Inmiddels 31. En iets zegt me dat jij daar ook tussen zit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welk gelijk? Dat dat ouwe chagrijn 20 viewers heeft? Koop er een brood van.
Die dingen noemen we hier grafbollen. Fransozen zetten ze met Allerheiligen massaal op de graven van hun dierbaren. Ik zou zo'n ding niet hoevenquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa heeft Oma een mooie plant cadeau gedaan.
Oma is er erg blij mee.
[ afbeelding ]
En nu mag Oop weer een biertje drinken van Oom
[ afbeelding ]
Als reactie erop zegt Oop: "Spuitje ken een end worst krijgen in haar kanaal."quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die dingen noemen we hier grafbollen. Fransozen zetten ze met Allerheiligen massaal op de graven van hun dierbaren. Ik zou zo'n ding niet hoeven
De pagina was niet de hele dag down, bepaalde peiodes wel, maar niet de hele dag!quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
1. Dat is niet zo. De pagina met vier chats is namelijk al de gehele dag down:
[ afbeelding ]
2. Zelfs als dat zo zou zijn, op die andere chats was vandaag ook bar weinig te doen. Alleen de stream van Tonja was vandaag on-air en de streamers die daar staan genoteerd zijn op twee na niet ingelogd bij Opa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, hij was verdomd snel met zijn reactiequote:Op zaterdag 4 september 2010 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als reactie erop zegt Oop: "Spuitje ken een end worst krijgen in haar kanaal."![]()
Nope, ik volg BB UK. Die ouwe kan de kolere krijgen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Inmiddels 31. En iets zegt me dat jij daar ook tussen zit.
Ja hij kan en mag natuurlijk alles zeggen ...maar maandag heeft de postbode het druk op dat adres hoor.en oja dat ie maar met zijn muil op een amsterdammertje pleur zun bek is groot genoeg.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa heeft een suggestie voor Spuitje en BQ. Ik zal niet in detail treden, maar het heeft iets te maken met een amsterdammertje..
amsterdammertjequote:Op zaterdag 4 september 2010 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa heeft een suggestie voor Spuitje en BQ. Ik zal niet in detail treden, maar het heeft iets te maken met een amsterdammertje..
oh dit doet me denken aan iemand die pizza`s en chinees van het bamihuis thuis aan de deur kreegquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:12 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja hij kan en mag natuurlijk alles zeggen ...maar maandag heeft de postbode het druk op dat adres hoor.en oja dat ie maar met zijn muil op een amsterdammertje pleur zun bek is groot genoeg.
The good old daysquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dit doet me denken aan iemand die pizza`s en chinees van het bamihuis thuis aan de deur kreeg![]()
en niet 1 pizza maar een heule boel
Heintje davids syndroomquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:42 schreef gomi het volgende:
zendt hij nog steeds uit?
dacht dat hij een tijdje terug genoeg had van t gedoe en dramatisch afscheid nam
Hij was in eerste instantie ook van plan om te stoppen, maar hij is erg geschrokken van de reacties. Er dreigde een situatie te ontstaan als bij het afscheid van Doe Maar: grote aantallen troosteloze fans die misschien rare dingen zouden gaan doen. Er dreigden kamervragen te worden gesteld en in het belang van de nationale veiligheid is Oop door het Ministerie van Binnenlandse zaken met klem verzocht vooral door te gaan met streamen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:42 schreef gomi het volgende:
dacht dat hij een tijdje terug genoeg had van t gedoe en dramatisch afscheid nam
sukkel, snapte hij dan niet niet dat hij binnen had kunnen lopen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij was in eerste instantie ook van plan om te stoppen, maar hij is erg geschrokken van de reacties. Er dreigde een situatie te ontstaan als vroeger bij Doe Maar: grote aantallen troosteloze fans die misschien rare dingen zouden gaan doen. Er dreigden kamervragen te worden gesteld en in het belang van de nationale veiligheid is Oop door het Ministerie van Binnenlandse zaken met klem verzocht vooral door te gaan met streamen.
Oop wilde niet op zijn geweten hebben dat het land ontregeld zou raken en is dus voor de druk gezwicht en zendt nog steeds uit.
Hij heeft mijn kaart dus nog niet gehad? is een extra grote, hoop dat hij hem aan het aquarium hangt, echtquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:12 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja hij kan en mag natuurlijk alles zeggen ...maar maandag heeft de postbode het druk op dat adres hoor.en oja dat ie maar met zijn muil op een amsterdammertje pleur zun bek is groot genoeg.
He joh Gomi, onder welke steen kom jij vandaan??? Zijn "fans" konden hem niet missen dus was hij na herhaaldelijke verzoeken binnen 24 uur terug, de man heeft ook echt zoveel interessants te melden, dat wil je echt niet missen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:42 schreef gomi het volgende:
hehe die steen waar ze hem niet willen kennenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
He joh Gomi, onder welke steen kom jij vandaan??? Zijn "fans" konden hem niet missen dus was hij na herhaaldelijke verzoeken binnen 24 uur terug, de man heeft ook echt zoveel interessants te melden, dat wil je echt niet missen!
Die kop op die onderste fotoquote:Op zondag 5 september 2010 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Terwijl Oma zit te genieten van de kookkunsten van afhaalgriek verorbert Opa een lekker bordje kippensoep.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |