Mooi.. doorgegeven!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
Hahahaha, laat hij het lekker zelf uitzoekuh!!! Maar de groeten mag altijd!
Ach had eigenlijk niet anders verwacht. Wel benieuwd of hij nog komt melden als hij mij kaartje heeft gehadquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:27 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Mooi.. doorgegeven!![]()
Opa reageert er niet op raar hé?
Hmm ja idd, krijg ik niet het preidikaat zeikwijf? voel me buitengesloten!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:27 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Mooi.. doorgegeven!![]()
Opa reageert er niet op raar hé?
kleinigheidje noem je dat ook nog, mijn trotse uitsteekselquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
kleinigheidje noem je dat ook nog, mijn trotse uitsteeksel
Je neus?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
kleinigheidje noem je dat ook nog, mijn trotse uitsteeksel
overdrijven is ook wat hequote:Op zaterdag 4 september 2010 15:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is laat vandaag. Er staan al horden fans op het balkon, maar nog steeds testbeeld..
[ afbeelding ]
Meer dan twintig viewers, terwijl er de hele middag niet meer dan een testbeeld te zien is, dat vind ik best wel veel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:59 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
overdrijven is ook wat he
Ja hoor die staan op een page ingelogd die 4 chatkanalen weergeeft dus staan ze automatisch ook op zijn chat te als ustreamer genoteerd.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Meer dan twintig viewers, terwijl er de hele middag niet meer dan een testbeeld te zien is, dat vind ik best wel veel.
[ afbeelding ]
Zeg ik, gammaquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:27 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja hoor die staan op een page ingelogd die 4 chatkanalen weergeeft dus staan ze automatisch ook op zijn chat te als ustreamer genoteerd.
Lekker onhandig ..maar handig voor de rellers die kunnen zo meelezen wat er op de andere chat gebeurt ..
1. Dat is niet zo. De pagina met vier chats is namelijk al de gehele dag down:quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:27 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja hoor die staan op een page ingelogd die 4 chatkanalen weergeeft dus staan ze automatisch ook op zijn chat te als ustreamer genoteerd.
Lekker onhandig ..maar handig voor de rellers die kunnen zo meelezen wat er op de andere chat gebeurt ..
Ach, mijn gelijk is een groot goedquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:21 schreef beequeen het volgende:
Waar iemand zich al niet druk over kan maken.![]()
Welk gelijk? Dat dat ouwe chagrijn 20 viewers heeft? Koop er een brood van.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach, mijn gelijk is een groot goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |