Ja antibiotica ofzo?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:25 schreef Netsplitter het volgende:
Heb je niks van je huisarts gehad dan?
Geen recept ofzo?
Ja vergeet er bij te zeggen dat we al veel eerder hadden geneukt en ik het nu pas krijg en hij met niemand anders heeft geneukt (we hebben een open relatie dus hij zou er niet over liegen)quote:Op woensdag 1 september 2010 19:24 schreef wuuht het volgende:
Dat weet ik zelfs dat je een soa kan hebben zonder het te merken
Dus of jij hebt sex met iemand gehad die het heeft of hij en heeft dat niet verteld aan je.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef sophie90 het volgende:
[..]
Ja vergeet er bij te zeggen dat we al veel eerder hadden geneukt en ik het nu pas krijg en hij met niemand anders heeft geneukt (we hebben een open relatie dus hij zou er niet over liegen)
En ik heb alleen een zalfje gekregen voor de pijn, uitslag komt pas over een week dus moet nog wachten
Heeft hij je gebefd terwijl hij een koortslip heeft? (of na het zoenen terwijl jij een koortslip hebt)quote:Ik heb onveilige sex gehad met een vriend van me maar die heeft nergens last van en nooit gehad.. hoe kan dit?
Virussen reageren niet op anti-biotica. En herpes wordt veroorzaakt door een virus. Type 2 (simplex) of 4 (genitales)..quote:
HA HA hilarisch!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Bill_E het volgende:
een "open" relatie, en dan geen condoom gebruiken
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef sophie90 het volgende:
(we hebben een open relatie dus hij zou er niet over liegen)
Onzin, bijna iedereen draagt het herpes virus bij zich ( geloof 80%), of op de genitalien of op de mond, de bekende koortslip dus, sommige hebben het zelfs op hun ogen.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus of jij hebt sex met iemand gehad die het heeft of hij en heeft dat niet verteld aan je.
Correctquote:Op donderdag 2 september 2010 09:28 schreef Tarado het volgende:
Herpes kom je toch niet meer vanaf? De symptomen wel maar het virus hou je
Okee ik heb d'r dus waarschijnlijk geen last van.quote:Wie eenmaal met het herpesvirus is besmet, draagt het virus levenslang bij zich. De meeste mensen hebben daar in het geheel geen last van. Bij sommigen treedt af en toe reactivatie op. Bij een zeer kleine groep gebeurt dat zo vaak en zo hevig dat men daar echt last van heeft. Op den duur nemen de aanvallen echter ook bij die mensen in ernst en aantal af. Door verschillende prikkels, waaronder koorts, zonlicht, menstruatie of stress kan bij hen het virus opnieuw worden geactiveerd, waarna het zich vanuit de zenuwknoop via de zenuw naar al eerder besmette huid of slijmvlies verplaatst. Hier kan dan een voor HSV-infectie kenmerkende ontsteking optreden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |