Raar trouwens dat ze in de reclame vandaag nog roepen dat die actie geldig is tot 1 septemberquote:Op zondag 12 september 2010 21:20 schreef GSbrder het volgende:
Net een rekening bij BoS geopend.
Vond 5,4 % op jaarbasis wel een beetje veel, maar ach, wie niet waagt.
komt doordat er een zeer beperkende voorwaarde is:quote:Op woensdag 15 september 2010 12:34 schreef Aether het volgende:
Nog niet gezien hier:
Centraal beheer RentePlús-rekening.
Vrij opneembaar, 2,60% en maandelijkse renteuitkering.
quote:Voordeel via uw werkgever
Om een RentePlús Rekening te kunnen openen moet de werkgever van u of uw partner afspraken gemaakt hebben met Centraal Beheer Achmea! In stap 1 vragen wij u daarom uw werkgever te selecteren.
Heb begrepen dat die stap gewoon is over te slaan.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
komt doordat er een zeer beperkende voorwaarde is:
[..]
dan ben ik wel benieuwd hoe en wat? want kan nog wel een spaarrekening gebruiken voor spreiding en een goed %!quote:Op woensdag 15 september 2010 12:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb begrepen dat die stap gewoon is over te slaan.
Staat bijvoorbeeld ook op spaarinformatie.nl: ‘Afspraak met werkgever ondanks tekst op site niet noodzakelijk’.
je had in 2008 een tijdelijke optie om te openen zonder deze voorwaarde, waarbij je het bedrag tot 9-9-2009 moest laten staan voor de rente (en anders 1% opnamekosten met minimum van 15 euro)quote:Op woensdag 15 september 2010 12:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb begrepen dat die stap gewoon is over te slaan.
Staat bijvoorbeeld ook op spaarinformatie.nl: ‘Afspraak met werkgever ondanks tekst op site niet noodzakelijk’.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 16 september 2010 08:12 schreef Goover het volgende:
Ik spaar bij de ING, maar die zie ik nergens in de lijstjes terugkomen. Hoe komt dat?
Nominale rente is toch altijd iets lager dan effectieve rente? Beetje vaag om daar op zo'n manier mee te adverteren dan?quote:........................
Andere suggesties van MoneYou:
MoneYou Kwartaal Spaarrekening: 2,50%*
MoneYou Sparen 6 maanden Vast: 2,40% **
.........................Effectief op jaarbasis.
**) Nominaal op jaarbasis.
Die voorwaarden gelden volgens mij niet meer. Kan er in de voorwaarden niets terugvinden.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
je had in 2008 een tijdelijke optie om te openen zonder deze voorwaarde, waarbij je het bedrag tot 9-9-2009 moest laten staan voor de rente (en anders 1% opnamekosten met minimum van 15 euro)
Nu kom je de stap niet meer voorbij zonder iets te moeten kiezen.
Degenen die hem nog hebben krijgen idd wel 2,6%.
ING staat bijna altijd onderaan...quote:Op donderdag 16 september 2010 09:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Ah, wacht, het zijn klassementen en geen lijstjes van alle mogelijkheden
Meteen op de info pagina:quote:Op donderdag 16 september 2010 09:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Die voorwaarden gelden volgens mij niet meer. Kan er in de voorwaarden niets terugvinden.
[..]
En dan als je gaat aanvragen is stap 1: Werkgever selecteren. Hier kun je niet om heen.quote:RentePlus Rekening
Sparen met een hoge rente van 2,6% en vrij opneembaar!
De RentePlús Rekening is speciaal voor werknemers die via hun werkgever korting krijgen bij Centraal Beheer Achmea. Met de RentePlús Rekening krijgt u een hoge rente van 2,6%. Heeft u uw geld nodig? Geen probleem. U kunt op elk moment een bedrag opnemen van uw rekening. En in tegenstelling tot heel veel andere banken wordt de rente maandelijks achteraf bijgeschreven. Gemakkelijk en zorgeloos sparen dus!
Als je bij werkgever en plaats beide geen invult kunje verder met de aanvraag.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
En dan als je gaat aanvragen is stap 1: Werkgever selecteren. Hier kun je niet om heen.
Heb je bij al die banken een ton weggezet om niet buiten het garantiestelsel te vallen?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:04 schreef trekker25 het volgende:
ik heb nu spaar bij de volgende:
AEGON
Leaseplan
OHRA
SNS
Rabo
Moneyou
Als het goed is bots hier niks mee he, volgens het DGS?
geen ton maar ik spreid mijn geld gewoon graag goed. en deze hebben allemaal een rente % van rond de 2.5, dus waarom zou ik het niet netjes opdelen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:03 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heb je bij al die banken een ton weggezet om niet buiten het garantiestelsel te vallen?
Heb je wel aangegeven dat je het spaarloon wilt ontvangen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:56 schreef trekker25 het volgende:
iemand ook spaarloon een ING rekening staan die automatisch zou over moeten boeken? Want heb nog niks van hun gezien op me rabo rekening!
yup... maar nog maar ff afwachten!quote:Op zondag 19 september 2010 16:08 schreef tehoef het volgende:
[..]
Heb je wel aangegeven dat je het spaarloon wilt ontvangen?
Waarom boek je niet alles over naar een Profijtrekening? Daar krijg je drie maanden 2,5% gevolgd door 2,1%. Scheelt toch weer wat.quote:Op zondag 19 september 2010 15:48 schreef CubicX het volgende:
Even een snel vraagje tussendoor.
Ik heb sinds jaar en dag (toen ik nog een klein kind was hebben mijn ouders een rekening voor mij geopend) heb ik een rekening bij de ING (toen nog Postbank). Ik heb een loyaalrekening als spaarrekening, maar deze levert echt weinig rente op (1.25%). Ik wil dus mijn spaargeld overhevelen naar een bank met meer rente
.
Bank of Scotland lijkt me wel wat en levert een stuk meer op wat betreft rente. Alleen weet ik niet 100% zeker of ik dit geld ten alle tijde kan terugstorten naar mijn ING betaalrekening (wat nu wel kan met mijn ING loyaalrekening)? Ik verwacht het spaargeld niet snel nodig te hebben, maar als het moet wil ik het wel gewoon kunnen opnemen. Kan een ING betaalrekening als tegenrekening opgegeven worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |