Gewoon Navigon dusquote:Op woensdag 1 september 2010 12:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)Phone-gebruikers.htm
Golf 5 jonge!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:48 schreef Patje1987 het volgende:
crv ik heb wel een auto, waarom zou ik anders die navigatie nodig hebben?
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:48 schreef Patje1987 het volgende:
Jaquote:Op woensdag 1 september 2010 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
TT
Ik ben hem ook aan het downloaden.... duurt laaaaaang!
Die navigatie he
Je hebt beet! Ophalen jonge!quote:
Er staat heul geen iPhone 4.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:49 schreef Patje1987 het volgende:
iPhone 4 moet worden veranderd in Patje1987, DO IT NAO BENNY
PETITIE VOOR TT WIJZIGING NAAR: GEFELICITEERD LLquote:
VOORquote:Op woensdag 1 september 2010 12:50 schreef crv het volgende:
[..]
PETITIE VOOR TT WIJZIGING NAAR: GEFELICITEERD LL
Ik ben voor
quote:
nodigquote:Op woensdag 1 september 2010 12:48 schreef Patje1987 het volgende:
0664721935quote:Op woensdag 1 september 2010 12:51 schreef Graseter het volgende:
Patjen, wat is jouwen mobielen nummer?
quote:
Nouja nodig is nou ook weer niet het goede woord, handig. Als ze ergens aan de weg bezig zijn is het makkelijk dat hij opnieuw de route voor je uitrekent.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nodig![]()
Waar is de tijd dat iedere man kon kaartlezen?![]()
Ik heb het in ieder geval nog nooit mee gemaakt.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:51 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer kan je geen smileys meer in de TT doen?
Ik kan nog steeds kaarlezenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nodig![]()
Ik kan het nog steeds goedquote:Op woensdag 1 september 2010 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nodig![]()
Even downloaden dan wacht, heb alleen ping.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:55 schreef Graseter het volgende:
Patrick wat is dit voor ongein?
Jij hebt geen whatsapp zie ik!
lekker handig idd een navi op zo'n klein kloteschermpje (zeker als de zon schijnt)quote:Op woensdag 1 september 2010 12:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds kaarlezen
Maar een mobieltje (wat ik toch altijd op zak heb) vind ik handiger dan een hele kaart steeds meenemen
Ik zette "iPhonequote:Op woensdag 1 september 2010 12:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval nog nooit mee gemaakt.
Je wordt er lui van. En dom.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nouja nodig is nou ook weer niet het goede woord, handig. Als ze ergens aan de weg bezig zijn is het makkelijk dat hij opnieuw de route voor je uitrekent.
Oke ik zie wel als je het hebt gedownload.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Even downloaden dan wacht, heb alleen ping.
Schermpjes die zich aanpassen aan het lichtquote:Op woensdag 1 september 2010 12:55 schreef crv het volgende:
[..]
lekker handig idd een navi op zo'n klein kloteschermpje (zeker als de zon schijnt)
Jouw sigquote:Op woensdag 1 september 2010 12:55 schreef Graseter het volgende:
Patrick wat is dit voor ongein?
Jij hebt geen whatsapp zie ik!
ik ook vaak.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds goed
Maar jah, als ik ergens 1 keer geweest ben, dan heb ik al geen kaart meer nodig of wat dan ook
Heb het nuquote:Op woensdag 1 september 2010 12:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oke ik zie wel als je het hebt gedownload.
Nu weten we wel dat je een aaifoon hebtquote:Op woensdag 1 september 2010 12:58 schreef Graseter het volgende:
Dit scHerm lijkt wel nep, zo scherp.
Zeker weten?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:02 schreef crv het volgende:
[..]
Nu weten we wel dat je een aaifoon hebt
Ik mail het gelijk door naar mijn familie!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-lindsay-lohan.html
voorpaginanieuws, dat begrijp je.
idd, ook mensen die BLIND op de tomtom rijden ....quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:58 schreef Graseter het volgende:
Dit scHerm lijkt wel nep, zo scherp.
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-lindsay-lohan.html
voorpaginanieuws, dat begrijp je.
Ik mis nog even de verhalen over geMacGyverde antennes en zoquote:Op woensdag 1 september 2010 13:02 schreef crv het volgende:
[..]
Ach jah, ze moeten erover kunnen praten he.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:02 schreef crv het volgende:
[..]
Wildfirequote:Op woensdag 1 september 2010 13:05 schreef iBenny het volgende:
Wat voor telefoon heb jij eigenlijk Ll?
Neuh. Hoewel ik die tetten van Lindsay weleens wil proberenquote:Op woensdag 1 september 2010 13:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wil je Jim nu ook zo graag aanraken?
Ohw ja, die had je gewonnen toch, ofzo?quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Hoewel ik die tetten van Lindsay weleens wil proberen
Joah. Bevalt goed.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, die had je gewonnen toch, ofzo?
Is eigenlijk een soort kleine Desire toch?quote:
hier werd ik gek van die vakantiegangersquote:Op woensdag 1 september 2010 13:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd, ook mensen die BLIND op de tomtom rijden ....
Rechts aanhouden richting eindhoven.
Alleen de situatie is veranderd dus eindhoven is nu links aanhouden.
Dan raar vinden dat ze fout rijden.
je bent zwanger?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssssssss!
Het is gelukt?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Jullie ook zwanger?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
ik moet binnenkort ook aan een nieuwe als ik weggaat bij mijn baas.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach jah, ze moeten erover kunnen praten he.
Best begrijpelijk als je dure prutzooi koopt
Want uiteindelijk betaal je het merk
quote:
negeren. Een paar van die meldingen kan geen kwaad, het moeten er niet te veel worden. En je moet mogelijk achteraf je PCI-apparaten even missen totdat je een goede pci.sys hebtquote:Op woensdag 1 september 2010 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
kut
Krijg nu de melding: het bestand pci.sys is beschadigd....
zal wel een fout op de cdrom zijn denk ik
wat is PCI eigenlijk?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
negeren. Een paar van die meldingen kan geen kwaad, het moeten er niet te veel worden. En je moet mogelijk achteraf je PCI-apparaten even missen totdat je een goede pci.sys hebt
borden lezen is ook zo moeilijkquote:Op woensdag 1 september 2010 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
hier werd ik gek van die vakantiegangers
Bij basel gaat de rijksweg met 2 rijstroken gewoon linksom en er is 1 uitvoegrijstrook rechts de stad in.
Al die Navi's bleren "links aanhouden" o.i.d. en al die koeien gaan onmiddelijk naar de linkerbaan en blijven daar plakken tot ze er na de bocht achterkomen dat ze ook gewoon de rechter van de 2 banen hadden kunnen houden. Wat ze ook gewoon op de borden voor de bocht DUIDELIJK hadden kunnen lezen.
Wat mij betreft komt er een examen voor NAVI gebruik. ik vind het er niet bepaald veiliger op geworden
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Jean Nelissen, de oud-wielercommentator overleden. Die hadden we best kunnen noemen een paar dagen geleden.
wie is da ?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Jean Nelissen, de oud-wielercommentator overleden. Die hadden we best kunnen noemen een paar dagen geleden.
Ik wilde het net zeggenquote:Op woensdag 1 september 2010 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
oeg ?quote:
Die zuipschuit toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja klopt. Wat mindere specs dan de Desire. Qua looks en bediening e.d. gewoon vergelijkbaarquote:Op woensdag 1 september 2010 13:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is eigenlijk een soort kleine Desire toch?
Ik van N95(Symbian) naar Desire(en dus Android) gegaan... Ik wil niet eens meer anders
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zet in op deze maand Willeke Alberti
Thanks bellabeebquote:Op woensdag 1 september 2010 13:31 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Vervang Josephine door Ll.
Deze kende ik welquote:Op woensdag 1 september 2010 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen
Weer niemand punten
Ook deze ken ik niet
De cd-roms waren dus gewoon stukquote:Op woensdag 1 september 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap hier he-le-maal niks van
Wim Kokquote:Op woensdag 1 september 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zet in op deze maand Willeke Alberti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |