Tof toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel fijn dat ik een opleiding heb gekozen waar je ongeveer elke dag karton enzo moet kopen.
Zoals ik al zei was hij prima te kijken op een FullHD scherm.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij heeft 640x940 pixels.. verschil tussen hd en dvd zie je vrij duidelijkzeker als je inzoomed om die balken aan boven/onderkant weg te krijgen.
Probeer het nou toch niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Zoals ik al zei was hij prima te kijken op een FullHD scherm.
Net wat ik dachtquote:Op woensdag 1 september 2010 22:45 schreef VASND het volgende:
Sjoeg wordt neergesabelt door PUB vrouwen.
Ik ben annaloge tv gewend op mijn tv dus dan is al gouw alles goed te kijken.. alleen dat lawaai van andere mensen vind ik het meest irritante aan bioscopenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Zoals ik al zei was hij prima te kijken op een FullHD scherm.
Ik ben zo naïefquote:
KOST GELD.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tof toch?ik mag er de hele dag mee knutselen
Of het gooien van popcorn door buitenlanders of petjes.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ben annaloge tv gewend op mijn tv dus dan is al gouw alles goed te kijken.. alleen dat lawaai van andere mensen vind ik het meest irritante aan bioscopen
Laatste keer dat ik in bios was is uh.. paar jaar geleden.. dus petjes en buitenlanders heb ik nog niet echt last van gehadquote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Of het gooien van popcorn door buitenlanders of petjes.
Maar jij woont natuurlijk ook niet in Utrecht ofzoquote:Op woensdag 1 september 2010 22:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in bios was is uh.. paar jaar geleden.. dus petjes en buitenlanders heb ik nog niet echt last van gehad
Die komen hier niet eens naar de biosquote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik fietste vandaag naar huis en toen ging zo'n neger fucking raar doen. Eerst keihard niet remmen maar tegen een stoplicht aanfietsen omdat er een auto aankwam en toen ging hij ineens weer fietsen en ging hij naar rechts (ik fietste daarlagns). Duwt hij me gewoon de weg op terwijl er een auto aankwam. Whuttttttquote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ben je al begonnen dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik fietste vandaag naar huis en toen ging zo'n neger fucking raar doen. Eerst keihard niet remmen maar tegen een stoplicht aanfietsen omdat er een auto aankwam en toen ging hij ineens weer fietsen en ging hij naar rechts (ik fietste daarlagns). Duwt hij me gewoon de weg op terwijl er een auto aankwam. Whutttttt
Oh en ik heb de eerste deadline van het jaar gemist.Yayy bouwkunde
Wat een kutneger.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik fietste vandaag naar huis en toen ging zo'n neger fucking raar doen. Eerst keihard niet remmen maar tegen een stoplicht aanfietsen omdat er een auto aankwam en toen ging hij ineens weer fietsen en ging hij naar rechts (ik fietste daarlagns). Duwt hij me gewoon de weg op terwijl er een auto aankwam. Whutttttt
Oh en ik heb de eerste deadline van het jaar gemist.Yayy bouwkunde
Nee + we hebben een full hd beamer dus waarom zou ik uberhaupt naar de bios gaanquote:Op woensdag 1 september 2010 22:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar jij woont natuurlijk ook niet in Utrecht ofzo
Ga dan geen films op je fucking iphone kijkenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee + we hebben een full hd beamer dus waarom zou ik uberhaupt naar de bios gaan
Omdat het dan toch meer een uitje is. En toch een bepaalde sfeer heeft.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee + we hebben een full hd beamer dus waarom zou ik uberhaupt naar de bios gaan
Dat vermoeide gevoel en die kleine oogjes als je naar buiten strompeltquote:Op woensdag 1 september 2010 22:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Omdat het dan toch meer een uitje is. En toch een bepaalde sfeer heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |