Goeden keuze, beter als iTunes als je alleen muziek afspeeltquote:
BETER DANquote:Op woensdag 1 september 2010 22:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Goeden keuze, beter als iTunes als je alleen muziek afspeelt
Daarom. Scheelt heel wat werkgeheugen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Goeden keuze, beter als iTunes als je alleen muziek afspeelt
ALSquote:Op woensdag 1 september 2010 22:20 schreef Andyy het volgende:
[..]
BETER DAN
iTuns gebruik ik alleen voor apps en om muziek op mijn iPheune te zetten
Komt omdat je geen apple tv hadquote:Op woensdag 1 september 2010 22:21 schreef Goddelijker het volgende:
Ik wilde gisteravond Fear Factor op m'n laptop gaan kijken, maar verder dan de intro ben ik niet gekomen bedenk ik me ineens.
Wat een kanker grap, zo slecht dat ik moest lachenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:21 schreef -SG- het volgende:
Chuck Norris is always right.
[ afbeelding ]
Download waardig dus?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef VASND het volgende:
Toevallig net The Expendables zitten kijkenvermakelijke film wel.
Dat is waar ook, die wilde ik nog zien.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef VASND het volgende:
Toevallig net The Expendables zitten kijkenvermakelijke film wel.
Nou hop kopen dan, 100 euro zou zelfs niet duur zijn voor een baksteen met een apple logoquote:
Ik hang m'n laptop wel aan m'n tv via HDMi.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nou hop kopen dan, 100 euro zou zelfs niet duur zijn voor een baksteen met een apple logo
Ik heb geen hdmi op mijn laptop. Kut toshiba ding is nog geen 2 jaar oud ofzoquote:Op woensdag 1 september 2010 22:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik hang m'n laptop wel aan m'n tv via HDMi.
Ja als je gewoon even 1,5 uur entertainment wil zonder echt verhaal en uitgediepte karakters is het een prima film.quote:
Te slecht voor woordenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:24 schreef -SG- het volgende:
http://i36.tinypic.com/29f33bk.jpg
Hahah
Downloaden dus.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja als je gewoon even 1,5 uur entertainment wil zonder echt verhaal en uitgediepte karakters is het een prima film.
Neequote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef VASND het volgende:
-SG- kap eens met een ONZ topic hier naartoe te copy-pasten.
Omdat er nog geen 720P versie van is?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:29 schreef xyzyx het volgende:
Waarom zijn de 720p films altijd zo slecht geseeded? Waarom downloaden mensen nog op dvd kwaliteit?![]()
Koop dan een apple tv, is een bak goedkoper als een blueray speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |