SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP).![]()
![]()
Laatste post. ging dus over deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24394
Reactie op post waarin ik zeg op zoek te zijn naar een draadloos camera(tje) dat liefst ook nog lange batterijduur heeftquote:Op woensdag 1 september 2010 20:29 schreef Damzkie het volgende:
[..]
Webcam heb ik, maar het is zwaar onhandig om daar de computer naartoe te slepen, plus dat ik hem liever niet aan laat als er niemand thuis is. Jouw optie is een mooi ding, maar heeft ook power van een PC nodig? Plus hij is best prijzig![]()
Nee, power van een auto. Fixable via:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15646
Of het helemaal veilig zou werken is 1 ding, maar goed, ik denk dat het het op zich wel doet.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik had deze gekocht een weekje of wat geleden:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32460
Nu paste deze niet gelijk op mijn buks, dus ben ik naar de gunshop gegaan om een custom mount te maken:
Vandaag kon ik hem ophalen:
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Thanks, zou je nog kunnen helpen zoeken naar alternatieven?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:00 schreef neo2000 het volgende:
Nee, power van een auto. Fixable via:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15646
Of het helemaal veilig zou werken is 1 ding, maar goed, ik denk dat het het op zich wel doet.
![]()
![]()
Zat al even te kijken, maar kom op DX niet veel verder dan zoeken op spy cam..
Meeste daarvan hebben weer korte battery life, dus ik vrees dat je al snel aangewezen bent op de suggestie die eerder al gemaakt is. laptop o.i.d. wegzetten met webcam, of maar een beperkte opnametijd.
Of iemand anders hier moet nog goeie suggesties hebben?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Mij uitnodigen om te filmen als je weg bent![]()
Wel grappig dat je de PC niet aan wilt hebben als je weg bent, alsof die dingen spontaan in de fik vliegen.
Zet je de koelkast ook uit als je niet thuis bent![]()
Zo'n spycam is erg ruk kwaliteit als je een beetje die katten wilt volgen. Webcam is de enige optie als je echt uren moet filmen.
Doet me denken aan zo'n topic op Tweakers, de huisbaas die gesnapt werd door de webcam![]()
![]()
Werk 't een beetje?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef Hyman het volgende:
Nu paste deze niet gelijk op mijn buks, dus ben ik naar de gunshop gegaan om een custom mount te maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Whehe ja dat was een epic. Ruk kwaliteit van die dingen valt ook wel mee toch? Het is ook een gewoon voor de lol verder hoor, vraag me gewoon af wat die beesten uitspokenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:41 schreef monkeybrain het volgende:
Mij uitnodigen om te filmen als je weg bent![]()
Wel grappig dat je de PC niet aan wilt hebben als je weg bent, alsof die dingen spontaan in de fik vliegen.
Zet je de koelkast ook uit als je niet thuis bent![]()
Zo'n spycam is erg ruk kwaliteit als je een beetje die katten wilt volgen. Webcam is de enige optie als je echt uren moet filmen.
Doet me denken aan zo'n topic op Tweakers, de huisbaas die gesnapt werd door de webcam
Vandaar dat ik er ook geen 50 euro voor over heb.
Filmen met webcam is wel een optie, maar dan slopen ze mijn PC denk ik
Naja, ik ga nog wel een beetje rondkijken.![]()
Net via Taobao-Hunter een order geplaatst, om te kijken wat deze twee shirts kosten zonder internationale verzending. (Dus alleen item prices + 10% service charge + binnenlandse verzending), als dat laag uitkomt zal ik daar maar eens wat bestellen.
Het betreft trouwens deze shirts:
http://item.taobao.com/item.htm?id=2476738077
http://item.taobao.com/item.htm?id=4920563069![]()
Koop deze; http://cgi.ebay.com/WIREL(...)&hash=item27b44fca5bquote:Op woensdag 1 september 2010 21:49 schreef Damzkie het volgende:
[..]
Whehe ja dat was een epic. Ruk kwaliteit van die dingen valt ook wel mee toch? Het is ook een gewoon voor de lol verder hoor, vraag me gewoon af wat die beesten uitspokenVandaar dat ik er ook geen 50 euro voor over heb.
Naja, ik ga nog wel een beetje rondkijken.
En sluit die aan op een oude VCR of dvd-speler met opnamefunctie
[ Bericht 25% gewijzigd door dj-mike op 01-09-2010 22:12:49 ]![]()
Computer in andere kamer zetten en dan door middel vaneen usb verlengkabel de cam bij je katten zetten, eventueel met prikkeldraad eromheenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:49 schreef Damzkie het volgende:
[..]
Whehe ja dat was een epic. Ruk kwaliteit van die dingen valt ook wel mee toch? Het is ook een gewoon voor de lol verder hoor, vraag me gewoon af wat die beesten uitspokenVandaar dat ik er ook geen 50 euro voor over heb.
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
Zoiets zal het dan wel worden, hoewel ik toch nog even ga kijken naar die kleine spycam dingen. Lijkt me ook wel leuk om zo'n ding es op mijn wielrenfiets ofzo te plakkenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef bularax het volgende:
[..]
Computer in andere kamer zetten en dan door middel vaneen usb verlengkabel de cam bij je katten zetten, eventueel met prikkeldraad eromheen
![]()
![]()
Hou er wel rekening mee dat je katten beter kunnen zien dan wij. Zo'n lens van bijvoorbeeld een webcam zal in hun ogen dan waarsch ook een oplichtend ding zijn, wat natuurlijk reuze interessant is voor een kat. Dus de kans dat ze daar mee aan de haal gaan is volgens mij vrij groot.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:49 schreef Damzkie het volgende:
[..]
Leuk dat buksenspul, vandaag stond meneer de postbode met een Webley Tempest voor de deur.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zijn die dingen niet verboden dan? Wel tof spul hoor, vooral om lekker met van die dartpijltjes op een dartboard te mikken enzo, maar ik ben bang dat het door de douane ingepikt zou worden...quote:Op woensdag 1 september 2010 23:36 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Leuk dat buksenspul, vandaag stond meneer de postbode met een Webley Tempest voor de deur.
[ afbeelding ]![]()
Zolang ze niet op een vuurwapen lijken is het goed, dit modelletje mag nog net in nederland.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zijn die dingen niet verboden dan? Wel tof spul hoor, vooral om lekker met van die dartpijltjes op een dartboard te mikken enzo, maar ik ben bang dat het door de douane ingepikt zou worden...
En dartpijltjes schieten is dit modelletje iets te duur voor, verneuk je de hele loop mee.![]()
Linkje?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:36 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Leuk dat buksenspul, vandaag stond meneer de postbode met een Webley Tempest voor de deur.
[ afbeelding ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ik heb dat ding ook, maar er is nu een rail onderweg omdat hij niet paste. Heb m'n vizier ook binnen en die werk geweldig goed!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Maar heb je 'm ook uit China vandaan? Aangezien dit topic...quote:Op woensdag 1 september 2010 23:36 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik ik. Deze lijkt me toch al redelijk in de buurt komen van een 'echt pistool', qua looks. Het lijkt in iede rgeval een stuk gevaarlijker dan de oude plastic pistooltjes die de HEMA had, en die nu niet meer verkocht worden....quote:Op woensdag 1 september 2010 23:53 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Zolang ze niet op een vuurwapen lijken is het goed, dit modelletje mag nog net in nederland.
En dartpijltjes schieten is dit modelletje iets te duur voor, verneuk je de hele loop mee.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: