quote:Met ingang van 8 november 2010 verlaagt Centraal Beheer Achmea de variabele rente op de RentePlús Rekening naar 2,5% effectief per jaar. In deze tijd nog steeds één van de hoogste rentes voor een spaarrekening zonder beperkende voorwaarden!
Met vriendelijke groet,
Centraal Beheer Achmea
Moneyou is ook gedaald hoor, kreeg vorige week nog een mail dat het een tiende % gedaald is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:40 schreef k_man het volgende:
Tegenstrijdige berichten. Bij NIBC gaat de rente een beetje omlaag, bij MoneYou een beetje omhoog. Kennelijk twijfelt men welke kant het opgaat. Hoewel de depositotarieven bij NIBC ook dalen, dus kennelijk verwachten ze toch dat de rente verder gaat dalen.
Ik krijg liever van 3 banken 4 euro rente, dan van 1 bank 10 euro ...quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:19 schreef W00fer het volgende:
Wat heeft dat hele schuiven met je geld voor nut? Zo bouw je toch geen jaarrente op?
Omdat het meer oplevertquote:
Kun je doen. Anders BoS of Leaseplanbank, als je dat lukt.quote:Op maandag 8 november 2010 10:36 schreef Het_Biertje het volgende:
ik wil weg bij moneyou, naar achmea?
Ik denk dat de rentes gaan stijgen, dalen of gelijk blijven.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:01 schreef JortK het volgende:
Weet iemand of er zicht op is of de rentes wel weer zullen gaan stijgen binnen nu en 2 jaar?
No shitquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik denk dat de rentes gaan stijgen, dalen of gelijk blijven.
Niet genoeg om over te stappen, krijg nu 2.4% bij Aegonquote:Op woensdag 17 november 2010 12:17 schreef trekker25 het volgende:
[..]
2,3 %
en voor maandje prima te doen:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |