SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yppy had toch de boekenkaft gemaakt van Mijsje?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:20 schreef trui het volgende:
die sleutelhanger is wel des yppy's vind ik.
I know..... het is zelfs zo erg dat ik me toch maar weer heb ingelogd nadat ik al eerder had uitgelogd om toch nog even twee stukken te typen. Maar ik ben een vrouw, ik kan best F5'en en typen tegelijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef caroline88 het volgende:
Wyccie ik vind dat F5-en toch ook meedoen is hoor
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
I know..... het is zelfs zo erg dat ik me toch maar weer heb ingelogd nadat ik al eerder had uitgelogd om toch nog even twee stukken te typen. Maar ik ben een vrouw, ik kan best F5'en en typen tegelijk.
oh daarvan had ik de bevestiging gemist!!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:21 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Yppy had toch de boekenkaft gemaakt van Mijsje?
haha ik zit er wel voortdurend naast he!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:11 schreef trui het volgende:
inderdaad, lyssa = nijmegen/arnhem, dus dat is VAST ynske's swapster.![]()
Nee dus. Of heb ik het nou weer niet goed? Hmm, lastig.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:11 schreef trui het volgende:
inderdaad, lyssa = nijmegen/arnhem, dus dat is VAST ynske's swapster.![]()
lijnloos, wat leuk allemaal!!
Helemaal goedquote:Op woensdag 1 september 2010 22:11 schreef mmascha het volgende:
ikweethetikweetHet was even terugzoeken maar:
Het is....LYSSA!!!! Dankjewel! Ik vind het heel erg mooi en leuk zo bij elkaar!Dankjewel lieve Lyssa!
Edit: dat ging over de verkeerde swap.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:12 schreef mmascha het volgende:
Nee dus. Of heb ik het nou weer niet goed? Hmm, lastig.
Thanxquote:Op woensdag 1 september 2010 22:15 schreef trui het volgende:
geweldig leuk gelukt allemaal, lyssa!hoe heb je die bloemstelen eigenlijk zo stevig gekregen?
Helemaal goed!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef mmascha het volgende:
Ik zal ze voorzichtig nog wat vorm geven. Maar ze krijgen zeker een mooi plekje. Ik vind ze zo mooi! Mijn man kwam binnen:"Er is toch een pakje voor je." En we hebben het samen opengemaakt. Hij vind het ook heel mooi!
Het blijft keurig staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |