hihiquote:
Je hebt mijn broer nog niet ontmoet zie ik?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:50 schreef trovey het volgende:
Nee...de iris kan niet vanzelf van kleur veranderen en blond haar kan hooguit van licht- naar zeer donkerblond gaan maar nooit naar bruin.
Ik ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt mijn broer nog niet ontmoet zie ik?
Die was hoogblond en is nu echt bruin.
Zeer donkerblond tegen het bruine aan dus.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt mijn broer nog niet ontmoet zie ik?
Die was hoogblond en is nu echt bruin.
Ken zijn broer niet, maar ben van blond naar donkerbruin, bijna zwart, gegaan.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeer donkerblond tegen het bruine aan dus.
Bij mij is het net andersom!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:48 schreef Yayness het volgende:
Mijn moeder zegt dat ze vroeger blauwe ogen + blond haar had, maar nu heeft ze bruine ogen + bruin haar.(Geen kleurlenzen, niet geverfd.)
Mijn moeder is trouwens niet de enige die dat zegt, ik heb het vaker gehoord.
En nu vraag ik me af: is dat mogelijk/
Ik zou mezelf nu niet bepaald donkerblond willen noemen, maar ben toch vroeger echt superblond geweest...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:50 schreef trovey het volgende:
Nee...de iris kan niet vanzelf van kleur veranderen en blond haar kan hooguit van licht- naar zeer donkerblond gaan maar nooit naar bruin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |