Ga je dan 2 apparaten meeslepen?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef o.us het volgende:
De nieuwe iPod touchLeuk alternatief als je nog vast zit aan je 3GS.
Je vergeet dat je met een iPhone kunt bellen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:23 schreef retorbrapi het volgende:
Hij's mooi, die touch, maar overbodig als je een iPhone 4 hebt. Plus dat ik me nu genaaid voel met m'n iPhone 4: de enige verschillen met de nieuwe touch zijn 3G, GPS en een andere behuizing terwijl de iPhone meer dan 2x zo duur is. En die touch heeft wél de mogelijkheid tot 64 GB.
Het kutte is dan weer wel dat als je de iPod touch zou kopen je alsnog een telefoon er naast moet hebben, dus heb je weer 2 apparaten. En dat de touch wel 64GB geheugen heeft is omdat er extra ruimte in de behuizing is doordat er geen telefoon-antenne's in een touch zitten.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:23 schreef retorbrapi het volgende:
Hij's mooi, die touch, maar overbodig als je een iPhone 4 hebt. Plus dat ik me nu genaaid voel met m'n iPhone 4: de enige verschillen met de nieuwe touch zijn 3G, GPS en een andere behuizing terwijl de iPhone meer dan 2x zo duur is. En die touch heeft wél de mogelijkheid tot 64 GB.
Zal nog wel even duren denk ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:28 schreef o.us het volgende:
Heeft iemand een link naar het filmpje van de conferentie?
http://events.apple.com.edgesuite.net/1009qpeijrfn/eventquote:Op woensdag 1 september 2010 21:28 schreef o.us het volgende:
Heeft iemand een link naar het filmpje van de conferentie?
iPod Touch was oorspronkelijk ook wel bedoeld als een iPhone zonder bel-functie. Maar uh, vergeet je niet wat dingen. Bijvoorbeeld bij de camera: flitser? 5 megapixel (iPod Touch maakt amper 1 megapixelquote:Op woensdag 1 september 2010 21:23 schreef retorbrapi het volgende:
SPOILER: 'Plaatje 1'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Plaatje 2'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel even je scherm 90 graden kantelen!
Ja, maar die moet dan wel compatible zijn (met iTunes neem ik aan)quote:Op woensdag 1 september 2010 21:47 schreef Adelante het volgende:
Kun je met de nieuwe AppleTV ook eigen media streamen?
Geluk bij een ongelukquote:Op woensdag 1 september 2010 21:51 schreef CamelNLD het volgende:
Maar goed dat ik vandaag geen touch heb gekocht bij de media markt (waar ze uitverkocht waren)
Alles wat je in iTunes hebt staan, moet je kunnen streamen, als ik 't goed begrijp.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:47 schreef Adelante het volgende:
Kun je met de nieuwe AppleTV ook eigen media streamen?
Hoe werkt dat dan met codecs? Worden de codecs van de hoofdcomputer gebruikt of moet je die op je AppleTV installeren?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alles wat je in iTunes hebt staan, moet je kunnen streamen, als ik 't goed begrijp.
Kan die iTunes 10 ook mkv aan dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alles wat je in iTunes hebt staan, moet je kunnen streamen, als ik 't goed begrijp.
http://store.apple.com/us(...)e_tv?mco=MTM3NTM1Nzkquote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan met codecs? Worden de codecs van de hoofdcomputer gebruikt of moet je die op je AppleTV installeren?
quote:Video formats
H.264 video up to 720p, 30 frames per second, Main Profile level 3.1 with AAC-LC audio up to 160 Kbps per channel, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats
MPEG-4 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats
Motion JPEG (M-JPEG) up to 35 Mbps, 1280 by 720 pixels, 30 frames per second, audio in ulaw, PCM stereo audio in .avi file format
Audio formats supported
HE-AAC (V1), AAC (16 to 320 Kbps), protected AAC (from iTunes Store), MP3 (16 to 320 Kbps), MP3 VBR, Audible (formats 2, 3, and 4), Apple Lossless, AIFF, and WAV; Dolby Digital 5.1 surround sound pass-through
Photo formats
JPEG, GIF, TIFF
TV compatibility
Compatible with high-definition TVs with HDMI and capable of 720p 60/50Hz,2 including popular models from these manufacturers: Hitachi, JVC, LG, Mitsubishi, NEC, Panasonic, Philips, Pioneer, Samsung, Sony, Sharp, Toshiba, Vizio, Westinghouse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |