D.eejjjjjjjjquote:
Gefeliciflapperstaartquote:
Dus? Die heb ik niet, dus daar heb ik niets aanquote:Op woensdag 1 september 2010 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
Op Android heb je gewoon siewosie gratis navigatie. Met file-updates
Dankuquote:
Ja ik kreeg net een mailtje dat een andere collega al om 10u taart had, nou mooi dan tochquote:Op woensdag 1 september 2010 09:08 schreef crv het volgende:
LL van Harte gefelicieerd![]()
Ook voor jou een taartje [ afbeelding ]
Mogge Patjequote:Op woensdag 1 september 2010 09:16 schreef Patje1987 het volgende:
Goedemorgen iedereen en LL Gefeliciteerd
crvquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:24 schreef Desunoto het volgende:
Dan heb je talent Of gewoon te veel vrije tijd
Als jij er bent is het al druk genoegquote:Op woensdag 1 september 2010 09:41 schreef Crazy-M het volgende:
wakkadieboemie
wordt al drukker hier
Tombooooooooooooooooooooooquote:
Dankjequote:Op woensdag 1 september 2010 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
Gefeliciteerd Loveless
![]()
![]()
![]()
Dat je nog maar lang een lekkere jonge blom mag blijven
quote:
Hey kleinequote:Op woensdag 1 september 2010 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
Gefeliciteerd Loveless
![]()
![]()
![]()
poesiemauwquote:Op woensdag 1 september 2010 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
Gefeliciteerd Loveless
![]()
![]()
![]()
Nee, en nee. Ben vandaag ook gewoon aan het werk en vanavond college, dus er is weinig 'jarigs' aanquote:Op woensdag 1 september 2010 09:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je al cadeautjes gehad en is er al live voor je gezongen?
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hai
![]()
Oh erg, mensen denken dat ik een poes ben
Hee Bennyquote:
Neequote:Op woensdag 1 september 2010 09:53 schreef crv het volgende:
[..]
Hee Benny![]()
Gaan we de TT nog aanpassen voor LL ?
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, en nee. Ben vandaag ook gewoon aan het werk en vanavond college, dus er is weinig 'jarigs' aan
Ach stikt man halve gekquote:Op woensdag 1 september 2010 09:44 schreef crv het volgende:
[..]
Als jij er bent is het al druk genoeg
Goedemorgen Mevrouwquote:
Daar gaat de rust ... Miauw is er weerquote:Op woensdag 1 september 2010 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
Gefeliciteerd Loveless
![]()
![]()
![]()
Nummer?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, en nee. Ben vandaag ook gewoon aan het werk en vanavond college, dus er is weinig 'jarigs' aan
moggelquote:
Oh, dan krijg jij last van onrust?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
Daar gaat de rust ... Miauw is er weer
Morgequote:
Morgan Patjanquote:Op woensdag 1 september 2010 09:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Gefeliciteerd Loveless85
Haha dat bedoelde ik! maar je hebt geluk Ll, ik ben niet bij stem vandaagquote:Op woensdag 1 september 2010 09:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* telefoonnummer opzoekt voor serenade *
Das discriminasie. Voor de vrouwen hier doe je dat welquote:
Beter dan helemaal Crazyquote:
jah jij bent altijd zo drukquote:Op woensdag 1 september 2010 09:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, dan krijg jij last van onrust?
Beter helemaal dan een halvequote:
quote:
Wicked !!!quote:
morge C_Aquote:Op woensdag 1 september 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ll nogmaals gefeliciteerd
Nogmaals dankquote:Op woensdag 1 september 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Morgequote:Op woensdag 1 september 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Werken jullie al met laptops? Zo modernquote:Op woensdag 1 september 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
Thanksss
Nicebinnenkort nieuwe laptops op het werk
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Werken jullie al met laptops? Zo modern![]()
* -Miauw-probeert te Fokken met IE6 en schrijft intussen document in Office 2003
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens zitten we hier verder nog op XP, Office 2003, en IE7. Maar ik gebruik Firefox om te FOK!kuh
En thuis Windows 7 en Office 2010![]()
Geek!
Oh, wauwquote:Op woensdag 1 september 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Dit is nog een 'oud' bedrijf als ik het vergelijk met sommige anderen opdrachtgevers waar ik werkte. Maar desktops worden hier sowieso langzaamaan uitgefaseerd. Op wat uitzonderingen na (callcenters waar iedereen op iedere werkplek moet kunnen werken bv.) worden er aan nieuwe medewerkers alleen nog laptops geleverd. En de oude is nu end-of-life bij de leverancier. Dus komt er een nieuwe.
En denk ik dat zodra die er is mijn laptop wonderbaarlijk defect raakt
Oja, ik moet ook echt Office 2010 aanschaffen!quote:Op woensdag 1 september 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens zitten we hier verder nog op XP, Office 2003, en IE7. Maar ik gebruik Firefox om te FOK!kuh
En thuis Windows 7 en Office 2010![]()
Geek!
Altijdquote:Op woensdag 1 september 2010 10:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pff, wat loop jij altijd af te geven
Nou over Quark zat je ook al zo te miepenquote:Op woensdag 1 september 2010 10:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Altijd![]()
Ik vind office 2007 en 2010 echt totaal niet fijn
En een postduifquote:Op woensdag 1 september 2010 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon ouderwets met pen en papier en een abacus!
Thuis Compaq laptop met Vistaquote:Op woensdag 1 september 2010 10:39 schreef Crazy-M het volgende:
Hier bij de klant:
Servers - Win2008
Clients: XP - Win 7 uitrol is al bezig
Office: 2007 - overstap naar 2010 wordt aan gewerkteerste liggen in de test fase
IE: IE8
Tegenwoordig gebruikt niemand Quark meer in de grafische industrie.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou over Quark zat je ook al zo te miepen
Ja en een postduif!quote:
Never mindquote:Op woensdag 1 september 2010 10:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruikt niemand Quark meer in de grafische industrie.
Dat is inmiddels als zo veroudert.![]()
No offense, maar het is gewoon zo.
Als je eenmaal Adobe geleert hebt wil je niets anders meer.
quote:
Nou er zijn nog best een aantal mensen die het gebruiken hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 10:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruikt ook niemand meer spellingscontrole zeker?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
office 2010 en 2007 zijn gewoon zoveel beter dan 2003quote:Op woensdag 1 september 2010 10:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is gewoon zoquote:Op woensdag 1 september 2010 10:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je wou zeker zeggen dat Office 2003 ook veroudert was?![]()
leuke buurt heb je hahaquote:Op woensdag 1 september 2010 10:57 schreef -Miauw- het volgende:
Dit is bij mij in de straatHoorde gisteravond al 'gedoe' in de straat.
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-politiebureau.html
Het gaat mij er niet om dat iets oud of niet hip is. Het gaat mij erom dat je moet gebruiken wat je wilt gebruiken en als andere mensen daar 'quote:Op woensdag 1 september 2010 10:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je wou zeker zeggen dat Office 2003 ook veroudert was?![]()
hehequote:Op woensdag 1 september 2010 10:58 schreef Graseter het volgende:
Vandaag komt mijn iPhone
Ik zit alleen wel achteraaan de route voor Tilburg
hehe,quote:Op woensdag 1 september 2010 10:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Buurt is best leuk jawel aparte buren inderdaad
Komt ie met de post dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:58 schreef Graseter het volgende:
Vandaag komt mijn iPhone
Ik zit alleen wel achteraaan de route voor Tilburg
nicequote:
Ik woon niet in de reeshof.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe
moet je maar niet in de reeshof wonen
Reeshofquote:Op woensdag 1 september 2010 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe
moet je maar niet in de reeshof wonen
Sowieso, reeshofquote:Op woensdag 1 september 2010 11:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Reeshof, fijn maar 1 weg om erin of eruit te komen.
Dan komt ie met een koerier toch? Hoe weet je dan nu al dat je achteraan in de route zit?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja je moet contract tekenen enzo.
Hij was maandag al geweest maar toen was mn pa niet thuis om te tekenen.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dan komt ie met een koerier toch? Hoe weet je dan nu al dat je achteraan in de route zit?
zijn er 3 of 4 hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 11:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Reeshof, fijn maar 1 weg om erin of eruit te komen.
ik woon er nietquote:
Woon je daar in dat kamp net voor de stortplaats.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik woon er niet
woon er wel tegenaan
Jouw pa moet tekenen?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij was maandag al geweest maar toen was mn pa niet thuis om te tekenen.Toen zei hij dat hij na mij niemand meer in Tilburg had
nee wel in die wijk die daar achter ligtquote:Op woensdag 1 september 2010 11:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Woon je daar in dat kamp net voor de stortplaats.
Over 1 maandje ben ik pas 18quote:Op woensdag 1 september 2010 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw pa moet tekenen?
Bij mij moest mijn vrouw tekenen
waarschijnlijk niemand thuis als pa niet thuis isquote:Op woensdag 1 september 2010 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw pa moet tekenen?
Bij mij moest mijn vrouw tekenen
Hoi Bosquote:Op woensdag 1 september 2010 11:19 schreef Bos81 het volgende:
Rustig op het werk nu wachten tot de lunchpauze en daarna vergadering van de clientenraad gerelateerde raad waar ik in zit.
Lucky you.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee wel in die wijk die daar achter ligt
meer richting de sluis
He, Bossiequote:Op woensdag 1 september 2010 11:19 schreef Bos81 het volgende:
Rustig op het werk nu wachten tot de lunchpauze en daarna vergadering van de clientenraad gerelateerde raad waar ik in zit.
Mijn moeder en ik waren allebei thuis.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarschijnlijk niemand thuis als pa niet thuis isX
hey Bosquote:Op woensdag 1 september 2010 11:19 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:19 schreef Bos81 het volgende:
Niet veel beter dan het kamp hoorquote:
Je moet ook op de 'Any' key drukkenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Godver.... crazy... ik heb die pc van me pa hier nu staan... en ik kom no way nergens als ik op een toets druk, als er staat 'boot from cd'
Nou ik ging eerst met mn pa paar oude boompjes en struikjes uit de tuin weg brengen. Stond er een half politie korpsquote:Op woensdag 1 september 2010 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niet veel beter dan het kamp hoor
Druk er een cd inquote:Op woensdag 1 september 2010 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Godver.... crazy... ik heb die pc van me pa hier nu staan... en ik kom no way nergens als ik op een toets druk, als er staat 'boot from cd'
heb je lolletjes gegetenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet ook op de 'Any' key drukken
zit er al inquote:Op woensdag 1 september 2010 11:25 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Druk er een cd in![]()
Goedemorgen iedereen
Istie ook bootable en heb je de boot-order aangepast of ram je op de goeie F-toets voor eenmalig booten van CD. En daarna moet je dat dus nog een keer bevestiging met het 'press any key to boot from CD/DVD'quote:
Duw die cd is in ee nander systeemquote:Op woensdag 1 september 2010 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
welke ?quote:
Ik heb ze allemaal.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welke ?
Ik speel al paar dagen weer Call Of Duty MW2 online
zit nu op rang 17 dacht ik
ja daar doet-ie het welquote:Op woensdag 1 september 2010 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Duw die cd is in ee nander systeem
kijken of je dan wel kan boote van cd.
ik heb alleen het eerste deel niet origineel. Wel de uitbreidingquote:
FPS spelen op een consolequote:
QFT. Ik heb een ps3 maar speel er nooit op.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FPS spelen op een console![]()
Verder zijn er wel een hoop goeie console games, maar een FPS op een console = faal
maar krijg je wel het blauwe setup scherm ?quote:
Hé Bos! Hoe bevalt de casa?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:24 schreef Bos81 het volgende:
Hoe is het hier geweest de afgelopen 9 dagen?
nee ook niet... ik krijg gelijk die melding van van de weekquote:Op woensdag 1 september 2010 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar krijg je wel het blauwe setup scherm ?
Ik ookquote:Op woensdag 1 september 2010 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik game op de xbox
Gamertag SCF Faithy
Wel okee. Nog steeds een beetje wennen en een paar slechte nachten gehad. Maar opzich kan ik wel tevreden zijn met de vooruitgang van het oude naar het nieuwe huis.quote:
Is altijd ff wennen tochquote:Op woensdag 1 september 2010 11:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel okee. Nog steeds een beetje wennen en een paar slechte nachten gehad. Maar opzich kan ik wel tevreden zijn met de vooruitgang van het oude naar het nieuwe huis.
Ja, nieuwe huizen zijn altijd wennenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel okee. Nog steeds een beetje wennen en een paar slechte nachten gehad. Maar opzich kan ik wel tevreden zijn met de vooruitgang van het oude naar het nieuwe huis.
hmm weird.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ook niet... ik krijg gelijk die melding van van de week
Ik kan wel in de bios komen
een nieuw huisje is altijd effe wennenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al een house warming gehouden met bitchesss and ho's?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn uitnodiging kwijt is geraakt in de postquote:Op woensdag 1 september 2010 11:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Al een house warming gehouden met bitchesss and ho's?
Nee, maar huisgenoot wil er wel 1 gaan geven.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Al een house warming gehouden met bitchesss and ho's?
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een nieuw huisje is altijd effe wennen
Ik ben niet domquote:Op woensdag 1 september 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
C_A, klinkt vast dom hoor, maar zit je niet een DVD in een CD-drive te rammen oid?
Wat is 'die melding van van de week' dan?
hal.dll missingquote:Op woensdag 1 september 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
C_A, klinkt vast dom hoor, maar zit je niet een DVD in een CD-drive te rammen oid?
Wat is 'die melding van van de week' dan?
maar wel blondquote:Op woensdag 1 september 2010 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet dom-onbelangrijke text-
Zeilboot!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
ik word echt gek!
Je kan me straks wegbrengen naar een gekkehuis ofzo
Ik zit als een gek te drukken op toetsen, als er komt te staan boot from cdrom
Kom maar naar het terrein hier, kan ik je een keer komen opzoeken.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
ik word echt gek!
Das al een Windows melding, dus dan poogt hij niet eens te booten van CD. Pas gewoon de bootsequence aan in de BIOS. 1 -> DVD drive 2 -> HD. Dan pakt hij toch altijd de HD als je geen (bootable) DVD/CD in de drive hebt (vrijwel alle normale schijfjes dus), en zoals nu heb je dan geen geouwehoer dat je toch weer net de verkeerde toets pakt of weet ik wat.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet domMaar het is een dvd speler, en een DVDrom
Ik krijg de volgende melding:
Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
<windows-hoofdmap>\system32\hal.dll
Installeer het bovengenoemde bestand opnieuw
die UI's zijn echt dodelijk irritant jah.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:41 schreef crv het volgende:
[..]
inderdaad
Die nieuwe UI's met die bewegende rotkop daarentegen word ik hysterisch van
ok dus voor de duidelijkheid:quote:Op woensdag 1 september 2010 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet domMaar het is een dvd speler, en een DVDrom
Ik krijg de volgende melding:
Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
<windows-hoofdmap>\system32\hal.dll
Installeer het bovengenoemde bestand opnieuw
Zie eerdere bericht. Pas gewoon de bootsequence aan in de BIOS, dan hoef je niet eens nog op die toets te rammen om hem te laten booten van CD ipv HDDquote:Op woensdag 1 september 2010 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
ik word echt gek!
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom maar naar het terrein hier, kan ik je een keer komen opzoeken.
Dat numlock aan staat als je bootquote:Op woensdag 1 september 2010 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
en ja ik heb ook first boot en second boot gewisseld. Kijken of het daaraan lag
Ook niet.
Wat is Boot up NumLock?
Die knop moet je bij windows cd's altijd indrukkenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie eerdere bericht. Pas gewoon de bootsequence aan in de BIOS, dan hoef je niet eens nog op die toets te rammen om hem te laten booten van CD ipv HDD
ook al gerobeerd... doet-ie niks... krijg dan gelijk de meldingquote:Op woensdag 1 september 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das al een Windows melding, dus dan poogt hij niet eens te booten van CD. Pas gewoon de bootsequence aan in de BIOS. 1 -> DVD drive 2 -> HD. Dan pakt hij toch altijd de HD als je geen (bootable) DVD/CD in de drive hebt (vrijwel alle normale schijfjes dus), en zoals nu heb je dan geen geouwehoer dat je toch weer net de verkeerde toets pakt of weet ik wat.
En onlangs nieuwe/andere hardware geplaatst?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom maar naar het terrein hier, kan ik je een keer komen opzoeken.
Ja maar dan boot hij dus al van CD... Je moet idd sowieso op de Any key rammen. Maar als je hem niet aanpast heb je vaak even 3 seconden om bv. F10 te rammen om hem van CD te laten booten. Dat sla je over als je die als eerst in de bootsequence zet, want volgens mij gaat het daar nu fout bij C_A.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die knop moet je bij windows cd's altijd indrukken
hier alle cd's van windows moeten we toch op any key drukken. Ook al staat dvd//cdrom als eerste boot
klopt... geen draadloos toetsenbordquote:Op woensdag 1 september 2010 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die UI's zijn echt dodelijk irritant jah.
[..]
ok dus voor de duidelijkheid:
Windows xp, op dvd.
Dvd erin, dvd is bootable (zoals getest is)
Bij het scherm: press any key to start from dvd.
Daar gaat het fout ?
Draadloos toetsenbord ?
ik zou zeggen "the usual"quote:
Ik heb geen any keyquote:Op woensdag 1 september 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan boot hij dus al van CD... Je moet idd sowieso op de Any key rammen. Maar als je hem niet aanpast heb je vaak even 3 seconden om bv. F10 te rammen om hem van CD te laten booten. Dat sla je over als je die als eerst in de bootsequence zet, want volgens mij gaat het daar nu fout bij C_A.
Aan 'press any key' kan je niet zoveel fout doen
USB keyboard?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
klopt... geen draadloos toetsenbord
En het gaat dus fout bij het 'Press any key to boot from CD...'quote:Op woensdag 1 september 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee gewoon zo'n toetsenbord met zo'n groen stekkertje
een PS/2 keyboardquote:Op woensdag 1 september 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee gewoon zo'n toetsenbord met zo'n groen stekkertje
quote:
als we over iphone beginnen ... dan laat maarquote:
Correctquote:
onderste: Opnieuw opstarten.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
ik weet niet wat ik heb gedaan, maar ik krijg nu een zwart scherm, zie foto!
[ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 1 september 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En het gaat dus fout bij het 'Press any key to boot from CD...'
Je krijgt dat venster dus wel? Geheel zwart met alleen die tekst?
opnieuw opstarten?? Windows is nog niet geheel geinstaleeerd hequote:Op woensdag 1 september 2010 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
onderste: Opnieuw opstarten.
Dit is meer het F8 scherm
Das niet het boot scherm. Maak es een foto van waar je op een knop moet drukken en wat niet luktquote:Op woensdag 1 september 2010 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
ik weet niet wat ik heb gedaan, maar ik krijg nu een zwart scherm, zie foto!
[ afbeelding ]
jah maar je krijgt toch nog die HAL melding als je opstart ?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
opnieuw opstarten?? Windows is nog niet geheel geinstaleeerd he
heb een externe DVD brander.... zou ik die aan kunnen sluiten?? Die leest toch ook cd's?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
Doe is uit de pc die werkt de dvdspeler halen, dan in de pc die defect is.
Net of hij de DVD niet goed pakt
je kan het toch ook gewoon op DVD bakken, maakt volgens mij weinig uit, alstie maar bootable is en je het in een DVD-Rom stoptquote:Op woensdag 1 september 2010 12:01 schreef Crazy-M het volgende:
Lijkt me echt een DVD of Speler fout.
Maar sinds wanneer staat xp op dvd ?
Was toch altijd CD ?
gewoon een zwart scherm en dan die melding links boven inquote:Op woensdag 1 september 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das niet het boot scherm. Maak es een foto van waar je op een knop moet drukken en wat niet lukt
Doe dat is jah. dat wil ook soms lukken.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik
[..]
heb een externe DVD brander.... zou ik die aan kunnen sluiten?? Die leest toch ook cd's?
Nee je kan niet booten van externe schijven/branders/ROM'squote:Op woensdag 1 september 2010 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik
[..]
heb een externe DVD brander.... zou ik die aan kunnen sluiten?? Die leest toch ook cd's?
sorry cd inderdaadquote:Op woensdag 1 september 2010 12:01 schreef Crazy-M het volgende:
Lijkt me echt een DVD of Speler fout.
Maar sinds wanneer staat xp op dvd ?
Was toch altijd CD ?
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doe dat is jah. dat wil ook soms lukken.
Kijk wel ff in je bios of je van USB kunt boote
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee je kan niet booten van externe schijven/branders/ROM's
mja kan welquote:Op woensdag 1 september 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je kan het toch ook gewoon op DVD bakken, maakt volgens mij weinig uit, alstie maar bootable is en je het in een DVD-Rom stopt
licht aan de biosquote:Op woensdag 1 september 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee je kan niet booten van externe schijven/branders/ROM's
Het kán in theorie wel, maar ik denk niet dat dat gaat lukken als dit al niet werkt. En wat CM zegt; je BIOS moet het wel ondersteunenquote:
ik heb nu dus op opnieuw opstarten gedrukt en nu krijg ik weer die HAL meldingquote:Op woensdag 1 september 2010 12:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar je krijgt toch nog die HAL melding als je opstart ?
Doh. Die blijf je krijgen want die is gewoon kapoet om voor reden dan ook. Dus je Windows gaat niet werken voordat je HAL opnieuw opgebouwd is, en dat gebeurt alleen bij een verse install / repair.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nu dus op opnieuw opstarten gedrukt en nu krijg ik weer die HAL melding
ik heb hard diskquote:Op woensdag 1 september 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doh. Die blijf je krijgen want die is gewoon kapoet om voor reden dan ook. Dus je Windows gaat niet werken voordat je HAL opnieuw opgebouwd is, en dat gebeurt alleen bij een verse install / repair.
Maar check dan ff je bios en zet USB (als die in het boot lijstje staat) op één, en sluit dan die brandert aan en probeer het dan. Maar ik betwijfel het ten zeerste maar proberen kan altijd natuurlijk
realtek is network boot.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hard disk
cdrom
realtek boot agent
disabled
nee achter disadbled staat niksquote:Op woensdag 1 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
realtek is network boot.
Wat is die 'disabled'? Staat daar nog iets voor / achter?
de cd heb je in een andere pc geboot ?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nu dus op opnieuw opstarten gedrukt en nu krijg ik weer die HAL melding
Neuh hij zou de optie sowieso weer moeten geven afaik. Je kan het altijd proberen natuurlijk. Of probeer voor de gein eens een ander keyboard als je dat hebt?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee achter disadbled staat niks
Of moet ik eers me dvdbrander aansluiten?
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de cd heb je in een andere pc geboot ?
en dan kreeg je: setup is loading files (blauw scherm)
Vraag het even want vind apart dan nu niet doet.
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:10 schreef Myraela het volgende:
Ik was weer terug in slaap gevallen.
Doe mee.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me niet concentreren door mijn huisgenoot die met een vriend heel de tijd dom aan het lachen is over vast hele stomme dingen.
ik niet zin begrijp dezequote:Op woensdag 1 september 2010 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
Vraag het even want vind apart dan nu niet doet.
ik geef het even op...quote:Op woensdag 1 september 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh hij zou de optie sowieso weer moeten geven afaik. Je kan het altijd proberen natuurlijk. Of probeer voor de gein eens een ander keyboard als je dat hebt?
Praten zelfde als Yoda, hij doet.quote:
Lol maken om 12u 's middags, hoe durven zequote:Op woensdag 1 september 2010 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me niet concentreren door mijn huisgenoot die met een vriend heel de tijd dom aan het lachen is over vast hele stomme dingen.
nee op de pc van me vaderquote:Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef iBenny het volgende:
c_a, Ik heb het niet zo gevolgd.... gaat dit om je nieuwe (acer) laptop?
Ooooooooooooooooh gaat t om Acer, zeg dat dan meteen.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef iBenny het volgende:
c_a, Ik heb het niet zo gevolgd.... gaat dit om je nieuwe (acer) laptop?
packard bell van me paquote:Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooh gaat t om Acer, zeg dat dan meteen.
Whehe ook al z'on Acer fanquote:Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
komt omdat je nog niet wakker bentquote:
Mag ook allemaal wel, maar ik mag je er ook best aan ergeren als ik er last van heb, nietwaar? Ik ga ze niet tegenhouden hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol maken om 12u 's middags, hoe durven ze
Oooooohwquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet zo happen. Natuurlijk is het irritant als je wil studerenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mag ook allemaal wel, maar ik mag je er ook best aan ergeren als ik er last van heb, nietwaar? Ik ga ze niet tegenhouden hoor.
Ik wil niet studerenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet zo happen. Natuurlijk is het irritant als je wil studeren
LLquote:Op woensdag 1 september 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maak es een pic van dat 'press any key' scherm
Das niet t press any key schermquote:
Biografie?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil niet studeren. Ik wil mijn boek schrijven
.
Wat voor boek?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil niet studeren. Ik wil mijn boek schrijven
.
en nu???quote:Op woensdag 1 september 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das niet t press any key scherm![]()
Staat daar verder niks?
Dan is het wss toch een brakke drive ofzo. Want je hoort echt letterijk 'Press any key to boot from CD/DVD' te zien, en dan heeft je BIOS dus al een bootable CD geconstateerd. Maar dit scherm is dat dus niet. Dus hij ziet 'm schijnbaar niet eens als bootable CD
Ik was ook ooit eens begonnen met het schrijven van een boek... 32 pagina's en er verder nooit wat mee gedaan, verhaal niet geeindigd maar had geen zin meerquote:Op woensdag 1 september 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
Fuck, ik wil ook altijd boeken schrijven. Ben nooit verder gekomen van 11 a4tjes en dan is het hele verhaal ook echt over. Snap niet hoe mensen zo uitgebreid en lang kunnen schrijven.
Ik zou niet verder komen dan: "Er was eens"quote:Op woensdag 1 september 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
Fuck, ik wil ook altijd boeken schrijven. Ben nooit verder gekomen van 11 a4tjes en dan is het hele verhaal ook echt over. Snap niet hoe mensen zo uitgebreid en lang kunnen schrijven.
quote:
Eerst ff testen met een andere? En als je echt 100% zeker weet dat het NIET aan de CD ligt is dat wel een optie jaquote:Op woensdag 1 september 2010 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en nu???
Een nieuwe Speler kopen?
de cd doet het gewoon in een andere pcquote:Op woensdag 1 september 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eerst ff testen met een andere? En als je echt 100% zeker weet dat het NIET aan de CD ligt is dat wel een optie ja
naar de stort met dat dingquote:Op woensdag 1 september 2010 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de cd doet het gewoon in een andere pc
Grote kans dat het dan idd aan de drive ligtquote:Op woensdag 1 september 2010 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de cd doet het gewoon in een andere pc
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Grote kans dat het dan idd aan de drive ligt
Jij had toch ook meegedaan met het een of ander?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb me aangemeld voor kaartjes voor die vervolgrondes van Popstars
Ik ook nietquote:
jah inderdaad.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das niet t press any key scherm![]()
Staat daar verder niks?
Dan is het wss toch een brakke drive ofzo. Want je hoort echt letterijk 'Press any key to boot from CD/DVD' te zien, en dan heeft je BIOS dus al een bootable CD geconstateerd. Maar dit scherm is dat dus niet. Dus hij ziet 'm schijnbaar niet eens als bootable CD
het een of ander?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij had toch ook meegedaan met het een of ander?
Je hebt al iemand gevonden om mee te gaan? Of ga je alleen?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb me aangemeld voor kaartjes voor die vervolgrondes van Popstars
ik weet altijd wel iemand te strikken.. maar heb er 4 besteld.. en staat nog wel wat open :pquote:Op woensdag 1 september 2010 12:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt al iemand gevonden om mee te gaan? Of ga je alleen?
Ik kan zo een verhaal verzinnen wat ik in een boek kan beschrijven, levendige fantasiequote:Op woensdag 1 september 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
Maak er een topic over.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb tomtom op iPhone met alle kaarten van Europa, 2 gig+quote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef Graseter het volgende:
Ik download nu de gratis navigatie van T-Mobile. 1,7 GB.
T-Mobile heeft toch geen eigen navigatie?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef Graseter het volgende:
Ik download nu de gratis navigatie van T-Mobile. 1,7 GB.
Niet De Skaips/Haifs/MSN/Teamspeak/PM/quote:Op woensdag 1 september 2010 12:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb tomtom op iPhone met alle kaarten van Europa, 2 gig+
KOM PINGEN BERT BAGGERMANS
http://www.elsevier.nl/we(...)Phone-gebruikers.htmquote:Op woensdag 1 september 2010 12:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
T-Mobile heeft toch geen eigen navigatie?
nu nog een autoquote:Op woensdag 1 september 2010 12:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die dokt geloof ik nu een licentie voor wat van die iPhone stakkers die niet gewoon gratis Google Maps Nav hebbenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zucht ?quote:
T-mobile sucksquote:Op woensdag 1 september 2010 12:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb al lang whatsapp.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |