Je neus?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
kleinigheidje noem je dat ook nog, mijn trotse uitsteeksel
overdrijven is ook wat hequote:Op zaterdag 4 september 2010 15:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is laat vandaag. Er staan al horden fans op het balkon, maar nog steeds testbeeld..
[ afbeelding ]
Meer dan twintig viewers, terwijl er de hele middag niet meer dan een testbeeld te zien is, dat vind ik best wel veel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:59 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
overdrijven is ook wat he
Ja hoor die staan op een page ingelogd die 4 chatkanalen weergeeft dus staan ze automatisch ook op zijn chat te als ustreamer genoteerd.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Meer dan twintig viewers, terwijl er de hele middag niet meer dan een testbeeld te zien is, dat vind ik best wel veel.
[ afbeelding ]
Zeg ik, gammaquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:27 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja hoor die staan op een page ingelogd die 4 chatkanalen weergeeft dus staan ze automatisch ook op zijn chat te als ustreamer genoteerd.
Lekker onhandig ..maar handig voor de rellers die kunnen zo meelezen wat er op de andere chat gebeurt ..
1. Dat is niet zo. De pagina met vier chats is namelijk al de gehele dag down:quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:27 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja hoor die staan op een page ingelogd die 4 chatkanalen weergeeft dus staan ze automatisch ook op zijn chat te als ustreamer genoteerd.
Lekker onhandig ..maar handig voor de rellers die kunnen zo meelezen wat er op de andere chat gebeurt ..
Ach, mijn gelijk is een groot goedquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:21 schreef beequeen het volgende:
Waar iemand zich al niet druk over kan maken.![]()
Welk gelijk? Dat dat ouwe chagrijn 20 viewers heeft? Koop er een brood van.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach, mijn gelijk is een groot goed
Inmiddels 31. En iets zegt me dat jij daar ook tussen zit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welk gelijk? Dat dat ouwe chagrijn 20 viewers heeft? Koop er een brood van.
Die dingen noemen we hier grafbollen. Fransozen zetten ze met Allerheiligen massaal op de graven van hun dierbaren. Ik zou zo'n ding niet hoevenquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa heeft Oma een mooie plant cadeau gedaan.
Oma is er erg blij mee.
[ afbeelding ]
En nu mag Oop weer een biertje drinken van Oom
[ afbeelding ]
Als reactie erop zegt Oop: "Spuitje ken een end worst krijgen in haar kanaal."quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die dingen noemen we hier grafbollen. Fransozen zetten ze met Allerheiligen massaal op de graven van hun dierbaren. Ik zou zo'n ding niet hoeven
De pagina was niet de hele dag down, bepaalde peiodes wel, maar niet de hele dag!quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
1. Dat is niet zo. De pagina met vier chats is namelijk al de gehele dag down:
[ afbeelding ]
2. Zelfs als dat zo zou zijn, op die andere chats was vandaag ook bar weinig te doen. Alleen de stream van Tonja was vandaag on-air en de streamers die daar staan genoteerd zijn op twee na niet ingelogd bij Opa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, hij was verdomd snel met zijn reactiequote:Op zaterdag 4 september 2010 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als reactie erop zegt Oop: "Spuitje ken een end worst krijgen in haar kanaal."![]()
Nope, ik volg BB UK. Die ouwe kan de kolere krijgen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Inmiddels 31. En iets zegt me dat jij daar ook tussen zit.
Ja hij kan en mag natuurlijk alles zeggen ...maar maandag heeft de postbode het druk op dat adres hoor.en oja dat ie maar met zijn muil op een amsterdammertje pleur zun bek is groot genoeg.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa heeft een suggestie voor Spuitje en BQ. Ik zal niet in detail treden, maar het heeft iets te maken met een amsterdammertje..
amsterdammertjequote:Op zaterdag 4 september 2010 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa heeft een suggestie voor Spuitje en BQ. Ik zal niet in detail treden, maar het heeft iets te maken met een amsterdammertje..
oh dit doet me denken aan iemand die pizza`s en chinees van het bamihuis thuis aan de deur kreegquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:12 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja hij kan en mag natuurlijk alles zeggen ...maar maandag heeft de postbode het druk op dat adres hoor.en oja dat ie maar met zijn muil op een amsterdammertje pleur zun bek is groot genoeg.
The good old daysquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dit doet me denken aan iemand die pizza`s en chinees van het bamihuis thuis aan de deur kreeg![]()
en niet 1 pizza maar een heule boel
Heintje davids syndroomquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:42 schreef gomi het volgende:
zendt hij nog steeds uit?
dacht dat hij een tijdje terug genoeg had van t gedoe en dramatisch afscheid nam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |