jaja die spuitje is me een hé? , niet voor niets nummer een op opa's banlijstquote:
quote:
Nee hoor. Spuitje heeft (nog) geen ban te pakken.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:55 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Spuitje heeft haar ban weer te pakken..het wachten is nu op Maanbo die bant dan straks heel wannadoo.fr wel weer..
Na zou de volgende keer toch maar eens gaan nadenken of je nog antwoord aan Jacqhassel spuit.
Ja, maar Jacq handelt in opdracht van Snorremans he. Denk als ze dat niet doet ze zelf een kick kan krijgenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Spuitje heeft (nog) geen ban te pakken.
Oop's keldertje begint zich evenwel weer behoorlijk te vullen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: o ja, toch wel. Maar Spuitje is dus geband door Jacqhassel.
Dan nog zou ik het overwegen om het niet te doen..dat bannen ..ze hadden een grote mond dat ze geband waren van SIO zonder op de chat te zijn..quote:Op woensdag 8 september 2010 19:10 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, maar Jacq handelt in opdracht van Snorremans he. Denk als ze dat niet doet ze zelf een kick kan krijgen
gekicked ja maar dat is toch geen bannen?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja seven eigen schuld je moet snorremans gewoon altijd gelijk geven natuurlijk..als je lang op zijn chat wil blijven.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:32 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
gekicked ja maar dat is toch geen bannen?
Het is bijna een échte rsl...quote:Op woensdag 8 september 2010 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wie was die "iemand"?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zat gister ergens gezellig een spelletje te spelen, echt top, iedere keer weer.
Totdat iemand het zonodig vond om mij aan te spreken, iemand waar ik helemaal niet meer op zit te wachten, zeg maar de relnicht van Ustream, de slijmerd.
Zo apetrots, gezien de gniff, dat hij ontdekt had dat Chanel Oeps is of vv.
Hele volksstammen, hmm hihi gingen je voor lullo..
Uitdagen was het, ik ging er niet op in, was niet van plan om dat moment, wat heel gezellig was, door hem te laten verstoren.
Dus dat..
Gezien jouw intelligentie valt het me tegen dat je uit deze post cw niet hebt kunnen destilleren, offff wilde je liever dat een ander de naam zei?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wie was die "iemand"?
Please do enlighten us..
Ik vind het sneu dat je je daartoe leent...quote:Op woensdag 8 september 2010 23:37 schreef spuitje het volgende:
En ja hoor, het is weer een feit. Jacq heeft de opdracht van Snorremans keurig utgevoerd, heel Wannadoo Frankrijk is weer in de ban op de chat van Snorremans.
Nou ja, Snor en Jacq weer blij
Ze is moderator he bij Snorremans. En Snorremans heeft vanmiddag de opdracht gegeven dat 4 mensen weer geband moesten worden. Dus dan doet Jacq dat. Anders is ze haar baantje als moderator kwijt denk ik. Alleen weten ze niet wat mijn IP is dus bannen ze heel wannadoo.frquote:Op woensdag 8 september 2010 23:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het sneu dat je je daartoe leent...
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet alle chats altijd in de gaten hou, vandaar dusquote:Op woensdag 8 september 2010 23:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gezien jouw intelligentie valt het me tegen dat je uit deze post cw niet hebt kunnen destilleren, offff wilde je liever dat een ander de naam zei?
Dat dat kan in Nederland.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:23 schreef spuitje het volgende:
Snorremans is boos. Boos? Nee, diep verontwaardigd! Iemand heeft hem viesnek genoemd omdat hij al dagen hetzelfde shirt draagt. Hoe durven ze?? Hij die nooit scheldnamen gebruikt "viesnek" noemen! Hij kan er maar niet over uit! Dat dat allemaal zo maar kan.
Dat vind ik nou ook hoor viesnek dat kan niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:23 schreef spuitje het volgende:
Snorremans is boos. Boos? Nee, diep verontwaardigd! Iemand heeft hem viesnek genoemd omdat hij al dagen hetzelfde shirt draagt. Hoe durven ze?? Hij die nooit scheldnamen gebruikt "viesnek" noemen! Hij kan er maar niet over uit! Dat dat allemaal zo maar kan.
Tja mij maakt het niet uit, heb geen geur pcquote:Op donderdag 9 september 2010 19:38 schreef beequeen het volgende:
Tsja, cap van afgelopen maandag.
[ afbeelding ]
Vier dagen in hetzelfde overhemd dus.
Ja hoor, wat Snorremans betreft kan en mag alles, zolang hij het zelf zegtquote:Op donderdag 9 september 2010 20:12 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook hoor viesnek dat kan niet.
Vuile smerige stink aap ...zou dat wel kunnen???
Zie net dat ie huilie doet dat ze het nog steeds over hem hebben ....ze kopieeren texten van de chat op een zeker forum voor hem om mee te lezen.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja hoor, wat Snorremans betreft kan en mag alles, zolang hij het zelf zegtZodra anderen het zeggen kan het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |