abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85958752
Hoi,
Ik heb sinds zaterdag blaasjes op m'n schaamlippen en een heel erg branderig gevoel bij het plassen. Ben net bij de dokter geweest en het was waarschijnlijk Genitale Herpes.. wat k al dacht.. Nu lees ik ergens dat je 2 tot 20 dagen na besmetting die blaasjes krijgt.. Ik heb onveilige sex gehad met een vriend van me maar die heeft nergens last van en nooit gehad.. hoe kan dit?
En heeft iemand een tip om het plassen wat verdragelijker te maken? :)
Groetjes
pi_85958919
Dat weet ik zelfs dat je een soa kan hebben zonder het te merken
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 1 september 2010 @ 19:25:41 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_85958959
Heb je niks van je huisarts gehad dan?
Geen recept ofzo?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_85959116
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:25 schreef Netsplitter het volgende:
Heb je niks van je huisarts gehad dan?
Geen recept ofzo?
Ja antibiotica ofzo?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_85959187
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:24 schreef wuuht het volgende:
Dat weet ik zelfs dat je een soa kan hebben zonder het te merken
Ja vergeet er bij te zeggen dat we al veel eerder hadden geneukt en ik het nu pas krijg en hij met niemand anders heeft geneukt (we hebben een open relatie dus hij zou er niet over liegen)

En ik heb alleen een zalfje gekregen voor de pijn, uitslag komt pas over een week dus moet nog wachten :(
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 1 september 2010 @ 19:35:27 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_85959391
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef sophie90 het volgende:

[..]

Ja vergeet er bij te zeggen dat we al veel eerder hadden geneukt en ik het nu pas krijg en hij met niemand anders heeft geneukt (we hebben een open relatie dus hij zou er niet over liegen)

En ik heb alleen een zalfje gekregen voor de pijn, uitslag komt pas over een week dus moet nog wachten :(
Dus of jij hebt sex met iemand gehad die het heeft of hij en heeft dat niet verteld aan je.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_85960311
quote:
Ik heb onveilige sex gehad met een vriend van me maar die heeft nergens last van en nooit gehad.. hoe kan dit?
Heeft hij je gebefd terwijl hij een koortslip heeft? (of na het zoenen terwijl jij een koortslip hebt)
  woensdag 1 september 2010 @ 20:15:05 #8
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_85961097
een "open" relatie, en dan geen condoom gebruiken :')
pi_85961604
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:29 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ja antibiotica ofzo?
Virussen reageren niet op anti-biotica. En herpes wordt veroorzaakt door een virus. Type 2 (simplex) of 4 (genitales)..

Er is wel een virusvertragend middel, acyclovir, dat bekort de duur van de blaasjes, mits je bij de eerste verschijnselen al mee begint..

Anders even pijnstillers halen ofzo....

Sterkte, TS
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_85962063
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef Bill_E het volgende:
een "open" relatie, en dan geen condoom gebruiken :')
HA HA hilarisch! :P ja met andere wel een condoom he slimmert, en we hebben ons allebei laten testen voor we zonder condoom begonnen...

Dankjewel Godshand, ik heb al pijnstillers en dat verdovende zalfje werkt ook enigzins en nee geen koortslip DemonRage :)
  woensdag 1 september 2010 @ 22:58:43 #11
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_85968772
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef sophie90 het volgende:
(we hebben een open relatie dus hij zou er niet over liegen)
:|W

Er bestaan geen fouten, alleen leermomenten. Succes.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_85970829
doe je nou alsof het je niet al te veel doet, of is dat mijn verbeelding !?
pi_85974114
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:35 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dus of jij hebt sex met iemand gehad die het heeft of hij en heeft dat niet verteld aan je.
Onzin, bijna iedereen draagt het herpes virus bij zich ( geloof 80%), of op de genitalien of op de mond, de bekende koortslip dus, sommige hebben het zelfs op hun ogen.

Je kan het overgeven via mond op geslachtsdelen, via geslachtsdelen op mond, via mond op mond of via geslachtsdelen op geslachtsdelen, zelfs via de vingers als je eerst aan een koortslip hebt gezeten en daarna aan de geslachtsdelen.

Dus kan goed zijn dat je vriend dit virus al heel lang bij zich draagt en het niet eerder heeft gemerkt en het kan zelfs dat jij het virus al lang hebt zonder dat je het eerder hebt gemerkt.

Sterker nog, als een moeder het heeft kan die het zelfs aan haar kind geven bij een natuurlijke bevalling.
De meeste lopen dit virus ook op in hun kinderjaren, daar komt dus niet eens seks bij kijken.

Hoe dan ook, meestal komt dit virus tot uiting wanneer je weerstand slecht is, het is vervelend maar je kan er gewoon heel oud mee worden, hoe gezonder je bent, hoe minder last je er van zult hebben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 2 september 2010 @ 09:28:21 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_85976672
Herpes kom je toch niet meer vanaf? De symptomen wel maar het virus hou je
pi_85976708
quote:
Op donderdag 2 september 2010 09:28 schreef Tarado het volgende:
Herpes kom je toch niet meer vanaf? De symptomen wel maar het virus hou je
Correct
pi_85995938
Volgens de huisarts kan je geen zogenaamde drager van Herpes zijn. Toch heeft mijn vriend, (ondanks SOA test bij ons beiden) herpes gekregen sinds hij met mij naar bed gaat zonder condoom. Bij hem komt het alleen steeds op zijn middelvinger naar boven in de vorm van allemaal jeukerige vochtblaasjes deze heeft hij laten onderzoeken en bleek herpes).

Op zijn penis heeft hij heel af en toe (in de afgelopen 4 jaar twee keer) een plekje, maar op de een of andere manier is dat volgens SOA tests geen herpes ook al lijkt het er in alle opzichten op (woorden van de huisarts). Ikzelf heb overigens nooit ergens last van. Dat hele virus is wat mij betreft een heel groot raadsel.
;)
pi_90814296
het valt me op dat mensen net doen alsof hun leven voorbij is als ze herpes hebben. mocht je dit lezen en net te horen hebben gekregen dat je herpes hebt; het is vervelend maar niet het einde. ik ben 24 en heb herpes opgelopen toen ik nog niet eens sexueel actief was. ik heb in al die tijd pas twee aanvallen gehad en nog niemand besmet. en de eerste aanval is verschrikkelijk. daarna stelt het niks meer voor. ook in een relatie, het is moeilijk te vertellen maar als iemand om je geeft en serieus verder wilt, is het geen probleem. eerlijkheid is wel belangrijk. maar alles komt goed. de wetenschap is al jaren bezig om een vaccin te ontwikkelen tegen het virus wat op de geteste dieren al een positieve uitwerking heeft. nu de mens nog. maar met of zonder vaccin.. je komt er boven op
  maandag 3 januari 2011 @ 22:10:45 #18
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_90815003
Goed werk TS ^O^ Dat wordt bij elke relatie uitleggen dat je Herpes hebt en dat je partner een risico loopt op beestjes.

En scharrelen zonder condoom :N Narb.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_90828695
Mijn vriendin heeft regelmatig koortslippen. Ik nooit. Ben ik dan resistent?

quote:
Wie eenmaal met het herpesvirus is besmet, draagt het virus levenslang bij zich. De meeste mensen hebben daar in het geheel geen last van. Bij sommigen treedt af en toe reactivatie op. Bij een zeer kleine groep gebeurt dat zo vaak en zo hevig dat men daar echt last van heeft. Op den duur nemen de aanvallen echter ook bij die mensen in ernst en aantal af. Door verschillende prikkels, waaronder koorts, zonlicht, menstruatie of stress kan bij hen het virus opnieuw worden geactiveerd, waarna het zich vanuit de zenuwknoop via de zenuw naar al eerder besmette huid of slijmvlies verplaatst. Hier kan dan een voor HSV-infectie kenmerkende ontsteking optreden.
Okee ik heb d'r dus waarschijnlijk geen last van.
Geen dank voor mijn genade.
pi_90828799
What happens in Vegas, stays in Vegas. Except Herpes, you take that shit home with you. :')
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:40:17 #21
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_90831953
Niet weten dat je herpes ook kan krijgen als je een condoom gebruikt. :')
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')