Dat is volgens mij niet mogelijk als je ouders allebei blauwe ogen hebben. Waarschijnlijk had 1 van de ouders van jouw ouders bruine ogen.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:01 schreef 08gnoT. het volgende:
De ogen van beide ouders en grootouders zijn lichtblauw, die van mij zijn steeds bruiner geworden. Geboren met blauw, toen blauw/grijs, toen groen/grijs, en nu begint er vanuit het midden steeds meer bruin in te trekken de laatste jaren. Met een donkergrijze rand.
Jammer, want ik vind bruine ogen niet mooi
Ik ken er 2, best apart jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:07 schreef tuintegel het volgende:
Nu ik mij toch diep in de nacht verveel, het schiet mij te binnen dat ik iemand ken met serieus 1 blauw oog en 1 bruin oog . Eigenlijk gewoon heel raar om te zien maar omdat ik eraan gewend ben , valt het mij niet meer op.
Heel misschien de vader van mn vader, daar twijfel ik over... Alle 6 de kinderen hadden wel blauwe ogen en aangezien blauw het minst dominant is...quote:Op donderdag 2 september 2010 23:35 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet mogelijk als je ouders allebei blauwe ogen hebben. Waarschijnlijk had 1 van de ouders van jouw ouders bruine ogen.
Maar wel van blauw naar hazelnoot. want blauw is de mutatie van groen, en hazelnoot de mutatie van bruin. Zo kunnen groene ogen wel naar bruin gaan, maar niet naar hazelnoot.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:39 schreef isolonl het volgende:
De ogen kunnen wel van kleur verranderen, maar niet van blauw naar bruin, door de zon zouden ze hooguit wat lichter kunnen worden, vraag anders foto's i.o.d. ?
Nee dus want ik heb ook pas sinds 3 jaar bruine ogen, die nu weer lichter aan het worden zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 19:51 schreef Godtje het volgende:
Oogkleur kan maximaal de eerste 6 maanden van je leven veranderen. Veel baby's worden met blauwe ogen geboren.
(Y)quote:Op woensdag 1 september 2010 19:51 schreef Godtje het volgende:
Oogkleur kan maximaal de eerste 6 maanden van je leven veranderen. Veel baby's worden met blauwe ogen geboren.
Volgens mij is dat alleen bij Germaanse volken zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Landysh op 11-09-2010 20:42:17 ]
Heb jij haren vroeger vaak gestyld? Zo ja, dan breekt je haarpunten ook vaak af. Zelfde effect ook met föhnen.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:49 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ik had vroeger krullen, nu (22) bijna niet meer. Telt dat ook?
Dat is niet mogelijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:36 schreef koekii het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je van donkerkleurige ogen zoals bruin naar groen en blauw kan krijgen zonder kleurlenzen in je ogen te zetten?Zou wel cool zijn.
[..]
Heb jij haren vroeger vaak gestyld? Zo ja, dan breekt je haarpunten ook vaak af. Zelfde effect ook met föhnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |