Inderdaad, respect voor de manquote:Op woensdag 1 september 2010 15:54 schreef Atreidez het volgende:
Interessante man trouwens, die t circus ooit heeft opgericht .. http://en.wikipedia.org/wiki/Adolph_Althoff
Daar zal nog wel een keer een film van komen
Ik zit nog steeds op de volg knop te drukken als ik een tekst wil invoeren en dan krijg ik weer de melding dat hij al in mijn AT staat en denk ik weer 'lul..kijk dan ook waar je op klikt'.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:05 schreef tuintegel het volgende:
Hee nu is de "volg topic" knop bij mij verdwenen , nu ja een ordinaire tvp dan maar.
Morgen wel naar het werk he!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:14 schreef Flappekz het volgende:
Goed geregeld:
Collega belt me net op, dat zijn zoon ons naar Scheveningen brengt zo. En GotC komt me na haar avonddienst weer ophalen!
![]()
Bierrrrrrrrr
Mijn neefjes ook dankzij Jill!!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:46 schreef Lovechild het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar dat circus?
Wij dus dankzij JillLeuk, want dat spul van mij is nog nooit naar het circus geweest en ik ook niet meer sinds ik kind was.
Dit dus... ik heb ook altijd een hekel aan 'gratis'.. raar eigenlijk want ik ben toch echt een rasechte Hollanderquote:Op woensdag 1 september 2010 17:05 schreef tuintegel het volgende:
Wij gaan ook, ik moet wel zeggen dat ik vaak moeite heb met gratis dingen aannemen, ik heb altijd de onbedwingbare neiging er iets voor terug te doen , dus als ik je moet helpen met sjouwen voor je nieuwe huis Jill ,
count me in! .
Ja maar de lampjes van mijn modem geven aan dat alles werkt (geen knipperende 'no cabelmuk') en zodra ik aan mijn router ga kutten dan doet hij het weer.... Kortom,..KUT!quote:
Oh daar valt verder weinig te zienquote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef tuintegel het volgende:
Dat vinden ze leuk, nu gaan we allemaal je fobo checken
Hoiquote:Op woensdag 1 september 2010 20:21 schreef Bakayo het volgende:
hello allemaal, ben nieuwsgierig naar over welke circus hier wordt gesproken?
en weet iemand mischien waar ik potje kan poolen in den haag? wilde keertje met mijn vriendin gaan poolen
op de site van de circus kan je 50% korting bon krijgen door hem te uitprinten, werkt dat echt?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:35 schreef Atreidez het volgende:
Een fipo is de first post na de openingspost
En in het centrum is mijn ervaring dat poolcentra nooit de meest sfeervolle mensen aantrekken.. Dan kan je beter op zoek gaan naar een leuk cafe waar ze dan ook een pooltafel hebben, al zie je ze dan vaak alleen bij coffeeshopsEen wat groter poolcentrum zit bij de oude haagweg op de grens met oud Rijswijk, die is wel ok. Pool Purple zou ik iig niet doen, of bestaat dat niet meer?
Ik heb geen idee, sowieso namen uit die tijd zijn vaak uit mijn geheugen gegliptquote:Op woensdag 1 september 2010 21:05 schreef tuintegel het volgende:
chinapool , met hoe heet die gekke gast nou ook al weer Appie en een Sam nog wat.
Die bestaat al een jaar of tien niet meer. Bij Rijswijk wat Atreidez zegt schijnt een leuke te zijn.
Yups. Ze zijn tegenwoordig erg blij met volk in de circussen. Veel concurentie van die Duitse/ Oost europese circussen die geen belasting hoeven te betalen enzo.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:12 schreef Bakayo het volgende:
[..]
op de site van de circus kan je 50% korting bon krijgen door hem te uitprinten, werkt dat echt?
Neen, ik ben hard aan op mn werkquote:Op donderdag 2 september 2010 10:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo dan, ligt iedereen nog op bed??
Mogguh
Hier nog een... geen zin vandaag.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neen, ik ben hard aan op mn werk
Ik ben er net uit maar ik heb dan ook tot diep in de nacht lopen spoken hier in huisquote:Op donderdag 2 september 2010 10:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo dan, ligt iedereen nog op bed??
Mogguh
Zelfkennis is een groot goed he Flappie *aait*quote:Op donderdag 2 september 2010 10:24 schreef Flappekz het volgende:
Sjonge...1 avondje bier en veel vlees, en mn lichaam is van slag![]()
Ik ga nooit meer bier drinken vlees eten bier drinken vlees eten bier drinken vlees eten bier drinken vlees eten .....
Ahhhh...nevermind
Klopt!quote:Op donderdag 2 september 2010 10:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zelfkennis is een groot goed he Flappie *aait*
Hééél gekquote:Op donderdag 2 september 2010 10:24 schreef Flappekz het volgende:
Sjonge...1 avondje bier en veel vlees, en mn lichaam is van slag![]()
Ik ga nooit meer bier drinken vlees eten bier drinken vlees eten bier drinken vlees eten bier drinken vlees eten .....
Ahhhh...nevermind
Voel je je wel alweer beter als afgelopen week?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben er net uit maar ik heb dan ook tot diep in de nacht lopen spoken hier in huis
Het was best wel groot....maar aangezien ze op vrijdag en zaterdag ook danseressen enzo rond hebben huppelen (schijnt), is het voor die avonden wel raadzaam te reserveren.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:09 schreef Atreidez het volgende:
Hoe groot was dat restaurantje Flap? Kan je er bv. zo binnen lopen op een avond, of was t afgeladen en is reserveren aan te raden?
He kut, wie wil er nou Braziliaanse danseressen rond de tafel hebben als je aan het eten bentquote:Op donderdag 2 september 2010 11:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het was best wel groot....maar aangezien ze op vrijdag en zaterdag ook danseressen enzo rond hebben huppelen (schijnt), is het voor die avonden wel raadzaam te reserveren.
Gisteravond was er nog genoeg plek over voor aanloop
Nope, heb net heftiger pijnmedicatie gekregen van de ha.. Eens kijken wat dat doet, de bijsluiter belooft niet heel veel goeds aan bijwerkingen iigquote:Op donderdag 2 september 2010 10:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Voel je je wel alweer beter als afgelopen week?
Mmm ik lees nooit de bijsluiter... daar word ik inderdaad alleen maar zieker vanquote:Op donderdag 2 september 2010 12:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nope, heb net heftiger pijnmedicatie gekregen van de ha.. Eens kijken wat dat doet, de bijsluiter belooft niet heel veel goeds aan bijwerkingen iig
Het neongele waarschuwingsstickertje op het doosje zorgde ervoor dat ik toch even nieuwsgierig werdquote:Op donderdag 2 september 2010 12:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mmm ik lees nooit de bijsluiter... daar word ik inderdaad alleen maar zieker van
Hopen dat het aanslaat!!
Wat heb je nu gekregen dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nope, heb net heftiger pijnmedicatie gekregen van de ha.. Eens kijken wat dat doet, de bijsluiter belooft niet heel veel goeds aan bijwerkingen iig
Slapen is de beste heler, althans zo ervaar ik het altijdquote:Op donderdag 2 september 2010 12:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het neongele waarschuwingsstickertje op het doosje zorgde ervoor dat ik toch even nieuwsgierig werd
Aanslaan zou wel fijn zijn ja! Lekker kunnen slapen is al de helft van de genezing. Voorlopig hoef ik 't alleen 's nachts te gebruiken en kan ik het overdag houden bij de paracetamol.
Lyricaquote:
Das behoorlijk kut. Sowieso al, maar vooral als je dan ook niet helemaal lekker bent en zoiets er ook nog bij krijgtquote:Op donderdag 2 september 2010 12:47 schreef nectarientje het volgende:
Oh de fiets is echt pleite.. Buurman had niets gezien en als zelfs de buurman al niets gezien heeft, zijn het goede dieven geweest
TXquote:Op donderdag 2 september 2010 12:42 schreef Jill-RMC het volgende:
R_B: er komt er nog eentje naar je toe
Necta: Hoe was het eigenlijk afgelopen met je fiets? Heb de spannende ontknopping gemist
En damn wat heb ik een spierpijn in mn benen. Nouja niet echt spierpijn, maar meer krampjes omdat ik stilzit achter achter bureau. Dus ben nu maar heel vaak op stap naar de printer en de waterpomp
Mmm diclofenac wil je volgens mij sowieso niet hebben hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 12:50 schreef nectarientje het volgende:
Ja nogal, maar vanwege de prednison zijn ibuprofen en diclofenac etc verboden.. Zelfs als morgen blijkt dat ik er niet allergisch voor ben, heb ik nog 10 dagen prednison en 10 dagen pijn vonden de huisarts en ik onacceptabel.
Ik heb maandenlang diclofenac geslikt, maagbeschermers waren niet nodig gelukkigquote:Op donderdag 2 september 2010 13:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
TX![]()
![]()
Als je krampjes hebt moet je maar even een beetje rekoefeningen doen (staat lullig maar helpt wel!)
[..]
Mmm diclofenac wil je volgens mij sowieso niet hebben hoor, kun je ook direct weer 'maagbeschermers' erbij slikken.
Overigens; Ik zat mijn pauze voor het gebouw te chillen daar niemand durfde te tafeltennissen.....
Komt er dus een soorte van zwerver voorbij op een kapotte fiets, slippers onder een pantalon en een gele kabouter muts op. Het mooiste was dat hij juist naar mij keek van ' Heej is dit de eerste keer dat je een kabouter ziet ofzo'.... Nog ff en het leek alsof ík vreemd was ipv hij hahaa
Ik heb gewoon een sterke maag dusquote:Op donderdag 2 september 2010 13:44 schreef GotC het volgende:
Diclofenac is een goede pijnstiller, we geven ze praktisch standaard na operaties (met maagbeschermer). Maar sommige mensen kunnen er niet tegen, worden er misselijk door. Dus..
Jongere mensen krijgen ze niet zo vaak, tenzij voorgeschiedenis van maagbloedingen.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een sterke maag dus
hahahaha ja dat zou mooi zijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:40 schreef Atreidez het volgende:
Was t niet toevallig Necta haar fietsje?
Mazzelaar,.. ik heb ze gehad en moeders ook, beiden zonder maagbeschermers en allebei kregen we erg veel last.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb maandenlang diclofenac geslikt, maagbeschermers waren niet nodig gelukkig
Dat bleek gisterenavond maar weer eensquote:Op donderdag 2 september 2010 13:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een sterke maag dus
Maar volgens jou ben ik al heul oud!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Jongere mensen krijgen ze niet zo vaak, tenzij voorgeschiedenis van maagbloedingen.
Alles is netjes binnengeblevenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat bleek gisterenavond maar weer eens
Ik zie Hilfiger jeans! (onlineshop) Eerdaags toch maar even langsgaan.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding .... voor het grootste deel dan
Voor jeans kan ik er idd ook wel terecht.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zie Hilfiger jeans! (onlineshop) Eerdaags toch maar even langsgaan.
Dat is mijn belangrijkste kledingstuk altijd hahahahaquote:Op donderdag 2 september 2010 15:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor jeans kan ik er idd ook wel terecht.
Belangrijkste niet, duurste meestal welquote:Op donderdag 2 september 2010 15:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is mijn belangrijkste kledingstuk altijd hahahaha
Dat al snelquote:Op donderdag 2 september 2010 15:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Belangrijkste niet, duurste meestal wel
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:26 schreef Barretje80 het volgende:
a4 wordt definitief verlengd
EINDELIJK!
die boskever is inmiddels ook dood ge-evolueerd!
Neeeee!! ik ga protest aantekenen....quote:Op donderdag 2 september 2010 16:26 schreef Barretje80 het volgende:
EINDELIJK!
Die in Rijswijk is evil, iig die kleine. Leuke truitjes/shirtjes hebben ze echt alleen maar in S of M en tenzij ik voor carnaval als rollade ga is dat geen optie.quote:
Yay weer een stuk breed mooi afgewerkt asfalt.....waar je maar 80 of 100 op magquote:Op donderdag 2 september 2010 16:26 schreef Barretje80 het volgende:
EINDELIJK!
Zo dat stuk A4 van Wateringen naar Delft kun je zoooooo lekker hard rijdenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:36 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Yay weer een stuk breed mooi afgewerkt asfalt.....waar je maar 80 of 100 op mag
Wegmisbruikers zie je dat stuk ook regelmatig.. Toen bv. met die Porsche die m na t wassen even droog moest rijdenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo dat stuk A4 van Wateringen naar Delft kun je zoooooo lekker hard rijdenAlleen bij de tunneltjes goed opletten voor de mobiele flitsinstallatie iin de berm
Die Porsche heb ik verkocht... .kostte teveel aan boetesquote:Op donderdag 2 september 2010 16:54 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Wegmisbruikers zie je dat stuk ook regelmatig.. Toen bv. met die Porsche die m na t wassen even droog moest rijdenMaargoed, mooi dat ie er komt, scheelt een hoop belasting op de A13.
Als iemand Gstar draagt trouwens, ik heb een outletpas, dus broeken max 50eu.
Ey, mn nieuwe allerbeste vriend!quote:Op donderdag 2 september 2010 16:54 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als iemand Gstar draagt trouwens, ik heb een outletpas, dus broeken max 50eu.
Jouw humorquote:Op donderdag 2 september 2010 16:35 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Die in Rijswijk is evil, iig die kleine. Leuke truitjes/shirtjes hebben ze echt alleen maar in S of M en tenzij ik voor carnaval als rollade ga is dat geen optie.
Vroegah hadden ze best leuke dingen bij de MaW. Tegenwoordig ga ik vaker naar de American Today en Esprit en de G-star store(G-Star store in Duitsland
)
Oe! tofquote:Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef Flappekz het volgende:
een cardigan (bruin met elleboogstukken![]()
Ik vond m in ieder geval leuk genoeg om mee te nemenquote:Op donderdag 2 september 2010 18:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oe! tofDenk dat je dat echt heel goed staat
Gefeliciteerd! Je bent een vrouwquote:Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz....ik had besloten om voor een jas en schoenen te gaan kijken. Kom thuis met 2 polo's, een overhemd, een cardigan (bruin met elleboogstukken) en een zwart colbert
, allemaal van H&M
Uiteindelijk ook niet naar MaW gegaan, heb de moeite niet genomen om eerst mn kortingsbon thuis op te halen
Qua shoppen wel jaquote:Op donderdag 2 september 2010 19:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je bent een vrouw
Ik ben (meestal) het tegenovergestelde... ik weet vooraf wát ik wil en wáár ik het ga halen. Binnen een kwartier weer weg met dát wat ik wou hebbenquote:
Als ik ergens naar op zoek ben, kan ik echt nooit iets vinden dat ik mooi genoeg vindquote:Op donderdag 2 september 2010 19:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben (meestal) het tegenovergestelde... ik weet vooraf wát ik wil en wáár ik het ga halen. Binnen een kwartier weer weg met dát wat ik wou hebben
Misschien ben ik wel niet zo moeilijkquote:Op donderdag 2 september 2010 19:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik ergens naar op zoek ben, kan ik echt nooit iets vinden dat ik mooi genoeg vind
Niet zo moeilijk als ik in ieder gevalquote:Op donderdag 2 september 2010 19:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel niet zo moeilijk
Ik zit al helemaal klaarquote:Op donderdag 2 september 2010 20:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Vergeten we vanavond niet allemaal Oh oh Cherso te kijken. Als het net zo lachwekkend is als Fans van afgelopen maandag dan wordt dit een goede avond
Inmiddels wel , kindlief is er ook helemaal weg van ( Donald Duck en spelletjes op de ipad , ze heeft haar nintendo ds niet meer nodig zegt zequote:
Haha straks wil ze er ook éénquote:Op donderdag 2 september 2010 21:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Inmiddels wel , kindlief is er ook helemaal weg van ( Donald Duck en spelletjes op de ipad , ze heeft haar nintendo ds niet meer nodig zegt ze) .
Nu ben ik er een beetje mee aan het rommelen .
quote:
Misschien heeft hij wel een keer naar je staan glurenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:13 schreef Flappekz het volgende:
Ik ken die Sniper ergens van...![]()
moet me alleen nog ff bedenken waarvan
Oe! Waar heb je er uiteindelijk een gevonden? Ik heb er volgend jaar pas een nodig, maar je kan je maar vast oriënterenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:13 schreef Barretje80 het volgende:
Zo..
na het shoppen voor een fatsoenlijk jurkje voor de komende bruiloften ben ik ook voor de TV aangeland..
ben benieuwd!!
Komen je fantasieen nu bovendrijven?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een keer naar je staan gluren
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:20 schreef tuintegel het volgende:
RB , ze kan mijn iPad gebruiken en dat doet ook grr
ohh. ik moest een niet TE net jurkje hebben dus ben bij de steps geweest..quote:Op donderdag 2 september 2010 22:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oe! Waar heb je er uiteindelijk een gevonden? Ik heb er volgend jaar pas een nodig, maar je kan je maar vast oriënterenBen getuige dus ik wil er wel iets speciaals van maken
Oe! die is wel heel leuk!quote:Op donderdag 2 september 2010 23:24 schreef Barretje80 het volgende:
ohh. ik moest een niet TE net jurkje hebben dus ben bij de steps geweest..
deze is het uiteindelijk geworden..
Mooie Melquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zo ik ben weer in het haagse, wel moe!
Dat hadden mn broertje en ik ook.....maar hijs manager van een kledingwinkel hiero dus ik denk dat we m dat wel eens gezien hebben.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:13 schreef Flappekz het volgende:
Ik ken die Sniper ergens van...![]()
moet me alleen nog ff bedenken waarvan
Ik vind hem wel de leukste van het stel om te zien . Alleen dat gedrag en die bijnamenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:37 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat hadden mn broertje en ik ook.....maar hijs manager van een kledingwinkel hiero dus ik denk dat we m dat wel eens gezien hebben.
Tis wel echt heerlijk nutteloze wegkijktelevisie
Het was zo leuk, allemaal leuke mensen!!!quote:
Gaat je vast en zeker lukken!!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Het was zo leuk, allemaal leuke mensen!!!
En het wordt wel pittig denk ik, in 8 weken mijn P halen![]()
![]()
Ik word zenuwachtig van die Joker,... dat die gast zijn harsens niet 2seconden stil kan houden zeg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik vind hem wel de leukste van het stel om te zien . Alleen dat gedrag en die bijnamenhilarisch.
waarom in 8 weken?? daar staat toch gewoon een heel jaar voor??quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Het was zo leuk, allemaal leuke mensen!!!
En het wordt wel pittig denk ik, in 8 weken mijn P halen![]()
![]()
Voortuinen, achtertuinen, hele tuinen....quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik word zenuwachtig van die Joker,... dat die gast zijn harsens niet 2seconden stil kan houden zeg.
Matsoe Matsoe lijkt meer op een westlander... keihard zuipen en dan onderuit gaan en alles vergeten hahahaa IK MAAK TUINEN!
Ik sla als ik het goed doe het 1e jaar overquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom in 8 weken?? daar staat toch gewoon een heel jaar voor??
Ik heb echt heel lang moeten lachen ... nog steeds trouwens.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voortuinen, achtertuinen, hele tuinen....
quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik word zenuwachtig van die Joker,... dat die gast zijn harsens niet 2seconden stil kan houden zeg.
Matsoe Matsoe lijkt meer op een westlander... keihard zuipen en dan onderuit gaan en alles vergeten hahahaa IK MAAK TUINEN!
Die stukjes ui...mmmmmmmmmm, die kaas...mmmmmmmm.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kap nah ..... Die mag ik niet meer van mezelf
quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Die stukjes ui...mmmmmmmmmm, die kaas...mmmmmmmm.
edit; oeps, stukje augurk op een uittreksel....
Oh vandaag zijn ze extra lekker heb ik het ideequote:Op vrijdag 3 september 2010 12:09 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
That's it....ik ga de broodjes halen![]()
*honger*
Geen draadloze....sorrie....quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:45 schreef tuintegel het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een draadloze router over voor weinig, zo niet dan ga ik over vijf minuten richting mediamarkt ...
Geen probleem , ik ga nog even doorfoeteren en stampen op de oude router en als ik daarmee klaar ben ga ik langs de winkelsquote:
Uh nee...solly.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:45 schreef tuintegel het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een draadloze router over voor weinig, zo niet dan ga ik over vijf minuten richting mediamarkt ...
Laatste weekend november zeker weer? Dan ben ik er helaas niet bijquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Omdat ik een belangrijk aandeel krijg dit jaar.... that's all i can say at the moment
Jammer,.... het is idd dat weekend.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:39 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Laatste weekend november zeker weer? Dan ben ik er helaas niet bijJammer want jouw als Sinterklaas of zwarte Piet zien zou wel heel grappig zijn.
Je gaat eindelijk iets met een staf en cement doen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Omdat ik een belangrijk aandeel krijg dit jaar.... that's all i can say at the moment
Ik hoop dat het cement ver uit de buurt blijftquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat eindelijk iets met een staf en cement doen?
Dat krijg je als je niet netjes gewoon je eigen broodjes opeet maar met collega's meegaatquote:
Dat een broodje warme beenham al genoeg is en dat ik dan niet ook nog eens een stuk cheesecake toe moet nemenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet netjes gewoon je eigen broodjes opeet maar met collega's meegaat
* spelende vrouw wat heb je nou geleerd?
* De zaal (en Kweetniet) geven applausquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat een broodje warme beenham al genoeg is en dat ik dan niet ook nog eens een stuk cheesecake toe moet nemen
Ja! Summer heeft haar draadloze router nog van haar oude huis en ik gebruik uiteraard de mijne. Dus die van haar zou je kunnen kopen voor weinig. Op MSN verder praten?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Geen probleem , ik ga nog even doorfoeteren en stampen op de oude router en als ik daarmee klaar ben ga ik langs de winkels.
Jammer, die van haar had je voor 10tje mogen hebben.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:17 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb er 1 ! Wel lief At , thanks voor het aanbod... Maar ik was al heel ongeduldig naar de winkel toen jij het schreef... Is je uitje leuk?
Specs? RB heeft de laatste tijd ook geouwehoer dus ..............quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja! Summer heeft haar draadloze router nog van haar oude huis en ik gebruik uiteraard de mijne. Dus die van haar zou je kunnen kopen voor weinig. Op MSN verder praten?
[..]
Jammer, die van haar had je voor 10tje mogen hebben.![]()
Belkin 54G heet ut. Prima voor normale thuisgebruik. Snel zat voor de meeste internetabbos tenzij je het duurste snelste abbo hebt (denk dat geen enkele FOKker dat heeft).quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Specs? RB heeft de laatste tijd ook geouwehoer dus ..............
Zij had ook ff een gloednieuwe Linksys 320N. Waardeloos ding. Je kon er niet fatsoenlijk mee internetten en internet viel steeds weg. Heel erg lang mee zitten prutsen. Ook omdat sommige sites niet bereikbaar waren door een beveiliging van Linksys die niet uitgezet kon worden op een normale manier. (uiteindelijk wel gelukt maar probleem met wisselvallige verbinding bleef) Teruggebracht en geld teruggekregen en daar deze belkin van gekocht (2ehands).quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb zelf een Linksys , loopt (herstel..liep) als een trein.
* gaat ff specs bekijken.
De mijne heeft echt altijd topwerk geleverd, zeer betrouwbaar alleen dat laatste is nu wegquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zij had ook ff een gloednieuwe Linksys 320N. Waardeloos ding. Je kon er niet fatsoenlijk mee internetten en internet viel steeds weg. Heel erg lang mee zitten prutsen. Ook omdat sommige sites niet bereikbaar waren door een beveiliging van Linksys die niet uitgezet kon worden op een normale manier. (uiteindelijk wel gelukt maar probleem met wisselvallige verbinding bleef) Teruggebracht en geld teruggekregen en daar deze belkin van gekocht (2ehands).
Ik heb er inderdaad al eentje gekocht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja! Summer heeft haar draadloze router nog van haar oude huis en ik gebruik uiteraard de mijne. Dus die van haar zou je kunnen kopen voor weinig. Op MSN verder praten?
[..]
Jammer, die van haar had je voor 10tje mogen hebben.![]()
net weg bij raften: Ubercoolquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:17 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb er 1 ! Wel lief At , thanks voor het aanbod... Maar ik was al heel ongeduldig naar de winkel toen jij het schreef... Is je uitje leuk?
Ik hoor het nu ook.....kutzooi.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:45 schreef nectarientje het volgende:
ah, mislukte formatie, hoe verrassend..
Ik ben echt heel benieuwd waar we nu op uit gaan komen.quote:
Waar is jequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:28 schreef GotC het volgende:
Ik heb me dus echt niet beziggehouden met het kabinet![]()
![]()
En dit weekend sta ik op standby voor avonddienst.. Zucht. Had liever bij m'ngezeten, maar het kon niet anders..
Mja, ik hoor dus vanavond of ik morgenavond moet werken, en morgen of ik overmorgen moet werkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Waar is jedan? Standby kun je toch gewoon lekker thuis zijn?
Ah okquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:32 schreef GotC het volgende:
Mja, ik hoor dus vanavond of ik morgenavond moet werken, en morgen of ik overmorgen moet werkenis nog op de fiets
. Ben wel erg fier op m!
Lief van jequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah okMocht je je vervelen, theetje leuten mag altijd
![]()
Ja! Supergoed van 'm! Het is ook wel echt heel erg lekker weer zeg! Moet zo nog mn half uurtje lopen, heb er vandaag duidelijk minder zin in..
Ik vind het juist fijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik hoor het nu ook.....kutzooi.
Ik ben bang dat de PvdA weer om de hoek komt kijken......quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd waar we nu op uit gaan komen.
Humbugquote:
Ze hadden natuurlijk ook een goed 'voorprogramma'. Dat scheelt een slok op een borrel denk ik. Neemt niet weg dat het een hoop kijkers zijn. Wat een goede marketingcampagne en beelden van mafketels niet kan doen zegquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:28 schreef Jill-RMC het volgende:
![]()
Twee van die gasten van Oh Oh Cherso waren net bij boulevard. Ze hebben gisteren 1 miljoen kijkers binnengetrokken op RTL5! Zijn meteen op nr 6 van best bekeken binnengekomen.
Oh en de router die je mij dus wilde verkopen... Zo 1 heb ik dus vanmiddag uitgefoeterdquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Belkin 54G heet ut. Prima voor normale thuisgebruik. Snel zat voor de meeste internetabbos tenzij je het duurste snelste abbo hebt (denk dat geen enkele FOKker dat heeft).
Ik heb zelf Sitecom gamingrouter WL308. Die zou ik niet voor 10tje wegdoen.
Twitter heeft ook goed meegeholpen. Veel buzz zodat mensen toch ff gingen kijken wat er loos wasquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk ook een goed 'voorprogramma'. Dat scheelt een slok op een borrel denk ik. Neemt niet weg dat het een hoop kijkers zijn. Wat een goede marketingcampagne en beelden van mafketels niet kan doen zeg
Ik vind twitter echt geniaal. Een heerlijk medium om tijdens een programma je mening te geven. Werkt ook goed met voetbalquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:55 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Twitter heeft ook goed meegeholpen. Veel buzz zodat mensen toch ff gingen kijken wat er loos was
Je hebt 50 Mbit verbinding van Ziggo? Waarom zo snel en zo duur? Je gebruikt vast maar een fractie van je totale snelheid? Ik heb het middensegment 15 Mbit. Prima voor af en toe downloaden en surfen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:30 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oh en de router die je mij dus wilde verkopen... Zo 1 heb ik dus vanmiddag uitgefoeterd, die was dan ook echt oud oud hoor
. Maar goed voor wat surfen was hij tot vandaag goed. Ik heb dus overigens wel het snelste internetpakket van ziggo , die mag ook wel een tandje omlaag . Daar ga ik van de week even achteraan.
Als je ff een internetkabeltje aansluit tussen je ipad (toch?) en je router zal je NOG sneller gaan. Maximale draadloze snelheid haalt het nooit bij maximale vaste kabel snelheid.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:24 schreef tuintegel het volgende:
Woohoo ik heb echt supersnel internet nu , maar dat is logisch als je van een 54g naar een 300 n gaat.
Ik zat maar met hele andere cijfertjes in mijn hoofd
Je kan een ipad niet aansluiten op de router via een kabelquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als je ff een internetkabeltje aansluit tussen je ipad (toch?) en je router zal je NOG sneller gaan. Maximale draadloze snelheid haalt het nooit bij maximale vaste kabel snelheid.
Dansen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:07 schreef Atreidez het volgende:
Zo druk dagje gehad, en na de bbq net op tijd weg voordat 70s disco.. Dat raften kan ik iedereen aanraden, dat was echt zo gaaf en helemaal niet zo moeilijk! Ben nu weer in Zmeer, en dan willen ze hier ineens naar een 80s party gaan
Eerst maar drinken, en dan vrees ik dat dat t logische gevolg isquote:
Jammer dat ik dat dan weer niet ziequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef Atreidez het volgende:
Eerst maar drinken, en dan vrees ik dat dat t logische gevolg is
He jammerquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef Atreidez het volgende:
Eerst maar drinken, en dan vrees ik dat dat t logische gevolg is
O, niet handig dan. iPhone kan je wel via usb aansluiten, dacht dat bij iPad ook het geval zou zijn. Hoe dan ook, logisch dat je met laptop wat vrijheid wilt. Ik heb mijn vaste pc ook bedraad en onze 2 laptoppen gaan via wifi tenzij ik snel wat bestanden wil uitwisselen met mijn vaste pc sluit ik het ff op de router aan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Je kan een ipad niet aansluiten op de router via een kabeldat gaat via een 3g simkaartje of wifi
.Die is juist bedoeld voor onderweg en makkelijk zonder draadjes of dergelijke
.
Via de kabel gaat het nog altijd het snelst , maar ik heb geen zin in kabels door mijn hele huis voor 1 laptop , plus het is nu al een hele verbetering gelukkig.
Alleen maar tegenover Minitegel?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
@tegel; ik heb ze ook gezegd dat ze (mochten ze jullie tegenkomen) ze zich gedragen tegenover mini
Jari zei dat hij zich zou gedragen hahahaha
Hoe moet die van jou genoemd worden? Lovechild's child? MiniLovechild?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Alleen maar tegenover Minitegel?
MiniLovequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:32 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe moet die van jou genoemd worden? Lovechild's child? MiniLovechild?
afhankelijk van jongetje (miniSol) of meisje (miniSum) denk ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:38 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe zou die van mij en summer genoemd moeten worden? MiniSolidSummer? MiniSolSum?
Nee, jij hebt mini(monster) eigen gemaakt. Nu heet je Tuintegel en is het een verbastering naar Minituintegel gewordenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:42 schreef tuintegel het volgende:
Die van mij noem ik doorgaans gewoon bij haar naam. Ik dacht dat mini gewoon algemeen voor kinderen werd gebruikt, of uk .
Het wordt een jongen dus miniSol gaat ie heten op FOKquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
afhankelijk van jongetje (miniSol) of meisje (miniSum) denk ik
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, jij hebt mini(monster) eigen gemaakt. Nu heet je Tuintegel en is het een verbastering naar Minituintegel gewordenKlinkt ook wel liever dan monster eigenlijk
blij dat ze daar zitten en niet hierquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Net oh oh cherso gezien, hoe beschamend![]()
In Muzee Scheveningen is een leuke tentoonstelling over het surfenquote:
bij een links kabinet zal ik helaas moeten emigreren. mijn schouders zijn al overbelast.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:41 schreef Be-Smart het volgende:
* Be-Smart verheugt zich op een PVV'er vrije binnenstad.
Nee ze moeten tegen iedereen braaf zijn maar ze hebben elkaar al een keer ontmoet in een ballenbak en dat ging niet helemaal perfect hahhahaa. De jongste van mijn zus wist gisteren nog exact hoe of watquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Alleen maar tegenover Minitegel?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
bij een links kabinet zal ik helaas moeten emigreren. mijn schouders zijn al overbelast.
De oudste keek me aan van 'waar heb je het over' , de jongste keek me aan en stak zijn vingertje op 'ome RB ik weet het nog!'. hahahaaquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:00 schreef tuintegel het volgende:
Precies die twee hebben al eens een klein oorlogje gehad hahaha . Ik ga wel gezellig naast je zus zitten :p .
En je pakje?quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Overigens.... zojuist toen ik wakker werd ben ik de grootste spin tot nu toe tegengekomen in mijn huisje.. .fucking hell, dit keer schrok ik zelfs. Om vervolgens natuurlijk in mijn supermanpak de spin te overwinnen @!. Het is weer veilig hier
He gats! Dat zijn wel heel veel afvallers.. Zondequote:Op zaterdag 4 september 2010 12:39 schreef Lovechild het volgende:
Vloekerdevloek, wij geven een feestje, zijn er van de 36 berekende mensen nog 25 over![]()
Dus...als er iemand vanmiddag zin heeft in een feestje met veeeel (gratis!) eten en drinken, pm maar voor de lokatie. Je moet alleen een cadeautje voor een 7-jarig meisje meenemen
Dat zekerquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
He gats! Dat zijn wel heel veel afvallers.. ZondeMaar het kan nog steeds wel een heel fijn feestje worden!
Het pakje is gelukkig heel gebleven (is natuurlijk wel onverwoestbaar!) en er zijn geen vlekken op gekomenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En je pakje?![]()
Mijn katten hadden woensdagavond een enorme te pakken.. Ik hoorde ze als een malloot door de woonkamer rennen, toch even kijken en op het moment dat ik de woonkamer inloop hoor ik *KRAK* Was Joepje net vol enthousiasme aan z'n tussendoortje dat nog spartelde begonnen *ril*
Nou ik vind het nog veel mensen om in je eigen huis te hebben hoor......quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
Alleen de noodzaak om het buitenshuis te vieren is een beetje weggevallen nu.
Oh gelukkig maarquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het pakje is gelukkig heel gebleven (is natuurlijk wel onverwoestbaar!) en er zijn geen vlekken op gekomen![]()
Hier in huis is het met 2 al volquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Ligt er natuurlijk aan hoe groot je huis is. Bedoel heb het hier al benauwd met 6 mensen in de woonkamer
Tis echt raar, heb in juni echt mega zitten zoeken naar mn paspoort omdat mn ID-kaart bijna verliep. Zonder resultaat. Nu is mn ID-kaart dus verlopen en ik ben te lui om nieuwe pasfoto's te maken en naar het stadsdeelkantoor te gaan, dus besloot nieuwe zoekpoging te ondernemen. Begin in 't laatje waar ik dus bijna zeker wist dat ie lag, maar waar ik m in juni niet kon vinden en nu pak ik m in 1x eruit :S
Kan het hier makkelijk kwijt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Ligt er natuurlijk aan hoe groot je huis is. Bedoel heb het hier al benauwd met 6 mensen in de woonkamer
Ik heb niemand nog gezien vandaagquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:33 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb Nectarientje gezien. En zij is ook lief, minitegel vind dat ook hihi
RB vind je 25 mensen veel , haha dan had je hier verleden week moeten zitten. Ik ben blij dat ik een tuin heb en dat het toen mooi weer was. Je hebt vandaag ook lekker het weer mee lovechild! En ach er hoeven niet veel mensen te zijn om een verjaardag leuk te maken toch.
Ik heb GotC gezienquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb niemand nog gezien vandaag![]()
![]()
Nou 25 is op zich niet veel maar zie jij het hier gebeuren?, wellicht in de zomer als ze in de tuin kunnen staan
Serieus ? haha ik ben niks bijzonders hoorquote:
En dat allemaal door een patatje ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:53 schreef tuintegel het volgende:
Maar ik ga morgen naar de sportschool , finally.
nee ik ben verleden week (nou ja anderhalve week dan) geleden ook geweest .. ik probeer op te bouwen met 1 keer per week naar meerdere keren per weekquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En dat allemaal door een patatje ?
Nope.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:33 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb Nectarientje gezien. En zij is ook lief, minitegel vind dat ook hihi
RB vind je 25 mensen veel , haha dan had je hier verleden week moeten zitten. Ik ben blij dat ik een tuin heb en dat het toen mooi weer was. Je hebt vandaag ook lekker het weer mee lovechild! En ach er hoeven niet veel mensen te zijn om een verjaardag leuk te maken toch.
Ik had het kunnen zijn! Heb vandaag een jurkje aanquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou ben weer terug van de boodschappies en ben ook iemand tegengekomen. Lang niet zo leuk als Nectarientje en Tegel maar ach. Van een afstand dacht ik; hee, wat zie ik, lange benen, kort rokje....... een paar meter later bleek het Kim Holland te zijn, dat valt dan weer flink tegen![]()
Nee Wateringsche Veld, ... volgens mij heeft ze (of had ze) daar nog een woning ook.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:04 schreef Atreidez het volgende:
Wat zei je RB, Haai haai?In de boogaard geweest dan? Daar liep ze vaak rond vroeger, maar weet niet of ze nog in Rijswijk woont..
Ik ga een beetje op adem komen vandaag en straks om 16.00 nog ff de zee op met een kotter om wat as uit te strooien van gecremeerde diertjes.. Mooi weer iig
lange benen en jurkjes...mmmmmmmquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik had het kunnen zijn! Heb vandaag een jurkje aan![]()
Net even naar 't winkelcentrum geweest en pijnmedicatie is fijn maar ik heb nu echt teveel gedaan
Geeft toch helemaal niks , maar lijkt me leuk voor de volgende keerquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:10 schreef nectarientje het volgende:
Ow TT, volgende keer bied ik je wel koffie of thee aanBedacht het me pas toen jullie al beneden waren
Moet ik hem pakken? Ik doe het hoor , stap direct in mijn auto!quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:20 schreef tuintegel het volgende:
bah wat asocialen op de weg zeg!!!keer duizend! Ik reed net richting kijkduin gezellig een ijsje halen met uk , komt er een groene peugeot aanstormen op de rechterbaan (linkerbaan reden al wat autos) , heel dicht op mij en toeteren met handgebaren , ik reed al 60
.
Toenuiteindelijk langs mij en vol op zijn remmen , proberen uit te stappen en samen met zijn vrouw heel aso schelden... misschien dacht ie dat ik iemand anders was want hij was echt vanuit het niets zo agressief op mij gericht.
Jammer dat ik alleen de eerste 2 cijfers van zijn kenteken nog weet anders had ik echt aangifte gedaan ..
Ik zit nu aan de eettafel met een vers sinaasappelsapje met frambozen en bramen, krantje erbij en pootjes hoog.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
lange benen en jurkjes...mmmmmmm
De rest van de dag moet je gewoon lekker rustig aan doen, genieten van het zonnetje (zei hij vanachter de pc)
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de eettafel met een vers sinaasappelsapje met frambozen en bramen, krantje erbij en pootjes hoog.
Nah het was echt zo raar ... het was nog een redelijk op leeftijd stel ook , ik denk zo in de vijftig ... ik kan ook niks raars gedaan hebben want ik zag hem in mijn binnenspiegels echt hard aan komen rijden en dacht nog oh die gaat naar links en haalt me in.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Moet ik hem pakken? Ik doe het hoor , stap direct in mijn auto!
Nee zonder dollen, teringhufters, ik heb er ook een schijthhekel aan. Of van die mensen die dik door rood rijden,.... daar kan ik zo kwaad om worden.
Wat een weirdo's. Maar idd mss dachten ze dat je iemand anders was ofzo.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:20 schreef tuintegel het volgende:
bah wat asocialen op de weg zeg!!!keer duizend! Ik reed net richting kijkduin gezellig een ijsje halen met uk , komt er een groene peugeot aanstormen op de rechterbaan (linkerbaan reden al wat autos) , heel dicht op mij en toeteren met handgebaren , ik reed al 60
.
Toenuiteindelijk langs mij en vol op zijn remmen , proberen uit te stappen en samen met zijn vrouw heel aso schelden... misschien dacht ie dat ik iemand anders was want hij was echt vanuit het niets zo agressief op mij gericht.
Jammer dat ik alleen de eerste 2 cijfers van zijn kenteken nog weet anders had ik echt aangifte gedaan ..
Ik moet er nog steeds een beetje bizar om lachen , hij kwam echt vanaf ver aanrijden in mijn achteruitkijkspiegelquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:34 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Wat een weirdo's. Maar idd mss dachten ze dat je iemand anders was ofzo.
Das altijd een nadeel als de zon schijnt in Scheveningen en Kijkduin....dan kom je echt de meest vreemde mensen tegen![]()
Straks nog boodschappen doen....ook altijd zo leuk om te doen op zaterdag
Hoe waren je dansmoves gisteravond?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:04 schreef Atreidez het volgende:
Ik ga een beetje op adem komen vandaag en straks om 16.00 nog ff de zee op met een kotter om wat as uit te strooien van gecremeerde diertjes.. Mooi weer iig
Smakelijk!quote:
Wat een luxe. Mams zeker?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Smakelijk!
Er gaat hier zo voor me gekookt worden *blijft lekker zitten op de bank met pootjes hoog*
Nee, die is gelukkig weer wegquote:
Bescheidenquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:21 schreef nectarientje het volgende:
Hoe waren je dansmoves gisteravond?
Haha ik ken het gevoel. Ze bedoelen het goed maar ondertussen.....quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, die is gelukkig weer wegIk werd nu wel echt heel nerveus van d'r, twee keer in een week is duidelijk te veel voor ons
Dat hadden we even rustig moeten opbouwen.
Ah, je hebt nieuwe moves! Met net zulke beeldende namen? Of denk ik er nu teveel van?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:51 schreef Atreidez het volgende:
BescheidenDe 'helicopter' die Air kent is al lang geleden neergestort
Precies. Van eens per 3 maanden naar 2 keer in een week is ook gewoon te enthousiast. Dat trekt niemandquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Haha ik ken het gevoel. Ze bedoelen het goed maar ondertussen.....
Vroegah, dan kon ik wel lekker uit me dak gaan, maarja, dan ging je ook meer voor de muziek.. Nu was t meer voor de gezelligheid. Denk ook niet dat mijn moves als nieuw bestempeld kunnen wordenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:08 schreef nectarientje het volgende:
Ah, je hebt nieuwe moves! Met net zulke beeldende namen? Of denk ik er nu teveel van?
Vroeger was goed! Ik zou best nog es zo'n avondje willen overdoen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:18 schreef Atreidez het volgende:
Vroegah, dan kon ik wel lekker uit me dak gaan, maarja, dan ging je ook meer voor de muziek.. Nu was t meer voor de gezelligheid. Denk ook niet dat mijn moves als nieuw bestempeld kunnen wordenDe credit voor de beeldende namen ligt overigens volledig bij Air.
Gaan dan!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:30 schreef AirwiN het volgende:
Vroeger was goed! Ik zou best nog es zo'n avondje willen overdoen.
De enige manier waarop ik dat zou willen is door een jaar of tien terug in de tijd te gaan. Ieder ander alternatief is bij voorbaat kansloos.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:38 schreef nectarientje het volgende:
Gaan dan!Kijk of je oude tijden kan doen herleven
dan blijft het bijquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:39 schreef AirwiN het volgende:
De enige manier waarop ik dat zou willen is door een jaar of tien terug in de tijd te gaan. Ieder ander alternatief is bij voorbaat kansloos.
Ik dacht meer aan:quote:
Te lui om te zoeken.quote:
Mijn hemel, straks moet je gewoon een goed gesprek voeren met je vriendin.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:23 schreef Flappekz het volgende:
D'r is vanavond echt nix leuks op tv
Die is aan het werk.....quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn hemel, straks moet je gewoon een goed gesprek voeren met je vriendin.
Een geluk bij een ongeluk.quote:
Misschien?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:34 schreef Flappekz het volgende:
Mja, misschien heb je wel gelijk ook....
Hrmpf!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |