Er valt niet meer van te maken hequote:Op woensdag 1 september 2010 19:28 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het uiterlijk niet supermooi opzich..
Dacht ik ook al.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:31 schreef De_Hertog het volgende:
'That leaves the iPod Touch' - Classic er toch uit?
...zoals Stadler en Waldorf op hun balkon, mopperend en klagend.quote:
Of een Nano, net zo groot en met Nike+ ingebouwd..quote:Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef Adelante het volgende:
Ah, weer een fatsoenlijke shuffle voor het hardlopen
Ja, gamen op een iPod touch is kwalitief net zo goed als op een DS.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
...zoals Stadler en Waldorf op hun balkon, mopperend en klagend.
Ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef gerbenp het volgende:
En ja hoor, er zit een camera in. Of ben ik gek?
Veel beter zo te zien. Heb je net die demo van Unreal gezien? En nu ook een Retina Display op de Touch...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, gamen op een iPod touch is kwalitief net zo goed als op een DS.
De games kunnen kwalitief niet tippen aan die van de DS. Leuk voor een paar minuutjes, maar daar is het ook mee gezegd...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Veel beter zo te zien. Heb je net die demo van Unreal gezien? En nu ook een Retina Display op de Touch...
Het antwoord op mijn vraag was dus 'nee'.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
De games kunnen kwalitief niet tippen aan die van de DS. Leuk voor een paar minuutjes, maar daar is het ook mee gezegd...
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
De games kunnen kwalitief niet tippen aan die van de DS. Leuk voor een paar minuutjes, maar daar is het ook mee gezegd...
Dat betaalde ik voor een 3th gen iPod Classic met 30GBquote:
Misschien nog een One More Thing?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
iPod Classic dus helemaal eruit? Wat nou als je die 160 GB van de iPod Classic wil?
Bij de Floppy Drive, FireWire en de iPod Mini: in het verleden...quote:
IK had inderdaad niet verwacht dat je daar nog wat zinnigs over kon zeggen. En voordat je wat roept. Ik heb een psp, ds en iPod.quote:
Ja, ik ook. PSP is bagger, agreed. Maar de DS is fantastisch. Veel diepgaandere games. Dat heb je op de iPod allemaal niet, hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
IK had inderdaad niet verwacht dat je daar nog wat zinnigs over kon zeggen. En voordat je wat roept. Ik heb een psp, ds en iPod.
Ik pleur de ds zo weg. anytime. De psp is al vele malen beter en de ipod is veel beter voor snelle casual games.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, ik ook. PSP is bagger, agreed. Maar de DS is fantastisch. Veel diepgaandere games. Dat heb je op de iPod allemaal niet, hoor.
Neemt niet weg dat het nieuwe logo er, onafhankelijk van de disk, cheap uitziet.quote:
Hogere resolutie op hetzelfde scherm, dus meer pixels per inch.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:42 schreef mac_this het volgende:
Maar wat is het verschil van Ipod Touch zonder retina en.of met retina display?!
beter beeldscherm.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:42 schreef mac_this het volgende:
Maar wat is het verschil van Ipod Touch zonder retina en.of met retina display?!
Gaming, en het browsen.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:42 schreef mac_this het volgende:
Het zal geen merknaam zijn he.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ping? Dus Apple mag wel de merknaam Ping gebruiken, maar een NL bedrijfje mat de naam Eipott mag niet?
Wellicht heeft Apple gewoon een licentie genomen, zoals ze ook met iOS gedaan hebben.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ping? Dus Apple mag wel de merknaam Ping gebruiken, maar een NL bedrijfje mat de naam Eipott mag niet?
Noem eens een goeie PSP game die het afgelopen jaar is uitgekomen?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik pleur de ds zo weg. anytime. De psp is al vele malen beter en de ipod is veel beter voor snelle casual games.
Peace Walkerquote:Op woensdag 1 september 2010 19:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Noem eens een goeie PSP game die het afgelopen jaar is uitgekomen?
Eensquote:Op woensdag 1 september 2010 19:44 schreef nietzman het volgende:
Yeah, Ping, bored. Next.
Is iTunes 10 al eens fatsoenlijk herschreven en 64bits?
Okequote:Op woensdag 1 september 2010 19:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hogere resolutie op hetzelfde scherm, dus meer pixels per inch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |