Ik zou een ekte toshiba kopenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:29 schreef xyzyx het volgende:
Waarom zijn de 720p films altijd zo slecht geseeded? Waarom downloaden mensen nog op dvd kwaliteit?![]()
Koop dan een apple tv, is een bak goedkoper als een blueray speler
Demonoid valt mee wat dat betreft.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:29 schreef xyzyx het volgende:
Waarom zijn de 720p films altijd zo slecht geseeded? Waarom downloaden mensen nog op dvd kwaliteit?![]()
Koop dan een apple tv, is een bak goedkoper als een blueray speler
De beste is geloof ik een R5-uitvoering.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:30 schreef xyzyx het volgende:
Kut dan ben ik zeker zo'n upscaled/gefilmt in bios versie aan t downloade
Hij is mooi daar gaat t omquote:
Heimen heimen, weet je wat ik laatst deed.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:31 schreef Hyman het volgende:
Omg, dit nummer zoek ik ook echt al gewoon maanden, en vandaag hoorde ik een nummer waarin ik zijn stem herkende
Zo, en nu echt slapen
Wat een baasquote:Op woensdag 1 september 2010 22:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heimen heimen, weet je wat ik laatst deed.
[ afbeelding ]
Dat dus. Geluid van de meest rondzwervende uitvoering is wel onduidelijk soms (vooral stemmen) maar goed te doen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De beste is geloof ik een R5-uitvoering.
Ik zoek altijd gewoon via Vuzequote:Op woensdag 1 september 2010 22:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Demonoid valt mee wat dat betreft.
Ik wacht wel op een blueray ripquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat dus. Geluid van de meest rondzwervende uitvoering is wel onduidelijk soms (vooral stemmen) maar goed te doen.
Deze is goed te kijken hoor.quote:
Ik kijk bijna altijd op mn iPhone.. met dat nieuwe scherm is het uber scherp en zeker goed te kijkenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Deze is goed te kijken hoor.
Op een 1080P scherm en 5.1 set prima te doen.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik kijk bijna altijd op mn iPhone.. met dat nieuwe scherm is het uber scherp en zeker goed te kijken
Van the expendables? Zo ja link naar torrent?quote:
Hij heeft 640x960 pixels.. verschil tussen hd en dvd zie je vrij duidelijkquote:Op woensdag 1 september 2010 22:41 schreef VASND het volgende:
[..]dan zou ik niet wachten op een 720P release.
Opleiding inpakker bij Bol?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel fijn dat ik een opleiding heb gekozen waar je ongeveer elke dag karton enzo moet kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |