Volgens mij staat die bar ook nog eens op de plek waar normaal de eettafel moet staan.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:19 schreef Blauwebaret het volgende:
een terrechte klacht ! wat een beunhazen
TS keek in z'n eigen wijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:22 schreef Hyundai het volgende:
Maargoed, mij lijkt het wel grappig om te hebben. Waarom precies komt TS op zo'n pagina terecht eigenlijk?
Ik kwam die link op hyves tegen.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:22 schreef Hyundai het volgende:
Maargoed, mij lijkt het wel grappig om te hebben. Waarom precies komt TS op zo'n pagina terecht eigenlijk?
De tweede reactie =quote:Op woensdag 1 september 2010 19:24 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb het ook, wel een normale, bij het interieur passende bar![]()
De eerste reactie van gasten is meestal: Woooooooooooow gek, hebben jullie een echte bar, met een echte tap, met echt bier?
Hij is hem nu aan het kopen!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:21 schreef Rectum het volgende:
Onterechte klacht, wat een baas ben je dan. Zou me niks verbazen alsZanger
Petro
dit ook in zijn Almelose huurwoning zou hebben.
Sowieso heb jij geen echt bier...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:24 schreef .ZilveR. het volgende:
De eerste reactie van gasten is meestal: Woooooooooooow gek, hebben jullie een echte bar, met een echte tap, met echt bier?
Gaaf...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:58 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Sowieso heb jij geen echt bier...Lijkt me wel gaaf om een bar in huis te hebben, maar dan moet hij inderdaad wel in het interieur passen. Niet een omgebouwde kledingkast zoals in de OP
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:33 schreef Symphonic het volgende:
Er stond bar veel bagger in dit topic.
Trollquote:Op woensdag 1 september 2010 21:40 schreef Aethereal het volgende:
wanneer je ook lekker in je eentje met je online-vrienden World of Warcraft kan spelen.![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:33 schreef Symphonic het volgende:
quote:
Ze vindt het niet grappigquote:Geachte Thom, niet grappig
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: Marieke
E-mailadres: marieke.6yd41brx10tp87cep4u5vrr1d@zend.nu
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
[..]
Ze vindt het niet grappig
Pics van bar? Of van jou..?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:24 schreef .ZilveR. het volgende:
Postcount aan het verhogen?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:33 schreef Symphonic het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |