Dan ben je het punt ook kwijt.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Ok ok, de volgende keer laat ik het topique gewoon wel 20 minuten stil liggen. Echt.
Ooit over die brug gereden met de trein, was leuk.quote:
Best, doe maar. Hoe denk jij tempo in het topic te houden door een vraag goed te beantwoorden en er dan vandoor te gaan zonder een nieuwe vraag te stellenquote:Op woensdag 1 september 2010 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Ok ok, de volgende keer laat ik het topique gewoon wel 20 minuten stil liggen. Echt.
Deventer?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ooit over die brug gereden met de trein, was leuk.
In welke plaats wordt ieder jaar in augustus 'de grootste boekenmarkt van Europa' gehouden?
Nee even serieus. Als je geen nieuwe vraag kunt stellen, waarom laat je de vraag dan niet even openstaan voor een ander. Dan is er geen ergenis en kan het spel gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Lezen is een vak he? Ik had ook een kwartier weg kunnen blijven zonder dat ik de mogelijkheid heb gegeven aan een ander een nieuwe vraag te stellen.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:21 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Best, doe maar. Hoe denk jij tempo in het topic te houden door een vraag goed te beantwoorden en er dan vandoor te gaan zonder een nieuwe vraag te stellen
Dus je moet eigenlijk bedankt worden voor het halen van een punt?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lezen is een vak he? Ik had ook een kwartier weg kunnen blijven zonder dat ik de mogelijkheid heb gegeven aan een ander een nieuwe vraag te stellen.
Tja, ik moest inderdaad even plotseling weg. Dat weet ik toch ook niet op t moment dat ik die vraag beantwoord?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:22 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Nee even serieus. Als je geen nieuwe vraag kunt stellen, waarom laat je de vraag dan niet even openstaan voor een ander. Dan is er geen ergenis en kan het spel gewoon doorgaan.
Het kan altijd een keer gebeuren dat je plotseling weg moet, maar dit was 2de keer in 10 minuten dat iemand die de vraag goed had geen nieuwe vraag stelt....
Geen woorden in mijn mond leggen, dat is niet netjesquote:Op woensdag 1 september 2010 13:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dus je moet eigenlijk bedankt worden voor het halen van een punt?
De regels werken al 2029 delen op dezelfde manier zodat het voor iedereen leuk blijft. Als het spel stil ligt is gewoon vervelend, als plots iemand anders een nieuwe vraag moet gaan verzinnen ligt het spel sneller stil.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Herstel, 15 minuten. Langer was ik niet weg. Maar goed, lekker blijven regelneuken.
Net zo als ik tegen Aalbers zei: Antwoord dan niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lezen is een vak he? Ik had ook een kwartier weg kunnen blijven zonder dat ik de mogelijkheid heb gegeven aan een ander een nieuwe vraag te stellen.
Precies. Nu weer verder spelen, voor meer onenigheid is er het discussietopic.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Net zo als ik tegen Aalbers zei: Antwoord dan niet.
Dan is er geen ergenis en hoeven we dit geneuzel niet te hebben.
Ik. Wist. Dat. Op. Dat. Moment. Nog. Niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Net zo als ik tegen Aalbers zei: Antwoord dan niet.
Dan is er geen ergenis en hoeven we dit geneuzel niet te hebben.
Juist. NASA stuurt de eerste humanoïde robot in de ruimte, ter assistentie van de aanwezige astronauten.quote:
De avondetappe was volgens mij een onderdeel van Studiosportzomer en idd R.I.P Jean...quote:Op woensdag 1 september 2010 13:51 schreef lubje25 het volgende:
heette het dit jaar niet gewoon studio sportzomer?
Stand deel 2029quote:
Stand deel 2029quote:
Netjes, had er nog nooit van gehoord!quote:
Stand deel 2029quote:
Blister pack inderdaad.quote:
Stand deel 2029quote:
Derby der Lage Landenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Welke naam word er ook wel gebruikt voor de interlands tussen nederland en belgie
quote:
dat stukje ga ik niet moeilijk over doen. Quyxz_ maakte sowieso de vraag afquote:Op woensdag 1 september 2010 15:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik twijfel of ik er over moet muggenziften dat het officieel 'der' moet zijn.
Juistquote:
Ja en de Oude Haagweg en vooral alle tramhaltes, waardoor al vele steden afvielen.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:26 schreef GimmeGore het volgende:
het Hagaziekenhuis is daarentegen wat minder misleidend
Ik zag eerst Escamplaan en daarna Hagaziekenhuis.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja en de Oude Haagweg en vooral alle tramhaltes, waardoor al vele steden afvielen.Dat besefte ik mij ook pas na de post.
Geen andere vraag!quote:
typfoutjequote:Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef tomtomaat het volgende:
EK Duitsland Turkije
WK nog niet bekend
dat zijn ze allebeiquote:
Die doen dus weer niet meequote:Op woensdag 1 september 2010 16:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
typfoutje![]()
Daarnaast zitten Azerbeidjan, Kazachstan en Oostenrijk ook nog in de groep.
quote:
quote:
quote:
Dad's Armyquote:Op woensdag 1 september 2010 16:36 schreef De_Hertog het volgende:
Welke serie werd in Nederland uitgezonden onder de titel 'Daar komen de schutters'?
Stand deel 2029quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de hoofdstad van Benin?
quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 17:09 schreef GimmeGore het volgende:
Zat ik er toh best wel dicht bij met mijn Gecombineerd dierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
Stand deel 2029quote:
quote:
Heb ik al vaak gevraagd héquote:
Yaku behoort daar niet toe...quote:Op woensdag 1 september 2010 18:39 schreef banaantjeEE het volgende:
Yaku is het enige eiland dat ik er ken
Van Hokkaido, Honshu, Shikoku en Kyushu zocht er 2. Ik gooi er wel een nieuwe vraag in.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:41 schreef tomtomaat het volgende:
De grootste eilanden zijn,
,
en
, die samen 97% van de totale oppervlakte van Japan beslaan.
Van die 4 wil er 2.....
Heb ik later veranderd. Sorry als dit niet duidelijk was....quote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef Aap_2 het volgende:
De originele vraag was "Noem 2 japanse eilanden" toch?
Krijg je alsnog het punt...quote:
Kijk zloty klinkt al wat bekender.quote:
quote:
Ouderdom strikes again.quote:
quote:
Dat gaat over De Cock, niet Baantjerquote:Op woensdag 1 september 2010 20:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Zijn voornaam is Jurriaan
Das al dak erover weet
Nee.quote:
Logisch natuurlijk, voor zo'n ras-Amsterdammerquote:
Marjan Mulder heeft heel veel seizoenen meegedaan, dus dat is goed. Verder o.a. Martin Schwab en Serge Henri Valke.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Piet Römer
Victor Reinier
Marjan Mulder
Stand deel 2029quote:
quote:
Stand deel 2029quote:
Stand deel 2029quote:
Juist Avro's TopPop danseresquote:
Stand deel 2029quote:
Flitspaal +1quote:
Inderdaad. Niet met Angelina getrouwd. Wel trouwens met Gwyneth Paltrow verloofd geweest.quote:
Stand deel 2029quote:
Stand deel 2029quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Flitspaal + 1quote:
Stand deel 2029quote:
Oh jaquote:
Aap_2 + 1quote:
Juist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Louis De Funesquote:
gechecktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |