!!!!???
Neuh, alleen uitkijken voor boktorren en de eikenprocessierupsquote:Op donderdag 2 september 2010 13:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga dit weekend naar de Veluwe. Moet ik me daarvoor inenten?
Waar op de Veluwe? Dan weet ik welke kant ik op (niet) op moet fietsenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is veilig, ik ben er deze keer niet. Alwaar op de almachtige Veluwe gaat u verpozen, heer UIO?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:21 schreef UIO_AMS het volgende:
ok, das best ver fietsen vanaf voorthuizenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Otterlo. Of Otterloo. Daar zijn ze zelf ook nog niet helemaal over uit, geloof ik.
Ben één keer op een fietstrip door Voorthuizen gereden. Ik ging van Amsterdam naar Apeldoorn. Vooral dat laatste stuk van Voorthuizen naar Apeldoorn was een drama. Zo'n 20 km vals plat waar je helemaal stuk gaat. Van Nijkerk naar Voorthuizen was best leuk fietsen.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:43 schreef E.T. het volgende:
ok, das best ver fietsen vanaf voorthuizen
Verdammt noch mahl, ik dacht dat je bedoelde dat je de goddeloosheid daar op kon lopen.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, daarom moet je van de bevolking ook tegen goddeloosheid worden ingeënt.
Binnenkort met steun van de VVD kennelijk.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, daarom moet je van de bevolking ook tegen goddeloosheid worden ingeënt.
Oh nee, die is na het verplichten van jaarlijkse heksenverbrandingen redelijk onder controle.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Verdammt noch mahl, ik dacht dat je bedoelde dat je de goddeloosheid daar op kon lopen.
Geen enkel probleem, zolang het niet op zondag is. Of op één van de dagen die in de buurt van zondag liggen zoals maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag of en vooral zaterdag.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Kan ik mij als niet-praktiserend Rooms-Katholiek wel veilig rondbewegen daar tussen die extremistische protestanten?
Aj.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Kan ik mij als niet-praktiserend Rooms-Katholiek wel veilig rondbewegen daar tussen die extremistische protestanten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |